Clujean ȚEPUIT de Electrica. Sute de oameni sunt în aceeași situație: Nu primesc facturi, dar sunt debranșați de la rețea

 

Un clujean se luptă cu Electrica Cluj, după ce s-a trezit că a plătit factura la sucursala BRD din Polus, dar a fost debranșat ca orice răuplatnic. 

 

Pe parcursul lunii decembrie 2012 am achitat o factura de Electrica la sucursula BRD din Polus Center (ghișeu). Menționez că neavând la îndemână factura aferentă lunii noiembrie, pe care intenționam să o achit (motivul fiind neprimirea facturii), am avut la îndemână factura de pe decembrie și luând în considerare soldul anterior (62 lei) am achitat o sumă fixa de 70 lei.

 

În data de 21.01.2013, ajung acasă în jurul orei 21.00 și mă trezesc că am fost DECONECTAT. Sun la deranjamente la Electrica și aceștia îmi spun că am fost deconectat de la curent pentru neplata parțială a facturii pe luna noiembrie. Iau o lanternă, găsesc chitanța cu care am achitat, după care îi resun. Angajatul îmi confirmă plata. dar spune că banii s-au folosit pentru plata facturii din decembrie și doar diferența ramasă a acoperit factura emisă în noiembrie și că nu au ce să facă, trebuie să achit taxa de conectare/reconectare.

 

Forțat de împrejurări merg și dorm peste noapte în Cluj-Napoca, la părinți, vă dați seama ce plăcut e să plimbi un copil de nici 2 ani prin frig, după orele 22.00 de la o casă la alta.

 

A doua zi dimineața iau la mine facturile și chitanțele pe care le am și merg la sediul Electrica de pe strada Taberei. Ii explic șefei de tură că nu am PRIMIT factura pe noiembrie prin poștă și că am achitat-o folosind factura din decembrie. Doamna îmi explică faptul ca banca mi-a înregistrat plata pentru factura din decembrie și doar parțial luna noiembrie și că trebuia să plătesc la sediul Electrica. Apoi eu o întreb pe doamna dacă, ipotetic vorbind (deși eu știam un fapt concret) eu am de achitat 2 facturii la ghișeul Electrica și doresc să achit factura cea nouă și nu pe cea veche pot face lucrul acesta?

 

Răspunsul este NU, dar că banca POATE. Îmi recomandă să plătesc taxa de conectare/reconectare și să depun o plângere. Nemulțumit fiind, refuz acest lucru și cer să vorbesc cu o persoană mai suspusă. Ajung la o anume doamnă Marcela, nu i-am reținut numele complet și îi spun povestea. Aceasta îmi spune cu nonșalanța că astfel de cazuri sunt cu zecile și că nu au ce să facă, e o problemă ce ține de softul folosit de bancă, iar pentru faptul că nu am primit factura prin poștă eu n-am cum să dovedesc asta și că trebuia să achit la ghișeul Electrica, degeaba îmi bat capul cu plângeri și reclamații că nu o să rezolv nimic trebuie să ACHIT taxa de conectare/reconectare și cu asta basta. Apoi o întreb dacă se poate plăti la ghișeul Eletrica ultima factură emisă chiar dacă am mai multe facturi de achitat și ea îmi răspunde că DA, deși șefa de tură de la ghișeu îmi spusese ca NU. Nervoasă, pune mâna pe telefon și suna la ghișeu și îi explică șefei de tură că DE FAPT se poate achita, mentionez că am avut un caz concret când am dorit să fac acest lucru și am fost refuzat politicos.

 

În consecinta, mi s-a comunicat că ELECTRICA nu are nici o vină pentru că nu eu primesc facturile prin poșta și nici pentru problemele legate de softul băncii. Practic, deși vorbim de o problemă cu care se confruntă des, după spusele angajaților Electrica, ei nu au de gând să-și rezolve problemele fiindu-le mult mai ușor să încaseze de la fiecare consumator taxa de conectare/reconectare care depășește uneori și 300 de lei. Practic când le-am recomandat să-și rezolve problemele mi-au spus mai în gluma mai în serios că <<problema nu a ajuns la urechile cui trebuie>>”, ne-a scris Marius Vălean. 

 

 

 

Comentarii Facebook