Bloc din Mănăștur fără gaz din 15 octombrie. E.ON Gaz ridică din umeri, dar facturile le încasează / UPDATE


UPDATE (sâmbătă, 19 octombrie, ora 9:45)

Echipa de la E.ON Gaz s-a deplasat în cursul serii de vineri pentru a remedia avaria, ne-a relatat locatarul din bloc care a reclamat situația. ”Aseară au venit repede, după ce a apărut materialul și au lucrat de zor pentru a repara. Sâmbătă, au spus că revin pentru a face recepția și a da drumul la gaz, după 4 zile. Sperăm să vină și să scăpăm de problemă”, a spus bărbatul.

-------------------------

Un bloc cu 44 de apartamente din cartierul Mănăștur, de pe strada Grigore Alexandrescu 8, este fără gaz din 15 octombrie și toată lumea ridică din umeri când vine vorba despre rezolvarea problemei sau de sancționarea E.ON Gaz.

Oamenii au simțit miros de gaz în 15 octombrie și au sunat la E.ON Gaz. ”În 15 octombrie au venit și au sistat alimentarea blocului. Firma trimisă E.ON Gaz a plecat apoi și a revenit în 16 octombrie, pentru a constata care este problema. Avaria a fost semnalată în afara blocului la o conductă, iar apoi au plecat și au mai venit vineri, 18 octombrie. Au spus că trebuie să vină o firmă de la Târgu Mureș și să facă lucrarea, dar că posibil pe luni, fără a se spune ceva concret”, ne-a relatat un locatar.

În bloc stau oameni în vârstă, care au sunat pe unde au știut pentru a cere ajutor. ”La OPC Cluj ne-au spus că trebuie să facem reclamație online, pentru că telefonic nu le preiau. La Poliția Locală au spus că ei nu pot interveni. Stam fără căldură de câteva zile și nu avem cum găti. Mai rău e că nici nu știm când se rezolvă problema”, ne-a mai spus clujeanul.

Pentru că avaria este în afara blocului, E.ON Gaz trebuie să o rezolve. Dacă era în interiorul blocului, cei de la compania de gaz se spălau pe mâini și le puneau în brațe locatarilor o listă cu firme acreditate pentru a-și rezolva singuri problema.

Sistemul este prost conceput, iar firma E.ON Gaz scapă basma curată de fiecare dată. ”Facturile le încasează, dar de probleme se spală pe mâini. Noi suntem bătrâni și nu stim să trimitem reclamații online, iar ei profită. Dacă era avaria în bloc era greu să găsim o firmă să o repare, așa e in afară și nu ne repară ei. Oricum ar fi tot noi suferim”, a mai spus clujeanul.

În mod normal, firma care încasează facturile ar trebui să se ocupe și de remedierea avariilor, dar lucrurile nu stau așa.

73321161_387557725525406_6740385974850682880_n.jpg

Comentarii Facebook