Cozi si scandal la E ON Gaz Cluj

Clujenii stau ore bune la ghiseele E ON Gaz pentru reannoirea contractelor. Inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor Cluj au dat un avertisment E ON Gaz si le cer sa rezolve problemele. Ei mai solicita si modificarea clauzelor din contract.

 

"E ON Gaz a impus prin acest contract clauze precum citirea contoarelor si facturarea prin care oamenii au de pierdut. Citirea contoarelor se face de angajatii E ON Gaz Distributie, iar facturarea de E ON Gaz Romania, asa ca oamenii care vor avea nemultumiri nu vor sti cui sa se adreseze. Se vor plange la ei si vor fi trimisi dintr-o parte intr-alta", a declarat directorul OPC Cluj, Mircea Radu.

 

El a mai spus ca facturarea este facuta in kilowati ora si citirea in metri cubi, asa ca oamenii nu pot sa isi calculeze singuri consumul. "Sunt reclamatii de la asociatiile de locatari, care foarte bine au procedat au trimis contractele la E ON Gaz, dar cu amendamente. Ma indoiesc ca solicitarile lor vor fi trecute in noile contracte", a mai spus Mircea Radu.

 

Directorul OPC Cluj sustine ca oamenii ar trebui sa aiba posibilitatea de a-si negocia contractele. "Un contract nu este unilateral este bilateral. Fiecare persoana are dreptul sa isi impuna punctul de vedere", a mai spus Mircea Radu. El afirma ca Ordonanta Guvernului 21 care reglementeaza drepturile consumatorilor este incalcata si le-a dat celor de la E ON Gaz doua saptamani pentru a remedia problemele.

 

Conducerea E ON Gaz Cluj se apara si afirma ca trebuie sa respecte ordinul 77 al Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care a dispus reannoirea contractelor. In ceea ce priveste OG 21, conducerea societatii de distributie de gaze a declarat ca autoritatile statului trebuie sa se puna de comun acord si ca nu e vina lor pentru ca autoritatile statului emit doua ordine care se bat cap in cap. 

Comentarii Facebook