Robotul virtual Antonia lucrează la Primăria Cluj-Napoca. Nu se va mai sta deloc la coadă

 

Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță ”angajarea” robotului virtual Antonia, care va rezolva toate problemele de preluare de cereri.

 

Prin crearea primului ”funcționar public virtual”, numit ANTONIA, începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze un număr de 60 de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.

 

Prin accesarea butonului ”Servicii online” - ”Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei  https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă. 

 

Structura pe direcții a cererilor online în această etapă:  

 

Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri 

Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri

Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății - 7 tipuri de cereri

Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor -  6 tipuri de cereri  

Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri

Direcția Economică – 5 tipuri de cereri

Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri 

Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri

Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri

Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri

Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri

Serviciul Resurse Umane – 1 cerere

Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere

Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere

Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere

Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere

 

Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.

Comentarii Facebook