Social

Parcarea în centrul Clujului costă 12 lei pe oră, după 3 ore de staționare

  



 

Clujenii sunt șocați de prețurile practicate la parcările din centrul orașului. Practic, pentru 8 ore de parcare în zona 1 a orașului va trebui să scoateți din buzunar 72 de lei. 

 

Noul regulament de parcare a intrat în vigoare de la 1 ianuarie. ”Noile reglementări vor contribui la eficientizarea sistemului de parcare și fluidizarea traficului din zona centrală. Totodată, prin aceste măsuri - în special prin eliminarea abonamentelor de parcare pentru zona I - vom facilita accesul clujenilor care au contact cu instituțiile din zona centrală, la locurile de parcare.

 

Între orele 21:00 și 07:00, nu se percepe taxă pentru parcarea în zonele I și II. În celelalte zone ale orașului tarifele de parcare/garaje rămân neschimbate.

 

Principalele modificări se referă la: limitarea timpului de parcare în zona I la maxim 3 ore; majorarea tarifului orar pentru parcare în zona I, astfel: 2 lei pentru 30 de minute; 4 lei pentru 1h; 8 lei pentru 2h; 12 lei pentru 3h; în cazul parcărilor cu barieră, tarifele orare sunt aceleași, cu excepția cazului în care se depășește timpul maxim de 3 ore - tariful orar pentru fiecare oră de parcare în plus va fi de 12 lei; eliminarea abonamentelor din zona centrală, cu excepția riveranilor persoane fizice (maxim 2 abonamente/apartament), pe străzile aferente zonei I (26 de străzi), anume: Baba Novac, Bolyai, E. de Martonne, Emil Isac, Eroilor, I.C. Brătianu, I. Maniu, M. Kogălniceanu, O. Petrovici, P-ța Unirii (inclusiv parkingul cu bariere), S. Micu, St. O. Iosif, H. Oberth, Universității, V. Fulicea, C. Daicoviciu, Paul Chinezu, V. Alecsandri, Brassai, David Ferenc, Emil Zola, Gaal Gabor, Tipografiei, Cotită, Sindicatelor, F.D. Roosevelt”, a declarat viceprimarul Dan Tarcea.

 

Ce nu se spune clar, numai cu jumătate de gură, este că după expirarea celor 3 ore, în care parcarea costă 4 lei pe oră, șoferii vor trebui să achite 12 lei pentru fiecare oră de parcare. Spre exemplu, pentru 8 ore de parcare va trebui să plătiți 72 de lei. 

 

Viceprimarul Dan Tarcea le recomandă clujenilor să folosească parkingurile din zona 2. ”Având în vedere că parking-urile din zona II nu sunt utilizate la întreaga capacitate pe parcursul unei zile, recomandăm clujenilor să utilizeze cele 1524 de locuri de parcare din aceste parkinguri, cu atât mai mult cu cât sunt situate la maxim 10 minute de zona ultra-centrală. Astfel: la stadionul Cluj Arena sunt amenajate 352 de locuri de parcare, la Sala Polivalentă Cluj-Napoca 443 de locuri de parcare, pe platforma de pe str. Năvodari - 229 de locuri, iar parking-ul "Leul" din Piața M. Viteazu, 500 de locuri”, a mai spus Tarcea.

coral1_1_1.jpg
5-1-2017, 13:20
561 vizualizări
112 comentarii
unu6-1-2017, 19:19
1. angajatii Primariei , Prefecturii, Finante, etc platesc tichete sau asta e doar pentru prostime?
2. Boc si consilierii locali merg la munca cu RATUC-ul pentru a participa si ei la miscoararea traficului?
3. ce masuri a luat Boc pentru a imbunatatii transportul in comun care nu facea fata nici pana acum?
4. datorita faptului ca nu a contruit parcari, nu a facut centura Est-Vest pentru a scoate tranzitul din oras, a gasit solutia sa ii pedepseasca tot pe clujeni care mai platesc si impozite pe masini in acest oras. La urma urmei atunci cand incompetentii trebuie sa rezolve o problema, gasesc solutii in cresteri de taxe si impozite...
unu6-1-2017, 19:40
P.S. Pentru a imbunatati circulatia cu mijloacele de transport in comun, de ce nu ati anulat gratuitatile pe acestea? Vreti sa merga lumea cu RATUC-ul dar nu au loc de cei care merg pana in celalalt capat al Clujului dupa o legatura de patrunjel ca doar si asa au gratuitate la transport. Daca nu fac asta atunci macar circula gratuit spre locul de munca pe care il au pe langa pensie. Tinerii merg la munca, multi au castiguri sub pensiile acestora, sunt cocosati de rate sau chirii dar trebuie sa plateasca pentru transportul in comun. Ar fi binevenita si o campanie de informare in care sa explicati unora ca apa si sapunul nu sunt daunatoare.....
Burdujel7-1-2017, 1:20
Ar fi bine sa inchidem si crasmele, ca se imbata unii apoi se duc acasa si fac copii tampiti ca ... unu de mai sus.
unu7-1-2017, 11:43
@burdujel Nu ma intereseaza deloc parerea ta de frustrat cu mentalitate de iobag !
doi10-1-2017, 9:01
mai unu! tu ar trebui sa te duci inapoi cu toti iobagi de unde ati evadat la Cluj si atunci ar fi loc de parcare. vinitura dracului!
Razvan6-1-2017, 15:50
Stati linistiti ca tot centrul Cujului e plin de masini parcate si cred ca niciun proprietar nu a achitat niciun leu ! Si nici amenzi nu au !
stan si bran6-1-2017, 18:19
foarte bine!! trebuia sa practice preturi si mai mari! doar ce sa caute un clujen in centru cu masina? iar viniturile sa parcheze masina la periferie.
@stan si bran7-1-2017, 2:42
As parca la periferie, dar ma-ta n-a facut nici o parcare. Daca primarul oricum nu face parcari, trimite-o pe ma-ta sa faca.
Gogu de la Amsterdam16-7-2017, 19:48
@Razvan că esti un mare mitocan se vede,dar ca esti un mare prost,asta se citeste...
Băăăăăăi,tampitule,de unde să FACĂ Primarul vostru parcari,pentru dobitoco ca tine,daca nu are posibilitatea..?!
Mai asta ,prostul clasei,tu stii cat cost un loc de parcare privat in Amsterdam..?Intre Euro.10-15.000.N-ai banii astia,mergi cu bicicleta idiotule Si nimeni nu măcăne ca tine.
Iar in Japonia in orașele mari,Osaka,Tokio etc treaba sta asa.Te duci sa-ti cumperi masina,iar primul lucru care te intreaba dealerul nu este,Ai bani..!Te intreabă asa AI DOVADA CA AI LOC DE PARCARE?Daca nu ai nu-ti pot vinde nici o masina!Asta da democratie.....!!
pensionaru6-1-2017, 11:27
Felicitari domnului primar pentru aceasta initiativa. Sa traiti si sa mai candidati pana va veti pensiona. Va iubim si asteptam cu nerabdare evenimentele pe care le organizati pe data de 24 Ianuarie.
S.u.g.i.6-1-2017, 13:42
Mars ma
pensionaru6-1-2017, 16:35
Nu trebuie sa ne impartasesti aventurile tale cu parintii din dormitor
:)6-1-2017, 17:59
Mai lasa rabla acasa
poov6-1-2017, 10:11
eu nu sunt socat deloc, foarte bine ca am marit, desi nu stiu cati o sa plateasca, dar mai bine e ca au scos abonamentele, acolo 80% erau cu abonament, de la UBB multi, de la institutiile din centru, de la baruri, magazine samd, ocupau un loc cate 10 ore pe zi

e parcare la primarie acolo, sa mai faca una in centru si salut, se putea facea in piata cipariu e loc destul acolo langa inspectorat, in schimb se pastreaza parcul ala de 3 lei in care nu merge absolut nimeni ! daca nu parcarea aia cu plata se putea desfiinta si construi una supra-etajata, acolo e zona de blocuri, va rog sa nu imi spuneti ca strica zona, catedrala aia in constructie de 20 de ani nu o strica?
.6-1-2017, 10:24
@poov

Ma bouule tu nu vezi ca treaba e facuta sa poata parca personalul din lrimarie prefectura & co gratuit cu legitimatiile in geam,chiar crezi ca special pt cei ca tine a fost majorat tariful,tulai patrie,condus de nas
marcu 6-1-2017, 11:02
@@poov: treaba e facuta ca sa nu mai mearga cu masina in centru toti la[m]bagii astia ca tine...
madriano6-1-2017, 10:00
Oricum multi soferi nu plateau parcarea nici pana acum, doar nu o sa plateasca de acum incolo.
huhud6-1-2017, 9:30
ma duc sa mananc ceva in centru si las 50 RON pentru parcare?! Macar trebuia sa faca pe periode
transport public6-1-2017, 9:52
cam toate mijloacele de transport in comun trec prin centru. Daca-ti permiti sa mananci in centru inseamna ca nu lucrezi prin fabrica, deci intr-una din firmele din oras, deci in zonele deservite de transportul public.
Cam asa am vazut ca se practica si in alte orase: vii cu masina pana la parkingul de la periferie iar de acolo te sui in mijloacele de transport in comun. In centru intri cu masina doar daca ai ceva urgent de rezolvat - iti iei 2 ore liber de la serviciu si "fugi" cu masina si rezolvi.
poov6-1-2017, 10:05
ei te duci sa mananci... daca vrei sa mananci te duci la mall, acolo au parcare dedicata, spune adevarul, tu de duci sa tragi de un cola 3 ore la terasa, dar nu stiu de ce iti faci griji, fiind pe terasa poti vedea cand vin astia sa te amendeze
@huhud6-1-2017, 12:40
la inceput am crezut ca esti troll dar pe urma mi-am dat seama ca vorbesti serios ... pe bune? pai 50 lei sunt 9-10 ore de stationare.
madriano6-1-2017, 15:19
Omul mananca 3 mese pe zi in centru, de aia tre sa stea mult.
rosso6-1-2017, 18:29
@transport public ai perfecta dreptate. Am stat 4 luni in Muchen si i ncentru nu-s masini. La fel si Hamburg. Or fi nemtii mai saraci si nu-si permit. Nu stiu
@rosso7-1-2017, 10:55
Spalatule pe creier, daca nu-s masini in centrul acelor orase, nu ti-ai dat seama de ce? Chiar nu gandesti deloc? Spalatule pe creier, la noi vor fi masini in centru inca 20-30 de ani de acum inainte fiindca nu avem centuri ocolitoare, tunel, parkinguri. Pe unde vrei sa treci din Marasti in Manastur sau din Zorilor la gara, nu prin centru? Spalat pe creier ce esti, dobitoc fara gandire care a fost la nemti si nu a invatat nimic de la ei.
rosso7-1-2017, 13:57
pai din manastur catre gara ai autobuzul nr 9 si tramvai. Poti trece si cu masina, ideea e sa nu parchezi in centru.
@rosso7-1-2017, 18:38
Serios? Si daca in centru sunt toate institutiile, unde sa parchez?
rosso8-1-2017, 0:00
pai mergi cu 25, 6, 7, 1, 9 din Manastur sau taxi. Masina o folosesti pentru deplasari in afara orasului si pntru cumparaturi, ca la Kaufland au parcare.
@rosso8-1-2017, 2:26
N-am cum spalatule pe creier. Am job si familie. Am de dus copiii la scoala in alt cartier, apoi trebuie sa ajung la job. Cand ies de la job trebuie sa fac cumparaturi, apoi sa-mi iau copiii de la scoala si sa ajung acasa. In pauza de la job dau o fuga pana la una din institutii, intr-o zi la primarie, in alta zi la finante, si tot asa. Tu care nu ai obligatii, tu care esti un jeg lenes fara job, tu poti da sfaturi. Cand o sa ai job/familie/obligatii, atunci poti da sfaturi. Primul sfat da-l stapanului tau, spune-i sa mearga pe jos la job, sa mearga pe jos in inspectie, apoi sa mearga pe jos acasa (sau cu bicicleta sau ctp).
rosso9-1-2017, 11:45
Pai am job, si tot ma duc cu CTP. Asa am vazut si in Munchen cat am fost trimis acolo in delgatie. Si directorul firmes mergea cu tranport publc. na, dar o fil el mai sarac, din 10 000 euro lunar nu-si permite masina
Holo6-1-2017, 9:11
Foarte bine.
Dany Iris6-1-2017, 8:51
4 lei nu e mult nici 10 lei pe ora nu e mult pt mine care merg si las masina o ora sa rezolv o treaba. problema e pt parkangii profesionisti asica aia care ocupaul locurile de parcare 8-10 orw cat timp stateau la munca pt ca pretul era de c**** si isi permiteau. Acum sunt loviti direct de masura asta si latra pe aici. Felicitari peimariei pt aceasta masura.
.6-1-2017, 9:23
@ dany iris
Ma bouule tu nu vezi ca treaba e facuta sa poata parca personalul din lrimarie prefectura & co gratuit cu legitimatiile in geam,chiar crezi ca special pt cei ca tine a fost majorat tariful,tulai patrie,condus de nas
Hmm7-1-2017, 3:17
personalul de la primarie parcheaza in parcarea primariei. prefectura e in subordinea guvernului nu are treaba cu primaria. daca guvernul ofera facilitati angajatilor primaria nu are ce face. daca tot esti prost nu mai claxona.
.6-1-2017, 8:37
Cei care nu au votat boule bou'c u saluta devizia,in sfarsit ti ai batut jooc celor care te au votat si au ras de cei care nu au votat specimenul care taie pensii si salarii si mareste tva ul.spor la plata maggarilor
eu6-1-2017, 14:46
MAgar e cel care te-a adus pe lume...
gogu6-1-2017, 2:27
foarte buna decizia. parcarea din centru nu e parcare de serviciu sa lasi masina acolo pana iesi de la munca. sa iti asigure firma la care lucrezi parcare. daca nu bus sau taxi. parcarea e destinata oamenilor care au de rezolvat diverse lucruri gen primarie, notari, anaf, banci etc. astea nu iti consuma mai mult de 3 ore. dar nu ocupi tu un loc 10 ore si platesti 7 lei ca esti la serviciu.
Revolutie = SOLUTIE !5-1-2017, 22:28
REFERENDUM !!! Doua intrebari : 1) Sa plece Bok acasa DA / NU cu toti consilierii de rahat
2) Identificarea si crearea de noi locuri de parcare DA / NU
pentru inceput in zonele unde mafia portocalie PDL le-a
desfiintat si oriunde este posibil, gratis pentru clujeni ?

Sa fi sanatos Boc sa ajungi in regula la puscarie, chiar si complice fara sa fi luat spagutza tembel paranoic.
Sergiu Covaci6-1-2017, 10:23
Ce bine ca nu te-ai semnat ca alt fel afla toata lumea cat esti de cretin!
Pallade Agârbiceanu Marius6-1-2017, 21:41
Ar fi trebuit să spună ce vrei tu sa auzi jigodie limbrico-boko-bassista ?
radu cluj 5-1-2017, 21:55
Dar pentru chiriasii P'i ???? D18 CLUJ dimbovitei D 15 -16-17-18 !!! NU cred ca este judet lipsa +++ bordeluri !!! >>>COJOCNEI ??? NICI salubritatea .NUPOATE intra la gunoi !!!
hopaa5-1-2017, 21:33
Respecte domnule primar! pe cand o piata unirii complet pietonala?
@hopaa6-1-2017, 2:14
Gandeste-te doar la asta: daca moare ma-ta, neamurile venite la gropaciune (acasa si la cimitir) nu vor avea loc de parcare fiindca mult iubitul tau sef n-a facut absolut nimic in Cluj. Gandeste-te la modul serios, nu e o gluma, la un moment dat se va intampla.
hopaa6-1-2017, 8:12
ce o facut ce nu o facut clujul e cel mai dezvoltat oras dupa capitala. si Boc la al 3 lea mandat. no ce sa mai zici.
@hopaa6-1-2017, 15:11
Clujul e dezvoltat datorita austro-ungarilor care au facut spitale si universitati, datorita comunistilor care au construit cartiere, spitale, scoli. Ce treaba are Boc cu dezvoltarea orasului? Observ ca nu-ti pasa de ma-ta, schimbi subiectul si o dai cu dezvoltarea.
@@hopaa6-1-2017, 20:14
atunci tu ia-l pe funar ;)
@hopa7-1-2017, 2:46
Nu ai raspuns ptr. intrebarea mea. Nici o problema, vei vedea cand va muri ma-ta si rudele venite la gropaciune nu vor avea loc de parcare, dar vor putea merge in centrul pietonal sa stea la o terasa sau la un concert. Te vei convinge atunci, idiot adulator ce esti.
Punct5-1-2017, 21:32
Regula lui boc e buna doar pe jumate. Trebuiau doar interzise abonamentele in centru si se rezolva problema locurilor de parcare, a invartirii jumate de ora in centru ca sa gasesti loc si astfel aglomerand inutil traficul. Cel putin 50% din parcari erau ocupate de abonatii care-si parcau masina dimineata la 8-9 si eliberau locul la 17-18. De aici pana la a dubla pretul e doar incompetenta si lejeritate. E mai usor sa umflii preturile decat sa gasesti solutii sustenabile.
Clujeanca5-1-2017, 19:59
Clujenii "CLUJENI' sunt obisnuiti sa mearga si cu mijloacele de transport in comun....cei care au venit si au uitat sa mai plece ....ei se cred acasa la ei si se opresc peste tot...domina orasul asta atat de mic si atat de suprasufocat....si ocupa parcarile cu orele si zilele pt a se plimba peste tot....etc,etc.Da e bine ca se scumpeste ....asa macar si clujeanul care are o treaba in centrul clujului 30 de minute ,se va putea opri sa-si rezolve treaba....SPERAM.
Mircea Badea to @Clujeanca5-1-2017, 20:07
Esti proasta de putzi stricat-o !

Chiar cit mai rezista cluejnii pina confunda frina cu acceleratia si rupe barierele lui Boc.

Ati ajuns straini la voi in oras jalnicilor .
je6-1-2017, 9:34
@clujeanca esti ironica sau ...sa ne scrii cind ai rezolvat tu o problema la finante tribunal sau primarie in 30 de min
Urmarea imediata5-1-2017, 18:01
Ca urmare a acestei majorari strazile din zona 2, gen Titulescu, Brancusi,A. cele adiacente lui Paris, A. Muresanu, nu mai zic de parcarile hipermaketurilor care vor fi acupate etc sau unde e permisa stationarea vor fi hiper pline ingreunand circulatia si a CTP. Unde va parca Floresteanul, Somesanul, Apahideanul ori cel venit de mai departe care are de rezolvat probleme birocratice ori Doamne feri de spitale, cimitir? Astea sunt niste magarii pe termen scurt, cu bataie in cartiere, in zonele de case unde si asa se circule greu, cu strazi blocate. Nu asa Boc, nu asa se face ceva, trebuia sa faci parkinguri subterane, ori la intrarile in oras parkinguri unde sa-si lase oamenii masinile cand vin la cluj. La fel si in zona studenteasca, poate nu cunosti dar campusurile studentesti nu permit studentilor sa parcheze in ele, aceste masini se regasesc pe strada. Chiar asa, la bietii bolnavi care sunt de peste tot si carora apatinatorii nu au unde parca si alte porcarii . Nesemtitule!
Mda5-1-2017, 18:27
cand vi de departe lasi masina la polus sau la ira la leroy merlin si iei un taxi pana la spital sau unde ai treaba. nu trebuie sa mergi cu masina pana pe pasteur.
@Mda6-1-2017, 2:19
Uite inca un exemplu clasic de idiot spalat pe creier. "Mda" unul dintre pupinfundistii piticului gospodar. Ma spalatule pe creier, de ce nu face piticul gospodar loc de parcare, de ce sa parchezi in parcarea unui centru comercial? Oare cum ar fi sa-ti deschizi tu un magazin cu parcare, iar cei care n-au treaba la magazin sa ocupe degeaba parcarea? "Frumos" gandesti, la fel ca stapanul tau. Spalati pe creier ce sunteti.
cjn6-1-2017, 5:41
Gandire de "jmecher", lasa-i pe prostii care vin la cumparaturi sa-si caute loc de parcare, ca eu mi-am trantit troaca si ma doare la patina. Din pacate asemena indivizi voteaza, sunt cumparati cu Untold, cu biciclete inchiriate, cu parcuri tematice si alte evenimente neroade. Boc Emil, stai pe o schela putreda, odata si odata tot vei da socoteala pentru risipirea banilor in vant. Chiar daca poate doar Dumnezeu te va altoi, dar nu cu bota ca e mizilic.
TotEu6-1-2017, 22:17
O sa-i propun lui Boc sa faca o parcare in ... ma-ta! Asa o sa putem parca toti in ea! Lasa cotetul acasa BOSCHETARULE! Mort de foame ce esti! Ti-ai luat harb sa te vada vecinii? Esti restantier la bloc, opresti motorul la stop, bagi benzina de 30 de lei, n-ai dupa ce bea apa dar... trebuie sa te vada lumea ca ai avut si tu 5000 de euro de un cotet pe roti! F.u.t gura voastra de rumani paduchiosi dar fuduli!
@TotEu7-1-2017, 2:53
Nu sunt restantier la bloc, ci am o casuta intr-un cartier rezidential aproape de Feleac. Nu opresc motorul la semafor, masina are start&stop. In cartierul unde locuiesc nu exista mijloc de transport in comun, deci suntem nevoiti sa venim in centru cu masina. Rezulta ca e nevoie de locuri de parcare. Acum fa pasi si mai da niste limbi in fundul adulatului. Culmea, noi cei care avem masini si platim impozite, sustinem CTP-ul care e subventionat de primarie. Tu chiar crezi ca ti-ai permite sa circuli cu CTP daca noi nu ti-am plati tie biletul? Stiai ca daca detinatorii de autoturisme n-ar plati impozite, pretul unui bilet CTP ar trece de 15 lei? Spalatule pe creier, crezi ca din aia 4 lei se cumpara motorina la autobuz, se plateste salariul soferului, salariile angajatilor, piese de schimb, etc? Nu. Toate astea se platesc din banii celor care au masini si platesc impozite la primarie. Spalatii pe creier nu au cum sa inteleaga toate astea, ei sunt exact ca si stapanul lor, risipesc banul public.
@@TotEu7-1-2017, 5:53
Daca ai casa pe calea turzii esti vinitura asa ca mars inapoi de unde ai venit. Ca ne poluezi cu cotetzu tau de 30 de ani. Taci si suuge !!!
cjn7-1-2017, 6:01
Asemenea indivizi care nu au avut si nici nu vor avea o masina, de altfel o necesitate in zilele noastre, din varii motive, gen sunt prea saraci si pentru cei 5000 de Euro ori sunt inapti medical sa conduca, sunt manevrati de catre acest propagandist, Boc, asta a reusit sa dezbine oamenii acoperidu-si tromboanele electorale si incompetenta crasa, sa nu ajung si la altceva. Circula cu CTP gratis, mai cate un pachet cu "di tate" o sindrofie la clubul pensiusilor din locatiile primariei, aproape saptamanal, cu diverse pretexte gen ziua pensionarilor, a bunicilor, a varstei a 3-a, etc. Din pacate asta-i adevarul, e mai usor sa tai, sa interzici, sa opresti decat sa construiesti, sa faci un bine, sa ajungi sa-ti doresti prosperitate, mai bine pentru toti clujenii. Locuiesc in zona Cinema Marasti si vad saptamanal chefuri si sindrofii in acesta locatie, cu muzica, bautura, mancare. Acesta categorie este cea mai disciplinata, voteaza asa cum se doreste si merge la vot. Sa ne traiesti Boc Emil!
TotEu7-1-2017, 10:05
Ma paduchilor, am si eu o caruta macar cat jumate din valoarea bordeiului vostru, n-am insa nervii sa-mi caut un loc de parcare! Poate mi-oi lua un "monster" cu roti de 1,5m si ma voi sui pe voi cand va vad parcati in centru! Aveti o mentalitate imputita in care numai voi aveti drepturi nu si cel de langa voi! In Amsterdam va su.ge.ti pu.la daca va plimbati cate un rahat singur in masina, asa cum fac majoritatea boschetarilor din Cluj! Din Zorilor pana la gara faceti 30 minute pe jos! Aveti 17 lei de dohan dar nu aveti 10 lei de taxi??? Paduchi! Mutati-va si voi la mine in A
Muresanu si in 5 minute sunteti in centru, altfel mars! Masina este necesitate cand faci 200km zilnic pe autostrada pana la locul de munca nu cand va invartiti ca un c.o.i in caldare printr-un oras medieval ca si contruire situat intr-o "covata" ca valea Somesului!
@TotEu7-1-2017, 11:05
Numai un spalat pe creier poate spune ca daca am casa spre Feleac sunt vinitura. Culmea ca m-am nascut in Marasti, am crescut, mi-am luat o casa spre Feleac sa scap de aglomeratia din centru. Numai un spalat pe creier, un ratat, un jegos si un om fara job poate spune ca din Zorilor pana la gara faci 30 de minute pe jos. Mai ratatule, mergi tu pe jos din Zorilor pana la gara pe frigul asta, sau vara pe caldura. Apoi dupa ce ai facut 30 de minute pe jos, stai la cozi pe la ghiseele de la gaz din zona garii o ora, apoi mergi pe jos pana la primarie, stai si acolo o ora, mergi la finante, mai stai si acolo, mergi la un magazin, apoi cu 3 plase de cumparaturi mergi din nou in Zorilor. Un spalat pe creier ca tine, un jegos fara job ca tine poate face toate astea, cei cu familie, obligatii si job nu au timp de pierdut ca tine. Unii vor sa ajunga curati acolo unde merg, nu putind a transpiratie ca tine dupa ce mergi 30 de minute pe jos din Zorilor la gara sau invers. Spalatule pe creier, cat de ratat esti si nu gandesti atunci cand afirmi ca stai in A. Muresanu? Macar daca taceai. Daca maine te vei muta undeva mai departe, tot asa gura mare vei face, sau vei fi nevoit sa circuli cu masina? Dobitoc ratat care isi vede doar interesul lui. Daca tot ai avut norocul sa stai in A. Muresanu, macar taci si nu debita pe aici aberatiile tale de dobitoc ratat. Stapanului tau, gospodarul nr. 1 de ce mortii ma-tii nu ii dai lectii de mers pe jos? El sta in Zorilor. Daca pana la gara faci 30 minute, atunci el va face doar 15 minute pana la primarie. Dobitoc ratat ce esti, mars si inchina-te stapanului tau.
TotEu7-1-2017, 21:35
In pi.zda ma'tii moarta ma boschetule! Hai sa-ti vad fata indeaproape si te va pupa ma-ta rece! Mortule foloseste CTP, gunoi slobozit in salvare de o mama prostituata si sifilitica! Unde ma-ta moarta te plimbi toata ziua prin centru daca zici ca esti la munca? Alergi prin oras sa gasesti pe unu sa-ti dea o m***?
@TotEu8-1-2017, 2:32
Cum mortii ma-tii sa folosesc CTP-ul daca nu circula in zona in care locuiesc? Si da, toata ziua ma plimb prin centru fiindca jobul meu e unul care consta in deplasari pe la institutii. Da-ti seama si singur, ah, de fapt n-ai cum fiindca esti spalat pe creier, ce inseamna sa umbli cu laptop si cateva dosare pe la institutii. Nu ai cum pe jos, n-ai cum cu CTP. Tu esti doar un spalat pe creier care uraste cetatenii exact ca stapanul tau. Si ala da sfaturi, dar el merge de acasa la primarie si invers, cu masina. Sa mearga in statie sa ia autobuzul 35, sa coboare in Cipariu, apoi de acolo sa ia alt autobuz pana la primarie, sunt doar -12 grade afara. Ah, nu este autobuz din Cipariu pana la primarie? Atunci sa coboare in piata si sa ia de acolo alt autobuz. Of, nici din piata nu este autobuz pana la primarie. Atunci sa mearga pe jos. Apoi sa-i dai niste limbi intre buci si sa-i faci un masaj la picioare. Spalat pe creier adulator ce esti care urasti cetatenii si le dai sfaturi dar stapanului tau nu-i dai sfaturi.
TotEu8-1-2017, 15:34
Fraiere, sa-ti iau nevasta in p.u.l.a, nu te mai baga in seama ca poate platesc vreun hacker sa te identifice si te controlez la ficati! Vrei sa te pupe ma-ta rece?! Da-te-n mortii ma-tii de paduche ce stai pe dealuri dar ai pretentii de a fi clujean cu laptop! Fatalaule!
vasile ion5-1-2017, 17:03
ne plangem ca traficul e aglomerat dar facem scandal cand se incearca decongestionarea centrului de masini; ne e frigut la fundulet sau ploua, ne bagam in masini, in loc sa luam autobuzul sau sa mergem cu taxi, dar ne plangem si injuram la volan din cauza traficului infernal din oras; trebuie sa ne adaptam conditiilor: daca nu ne plac masinile in centru si aglomeratia pe strazi, nu trebuie ne luam masini, iar noi suntem ipocriti si ne plangem de rahatul de care noi suntem raspunzatori
haha5-1-2017, 17:58
Decongestionare nu inseamna scumpire. Numai in Cluj se pune semnul egalitatii. Si nu veniti cu alte metropole ca si exemplu. Acolo iti poti lasa masina in parcarile de la periferie. Acolo spitalele, institutiile publice etc. nu sunt in zona ultracentrala unde esti obligat sa intrii si sa stai pana birocratii binevoiesc a-si misca fundul. Transportul public e de toata jena. Din localitatiile limitrofe (suburbii daca le numim ca si in strainatate) se poate ajunge decent doar cu masina. Masina care nu se poate teleporta acasa (acasa unde iarasi nu ai unde parca legal). Cu ce au facut vor incuraja si mai mult parcarea pe trotuare, pe prima banda, in porti-cai de acces si sa nu-si plateasca tichet. Numai la noi se crede ca rezolvarea problemelor se face ... scumpind.
Bogdan5-1-2017, 19:34
Interesant dar si la Amterdam si Londra tot prin scumpire s-a rezolvat
haha5-1-2017, 20:19
Dar au alternative: metrou, transport public impecabil, care acopera toata metropola si nu doar din ora in ora suplaagromerata, parcari in zonele periferice. In Cluj ce gasesti din cele enumerate de mine? Nimic! De asta am si cerut in rima postare sa nu comparati Clujul cu alte metropole. In Londra unde sunt spitalele? Sau in Wiena? In zona ultracentrala? In orasele enumerate de tine pierzi 3 ore pentru un certificat fiscal sau 6 pentru un nimic la electrica de pe Memo, de unde esti trimis cu o foaie de hartie pe Decebal si inapoi? Ma indoiesc. Si toate astea in zona ultracentrala.
@haha5-1-2017, 20:29
bineeee mah.hai sa comparam bugetul Londrei cu bugetul Clujului?plm.numa sa criticati stiti..mai bine am compara cetatenii Londrei cu cetatenii Clujului?diferenta de la cer la pamant..
haha6-1-2017, 10:48
Era vorba de solutii etc. nu de buget. Sunt curios, daca in 3-4 luni nu se vede nici un rezultat, se va reveni la vechea taxare sau le va convine cea aberanta de acum?
In sfarsit!5-1-2017, 16:32
Foarte bine! Trebuia facuta aceasta miscare de mult! Vin unii in centru si-si uita masina pe un loc de parcare toata ziua sau chiar o lasa cateva zile nemiscata! Cei care avem de mers pentru 1 ora la autoritati, banci, posta sau alte lucruri punctuale, pierdem vremea cautand locuri de parcare datorita ocuparii lor de catre cei mai sus mentionati. Bravo Boc, chiar daca a durat ceva sa va luati inima in dinti!
Victor5-1-2017, 16:52
Dar de bisnitarul de langa Agentia Loto de pe Eroilor la intersectia cu Baba Novac care zilnic are 4 Ford-uri de vanzare cu nr.rosii,ce sa mai zicem??
Tarcan5-1-2017, 15:25
Cum ati ajuns la aceasta concluzie ziaristilor.
Pai dupa 3 ore de stationare te duci frumos si iti mai iei un tichet de 3 ore( k doar aparatul ala nu te cunoaste) si platesti tot 12 lei pt 3 ore....si tot asa...
Johannis5-1-2017, 16:46
exact. si lasi bariera sus dupa ce scoti ticketul :) de ce sa nu scoti ticket chiar inainte sa pleci si poate ai si iesirea gratis?
Hmm5-1-2017, 18:31
bai tarzan aici vorbim de parcare cu bariera ce tichet mai scoti dupa 3 ore
Vfkcr6-1-2017, 0:58
Stai linistit ca nu poti scoate tichet daca nu esti cu masina acolo. Crezi ca sistemul ala e facut de prosti? Trebuie sa iesi cu masina si apoi sa ocolesti pana la bariera de intrare ca sa iei alt tichet. Dar daca faci asa, atunci mai mult ca sigur ca nu vei mai gasi alt loc de parcare
Tarcan6-1-2017, 7:47
E TarCan nu Tarzan...ma refeream la parcarile din zona 1(fara bariera)
Nici unde nu este mentionat ca acest pret este pentru parcarile cu bariera
Boc5-1-2017, 15:22
Degeaba tot scrieti pro si contra acestei initiative, fac pariu cu oricine si pe oricat ca tot asa se va parca in Centru, tot atatea masini o sa fie parcate, nici una mai putina nici una mai mult, o sa fie exact la fel doar Primaria o sa incaseze bani mai multi si o sa fie mai castigata daca Politia Locala va sta non-stop pe strazile din Centru.
Nasol5-1-2017, 15:03
Frumos , imediat e mai scumpa parcarea ca amenda , lume de ........ Nu spune nimeni sa nu fie preturi mai mari la parcare, dar raportat la salar nu asa dupa bunul plac , ca nu traim in Anglia .
vio5-1-2017, 14:50
Suna cam asa:
Nu am fost in stare (nio, primaria) in 27 de ani sa avem un program coerent de eficientizare a transportului si constructie de parcari?
Decat sa-l facem in ultimul ceas, mai bine instituim niste masuri descurajante (cred ei).

Domnilor din primarie: problema traficului auto si a parcarilor ramane nerezolvata, in pofida acestor masuri descrise mai sus.
Ea se va acutiza.

Faceti parcari si optimizati traficul pana nu va trag in teapa clujenii asa cum o meritati.
Intreb si eu:ati facut vreun birou de criza specializat care sa analizeze, adopte masuri, urmareasca rezolvarea la problemele de acest gen? Era cazul de multa vreme sa existe...
rosso6-1-2017, 18:42
https://www.fastcoexist.com/3040634/7-cities-that-are-starting-to-go-car-free
@rosso7-1-2017, 2:58
Inca un spalat pe creier. Tu chiar crezi ca ti-ai permite sa circuli cu CTP daca noi nu ti-am plati tie biletul? Stiai ca daca detinatorii de autoturisme n-ar plati impozite, pretul unui bilet CTP ar trece de 15 lei? Spalatule pe creier, crezi ca din aia 4 lei se cumpara motorina la autobuz, se plateste salariul soferului, salariile angajatilor, piese de schimb, etc? Nu. Toate astea se platesc din banii celor care au masini si platesc impozite la primarie. Spalatii pe creier nu au cum sa inteleaga toate astea, ei sunt exact ca si stapanul lor, risipesc banul public. Tu compari alte orase cu orasul nostru? Ma spalatule pe creier, cand a fost stapanul tau prim-ministru, de ce nu i-ai trimis link cu salarul minim din acele orase? Spalat pe creier care da exemple doar ce-i convine.
rosso7-1-2017, 14:03
Pai normal ca transportul in comun este subventionat. Asa se face peste tot. In Israel in orasul Tel Aviv Siemensa implementat un sistem de texare pentru masini care intra in centru. Si tariful e dinamic, in functie de cat ii de aglomerat orasul. Poate sa ajunga la sume foarte foarte mari. Si din banii astia trasport public pe moca. Cine castiga? Orasul, ca e trafic mai mic, poluare mai mica. Cine mai castiga? Statul, poluare mai mica, mai putine imbolnaviri cauzate de poluare, bugetul sanatatii este mai putin solicitat.
@rosso7-1-2017, 18:47
Gresit. Nu peste tot e subventionat transportul in comun. Altii stiu ce inseamna economia, si stiu sa faca bani. Iar daca n-ar avea nevoie de autoturisme fiindca ar circula cu transportul in comun, ar vinde autoturismele si nu s-ar mai plati impozitele. Neplatind impozite, de unde mai subventionezi transportul in comun? Iar cu taxarea dinamica, sa fim seriosi. Ai nostri nu-s in stare sa traga o linie dreapta pe asfalt, daramite tarife dinamice unde e nevoie de softuri si de oameni inteligenti. Nu avem nici macar unda verde la semafoare, si tot zici de tarife dinamice? Spalatule pe creier, inainte de orice, indeamna-ti stapanul sa contruiasca, sa faca, sa dreaga, nu sa tot bage restrictii. Dupa ce face centuri ocolitoare, din partea mea poate inchide tot centrul fiindca voi circula pe centurile ocolitoare fara sa mai stau la semafoare in aglomeratia din centru. Noi circulam prin centru fiindca nu avem alternative, bagati odata la cap idiotilor! Nu mai dati sfaturi de kkt ba spalatilor pe creier, oameni ratati fara familii si lenesi fara job. Tare as vrea sa vad un spalat pe creier ce va face cand va avea familie si job si va fi nevoit sa mearga in 3 cartiere in aceeasi zi, la scoala, la job si acasa. Tot asa sfaturi de kkt veti da?
rosso8-1-2017, 0:09
pentru taxare dinamica e nevoie de bani si atat. Siemens are solutia, ii de vanzare. Eu zilnic ma duc la lucru mai putin smabata si duminica pe jos si autobuz fac in jur de 40 de minute. din care 20 pe jos, ca-i sanatos. Tre sa-mi iau bicicleta ca ii si mai sanatos pedalatul. daca ai de mers sa zicem 10 minute pana la statie si de la statie pana la job inca 20 de ce n-ai lua autobizul? pe autobuz poti sa citesti, sa asculti muzica. Multv mai comod
@rosso8-1-2017, 2:45
Daca ai un job de asa natura incat poti merge cu autobuzul, daca nu ai copii pe care sa-i duci dimineata la scoala/gradinita in drum spre job, bravo tie si felicitari. Insa nu da sfaturi aiurea. Fiecare se deplaseaza cu ce are si in functie de natura jobului sau de obligatii/familie.


Cat despre solutia lui Siemens, fix degeaba. Si ce daca are Siemens solutia? Si altii au avut solutii ptr. automatele de bilete, cele ptr. biciclete, etc. Culmea ca sisteme care in alte tari functioneaza perfect, la noi se defecteaza foarte des. Exact ca la orice. Bechtel care in alte tari fac autostrazi, la noi au dat-o in bara. Firme italiene care in alte tari asfalteaza strazi care tin si cate 10 ani, la noi toarna asfalt care peste un an e plin de cratere. Indiferent ca e Siemens sau alt furnizor/constructor, la noi nu va merge nimic fiindca hraparetii din primarie/institutii intervin sa dea ei sfaturi, intervin sa ceara spagi, etc. Ce sa faca Siemens? Sa livreze sisteme care au senzori in asfalt cu care numara masinile si stabileste taxa dinamica? Apoi vin aia de la canalizare si sparg asfaltul? Apoi primaria nu-i amendeaza si nu ii da in judecata ptr. ca s-au organizat proost si au stricat ce a bagat Siemens in asfalt? Si uite asa orice marca renumita peste hotare, la noi da chix. Esti nebun la cap? Nu traiesti in Cluj? Nu te-ai convins inca? Pai atunci ce naiba tot dai sfaturi? Da sfaturi gospodarului nr. 1 care e degeaba, nu cetatenilor. Aaa, si sa nu uit. Vine Siemens si implementeaza solutia, apoi gospodarul nr. 1 inchide strada si o face pietonala, sau o inchide in fiecare saptamana ca sa organizeze paranghelii. Bani aruncati degeaba. Problema e in primarie, lipsa de viziune pe termen lung a adulatului si a subalternilor sai. Daca ai mintea scurta si nu-ti aduci aminte ca acum 4 ani au fost schimbate toate bordurile si trotuarele de pe memo, iar recent s-au schimbat din nou, poate peste inca 2 ani cand DIN NOU se vor schimba, o sa te destepti la minte.
rosso9-1-2017, 11:52
Uite ca incet incet ajjungem la un comun acord. Ai dreptate, cei cu copii nu prea pot fara masina, Is constient. Dar, hai sa fim sinceri, si tu, si eu cunostem oameni care se plimba singur cu masina desi ar putea folosi si CTP-ul. Si da, nici automatele de bilete n ufunctioneaza. Idee geniala, implementare de c****.
Iancu5-1-2017, 14:46
Foarte bine. Eu nu sunt socat si consider ca e un lucru bun.

Alte idei pentru primarie, o stire recenta dintr-o capitala Europeana:

http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-21498800-madridul-introduce-circulatia-alternativa-numere-pare-impare-pentru-reduce-poluarea.htm

"Primaria a interzis temporar parcarea in centru pentru nerezidenti"

De ce tebuie put01ul cu numere de sj sau bn, student la constructii, sa parcheze pe Daicoviciu?

clujean suparat5-1-2017, 14:50
pentru ca este o tara libera, ajungeti sa vorbiti de idioteniile comunismului cu circulatia restrictionata. Oare d-ta iesi cu masina din Cluj? Sunt clujean dar toti ne-am castigat dreptul la libera circulatie. Poate si d-ta ai fost student erai putoi?
@clujean suparat5-1-2017, 15:19
"pentru ca este o tara libera" nu-ti da dreptul sa parchezi unde nu este loc de parcare amenajat (vezi exemplu de mai sus, pe Daicoviciu unde in fata la constructii strada e cu dublu sens, dar unul e intotdeauna blocat de masinile parcate). Asta cu "tara libera" de unii e sinonim cu incalcarea legii si fac ce vreau eu ca mi se rupe.

Si legat de exemplu cu Madridul de mai sus, care a interzis parcarea pentru nerezidenti, si "dreptul la libera circulatie" invocat de dvoastra, nimeni nu te impiedica si nu-ti interzice sa circuli pe strada daca ai numere de bn sau sj. A circula si a parca sunt doua lucruri diferite.

Alt exemplu: In Singapore cand intri cu masina in zona centrala, camerele iti scaneaza automat numarul. Pentru fiecare intrare in zona centrala ti se adauga o suma (ex 50 de centi) pe care trebuie sa ii platesti odata cu impozitul pe anul viitor).
Du-te ma!5-1-2017, 15:38
Exemplul clar de om spalat pe creier si adulator idiot: Iancu.
Bai spalatule pe creier, spune-i sefului tau sa interzica maine in oras masinile cu nr. par sau impar, care vrei tu, la alegere. Apoi gandeste-te, pardon, am uitat ca esti spalat pe creier si nu gandesti, apoi intreaba-i pe soferi daca lasa masinile in afara orasului si merg mai departe cu trenul (cei care tranziteaza orasul). Apoi intreaba-i pe alti soferi daca vor lasa masinile in afara orasului parcate pe un camp, ei se intorc acasa pe jos, merg la job, apoi se culca, iar dimineata vor merge sa-si ia masinile de pe campul unde le-au parcat. Apoi bai boule, intreaba-l pe seful tau daca va reduce impozitele, fiindca e nedrept sa platesti impozit atata timp cat o zi ai voie cu masina, iar o zi nu ai voie. Precis esti un adulator si un functionar din primarie, doar astia sunt atat de boi si spalati pe creier, doar astia vor restrictii dar se tem de munca, sunt prea boi ca sa faca parcari si centuri ocolitoare. Restrictii, restrictii, restrictii, dar nimic constructiv. Boule, tu si alti adulatori care va pupati in coor seful, nu mai dati exemple din alte tari. De ce n-ati dat exemplu cand seful vostru era prim-ministru si sa-i spuneti ca in alte tari salariul minim e 1200 euro? Spalati pe creier care dau ca exemplu doar ce le convine lor.
cj5-1-2017, 17:40
Daca iancu e spalat pe creier tu esti scos din c** aia ii clar.
Felicitari gospodarului nr. 15-1-2017, 14:43
In sfarsit vom avea locuri de parcare. Noi astia cu bani ne permitem chiar si 100 lei zi ptr. parcare.
100 lei x 30 zile = 3000 lei pe luna, o nimica toata ptr. noi astia care invartim bani multi, mai ales ca putem deconta acesti bani.
Aia amarati (idioti) si multi care au votat, nu conteaza.
Solicitam sa se majoreze mai mult taxa ptr. parcare, sa ne putem permite doar cativa sa parcam.
Socant5-1-2017, 14:35
Socant e faptul ca unii clujeni sunt socati. Socant e faptul ca stiati unde se va ajunge, dar l-ati votat. Socant e ce va urma. In maxim 2-3 luni veti fi mai socati.
Primaria pregateste ridicarea catorva mii de masini din cartiere.
socat5-1-2017, 16:39
hai lasa-ma... si daca masina e ridicata cum mai intru in ea ca sa plec la serviciu? Cu scara?
clujean suparat5-1-2017, 14:31
In sfarsit a ajuns bocaceala la maximum de imbecilitate. Preturile parcarilor trebuie sa fie in concordanta cu nivelul de trai. Pretul este de Viena nenicule, 2euro/ora in zona centrala dar macar acoloeste gratuit de la 20-8.00 si de vineri 20.00 pana luni la 08.00. Boc ai distrus parcarile din zona centrala in totalitate si vi zcum sa ne trimiti sa parcam masinile la prietenul tau Vlas la Leul singurul parking din Romania cu cea mai mare spirala si cea mai mare inclinatie la panta? Dar de ce sa-l imbogatim pe Vlas chiar daca i-ai dat si autorizatia de construire pentru turnul din Manastur. Nu mai are bani de betoane acolo? ca in momentul in care s-a dat in folosinta Leul pretenaru tau penal Apostu i-a schimbat inclusiv sebsul anumitor strazi sa se poata intra si iesi din parking. Interesul privat inaintea interesului public nu? Daca ai treaba in centru la tribunal sa mai dai cate 72 lei/zi? Voi ati baut motorina ca s-a ieftinit carburantul nu? Abia astept sa atacam in contencios administrativ hcl-ul si sa cerem imputarea banilor luati abuziv. Succesuri Boculet ca stii sa editezi fraze.
clujean6-1-2017, 11:53
Prietene, sincer, un mic consult psihiatric nu ti-ar strica...
clujean suparat6-1-2017, 15:03
prietanii mei sunt sinceri tot timpul, nu trebuie sa-si argumenteze sinceritatea intre virgule, inainte de a sfatui pe cineva te rog sa verifici ca tot ce am scris eu este adevarat, de-a lungul timpului unii care suntem din Cluj Napoca le-am si trait pe propria piele, printre alte alea, tot la ce am facut referire a fost scris in presa din acest oras la momentul respectiv, poate nu-ti vine a crede. Nu ar fi primul hcl anulat in instanta. In momentul in care lingaii idioti care pupa funduri nu au argumente persifleaza si trimit oamenii la psihiatru, amice dai in ridicol cu asemenea replica. Intereseaza-te cam cu cati bani este executat silit UAT Cluj Napoca pe an din cauza abuzurilor administratiei si a hotararilor de consiliu local abuzive si vei ramane uimit daca nu cumva te numeri printre cei ce trebuie sa dea bani imputati, in frunte cu penala Horvath
Dell5-1-2017, 14:29
Care este taxa pentru pierderea ticketului? Unii poate inteleg unde bat....

Carlos6-1-2017, 15:24
Sper sa fie 100€ si sa l pierzi de fiecare data, rasa ta de bandit ! Vrei sa furi municipalitatea, este ?
Sper sa te identifice politia si sa ti aplice o corectie corporala preventiva..
.5-1-2017, 14:26
Bravvo tavarise bou'c,inca odata ti ai batut joc si ai fotut in goura pe clujenii care te au pus in frunytyea lor,dar bine ai facut rrupei in taxe si amenzi ca asta merita prostiimea cronica
Andy5-1-2017, 14:14
Sunt preturi normale... 4ron/ora nu e o avere, ca nu stai zilnic catre 3 ore parcat in centru...
Si daca ai nevoie sa stai mai mult de 3 ore in centru, nu ti-o lasi acolo toata ziua, lasa oamenii care au treburi sa parcheze, nu ocupa pentru ca vrei sa stai la job...
Pro boc5-1-2017, 14:12
Bravo domnule boc,au la ei socati,poi asta ati votat,asta ati vrut na asta aveti,va felicit domnule boc,in sfarsit le ai tras un bocanc in gura prostimii care v au votat,,din partea mea aveti o bere bürger la pet de la maghernita de pe coltu strazii sa il cumparati din primul salar,si sincer jos cu palaria tovarase boc,.
Dar cum e posibil ca unele masini parcheaza toata ziua in zonele 1-2 cate 8-10 ore?platesc 78 lei pe zi? Sau acestia au ecusoane de la prefectura,primarie,si i si parcheaza mokka masinile .
opinantul din strada5-1-2017, 14:27
Probocule ai capul ca un poloboc, cu bulă de aer!
Mai mişcă-te prin burg şi vei vedea că aceste măsuri sunt normale!
Iar instituşiile pe care le pomeneşti au parcări în c**ţile lor, isteţule!
Este şi o măsură de descongestionare a centrului de maşinile nesimţiţilor ca tine care vor să-şi miroasă pârţul până în faţa scaunului pe care stă la serviciu!
clujean suparat5-1-2017, 14:45
opinantule din strada sa se puna acelasi tarif si la parcara de la primarie co toti idiotii care lucrati in primarie va parcati masinile acolo de parca ar fi parcarea voastra. Istetule acelasi tarif si o sa circulati si voi cu trotinetele lingai ordinari.
Cata5-1-2017, 20:05
Nu exista abonamente sau facilitati pentru angajatii primariei in acel parking
nesocatu5-1-2017, 13:59
Foarte bine, sa ramana socati cei care ocupa 2 parcari, una acasa si una in centru, langa locul de munca. Sper sa fie si suficenti politisti care sa aplice legea!
Andrei5-1-2017, 13:52
Foarte bine ca s-au marit preturile in centru. Mi se pare corect pretul, cat si perioada maxima de 3 ore. Daca stii ca ai treaba mai mult de 3 ore in centru atunci lasi masina la unul din parkingurile mari din zona 2 si faci o mica plimbare care doar benificii aduce. Acuma mai ramane sa isi faca treaba corect politia locala si sa ii sanctioneze pe cei care parcheaza necorespunzator.
Clujean5-1-2017, 13:51
Salut! Sunt clujean, născut și crescut aici. Țin să precizez că informația "Clujenii sunt șocați de prețurile practicate la parcările din centrul orașului" e doar parțial adevărată. Eu nu sunt șocat. Vă mulțumesc.
Ion5-1-2017, 13:59
Si eu sunt clujean, si nu sunt socat! Chiar ma bucur ca in sfarsit voi gasi un loc de parcare in zona centrala cand o sa am nevoie.
Cj5-1-2017, 13:39
Wow, clujeanul e socat. Pai da ca e obisnuit sa parcheze im buricul targului, daca ar putra ar intra cu masina in cladirea in care are treaba.
gigi5-1-2017, 13:57
Normal ca la tine in sat. Sa mergem cu masina pana la WC.
eu5-1-2017, 14:11
@gigi N-am maruntis, marsh bah gigi Fecali

Cele mai citite ştiri din Social

6490 vizualizări
22-11-2017, 11:12
Boc: Trebuie să dispară toate parcările de pe Nicolae Titulescu și Calea Florești» Vezi tot
3324 vizualizări
21-11-2017, 16:39
Imaginea zilei! Trafic de coșmar în Cluj-Napoca - FOTO» Vezi tot
3032 vizualizări
22-11-2017, 11:20
Banda dedicată autobuzelor este un succes. Din Mărăști se ajunge mai repede în centru» Vezi tot
2385 vizualizări
21-11-2017, 16:24
Accident pe Memorandumului! BMW lovit în plin. A virat în fața autobuzului - VIDEO» Vezi tot
1419 vizualizări
17-11-2017, 14:14
Descoperire macabră la Pata Rât: Nou născut aruncat la gunoi - FOTO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?