O clujeancă a ajuns la limita răbdării din cauza apelurilor de la persoane necunoscute și a cerut ajutorul internauților pe o rețea de socializare.
Banca Transilvania a limitat temporar valoarea plăților instant în lei și euro din cauza atacurilor de phising.
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează cu privire la noi campanii de phishing care vizează compromiterea conturilor de pe rețelele de socializare.
Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) a explicat cum funcționează o metodă de fraudă în mediul online care a devenit foarte populară în România.
O femeie în vârstă de 61 de ani a pierdut toți banii pe care îi avea în cont, în doar câteva minute.
O nouă campanie de phishing, care îi vizează pe utilizatorii facebook a apărut în România.
Poșta Română avertizează românii cu privire la o nouă tentativă de fraudă prin SMS.
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează cu privire la un nou fel de fraudă online, extrem de răspândită pe rețelele de socializare.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului anunță că a apărut o nouă metodă de fraudă online care folosește imaginea instituției
Poșta Română avertizează cu privire la o știre falsă care circulă în mediul online în ultimul timp potrivit căreia serviciul de poștă ar vinde colete nerevendicate pe Facebook, la prețul de 9,90 lei, lucru care nu este adevărat.
O nouă metodă de fraudă telefonică a ajuns și în România.
Au apărut noi metode de fraude online prin metoda phishingului!.
Compania Națională Poșta Română este din nou vizată de înșelătorii online, după ce s-au mai confruntat cu alte atacuri de tip ‘phishing’, similare.
Tentativele de fraudă din mediul online vor fi din ce în ce mai greu de identificat, deoarece atacatorii cibernetici au început să folosească instrumente de inteligenţă artificială.
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC atrage atenția asupra unor atacuri de tip phishing în care atacatorii se folosesc de numele companiei Netflix pentru a accesa datele personale ale abonaților.
Infractorii cibernetici continuă să vizeze utilizatorii băncilor din România prin atacuri de tip phishing, chiar și după perioada sărbătorilor.
Numărul românilor care se confruntă cu situații de fraudă online este din păcate în continuă creștere. Infractorii informatici găsesc tot mai multe metode a vă lăsa fără bani, mai ales de Sărbători, când se înmulțesc tranzacțiile online.
O nouă campanie de phishing (furt de date bancare/card) a început să ia amploare în România și vizează clienții băncii Raiffeisen Bank.
O breșă de securitate în WhatsApp a expus numerele de telefon a aproximativ 360 de milioane de persoane dintr-un total de 108 țări.
Mai multe campanii de phishing (înșelăciune cibernetică) au fost semnalizate de români în ultimele zile, după Black Friday. Mai mulți români au primit mesaje de la „curieri” prin care le sunt cerute datele personale sau detalii de pe card
Un tânăr a fost trimis în judecată de DIICOT după ce a spart conturile de pe rețelele sociale ale unor minore, pe care le-a șantajat apoi să-i trimită materiale pornografice. Cea mai tânără victimă avea 10 ani.
Poliția Română avertizează cu privire la o nouă înșelătorie prin intermediul mijloacelor de comunicare.
Adevărul este că majoritatea oamenilor nu își achiziționează o asigurare telefon, în ciuda faptului că este unul dintre cele mai importante dispozitive din viața lor, și nu se asigură că datele lor personale sunt securizate și protejate împotriva hackeril
Campania de phishing folosește inclusiv identitatea unei companii de curierat cunoscute, iar mesajele transmise sunt de tip SMS. Utilizatorii sunt invitați să acceseze un link pentru a verifica statusul livrării unei comenzi plasate anterior. Textul din c
Cluj: Hackerii au clonat site -ul băncii și o asociație din Cluj a rămas fără 12.000 de euro. Ce a URMAT!
Atac cibernetic asupra serviciilor de internet banking. De ce trebuie să vă feriți
Poliția Română, împreună cu Europol și Federația Europeană a Băncilor, derulează o campanie de prevenire a celor mai întâlnite tipuri de fraude în mediul online.
Specialiștii din cadrul CERT-RO (Centrul Național de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică) anunță că o nouă metodă de înșelătorie prin telefon.
Furnizorul telecom Orange a transmis un mesaj, luni, clienților săi, pentru a-i informa despre o campanie de ”phishing”, prin care infractorii informatici încearcă să le colecteze datele de autentificare în aplicația My Orange.
Specialistii din cadrul Centrului National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica (CERT-RO) atentioneaza internauții românic depsre o înșelătorie sub forma unei campanii, care circula in aceste zile pe Facebook, prin care este oferit drep