Social

Locuitorii din Gilău, nevoiți să meargă înghesuiți în autobuze: Nu este normal! Cerem introducerea CTP FOTO

  





Locuitorii din Gilău sunt nemulțumiți de modul în care se efectuează transportul în comun din localitate spre Cluj și invers, aceștia fiind nevoiți să stea înghesuiți.

Cu toate că autobuzele respective nu au spațiu destinat pentru călătoria în picioare, culoarul dintre scaune este mai mereu plin de călători.

De asemenea, aceștia se plâng de faptul că biletele sunt și foarte scumpe, ei cerând introducerea Companiei de Transport Public în localitate.

Noi, cetatenii comunei Gilau, calatorim in acest fel zi de zi. Cea mai mare dorinta a noastra este introducerea Companiei de transport public. Am facut sesizari la OPC dar nu ni s-a dat un raspuns”, ne-a scris un clujean, care a realizat și fotografiile.

Nu este normal sa platim abonamente si bilete exagerat de scumpe (165 de lei pe luna , 6,5 lei un bilet) si sa nu avem conditii de transport civilizat si curse putine , mai ales in weekend”, a continuat acesta.

coral1_1_1.jpg
12-10-2017, 9:18
250 vizualizări
23 comentarii
Bocila13-10-2017, 7:21
Hooo, opriti-va dragi clujeni. Am gasit solutiunea, se va implementa mintenas dupa alegeri. Metroul dragilor, metroul Metropolitano-Galactic cu abonamente gratuite, sectiunea clasa busines cu teleportare, 10 lei/ luna, joctiuni Europene trans Alpine de la Cora spre Paris si Londra, de pe Bucium spre Barcelona- Madrid, din Faget spre New-York s.a.m. d. La Cora va fi portul cu terminale spre Amsterdam si Rotterdam, iar de la Selgros spre Antarctica si Baleare. totu este sa ma alegeti, sa pot sa va construiesc astea.
Emilia13-10-2017, 7:34
Multumim domnule Boc. O sa va votez si data viitoare. Cel mai gospodar primar din tara.
Eu13-10-2017, 7:36
Ai uitat traseul spre gaoaza lui mumata aia proasta, tot orașul e f interesat sa afle , vrem și cel mai scurt trsseu spre gurița ta ,ca ne este dor de o felatie a unuia din grupul celor de la Cluj , care-ll vor jos pe Boc .
@Eu13-10-2017, 8:03
Ai uitat traseul la rakitzele . Bocul padurar va muta primaria clujului acolo . Sa poata copiii clujenior pe rit nou sa pasca gastele pe santuri . Si-asa nu au educatie acesti manelisti .
Eu13-10-2017, 21:13
Vorbești tu de educație ?
Data viitoare scrie rakitzele , clujului, cu litere mari ,cam asa ....PROSTULE, iar la copiii , mai taie un i, știu ca ai mulți , dar nimeni nu-i de vina .
recomandare12-10-2017, 22:17
Mai bine ar numi gilaul cartier al lui Bok Napuka . Niste tarani in plus nu se simt la gramaj . Oricum pute urbea bokului a izmene nespalate .
Vali12-10-2017, 22:25
Cred ca ti-a ramas tie in nari mirosul de izmene nespalate din cocioaba in care ai crescut si unde faceati baie toti de 2 ori pe an, la Paste si la Craciun
Alin pentru D-na Monica Szilagyi de pe FB12-10-2017, 20:41
Mesaj pentru doamna Monica Szilagyi care a comentat prin intermediul Facebook-ului.

Doamna draga, dumneavoastra daca stati langa "piciorul podului de la autostrada" intradevar faceti doar 15-20 km pana in Cluj in Manastur la Sirena sau pe Calea Floresti, insa daca luam distanta de la capatul strazii Republicii (Baraj/Motel Gilau) sau din capatul Gilaului dinspre Capus.. (zona benzinariei Rompetrol) la iesire spre Oradea unde au pus alveola/limitatorul acela de viteza unde au avut loc frecvent accidente, sunt in jur la 25-30 km lejer, poate undeva spre 30 km daca vorbim de strazi adiacente in zona benzinariei de la iesirea din Gilau...

Deci nu mi se pare mult 165 RON, oricum nimeni nu va pune sa mergeti cu busul, puteti merge cu ocazia sau cu masina personala daca nu va place aglomeratia sau orarul de la busuri...

Dumneavoastra cat vi s-ar parea corect sa platiti pentru un abonament lunar ? 60 RON cat platim noi cei din Cluj pentru transportul public local (urban). ??

Ion13-10-2017, 3:01
Distanta de la alveola de care vorbiti(capatul de vest al localitatii Gilau) si pana la statia de autobus Napolact de pe calea Floresti este de 14 km. Asadar da...abonamentul este foarte scump .
Costul benzinei pentru o masina mica este de 450 lei pe luna la cinci drumuri dus intors pe saptamana. (Zile lucratoare).
Este exagerat ca un abonament sa coste o treime din costul carburantului consumat pentru aceeasi ruta de o Dacie Logan.
Bla bla...12-10-2017, 19:30
Mai oamenilor, cat ati fi dispusi sa platiti pentru un abonament pentru cei 30-35 km care-i parcurgeti? 2 RON/ sens ??

165 RON, nu mi se pare un pret extrem de mare, cei de pe Turda-Cluj platesc 6 RON pana acolo (distanta aproximativ egala) si abonamnetul cred ca e la fel de scump.

Daca ati fi sa calatoriti cu masina 20 zile pe luna pe ruta Cluj- GIlau cu un consum de 5% ceea ce e cam greu de realizat in conditiile in care mereu e aglomeratie ar iesi un 325 RON/ luna fara taxe de parcare si fara: uzura masinii, stresul de a gasi un loc de parcare, nervi in aglomeatie.

Asa ca ar fi lunar cel putin 1300 km parcursi (65 km dus -intors/ zi) inseamna 325 RON ceea ce dovedeste ca abonamentul este la jumate din cat ai plati daca ai merge singur cu masina. Daca merg 2 adulti si 2 copii intradevar costurile sunt ridicate cu busul dar nah nu trebe sa te mai stresezi cu condusul, parcarile si asa.

Aglomeratie ? vezi de treaba, si in CTP uneori in oras de abia se inchid usile si e disconfort termic, unele busuri sunt vechi de abia urca varianta Manastur- Zorilor, si majoritatea nu au aer conditionat si in unele e mizerie si miroase urat.. Asa ca nu vad un beneficiu real al CTP-ului mai ales ca saptamanal vad masini de-a lor (busuri vechi) care raman defecte prin oras si

M23 parca circula la Luna de Sus, uitati-va si acolo ce curse putine au in special in week-end cand de pe la 1-2 dupamasa nu circula pana la 5:00 PM. Si nu am auzit pe nici unul sa se planga prin ziare ca e scump sau ca orarul e prost gandit. Lumea cauta solutii, nu asteapta ca CTP sa-si modifice orarul dupa cum au ei chef.

Nu va ganditi ca daca baga CTP o sa fie roz situatia si o sa bage curse din 10 in 10 minute cu pret de 60 RON/ luna abonamentul, . caci fiecare urmareste maximizarea profitului si nu satisfacerea nevoilor clientului si asa sa circule goale sau aproape goale doar de dragul de a satisface nevoile fiecarui locuitor care vrea sa mearga la oras cand il taie capul... pentru asta exista alt tip de serviciu: OCAZIA ( ia-ma nene..)

Eu inteleg ca e scump pentru unii 165 RON plus inca 60 RON abonamentul pentru transportul in oras (CTP), insa in cazul de fata banii aia (50 EURO) i puteti folosi pe o camera modesta inchiriata la periferia Clujului si sa stai cu inca cineva in camera. .insa creste confortul si dormi mai mult cu 1 h :)

Sau daca vreti sa fiti bazati, va cuplati cate 3-4 persoane la o masina si mergeti impreuna cu vecinii./prietenii, etc sau intrati pe BlaBla car... si atunci cu 60-70 lei/ luna v-ati scos cu transportul pe ruta Gilau- Cluj.

Asa ca in loc sa va plangeti, si sa asteptati solutii din alta parte, mai bine va apucati de cautat voi solutiile si incercati sa va descurcati..

Ghici12-10-2017, 17:22
Ba , bou de ANONIM, ce facem cu cei din Baisoara sau Rachitele ?
Câteodată e bine sa taci , decat sa elimini orice dubiu ca esti idiot rau .
Mda12-10-2017, 11:51
De parca atunci cand o sa ajungă pe mâna lui Neag si a CTP-ului o sa le fie bine :) Când o sa vadă cum ii sa ia foc din senin autobuzele rablagite ale CTP-ului o sa-i ceara înapoi pe hotii aia de privați
....12-10-2017, 12:10
Ferrari sunt masini naspa pt ca Gabi Popescu a aprins una (chiar s-a intamplat, verifica).... cam asa suna ce ai zis tu.
cosmin12-10-2017, 22:23
Mai bine taceai decat sa-i raspunzi omului asa idiotenie. Harburile celor de la Ctp (alea verzi) is fabircate in anii 80-90 si au fost luate de la cimitirul de masini din Paris. Sa compari asemenea harburi de autobuze cum are Cto cu un Ferrari ii totusi prea mult.......
update12-10-2017, 10:46
165 lei pentru un abonament pe o luna e chiar ieftin considerand costurile pe distanta respectiva.
Doc12-10-2017, 10:01
imediat o sa urle si aia din Huedin...
asta voiam sa zic si eu12-10-2017, 11:03
vor striga si cei din Capus, Izvoru Crisului ... da ce e CTP-ul asta ? ca nici un Cluj nu le ajung autobuzele. In plus 165 lei este chiar rezonabil tinand cont de distanta, mai ales ca cine s-a mutat acolo si-a cumparat locuinte la maxim 30 % fata de preturile din Cluj ori era clar ca distanta costa, cel putin pana se inventeaza teleportarea.
Cristi12-10-2017, 9:53
Te muti la tzara si apoi urli ca nu iti asigura orasul de unde ai plecat trasport inapoi. Dar v-au convenit aia 40k euro ce v-au ramas dupa ce v-ati vandut cotetele din oras, nu ?
anonim12-10-2017, 12:05
Pentru inculti care comenteaza aceasta stire fara rost , un noi traseu am CTP inseamna un venit in plus , care aduce bani in plus deci imbunatatirea transportului in comun care o vreti cu toti . Pe langa asta toti oameni care fac naveta , inafara de elevi , muncesc in oras deci aduc contribuie la bunastarea orasului . Voi toti vreti bunastare ca traiti in Cluj , dar va opuneti dezvoltari , atunci cum vrei sa o duce-ti mai bine daca totul ramane ca pana acuma ?! Cu un pic de cultura ati intelege unele aspecte ale vieti reale , fara ramaneti doar carcotasi de doi bani care comentati in nestire , oprindu-va chiar voua bunastarea societati in care traiti
@anonim12-10-2017, 12:31
de acord,Cristi asta e vreun clujean mandru de-a lui Boc,fara minte desigur.
Cultur Escu12-10-2017, 12:57
Domnule anonim, cultura inseamna cu totul altceva decat ceea ce crezi dumneata. Nu vad cu ce ajuta cunostintele, pasiunea pentru Shakespeare, Bach ori Caragiale cu dreptul la a avea o opinie legata de un subiect din actualitatea cotidiana.
Pana si faptul ca dumneata ii faci pe altii inculti dar o comiti cu "duce-ti " in loc de forma corecta "duceti" nu tine de cultura ci de educatie. De scoala generala.
Revenind la subiect, oare in masinile CTP nu sta lumea inghesuita in picioare? Oare un abonament la CTP nu va fi chiar mai scump decat cei 165 lei?
Si da, pentru mine ca si clujean care platesc impozite la nivelul stabilit de primaria Cluj-Napoca, nu de cea din Gilau si din banii mei se cumpara autobusele ctp-ului, poate ca bunastarea, din punctul de vedera a jumatatii mele de pahar, este ca autobusele sa ramana sa faca curse prin Cluj, nu sa deserveasca localitatile judetului.
CTP-ul este o companie de transport public LOCAL, nu judetean. Pentru asta exista licitatii pentru trasee la care participa firme private, nu regiile locale de transport in comun.
.....12-10-2017, 16:40
Bravo Cultur Escu !
M-ai scutit pe mine sa-i răspund incultului anonim :
-un noi traseu
- o vreți cu toti
-toti oameni
-aduc contribuie
-va opuneți dezvoltări
-sa o duce-ți
-pana acuma
-ale vieți reale
-bunăstarea societăți
-punctul de la sfârșitul propozitiei
Deci , prostul esti chiar tu, si cei care te sustin si aplauda ( de acord Cristi ....).
@anonim12-10-2017, 20:32
Bai ANONIM! Esti ceva pui de Cioran??

Ma lasi cu toata dezvoltarea ta ? Crezi ca CTP e un fel de Dumnezeu al transportului public? Uite ca si ei au autobuze vechi si preturi nu tocmai ieftine. Fac pariu ca daca ar veni CTP tot la fel de aglomerat ar fi si cel mai probabil al creste rata celor care circula fara bilet si ar frauda in acest fel sistemul...

De asemenea CTP este in subordinea Primariei si acolo se injecteaza banii de la bugetul local pentru achizitia de autobuze(rable de la REMAT achizitonate la supra pret). NU te gandi ca daca vine CTP in Gilau, in juma de an pac o sa fie un profit de 200 % si o sa ia numa Mercedes-uri cu scaune de piele si confort de 5 stele sau busuri electrice.

Garantat o sa ai mai putine autobuze, in oras ca sa poata asigura necesarul pentru Gilau caci nu au bani suficienti sa cumpere dintr-o data 10 autobuze pentru traseul asta.

Asta inseamna timpi mai mari de asteptare in statii (Cluj, Floresti, etc), iar in caz de defectiune o sa aiba mai putine rezerve si uite ca teoria ta cu dezvoltarea cade incet incet cu toata "cultura" ta ca o sa aduca profit. Ce profit vrei cand o sa fie o gramada de tigani si asa care circula fara bilete, cand o sa fie o gramada care o sa-i dea de-o bere la sofer ca sa poata circula?? Acolo nu-i verifica nimeni, macar la privat daca faci de astea te da afara...

Bai anonim,CTP e in subordinea Primariei/Consiliul Local si acolo se injecteaza bani de la bugetul local si de la stat pentru a sustine transportul in comun. La fel ca si Taromul, nu este o companie cu profituri reale ci acolo sunt injectati bani ca sa aiba bani de achizitii de busuri si de salarii pentru toti boacterii... asa ca mai las-o incolo cu toata cultura ta de psihopat..

Uite bai anonim ca nu sunt in stare sa rezolve problema traficului din Floresti, din centrul Clujului si mereu exista blocaje in trafic la orele de varf si tie iti trebe CTP care sa blocheze si mai tare traficul (mai ales daca se defecteaza una din rablele lor de la Remat)

Daca pentru tine, dezvoltare inseamna sa bage CTP in toate catunele si satele din judetul Cluj, ei bine asta inseamna doar MONOPOLIZARE ! Si cand e monopol atunci nu mai exista competitie si crede-ma ca firmele care fac transport pe satele din jurul Clujului ar da faliment si nu ar ajuta economia, ar genera someri si asa mai departe, economia ar avea de suferit.

De asemenea nimeni nu poate lucra in piedere, daca ar pune pretul de abonament la 60 lei crezi ca ar mai fi profit ? ar putea firma sa se dezvolte ? ar avea ei bani de salarii ? de reparati ? de achizitie de vehicule noi ?

Asa ca daca la pretul asta exista cerere si busurile sunt pline inseamna ca e un pret corect si in viitor sa se dezvote daca le dau amenzi mereu pentru ca sunt mai multe persoane decat e normal...De asemenea eu nu cred ca fiecare cursa este aglomerata ci doar cele de la anumite ore. De ce sa bage autobuze suplimentare ? Sa circule cu ele jumate goale ?

Bai anonim, lasa tu dezvoltarea, daca esti asa bazat fa-ti si tu o firma de transport, ia-ti 10-20 autocare/autobuze si fa transport pe Cluj- Gilau ca sa poti dezvolta orasul asta la standardele tale. si asftel sa contribui la bunastarea orasului.

Tin sa te informez ca nu toti care fac naveta in Cluj contribuie la bunastarea orasului cum sustii tu, printre ei sunt hoti de buzunare si banditi, ex. rromii de langa barajul din Gilau de pe str. Republicii... sau tot felul de muncitori fara contract ce fac naveta si lucreaza la negru si nu platesc impozite si taxe la stat ceea ce automat inseamna pierderi nu dezvoltare.

Esti paralel si bine ca ai recunoscut ca traiesti in alta societate (probabil ca undeva la Borsa internat intr-un salon infect de handicapati) prin faptul ca ai afirmat : " oprindu-va chiar voua bunastarea societati in care traiti"

Cred ca tu esti ala care a fost intrebat de reporteri: Cum se numeste planeta pe care traim? SI ai raspuns..Nu stiu ca nu-s de aici.. Intrebati pe altcineva"

Bai culturistule de anonim du-te si ia-ti pastilele de cap si lasa-ne pe noi sa ne ocupan de dezvoltare orasului si a societatii in care traim...

Cele mai citite ştiri din Social

293 vizualizări
10-12-2017, 12:08
Cluj-Napoca: Taximetriștii ACUZĂ o firmă de TAXI că lucrează pe model UBER și Taxify» Vezi tot
272 vizualizări
30-5-2017, 16:37
Poliția îl caută pe violatorul care a abuzat de o clujeancă de 19 ani! Îl recunoașteți? FOTO» Vezi tot
173 vizualizări
9-12-2017, 14:29
Două vedete de la ”Dansez pentru tine” au fost implicate într-un accident mortal» Vezi tot
152 vizualizări
8-12-2017, 8:33
Cluj: ”E mama tuturor coloanelor!” BLOCAJ uriaș de trafic pe ruta Florești - Cluj-Napoca - FOTO» Vezi tot
97 vizualizări
10-12-2017, 21:27
Un nou protest la Cluj! Aproape 2.000 de persoane au mărșăluit prin centrul orașului VIDEO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?