Social

Elevii de la o școală de top din Cluj-Napoca sunt UMILIȚI. Părinții au plătit renovarea clasei... Ce s-a întâmplat acum

  



 

Elevii de la o clasă cu predare în limba germană, de la Colegiul Național ”George Coșbuc”, se simt umiliți de conducere, cu toate că părinții lor au plătit din propriul buzunar renovarea și dotarea sălii de curs.

 

Primită în condiții insalubre, sala a fost modernizată la începutul anului școlar de comitetul de părinți. După câteva zile, însă, cei 19 elevi au fost mutați într-o încăpere ”cât o baie”, chiar în timpul orei de matematică,

 

Vă scriem disperaţi de aroganţa şi nepăsarea cu care suntem trataţi de şcoală.

 

Nu avem nici o şansă de a fi trataţi egal de către şcoală, fără ajutor şi sprijin.

 

In numele părinţilor elevilor clasei 5G2 din Colegiul Naţional George Coşbuc vă rog să ne ajutaţi pentru a avea condiţii umane de studiu, prin asigurarea unui spaţiu propice desfăşurării activităţii de învăţare.

 

Suntem o clasă de limba maternă germană, cu un număr mic de elevi care nu merită condiţii umane de studiu pentru că sunt puţini. Pot să înveţe în orice sală fără să conteze dacă sala are aer sau lumină. Aşa am aflat, că este o clasă mică şi poate fi mutată uşor, nu contează unde.

 

Luni, 28 septembrie 2015, copiii noştri au fost mutaţi din clasa lor, sala 28, atribuită la începutul anului şcolar, în timpul orei de matematică sub privirile învingătoare ale elevilor dintr-o altă clasă care le spunea superior că de acum aceea este sala lor şi ei să se mute.

 

Copiii şi-au adunat lucrurile de pe mese şi au plecat în altă clasă – sala 30. Au avut voie să îşi ia şi lucrurile din dulap. Ca adult nu vreau să îmi imaginez cum m-aş fi simţit eu în această situaţie.

 

Au fost mutaţi într-o sală insalubră, fără lumină şi cu aer care poate intra pe un geam mic, poate mai mic decȃt cel dintro celulă de închisoare.

 

Dulapuri rupte, cu balamale atȃrnȃnd, pereţi cu lambriuri rupte, tavanul cu mucegai, cu tencuiala picȃndu-le în cap elevilor în timpul orelor.

 

Aceasta sunt condiţiile în care copiii – doar pentru că sunt puţini în clasă – trebuie să înveţe.

 

Clasa în care copiii au început anul şcolar arăta foarte aproape de aceasta. Mizerie de nedescris, dulapuri pline de mȃncare stricată rămasă peste vară, fără perdele la cele 3 geamuri mici, cu mesele murdare.

 

Cu o săptămȃnă înainte de începerea anului şcolar am luat în primire acea sală şi părinţii cu eforturi de energie şi bani au făcut clasa să fie demnă de a se numi sală de clasă.

 

Au fost scoşi saci de gunoi. Au fost curăţate mesele şi scaunele. Au fost spălate dulapurile care erau aşa de murdare încȃt erau lipite de pardoseală. Au fost puse perdele. Toate suprafeţele au fost dezinfectate cu produse dedicate. Pe pereţii murdari au fost puse suprafeţe pe care copiii să poată să expună proiecte care să îmbunătăţească aspectul clasei. A fost adus mobilierul nostru cu care umblăm din clasă în clasă din primul an în şcoală. A fost organizat un colţ cu calculator şi imprimantă unde copiii să poată face audiţie la orele de limbi străine şi unde profesorii să poate să îşi listeze materiale didactice.

 

Au fost schimbate coşuri, burete de şcoală ... cu alte cuvinte totul.

 

Deşi eram departe de condiţiile de spaţiu oferite celorlate două clase din anul nostru de studiu – clasa a V a, linia maternă germană - aveam o clasă cochetă şi liniştită.

 

In aceste condiţii, copiii au început bucuroşi şi încrezători clasa a V a cu toate provocările specifice, după un an de teroare în clasa a IV a.

 

Pȃnă luni, 28 septembrie, cȃnd copiii au fost anunţati că în acel moment trebuie să se mute. Au fost anunţaţi de elevi de aceeaşi vȃrstă că trebuie să iasă din clasă că este clasa lor.

 

Cum s-au simţit unii copiii puternici şi alţii umiliţi se pare că pe nimeni nu interesează.

 

Aşa a început coşmarul nostru în 28 septembrie.

 

O sală insalubră, despre care nimeni nu spune că nu este aşa – de dimensiuni asemănătoare unei toalete, cu un geam minuscul şi dulapuri rupte care au trimis primele victime la cabinetul şcolii chiar luni.

 

Coşmarul copiilor care nu se mai pot concentra la ore, coşmarul părinţilor care se întreabă mereu de ce această clasa este bătaia de joc a şcolii.

 

O parte din conducerea şcolii ne-a spus că nu ne-au cerut ei să igienizăm şi să investim în sala iniţială, o altă parte ne-a spus senină că putem să ne luăm lucrurile şi investiţia noastră, că nu e MARE LUCRU ce am făcut noi.

 

SUNTEM BATAIA DE JOC A SCOLII DOAR PENTRU CA SUNTEM PUTINI. ASA NE SPUN TOTI CA NOI SUNTEM PUTINI SI INCAPEM ORIUNDE.

 

Problema spaţiilor de curs din Colegiul Naţional George Coşbuc nu se rezolvă defavorizȃnd unii elevi, doar pentru că sunt mai puţini în clasă, situaţie în care au ajuns ca urmare a deciziilor discreţionare ale conducerii şcolii care au acceptat ca în două clase să fie cȃte 30 iar în clasa noastră să rămȃnă 19.

 

Fiecare elev are dreptul la demnitate şi la un învăţămȃnt de calitate. Fiecare elev are dreptul la aceleaşi condiţii în şcoală, fără diferenţe legate de apartenenţa la una sau alta dintre clase/etnii.

 

Domnul director ne-a ras in nas mancand guma de mestecat. Domnul Inspector general ne-a spus ca nu e adevarat ca copiii s-au mutat in oră, ca ar fi avut la dispozitie o saptamana. Si ca pana la urma acesta e ghinionul când o clasa are un numar mic de elev, ca poata fi mutata asa, oriunde.

 

Copii speriati, parinti umiliti ... care sunt buni când tac si fac”, a relatat Cosmina Ardelean, Preşedinte al Comitetului de Părinţi.

coral1_1_1.jpg
30-9-2015, 15:03
87 vizualizări
90 comentarii
Alexandra1-10-2015, 16:32
Noi am stat un an acolo si asta ar fii al doilea an consecutiv. Voi ati stat 2 zile si va plangeti. Si noi suntem 24 iar voi 19. Nu mi se pare deloc corect. G-urile in fiecare an a avut sala mare si acuma au stat si ei doua zile si gata.
Otniel1-10-2015, 16:32
Eu sunt din clasa 5 A si sa nu mai vorbiti prosti noi am mai stat inca un an in aceasi clasa,dar cu un etaj mai jos si sa nu va aud
raspuns2-10-2015, 10:23
Sa nu va mai aud e tot ce puteti sa spuneti?

daca dumneavoastra ati tacut un an inseamna ca trebuie sa taca toti?

eventual ati stat in acelasi tip de clasa, ca nu puteati sta in aceeasi clasa cu un etaj mai jos .... dar banuiesc ca sunteti in clasa a V a....
Gigutu1-10-2015, 11:46
Felicitări , singurului ziar din oraș care scrie întotdeauna realitățile din Cluj Napoca, precum si parinților ( doar celor de bine - normali) care au inițiat acest demers, nu va lăsați, cereți drepturile voastre, iar In sălile respective as propune sa-i mutam pe toti cei care sant facilitați si au norocul de-a fi progenitura dascălilor din aceasta scoala, si credeți-ma ca sant multi ăștia.
Ar fi cel mai corect si bun exemplu pt aceasta instituție.doar așa se va încheia discuția aceasta emancipată .
Ooohhh Yeeeaaahhhhh1-10-2015, 12:24
Gigutu tu cam zici fara sa pui. Nu ti-a mai spus nimeni?

Bai, tre' sa fii mai concis sa inteleaga lumea.

Tu ce parerea ai de fapt?

Acum daca te legi de copiii de profi crezi ca apar sali in plus?

Mai bine sa vedem ce e cu laboratoarele, amfiteatrele si salile administrative unde se mai poate face loc mai baieti!
Da așa este! 1-10-2015, 13:12
Nu țin minte sa ma fi legat de ceva prunci, toti au aceleași drepturi , nu-i treaba mea cu laboratoarele... bla, bla... Dar e bine sa vadă toi ce înseamnă umilința. Așa ca nu citi printre rânduri , ca -mi fac imaginea strâmba despre tine. Si nu se spune profi.
Clopotel de toamna1-10-2015, 14:08
Copiii de profesori = progenitura dascalilor

Sunt sau nu prunci de care te-ai legat aiurea?

Citeste mai baiatu' ce ai scris!
Pt tine fetito1-10-2015, 14:59
E mult peste puterea ta de înțelegere, fetițo ? E vorba de urmașii, vlastarii, etc , a unor oameni, dar îmi pierd timpul cu tine.
Nu e mai ușor ca tu sa umilești un copil făcându-l idiot, jumătate de creieri , sau alte epitete de acest gen? Așa ca deja deviem de la subiect, documentează-te înainte de a scrie ceva si vezi ce semnifica cuvântul progenitura.
solutii simple1-10-2015, 11:33
O solutie poate fi si birourile directorilor sa se transforme in sala de clasa .... si dansii sa isi faca un birou dragut in sali de tipul celor 8.


Sunt mari, luminoase, de la geam se vede frumos curtea scolii, se aude zgomotul placut facut de copii in curtea scolii.....

Sau as organiza stagii in aceste clase a tuturor elevilor din scoala ... sa cunoasca toti aceasta situatie.

Cred ca si cei din clasele cu un numar mare de elevi vor sa stie cum se traieste fara aer si spatiu.

Cate 20-25 se pot inscrie pentru petrecerea unor ore in aceste sali. Si la serviciu all inclusive ar primi si o lucrare de control sau de ce nu, in sezon, TEZA.

toti copiii au dreptul sa cunoasca cum este sa traiesti in aceste clase.

Nu as vrea sa fie privilegiate doar 8 dintre clase ... sa beneficiem toti.

Fiecare copil sa inteleaga ce inseamna ca Colegiul National George Cosbuc nu are clase.

poate clasele cu un numar mari de elevi fac lobby la unii parinti sa isi mute copiii in clasele lor pentru a ramane clase mari si a avea sali de clasa.

probabil concluzia este ca de fapt este o favoare ca doar 8 clase beneficiaza de acest tratament si cunosc adevaratele probleme ale scolii.

copiii din clasele mici sunt astfel mai ancorati in realitate.


O foaie de hartie1-10-2015, 11:27
Domnule director, domnilor decidenti, drag inspectorat atentiune!

SCOATETI FIECARE O FOAIE DE HARTIE SI SCRIETI-VA NUMELE SUS IN DREAPTA, data de azi!
Propunere1-10-2015, 11:02
Sa iasa la tabla conducerea si comitetul de imparteala a claselor in scoala si sa explice.
TRANSPARENT! Cu listele de elevi pe masa! Cu statistici. Care cat au stat si pe unde. Cati sunt in clase, pe varste si inaltimi, greutati etc.

Sa arate stiintific ca asta e cea mai buna imparteala posibila. Punct.

Pot sa o pregateasca profii de mate ca ei stiu sa rezolve probleme de astea grele.

Dar baieti:

TREBUIE SA IESITI CA LA AMERICANI LA CONFERINTE DE PRESA LA DEZASTRE

DIRECTORUL IN FATA CITESTE DE PE FOAIE FRUMOS
IN SPATE COMITETUL DE DECIZIE (sa se vada ma ca va asumati decizia, ca nu aveti alta solutie si stati demni in fata parintilor) sa nu stati jos pe scaune ca arata naspa/ in picioare ca la cutremur cu daramatura de cladire in spate

ASA SE FACE
Daca nu.....atunci sa va tineti SCANDAL zi de zi de zi de zi
am uitat1-10-2015, 11:05
Sa chemati presa! Am uitat sa va spun. Despre asta era vorba.
Chemati presa si raspundeti si la intrebari. OK?

Eu zic sa fie in curte mica pe la 14:00

Hai dati bataie!
Eu1-10-2015, 11:34
Nu, eu spun sa balivernam ca tine ca se poate si mai rău, f....e mama lor de puradai, ce vor condiții moca in scoala,,gratis', in centru.
Așa respect pt elevi , așa va vor respecta si ei( pe părinți si pe dascăli).
Sa le-nchidem gura la obraznicaturi, nu pot sa învețe in buda?
Daniel1-10-2015, 12:05
Da
Semaforu'1-10-2015, 10:57
ALO CONDUCEREA!

Un comunicat de presa? Ceva?

Am inteles ca i-ati mutat ca pe vite, fara explicatie dar acum iesiti in fata si explicati sa inteleaga toti.

Va spune eu ce trebuie spus:

Nu avem alt spatiu.
Solutia e sa stea pe rand in acele clase.
Vina e a celor care au tot aprobat cresterea numarului de clase.
Atat. Ziceti asta si ati scapat.
Cele 7 Clase1-10-2015, 10:45
Celelalte 7 clase care stau in conditii identice, Va scriem si noi, sa ne ajutati si pe noi. Ca numai voi puteti. Stiridecluj.ro poate!

Vrem si noi spatiu propice!
Nu mai vrem intimaidarea privirilor invingatoare si vocilor superioare ale celorlalti!

STOP! "Dulapurile" nu exista! este doar unul. Nu e rupt si nu cade tencuiala. Mucegai este doar putin si nu pe tavan ci langa tabla. Corect? Facem pariu!

Noi suntem bataia de joc a scolii chiar multi fiind. (celelalte 7 clase care stau in aceleasi conditii)

STIATI CA altii s-au putut concentra la ore ani la rand in acele clase dar noi si 5G2 nu vrem!

PS: In alte clase au mers cate 30 deoarece aveau invatatoare bune! Voi ati ramas 19. Mai bine vedeati si voi de o invatatoare mai atractiva ;)

Bogdi1-10-2015, 12:04
Invatatoare mai bune?
Mai bine zis părinți dornici sa se afirme prin pruncii lor .
Cell1-10-2015, 10:37
Pe cand eram eu la Cosbuc, inca mai era corpul vechi, cu sala de sport de 150m3, eu personal am avut clasa 1 an de zile in sala mica de sport din corpul vechi, se scria pe o tabla de 1m2, bancile erau vai si amar...baile, focar de infectie...sala de sport? faceam educatie fizica pe ploaie, ninsoare, ger si canicula...dar eram buni la invatat, luam premii la olimpiade nationale si internationale, am castigat multe trofee nationale cu echipele de baschet si volei (in conditiile in care noi nu aveam sala de sport)...pe scurt, unde ii vointa si dorinta se poate face performanta in orice conditii.
Anul acesta cand am fost in Cosbuc dupa multi ani, am gasit o super sala de sport, un corp nou, o curte imensa cu 2 terenuri de baschet....conditii comparabile cu cele din vest.
De ce se plang oamenii astia? Habar nu am...mai bine i-ar interesa pe parintii astia nemultimiti, cum invatata copii lor, daca fac sport si daca primesc o educatie demna unui elev de George Cosbuc.
Phone1-10-2015, 10:51
Cell, cu tine, Viitorul suna bine!

Primesc o educatie super. Deja o folosesc sa ii agreseze pe cei din 5A.
Ii stropesc cu apa, arunca in ei cu carti si caiete, liniare.
Striga dupa ei. Ce mai...sunt bine!

PS: 150 metri cubi? La 3 metri inaltime inseamna 50 m2
Cell1-10-2015, 12:37
50m2 exact... :) ...fostii elevi stiu mai bine
Mestec deci inghit!1-10-2015, 10:15
Pe mine ma deranjeaza numai ca directorul mesteca guma. La scoala!

Ar trebui mentionat, domnilor din 5G2, daca mesteca cu gura deschisa sau nu!

Daca mesteca frumos, cu gura inchisa, atunci nu cred ca se pune. Era examplu pt. copii.
Si cu banii luati?1-10-2015, 10:09
Parintii din 5G2 sunt asadar si cu banii luati?

Oricum situatia face ca parintii din 5G2 sa se cunoasca mai bine.

Cum? S-au cunoscut deja?
Tine-te bine!1-10-2015, 9:55
Se pare ca din trimestrul doi se mai infinteaza doua clase de matern REFUGIATI.

Se pare ca o parte din refugiatii alocati Romaniei, ca sa nu fie si ei nemultumiti ca-i muta din Germania, vor fi mutati la Colegiul National George Cosbuc la materna.

Sa simta si ei un pic de Germana.

Eu zic sa cerem sa nu fie decat o singura clasa.

Prima luna vor sta in corturi in curtea mare apoi ii baga in sala de dus (normal) si apoi in bai.

Se pare ca numai baile au ramas disponibile.
Gang1-10-2015, 9:58
Mai sunt locuri in gangul pe unde intra toti dimineata. Daca se mai pune o poarta inspre curte, acolo poate fi lejer o clasa.

Cea mi mica clasa eu as pune-o in gangul spre curtea mica. Aproape de cantina, caldut,, miroase bine.

Zvonarel1-10-2015, 9:50
Am auzit ca cei din Cosbuc de frica sa nu ramana fara sala, cand pleaca in pauza lasa cativa de garda in clasa!
Cica un fel de patrula.
Se fac deja juraminte de credinta pentru sala etc.

Mutatu"1-10-2015, 9:46
Stiu cum facem:

Urmarim cine are sport si lasa sala libera si intram noi tiptil, invatam repede si plecam inainte sa se intoarca, sa nu se prinda fraierii. Gata?

No hai!

Imprastierea in sala de sport! Incercati sa va prindeti ce clase au sport si lasa sala nepazita.
Solutia?1-10-2015, 9:38
Bai frate, peste 2% din Clujeni au citit stirea asta, spre 11 000 de oameni si nimeni nu are o solutie de pus pe perete.
Hmmmmm?!

Pare problema de olimpiada!

Nu este o clasa cu si mai putini elevi? Mai putini de 19. Sa-i bagam pe aia.

Ar mai fi o idee, daca s-ar remonta dusurile in salile respective?
Apa calda...hmmm, YAMMMMYY.

Parinte clasa mutata1-10-2015, 9:28
Ce spune CNGC intr-o postare pe pagina de Fb: "De la 6 clase cu care a început, în anul 1919, şcoala noastră numără, azi, 63 , cu un efectiv de peste 1600 de elevi, cuprinşi în cele două secţii: română şi germană."
Doamnelor si domnilor, de la 6 clase la 63!
Normal ca i-au bagat in sala de dusuri. Nu o clasa ci 8 clase stau in salile acestea mici.

Trebuie sa se stea prin rotatie sau daca nu trebuie sa plece o parte din elevii din scoala!

Nu este alta solutie.

NU ESTE SPATIU! E CLAR?

NU SE POATE CA O CLASA SA STEA MAI MULTI ANI SI ALTII SA NU STEA DELOC ACOLO!

NUUUU SSSEEEEE PPPOOOOAAAAATTTEEEEE SSSSUUUUUPPPAAARAAATTTIIIILLLOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lia1-10-2015, 8:58
Scoala de top?????? HALAL
Felia1-10-2015, 9:31
Vine Lia cu felia!

Exprima-ti simtamintele lia. Ai solutie draguta?

Spune-ne si noua te rugam. Cum sa facem? Hai noa....Hai!
Hmm1-10-2015, 8:43
https://www.youtube.com/watch?v=SeqKt8w_3bw
Doctorul1-10-2015, 7:45
Acum 50 de ani am fost si eu la scoala aste si asa clase nu existau pe vremea aceea. Daca asa ceva este in cladirea noua pe care o aratati in poza atunci dauna (o modificare a constructiei) ar trebui sa fie platita cu averea proprie de arhitectul care a facut planurile si de functionarul ca le-a aprobat. Asa ar fi in Germania dar asta este alta poveste.
Homini1-10-2015, 8:04
Sunt fostele sali in care erau dusurile.
Cladirea a fost internatul scolii.
tavi1-10-2015, 7:36
Pacat ca un site ca al dvs,primul care-ti este afisat de Google cand cauti informatii locale,preia stiri de acest gen dupa ureche.Prezentarea unei situatii de acest fel obliga jurnalistul sa culeaga date de la toate partile implicate pentru a veni cu o stire reala.A prezenta stirea in varianta de,,senzational" face bine la numarul de vizualizari dar ridica semne de intrebare despre acuratetea stirilor de pe site tuturor persoanelor care cunosc situatia reala de la liceul G.Cosbuc
raspuns1-10-2015, 11:13
Stirile se verifica prin chira comentariile aparute aici!

nimeni nu neaga starea salilor!

toti explica modul in care copiii invata in acele conditii!

care este situatia reala? este bine?
tavi1-10-2015, 20:06
,,raspuns
1-10-2015, 11:13
Stirile se verifica prin chira comentariile aparute aici!"

OARE CE AI VRUT SA NE SPUI?
Sala nu e chiar distrusa! se exagereaza1-10-2015, 0:50
Directorul a fost pus intr-o situatie imposibila fara vina lui.
Pe 5A trebuia sa-i mute cu orice pret deoarece erau singurii care mergeau al doilea an in sala de tipul celor 8.
Sunt 8 clase in aceeasi situatie.
5A 24 elevi
5D2 19 elevi

Care incap mai bine oare?
raspuns1-10-2015, 11:10
Nici unii, nici ceilalti!

Nu sunt clase!

Ce este asa de greu de inteles?

Liniste in banca!1-10-2015, 0:43
Eu zic sa venim dupamasa noi cei din clasele 3, 4, 6, 7

Asa ii scoatem din buda pa astia din 5G2 pana nu trage Inspectoratul apa.
Dece tac parintii din clasele frumoase?1-10-2015, 0:35
Ceilalti parinti din clasele frumoase tac!
Ce bine ca la noi e bine. ori fi zicand ei
dece numai mazilitii striga?
Nu e o problema a scolii?

Tragem la sorti sala?
sa vezi cum striga toti....

INSPECTORATULE DECE AI MAI FACUT O CLASA ANUL ACESTA?
DEMISII? CEVA EXPLICATII?
Emil1-10-2015, 0:34
Soluția ideală:

Nu semiinternate in școlile publice,unde utilitățile sant plătite de contribuabili, si astfel se pot împarți elevii in grupe de dimineața si dupa amiaza, in multe orașe e la fel, precum si in alte tari. Iar elevii din școlile centrale eu știu ca trebuie sa fie locuitori fi aceste zone, care , cu părere de rau plătesc altfel de impozite ( zona0), pt scoli din aceeași zona.

Selectiile ar putea continua, se știu criteriile clar ,ele trebuie doar respectate.
Profu1-10-2015, 2:34
Prost poti fii
Pt profu1-10-2015, 7:03
Numele iti spune tot. Ai mama sa ți-o trag in teapa?
Belu1-10-2015, 0:29
Nu stiu cine ar putea da o solutie fara sa ramana cineva suparat.
Problema e ca sunt prea multe clase!

Ori pe cine pui in cele 8 clase nu e bine.

Acum a aparut scandalul deoarece cei din 5A nu au mai accepta odata.

Ajunge!

Ceilalti nu vor deloc.

Dar daca maine avem toate cele 8 clase nemultumite?

Ce e de facut?

Asteptam solutii de la cititori inteligenti!!!!!!!!!!!!!
base1-10-2015, 0:21
- Linistiti-va! ce dracu'?

- Stati un an si la anu va rotim!

- Promit!
ok1-10-2015, 8:41
OK
Asa e ok!
Suntem de acord dar ne rotim la anu'.
dirigu1-10-2015, 0:15
Oameni buni, trebuie sa intelegeti:
Conducera nu are cum sa resolve o situatie imposibila!
Nu exista alte sali disponibile.
Sali identice cu cea in discutie sunt 8.
Toti cei din salile respective sunt nemultumiti!
Doar clasa 5A urma sa stea al doilea an consecutiv ceea ce era nedrept pentru acesti copii.

In rest daca parintii din 5G2 sunt nemultumiti ii rog sa se asocieze cu celelate 7 clase si sa lupte impreuna.
O solutie ar fi obtinerea unei alte cladiri din parte primariei pentru cele 8 clase.

Personal eu as da afara un partid politic si as da cladirea scolii!

PS Sala nu este chiar in halul prezentat! Nu e inchisoare. E doar mica!!!!!!!!!!!!
dirigu21-10-2015, 17:53
e deranjant aspectul, mai deranjant e atitudinea conducerii care iti rade in nas (mesteca guma) ci ca e educat!
grigoras1-10-2015, 0:00
grigore G daca esti destept te rog sa dai tu o solutie tinand cont ca sunt 8 astfel de sali in aceasta scoala

ce faci cu cele 8 clase desteptule?
8 din 50
aproape 20%

nu doar cei indignati stau in aceasta clas ci alte 7 clase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hai zi-le grigoras
solutia?
Vlad1-10-2015, 0:20
Soluția e clară, culcati-va din nou pe-o ureche, e bine asa ,se poate si mai rau.
Cum de santeti atat de insensibili si ati acceptat astfel de condiții? Pt ca la fel ca aceste sali de vechi si murdare, santem si noi dar mai ales cei care au trecut prin ceea ce trec acum părinții copiilor din clasele primare.
Deci clase mai putine, dascăli mai bine pregătiți, copii mai puțin nesimțiți,semiinternate la mama lor acasa, pe gazul si cheltuielile fiecăruia, si parinti implicați cu adevărat, cu suflet si dragoste pt copii.
sabin30-9-2015, 23:50
Nu mi se pare corect ce se intimpla in scoala dar mi se pare corect ca cei care sunt mai putini sa stea intr-o incapere mai mica.
grigore G30-9-2015, 22:58
Altfel de parinte !
Ce logica la parinti ca Pop sau Victor sau Un parinte oarecare ! Adica , in loc ca acum un an sa solicitati la dascali-directori si inspedtori generali superficiali in educatie sa va rezolve problema clasei copiilor dumneavostra ca sa nu se imbolnaveasca ati tacut si i-ati lasat sa se imbolnaveasca ! sinteti parinti ??? si nu numai atit , acum contribuiti la expunerea si a altor copii la acelasi regim de inbolnavire !? In loc sa fi atras atentia si anul trecut la situatia atit de tragica din acel liceu mai bine ati tacut. Cum s-o fi chemind acest gest ? Oare nu v-ati tradat copii din punct de vedere al grijii pe care trebuie sa o aveti fata de ei ? Ce, este cumva situatie de urgenta in tara si trebuie sa se accepte orice conditii pentru copii scolari ? De ce credeti ca maritati salarii mai mari domnilor manageri din liceul acesta ? dar asa este cind nu se stie cine raspunde de scoli , dar trebuie sa stim cine se ocupa de educatia copiilor, caci dumneavoastra mai putin.
Dan30-9-2015, 23:10
Bravo, un răspuns competent. Fiecare părinte si-a obligat copii sa vina la scoala asta, toti știu cum sant umiliți odraslele lor de către unele cadre din aceasta scoala,toti știu condițiile si se mulțumesc cu atat, asa ca terminati cu văicărelile pt ca ati fost si santeti complice la ,,orbirea" copiilor voștri si la tot ceea ce faceți pt ,, binele" acestora.
Vorba unora: noi cum am învățat ? Se vede rezultatul muncii fiecaruia, si a evoluției noastre ca oameni
Sile30-9-2015, 22:24
Cel mai câștigat este fostul director , oare de ce a plecat , doar el știe ce urmează .
Cosmina Ardelean30-9-2015, 22:24
Inteleg de la parintii de la clasa 5A ca su trait in chin dar acum este rândul altora.

Inteleg ca pe rand in aceasta scoala cineva sufera si fiecare in suferinta asteapta fraierul care sa prinda locul din urma.

Ce nu inteleg este de ce chinul nu s-a incheiat inainte sa inceapa acest an scolar.

De ce nu au primit o clasa mai mare ca rasplata a rabdarii la începutul anului scolar?

De ce au fost necesare 2 saptamani pentru a se ajunge la aceasta solutie?

Imi pare sincer rau pentru orice copil care este pus in situatia de a invata in acea incapere.

Oricum va multumesc tuturor pentru confirmarea faptului ca in acea incapere nu se putea invata. De fapt nu se putea trai.

In fapt nu ar trebui sa fie numita sala de clasa.

Se pare ca tot ce am spus despre situatie salii respective este adevarata.

Iar in acea sala se intra la surghiun.

Imi pare rau pentru dumneavoastra, dar de copiii din clasa noastra ma doare cel mai tare.



daniel30-9-2015, 23:55
Nu e randul altora. Nimeni nu ar trebui sa stea acolo. Nici in noua clasa nu e foarte bine de altfel.
Stiti ca geamurile sunt aproape de tavan. Nu poti vedea afara.
Problema e ca ati fost acuzatori ai copiilor nostri in scrisoarea d-voastra. Le spuneti ca au priviri de invingatori ca si cum ei i-au invins pe alti copii. E gresit sa atacati alti copii!

Rezolvati problema fara sa atacati alte clase!

Din pacate nu sunt alte sali in aceasta scoala! Asta e situatia!
Cineva trebuia sa stea acolo. Noi nu vrem sa mai stam deoarece AM STAT UN AN!
ioana1-10-2015, 0:37
Nimeni nu va ataca copiii!

Dumneavoastra prin faptul ca un an ati acceptat acele conditii ati facut cel mai mare rau copiilor dumneavoastra!

Copiii nostri au avut de suferit!

Culmea ca din tot textul ati vazut cateva cuvinte!

ruxandra1-10-2015, 9:25
Daca exista problema acuta a salilor, care se perpetueaza an de an, fara a incerca nimeni gasirea unei solutii, cum explica conducerea acestei scoli ca, in loc sa incerce sa rezolve aceste probleme, le acutizeaza si mai mult, infiintand noi clase. Anul acesta, in loc de 3 clase pregatitoare limba materna, au fost infiintate 4 clase. Ale cui sunt interesele?
Georgia1-10-2015, 23:02
ACESTEA NU SUNT CONDITII DE INVATAT! ESTE IN JOC SANATATEA COPIIILOR! Elevii stau 6 si 7 ore (cate au in unele zile in clasa a 5-a) in aceasta clasa. Aproape cat o zi de munca a unui adult! Lumina naturala este insuficienta (geamul fiind mult prea mic), ceea ce poate duce la afectiuni oculare. Cel mult lumina este suficienta pentru doi sau trei copii care stau chiar langa geam. Nici aerisirea clasei nu se poate face cum ar trebui. O mare problema este distanta foarte mica pana la tabla. De asemenea, bancile nu au dimensiunea necesara, astfel incat sa le incapa copiiilor caietul, cartea si penarul, fara sa cada. Pe pereti sunt infiltratii de apa! Ambientul in clasa este ostil si apasator! Directiunea trebuie sa gaseasca solutii pentru aceasta situatie, pentru sanatatea si starea de bine a copiiilor!
Arabu Hadi Bogdan Voda30-9-2015, 22:18
Eu harapu patron facut gradinita Germana la sotia,daca acel copil terminat gradinita la sotia patron si nu intrat la Cosbuc terminat acest mafie
Alo DNA30-9-2015, 22:06
Doamna Corega oare copii care au fost la gradinita cu predare limba romana cum au intrat la Sectia Germana?Dar care nu au luat examenu de clasa pregatitoare dar au intrat direct in clasa ;1; intaia.Va bateti joc de niste ingerasi slugilor comuniste
Executorul30-9-2015, 22:17
Ce nu înțelegi? Asa cum se intra aici !
Atentionatorul30-9-2015, 22:01
Cred ca daca scrieti un astfel de articol, ar fi corect sa va informati din mai multe surse. Profesori, director, parintii din clasa cealalta.
Sa intelegeti situatia scolii si a celeilalte clase mai numeroase.
Sa intelegeti in ce situatie a fost pus noul director.

Salile sunt insuficiente! Directorul a trebuit sa rezolve cumva aceasta situatie.
Cealalta clasa statuse deja un an acolo si practic nu trebuia sa inceapa iarasi acolo.

Mai mult, s-a infiintat o clasa in plus chiar in acest an.

Verificati aceste informatii si faceti o informare completa domnilor ziaristi!
Nastasei Bucurei Roxanei1-10-2015, 11:17
Doamna, chiar asa, dece a lasat directiunea sa incepem al doilea an tot in clasa aceasta?

Asta s-au intrebat si parintii din 5A!

A fost o surprindere totala. Ni se promisese o alta clasa. Ni s-a spus "DOAR UN AN"!

De asta s-au facut presiuni. NU INTELEGETI? Pentru ca eram singurii care am stat un an acolo si il incepeam pe al doilea.

Voi care va agitati ca ati intrat pentru prima data acolo nu ne intelegeti pe noi care am stat un an si mai urma unul?

inca una si ma duc1-10-2015, 11:24
Cand mergeti la scoala sa duceti copii si veti vedea sala voastra plina cu toti 19 sa va ganditi ca acolo, anul trecut, au fost cu 5 in plus.
Inca cinci, da? Vedeti cam pe unde i-ati aseza!

PLUS:
nu este mucegai
nu sunt dulapurile rupte/ e numai un singur dulap

cereti sala de mai jos unde de fapt am stat noi un an
sau pe cea de mai jos
Toate sunt la fel

SUNT 8 sali identice!

Dar pentru cei de la matern nu se poate asa ceva.
Ei vorbesc matern si acasa sunt intrigati chiar in limba germana.
Alex30-9-2015, 21:53
Copiii cu "privirea de invingatori" nu au vrut in mod special clasa dumneavoastra, ei au vrut sa plece deoarece s-au saturat acolo! Nu mai vedeau bine!

"Copiii puternici" erau determinati sa plece de acolo in oricare din clasele celelalte nu neaparat in aceasta.

Copii puternici cu priviri de invingatori nu au nimic de a face cu colegii lor si nu cred ca trebuie sa ii puneti in antiteza cu acestia. Ei nu au mai suportat acea sala. Ii facea bolnavi!

E problema voastra, sa luptati sa o rezolvati dar nu luptati cu acesti copiii puternici intradevar si poate chiar cu priviri de invingatori asa cum trebuie sa fie toti copiii.
Cosmina Ardelean30-9-2015, 22:39
Copiii nostri au aflat in pauza de la 11, de la elevii din 5A, ca se muta din clasa ca acea clasa este de acum a celor din 5A..

Si in ora urmatoare s-au mutat.

Si nu ma lupt cu copiii puternici ci cu ce au simtit copiii nostri luati pe sus in ora de matematica, fara nici un avertisment.

Deruta, spaima, intrebari despre ce se intampla cu ei...

Nu a fost langa ei nici doamna diriginta pentru ca nu a mai fost RABDARE ca cineva sa le explice copiilor nostri ce se intampla.

MUTAREA S-A FACUT PE LOC.

Oare s-a apelat la metoda mai bine imi cer scuze, decat sa imi cer voie?

Poate ca intelegem acum de ce erau invingatori - au scapat din calvar.

Dar sincer acum - cu pretul altora?

"Nu ma manca lupule, ca ti-o dau pe sora mea!"
Primaru'30-9-2015, 23:35
Nu esti cu tătie...pe bune. Deruta,spaima...zici ca i-au deportat in Siberia.
Eu cred ca e politic dom'le.Bine ca nu au pus DNA-ul pe ai vostri.Sigur au luat spaga
ceva pokemon sau kubeti. Esti de groaza femeie :)
Marcus30-9-2015, 21:46
Lasand la o parte faptul ca ceilalti au stat acolo deja un an si sunt si cu 5 mai multi, 25 in loc de 19 si nu pot fi acuzati nici ei ca au cerut insistent sa nu fie defavorizatii de serviciu, mutarea a fost facuta fara cel mai mic spirit organizatoric, fara tact si cu o comunicare inexistenta.

Dimineata s-au lipit pe usi numele claselor si copii vazand asta au inceput sa pretinda clasa noua.
Cei alungati au fost si ei foarte "educati" aruncand cu apa, rigle si ce le venea la mana in copiii cu "priviri de invingatori".

Nimeni lu le-a explicat ce se intampla.

Nu li s-a spus mai stati si voi ca ei au stat o tura!

Nu li s-a spus ca sunt mai putini decat cai mutati.

Nu li s-a spus ca cei care vin in locul lor nu vin sa de al dracului ce sunt ci ca au suferit un an acolo unde acum vor suferi ei.

Nu li s-a spus ca spatiul scolii nu e suficient si ca li se cere si lor un sacrificiu si un spirit de solidaritate.

Nu poate fi greu numai la unii.

Nu li s-a spus ca schimbam desagii de pe un umar pe altul.
Daniel30-9-2015, 21:36
Nu 5G1 le-a "ocupat clasa"!

5A a cerut insistent sa plece de acolo dupa ce au stat un an fara sa scrie la ziar cei drept!
Ei sunt 24 nu 19.
Anul trecut cand au protestat celor din A li s-a spus sa astepte ca pe rand vor sta si altii.
Anul acesta tot acolo au inceput.

Oare parintii din G2 vor sa avem "copii puternici" in continuare si sa ramanem tot noi acolo al doilea an sa capatam"priviri invingatoare"cu ochelari si lentile de contact.

Dragi parinti, daca aveti o lupta de dus nu cautati inamicul in clasa 5A printre copii care au indurat un an de zile acele conditii de care va speriati din prima zi.
Mai bine protestati la Inspectoratul care a marit an de an numarul de clase, inclusiv in acest an.
Parinte clasa mutata30-9-2015, 21:25
Parintii din clasa mutata a protestat la director deoarece au inceput AL DOILEA AN CONSECUTIV in acea sala.
Clasa mutata are 24 de copii, cu 5 mai multi decat cei 19.
Copii au inceput sa aiba probleme de vedere.

Nu acuzam pe cei care au fost mutati sau pe directorul care chiar nu are solutii dar noi am stat destul acolo!

Cautati solutii la Inspectorat!

Nu acuzati pe cei care au suportat deja un an acea sala!

Copiii nostri nu au "priviri invingatoare" si nu se simt "puternici" doar ca se simt indreptatiti sa aiba o sala mai buna si sa li se respecte promisiunea de a nu mai continua pentru al doilea an acolo!

Daca alti nu suporta cateva zile acea sala si scriu la ziar oare noi trebuie sa sta si al doilea an sau poate chiar patru?

Intelegem nemultumirea acestor parinti dar nu trebuie sa-si indrepte mania spre noi!

Au fost curiosi sa inteleaga situatia celor care au plecat?

Victor30-9-2015, 21:03
Atentie! Nu cred ca e corect sa acuzati copiii ce au parasit acea clasa insalubra si sa spuneti ca aveau "priviri invingatoare" fara sa stiti ca au suportat acea clasa un an de zile fara sa stiti ca cei mai multi au inceput sa aiba probleme de vedere. Oare parintii acelor copii trebuiau sa accepte sa ramana copii lor pentru al doilea an consecutiv acolo? Daca unii sunt suparati ca de abia au intrat celalti care intrau pentru al doilea an trebuiau sa taca?

In plus cu toata aceasta criza de sali din Cosbuc, cel mai numeros liceu din juted, stiti ca s-a mai infintat inca o clasa pregatitoare suplimentara in acest an?

Dece trebuie sa se incaiere parintii intre ei cand niste iresponsabili din Inspectorat accepta marirerea de la an la an a numarului de clase fara sa existe conditii?

Daca tot faceti investigatii verificati cine a aprobat marirea numarului de clase de la an la an fara sa verifice existenta spatiului necesar.

LASATI COPII SI PARINTII CELO MUTATI DIN SALA MICA IN PACE!

EI AU LUPTAT SA MUTE COPII DE ACOLO PENTRU A NU STA DOI ANI CONSECUTIVI!

CLASA mutate are 24 de copii!!!!!!!!!! nu 19

Nici directorul nu e vinovat.
Cautati vinovatii in Inspectoratul scolar.
Pop30-9-2015, 20:45
Pot sa va spun exact ce s-a intamplat si in celasi timp sa raspund si unora din comentarii.
Practic s-a facut schimb de clase intre doua clase de a V-a. 5A si 5G2. Clasa a V-a A a stat un an de zile in acea clasa mica si parintii acelei clase au facut si ei scandal la inceputul anului trecut. Atunci li s-a promis ca ca doar un an vor sta acolo urmand sa se roteasca cu o alta clasa anul urmator adica acest an. Mare surpriza a celor din a V-a A a fost sa inceapa scoala dinou in acea clasa mica adica pentru al doilea an consecutiv. Parintii au protestat la director deoarece copii incepusera sa aiba probleme de vedere si era singura clasa care mergea pentru al doilea an in acea clasa. Asadar din pacate parintii clasei a VG2 trebuie sa stie ca cei care s-au mutat in locul copiilor lor sunt cei care deja au indurat cu stoicism conditiile acelei clase. Asadar va rog sa tineti cont ca "privirile invingatoare" de care vorbiti sunt privirile acelor copii care au indurat pentru un an de zile chinul acelei clase si pur si simplu nu mai vor. Daca suportarea pe rand a acelor conditii si de catre alta clasa este corect sau nu asta ramane de vazut dar cei care au plecat din clasa mica insalubra nu cred ca trebuie acuzati. A fost un an destul! Si mai mult cei care au stat deja un an nu au mers la ziare sa-si caute dreptatea ci au asteptat cu rabdare si intelegere sa li se termine chinul!
Ioana 30-9-2015, 22:32
Dde acord, doar ca noi am indurat fara presa si fara scandal. Problema e ca sectia germana mereu a fost favorizata si nimeni nu se putea atinge de ei.Cand se iau masuri, incep cu presa," priviri invingatoare" a unor copii care au indurat un an o sala "baie" si nu au aruncat cu liniare, apa si obiecte in nimeni. Cum isi permite acel Comitet educat de parinti sa acuze niste copii, cand nici macar n-au zugravit, decat au cumparat burete, si una alta. RUSINICA!!!!!!!!!!!!!!! Daca inca odata vreun elev din clasa G mai loveste unul din A, hai sa ne intalnim pe ring, Comitet destept de parinti!!!!Asa se face in germana dreptate??? sa lovim copiii pe scari, sa-i facem "tampiti", sa le lovim usa cu picioarele dimineata si in fiecare pauza, sa-i impingem pe copiii care cara pe hol cornuri si lapte cu spatele de pereti, cu Jackie Chan in varianta germana care da cu picioarele in burta de ciuda??????astia sunteti, civilizatiilor!!!sa va fie rusine ca asa va comportati!!Aschia nu sare departe de trunchi!!!Maine, poimaine veniti si-i luati de gat pe amaratii astia de copiii care n-au nicio vina. Stati si voi un an si la anul schimbati.Vedeti apoi cum va calmati, intelectualilor.
rusinica30-9-2015, 22:49
"Nici macar nu au zugravit" ... ha ha ha ... daca stiam ca vine alta clasa in loc chiar zugraveam ...
Ne cerem scuze ca nu am facut mai mult ... daca stiam ...
Ce este de apreciat este "starea superba" in care se afla clasa in care ati stat un an de zile ...
si imbunatatirile aduse clasei ... iar curatenia era exemplara ...
chiar daca scoala ofera sali de baie pe post de clase.
figurantu30-9-2015, 20:25
Invatamant gratuit, tratament gratuit, etc, etc. Bai parinti de fite, apoi nu va plangeti , ca aveti bani de renovari, de amenzi la politie daca blocati o banda in dreptul liceului. Da si eu, rahat de muncas in schimbul 3 , nu-mi permit sa-mi trimit copilul la Cosbuc chiar daca e eminent. Voi va fandositi si avansati cheltuieli ca aveti dare de mana, nimeni nu va cere dar atata stiti, sa lingeti un c** de prof.
Gigi30-9-2015, 20:45
Daca-i eminent, e bine sper ca face doi ani intr-un an , ca da ne trebuie slugi si in viitor ,ai șansa sa termine eminentul mai devreme scoala, asa ca scapi mai repede de greu,si-l bagi (sau o bagi rapid ) in schimburi sau doar de noapte, stai liniștit pana atunci se va legaliza si chestia aia ( de noapte) .Daca nu-ți permiți nu-i obligatoriu sa ajungi in centru, aici sant impozite de zona 0, in curând nu vei mai trece prin zona decat daca plătești intrarea in centru, exact ca in alte părți ale Europei.
Un parinte de la Cosbuc1-10-2015, 7:32
Esti cel care avea manele la maxim azi dimineata cand copilul cobora din masina?
(Esti usor de reperat JIJI)
Da, eu !1-10-2015, 12:50
Chiar nu mai pot sa zic nimic ? Mi-e si frica ca vine parlitul analfabet si ma deconspira? M-ai ambiționat. La anul daca mai funcționează scoala noastră din Floresti, si fiica mea va fi sănătoasa, chiar ca nu merita sa ma gândesc la Racovita si sa fac naveta pana aici. Dar te rog mult sa ai grija de copiii tai, ca de nevasta încerc eu, si nu le tăia elanul de-a învață in condiții normale si sănătoase, iar pe alții vâre încearcă ceva si nu doar pierd vremea, lasă-i in pace. Dar nu pari sa fi ieșit din schimbul de noapte , la ora la care ai scris, nu mai ai clienți?scuze de intârziere, dar abia m-am trezit din beție!
contreau30-9-2015, 17:31
Ce sa mai spunem de elevii de clasa 7-a care NU AU CLASA DELOC.La ei pauza,care in mod normal ar trebui folosita pentru odihna si recreere ,e doar o alergatura,cu ghiozdanul-GREU- in spate catre o alta sala de clasa.Si asta zilnic,intre 8-15.Ca un salariat!Oare nu se incalca drepturile omului/copiilor.Ar trebui studiata putin legislatia in domeniu si eventual deschis un proces colectiv impotriva acestor abuzuri.Pana atunci niste sesizari la DSP privind nerespectarea regimului de viata si munca cred ca ar fi binevenite.
Unu30-9-2015, 20:10
Si sa înțeleg ca ati acceptat si ati stat capra 7 ani , santeti complice parinților !
altul30-9-2015, 21:28
Bine ca s-a mai infintat o clasa pregatitoare in plus anul acesta!
BAI de la INSPECTORAT, sunteti cretini?
Bagati clase si pe hol? in bai?

Puneti parintii sa se incaiere!
Dany30-9-2015, 16:51
Este o moda in scolile clujene ca parintii sa amenajeze clasele si in anul urmator s-o ia de la capat, in alta clasa. Directorii scolilor repartizeaza preferential clasele dupa cum ''ung'' parintii. Clasele sunt in ultimul hal, oricum femeile de serviciu sunt platite de catre parinti, altfel clasele raman murdare. Invatatorii sunt platiti pt after school, asa ca numai gratuit nu este invatamantul. Mai ales cel primar cand este nevoie de mai multa atentie la copii.Pana cand va trebui sa reparam scolile acestui oras pe bani proprii? Inspectoratul scolar chiar refuza sa vada investitiile facute pe bani dinafara, adica ai parintilor. Ce rol mai are acest inspectorat decat repartizarea cadrelor didactice?
Cell30-9-2015, 16:33
Ca si fost elev la Cosbuc, linia germana materna...nu pot sa fiu de acord cu ce spune doamna.
Probabil clasele au fost schimbate din cauza orarului, care sufera modificari odata cu inceperea anului scolar (se stie asta de cand lumea) din cauza ca una ii sa faci un orar pe hartie si alta este sa il pui in practica. Daca o clasa de 30 ajunge intr-o sala cu cap. de max. 20 de elevi, nu este normal sa faci un swap intre cele doua clase?
Anormal este ca parintii si-au bagat nasul in salile de clase si au operat investitii fara sa ii roage nimeni. Daca era murdar si deteriorat, trebuia sa faceti sesizari, sunt femei de servici si administrator de cladire.
@cell30-9-2015, 19:43
asta cu swap-ul in orele de germana ai invatat-o? fi-v-ar romgleza sa va fie, ca tare mai sunteti interesanti si plini de pareri
Cosmina Ardelean30-9-2015, 20:18
O problema de logica care descrie clasa in care se presupune ca isi desfasoara activitatea 19 elevi.

Primul rand de banci este la mai putin de 1 m de tabla. In ultimul rand de banci, elevii stau cu scaunele la perete. Stiind ca primul rand de banci este si penultimul din clasa, sa se calculeze cate randuri de banci sunt in clasa. Sa se aproximeze distanta de la tabla la peretele din spate, stiind ca o banca are adancimea de 50 cm. Pentru puncte in plus, raspundeti la intrebarea: cate geamuri sunt in clasa stiind ca numarul lor este egal cu numarul de usi. Pentru nota 10, intrebarea suplimentara este: Ce suprafata are geamul daca se stie ca usa are suprafata tripla?
Nicu30-9-2015, 21:56
Asta-i o problema pt ,, copiii cu minte deșteapta", am auzit ca in clasele primare asa se practica , se dau fise de lucru cu probleme având astfel de exprimare. Asta este competitie normala, cei care nu vor( nu pot face ,sau nu au parinti matematicieni) pot sa nu se chinuie....,asa se încurajează micuții,sa-mi trag ceva pe metoda respectivului dascăl ?
Eu30-9-2015, 16:29
Oare nu cei din 5G1 le-au ocupat clasa, doar au fost sfătuiți sa nu uite sa calce si peste cadavre atingandu-si scopul? Asta le-a fost sugerat ani la rand, altceva nu e important ?
re30-9-2015, 16:05
Si mai sustine cineva ca scoala de stat este gratuita? rusine pentru toti profesori si directori care santajeaza parintii si elevi pentru bani si munca voluntara!
ridzibidzi30-9-2015, 15:24
Faceti sesizare la Inspectorat, nu este normal cum isi bat joc de copii si banii parintilor.
Inainte de asta solicitati punctul de vedere al directorului general al Liceului, este obligat sa va raspunda. Un abuz asemanator s-a intimplat si cu fiul meu, la celebra institutie de invatamint, Avram Iancu. L-am mutat de urgenta la Nicolae Balcescu, au urmat ani de normalitate, coexistenta normala si constructiva intre parinti si directiune. Succes in demersurile Dvs.

Cele mai citite ştiri din Social

2260 vizualizări
21-11-2017, 16:39
Imaginea zilei! Trafic de coșmar în Cluj-Napoca - FOTO» Vezi tot
1563 vizualizări
21-11-2017, 16:24
Accident pe Memorandumului! BMW lovit în plin. A virat în fața autobuzului - VIDEO» Vezi tot
1392 vizualizări
17-11-2017, 14:14
Descoperire macabră la Pata Rât: Nou născut aruncat la gunoi - FOTO» Vezi tot
790 vizualizări
21-11-2017, 12:24
Cluj-Napoca: Programul Zilei de 1 Decembrie. Vine Andra» Vezi tot
727 vizualizări
21-11-2017, 12:06
Accident la intersecția Regele Ferdinand / George Barițiu. O ambulanță în misiune a intrat pe roșu - FOTO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?