Sebali Trans o ia pe urmele Fany. ”Se comportă la fel de mizerabil cu clienții”

 

Firma Sebali Trans este acuzată că folosește aceleași practici ca și Fany și că ”se comportă la fel de mizerabil cu clienții”.

 

Mi-am făcut rezervare ieri, telefonic, pentru ultima cursă Târgu Mureș - Cluj-Napoca de astăzi, 22 aprilie. Mi s-a spus să ajung cu 20 de minute mai devreme. În Târgu Mureș am realizat că ei au schimbat autogara de unde se face îmbarcarea astfel am mai pierdut 10 minute pe drum.

 

Ajuns la autogara corectă (Voiajor) în jurul orei 19:20, șoferul îmi spune că nu mai are locuri și că mai sunt câțiva în aceeași situație. Îi spun că am rezervare, iar acesta îmi povestește cum n-a primit lista cu rezervările de la colega sa și că i s-a dat și o mașină mică.


Îi explic că nu e treaba mea și ca mi-am făcut rezervare, era neapărat să ajung în Cluj, iar aceea era ultima mașină. Se scuză și dispare. Microbuzul avea numărul CJ 51 SEB, dacă nu mă înșel.

 

Sun la sediu, pe același număr pe care mi-am făcut rezervarea, unde îmi răspunde o domnișoară care mă ascultă în timp ce-i înșir nervos cursul evenimentelor și îmi spune că n-are ce să-mi facă dacă colega ei a uitat să dea lista”, scrie bogdananghelina.ro.

 

Clujeanul atrage atenția că astfel de practici pot prejudicia grav clienții. ”Era să pierd o oportunitate, cei aflați în aceeași situație poate slujba sau doar timpul - oricum ar fi, domnșoară, nu-ți doresc decât să fii pusă în aceeași poziție”, a mai scris clujeanul.

Comentarii Facebook