Campionul european Giandomenico Basso câștigă prima zi a BT Transilvania Rally

 

Echipajul italian Giandomenico Basso / Lorenzo Granai a terminat prima zi pe locul întâi, cu un timp general de 36 minute și 19 secunde.

 

Cu un ecart de doar șase secunde, echipajul Napoca Rally Academy Bogdan Marisca / Carmen Poenaru s-a clasat pe cea de a doua poziție după priemele patru probe speciale ale zilei de sâmbătă. Pe cea de a treia treaptă a zilei întâi s-a clasat echipajul Dan Gîrtofan / Tudor Mârza, cu un timp total de 37 de minute și 9 secunde.

 

După ce a condus după primele trei probe, echipajul Napoca Rally Academy Bogdan Marișca / Carmen Poenaru a venit cu 20 de secunde în urma lui Basso / Granai pe ultima specială de la Florești. ”A fost un moment ciudat, căci două mașini din spatele nostru au luat-o pe contrasens și i-am întânit pe traseu și am fost nevoit să încetinesc. Vom cere recalcularea timpului”, a declarat Bogdan Marișca.

 

 

MATERIAL OFERIT DE BANCA TRANSILVANIA

 

 

Următoarele poziții au aparținut echipajelor Bernd Casier / Pieter Vyncke (37 minute 9 secunde), Florin Tincescu / Sergiu Itu (37 munite 38 secunde), Valentin Porcișteanu / Dan Dobre (38 minute 13 secunde), Luca Rossetti / Eleonora Mori (38 minute 39 secunde), Jim var den Heuvel / Jouri Dockx ( 38 minute 53 secunde), Robest Woodside / Allan Harryman (39 minute 47 minute) și Manuel Mihalache / Alina Pop (39 minute 50 secunde), potrivit cronometrării de pe site-ul oficial al FRAS.  

 

Organizatorul raliului BT Transilvania Rally Power by Ford, Marco Tempestini, managerul Napoca Rally Academy s-a declarat foarte mulțumit după prima zi de raliu. ”Am avut și porțiuni de vreme mai grea, dar nimic dramatic. Suntem foarte mulțumiți după prima zi și am fost extrem de plăcut surprinși de afluxul mare de spectatori de pe proba specială Florești”, a precizat Marco Tempestini.

 

Din nefericire, campionul mondial la juniori și campionul național din ultimii doi ani, Simone Tempestini, deși trebuia să pornească primul de la linia de start, a fost nevoit să abandoneze chiar înaintea părăsirii parcului de service, după o defecțiune tehnică la Citroen-ul DS3 R5 pe care-l pilotează.   

 

Prima zi a BT Transilvania Rally powered by Ford a cuprins patru probe speciale: Tarnița (25,1 km), Beliș (14 km), Râșca (21,7 km) și Florești 1 (7,2 km).

Comentarii Facebook