Scrisoarea unei clujence care a dat peste NESIMȚIRE la ghișeele de bilete RATUC

 

O clujeancă a vrut să cumpere un bilet pentru a circula cu un autobuz RATUC, dar ghișeul era închis la ora 9.00. 

 

Delia a bătut la ușa dispeceratului, din stația din Piața Gării, dar s-a trezit împroșcată cu vorbe aruncate pe un ton nervos și iritat. Tânăra a deschis toată situația într-o scrisoare / reclamație adresată Companiei de Transport Public Cluj. Ea a adresat și câteva întrebări pertinente, între care se numără și cea privind darea în folosință a automatelor de bilete pentru a nu mai sta la mila angajatelor de la ghișee. 

 

In dimineata aceasta, in jurul ore 9:05, am ajuns in statia de autobuz din gara pentru a lua autobuzul spre centru. Din pacate, ghiseul din gara era inchis, avand un biletel: Inchis 9:05-9:15. 

 

Coada era mare, toata lumea ridica din umeri, unii plecau, altii ramaneau. Eu am mers la ghiseul dispecerat, aflat langa, ca sa intereb ce e de facut in astfel de situatii, cand vrei sa cumperi un bilet si nu poti pentru ca este inchis.

 

Atitudinea angajatei dumneavoastra de la dispeceratul din gara, nu avantajeaza deloc institutia dumneavoastra. In loc sa-mi de-a un raspuns civilizat, normal, rational, a inceput sa-mi spuna 'e.. d-ra, s-o fi dus si ea pana la baie.... da, ce dumnavoastra unde lucrati.... si la teatru nu mergeti la baie?... aici nu e birou de informatii..., etc. totul fiind rostit pe un ton extrem de iritat si nervos. 

 

Recunosc ca si tonul meu s-a agravat cand am vazut atitudinea si cand am auzit intrebarile.

 

Am rugat-o pe doamna sa vorbeasca mai frumos, altfel ii fac reclamatie, nu a interesat-o, nu a vrut sa-mi dea numele, ca la ea nu e ghiseu de informatii.

 

Eu inteleg perfect situatia de la gara, din 2 ghisee a ramas numai unul, doamna lucreaza la dispecerat, nu e obligata sa-mi raspunda mie, dar avand in vedere ca institutia dumneavoastra se afla in serviciul public destinat calatoriilor, eu fiind un calator, care plateste zilnic cate 4 lei, cer respect si raspunsuri civilizate. Nu cred ca este greu sa raspunzi: va rog frumos sa asteptati 2 minute, nu o sa dureze 10 sau va rog sa va adresati colegilor la biroul de de reclamatii, din pacate eu nu va pot ajuta.

 

In anul 2015, cand Clujul este Capitala Europeana a Tineretului, situatia transportului trebuie sa se alinieze urgent la modelul european: automate de bilete in statii, automate de bilete in autobuz, plata la sofer.

 

Atitudinea de: eu sunt in spatele ghiseului, eu sunt sef aici si eu am dreptul sa fac ce vreau si sa rapsund cum vreau trebuie URGENT eliminata din vocabularul angajatiilor dumneavoastra.

 

Introducerea ghiseelor automate este imperativ necesara. Introducerea SMS prin care poti sa-ti cumperi bilet, eu o initaitiva buna, dar nu este cea mai optima, deoarece nu toata lumea dispune de credit pe telefon si nu toata lumea stie sa trimita SMS pentru variantele de bilete oferite.

 

In speranta ca asemena situatii nu se vor mai intampla, si in speranta ca veti gasi o solutie pentru toate locurile unde exista 1 SINGUR angajat, care nu poate sta tot timpul la dispozitia clientului, astept un raspuns din partea dumnavoastra.

 

Cu stima,

Delia Oancea”.

Comentarii Facebook