banner vertical 155x600 ACI.jpg
banner vertical 155x600 ACI_1.jpg

Social

Doi tineri au murit pe centura CUG-Apahida. Mașina s-a răsturnat de CINCI ori - FOTO

  



 

Doi tineri au murit pe centura CUG-Apahida, în urma unui accident de circulație produs sâmbătă seara. 

 

Un șofer a forțat o depășire pe linia continuă la intrarea pe centura CUG – Apahida, la aproximativ 400 de metri de sensul giratoriu spre Emerson, în sensul spre Apahida

 

Din sens opus, spun martorii, circula regulamentar un autoturism Dacia Logan, în care se aflau cinci peroane. Martorii oculari susțin că șoferul a tras de volan dreapta și s-a răsturnat de câteva ori, pe șoseaua de centură. Victimele au fost aruncate din mașină prin tufele de pe marginea drumului (Video: Info Trafic jud. Cluj). 

 

Autorul moral al accidentului a dispărut de la fața locului, dar a fost urmărit de câțiva șoferi, care au sunat la 112. Bărbatul a fost oprit în Răscruci, la aproximativ 20 de kilometri depărtare de locul accidentului și adus la fața locului.

 

Conform Poliției Cluj, șoferul autoturismului Logan, care circula regulamentar, Rareș Sabău, de 34 de ani, a decedat la Unitatea de Primire a Urgențelor.

 

Medicii clujeni au încercat imposibilul pentru a-l salva pe Rareș Sabău, dar leziunile suferite au fost prea mari. În cele din urmă, medicii au fost nevoiți să declare decesul.

 

În accidentul de sâmbtătă seara a mai decedat și un alt clujean în vârstă de 22 de ani, Octavian Rus. Cei doi care au decedat erau vecini și alături de alți trei prieteni, care au suferit răni grave, au fost implicați într-un grav accident de circulație.

 

Un inconștient a făcut o depășire, sâmbătă, 30 martie, în jurul orei 18.40, pe linie continuă și a pătruns pe contrasens. Din sens opus, circula un Logan, condus de Rareș Sabău. Acesta, fiind șofer de meserie a tras dreapta, dar mașina a intrat în balans și s-a răsturnat de cinci ori pe carosabil, după care mașina s-a oprit pe un câmp din afara părții carosabile.

 

coral1_1_1.jpg
1-4-2018, 9:53
103 vizualizări
51 comentarii
...3-4-2018, 18:57
Criminalul si familia lui locuiesc pe str Meteor nr 4, bl OS6, et 2, ap 49.
Alex1-4-2018, 22:35
Pe langa puscarie la ala care a provocat accidentul nu i-as da voie sa mai urce in masina nici ca pasager. Cu caruta pe camp, atat.
Dar peste cativa ani o sa fie iar in trafic...
Burdujel1-4-2018, 18:52
De aia nu trebuie sa faci loc celor care forteaza depasiri.
Stai drept si muriti toti, decat sa mori tu si el sa scape cu doi ani cu suspendare si 300 de lei amenda.
Si daca are nevasta si copilul in masina, stai drept si ia-i si pe aia cu tine.
Pielea mea de fricosi!
...1-4-2018, 18:57
Ba Burdufel, da ce viteaz esti la povesti, te si cred ca daca ai fi in situatie fix asa ai si face!
Tot io1-4-2018, 19:13
Asa fac, da' ala care depaseste se trage singur pe banda lui chiar daca risca sa loveasva alta masina. Se sperie de Patrol, ce sa-i faci.
Zilele trecute un Audi albastru numai ca nu s-a bagat copiii sub tir ca e lab la jocul de-a fricosul. Avea niste ochi... am ras bine.
...1-4-2018, 19:15
Apropo in timp ce el se benocla speriat la mine eu ii aratam un deget.
Se baga in depasire la intimidare, da' tupeu fix poola.
@burdujel1-4-2018, 20:36
Idiotule, spalatule pe creier de povesti cu bamveuri, nu pomenesti nimic daca a condus Ford vinovatul..??!!! ::)))))))
Burdujel2-4-2018, 7:06
Cui ii pasa ce masina avea?
Ai ceva frustrari legate de bmw?
@buduj2-4-2018, 11:47
Numa cand e BMW iti pasa spalatule pe creier :)))
sile1-4-2018, 18:17
Tot felul de psihotici si habarnisti agresivi, amatori de chermeze bocesti, untoalde si castels drog si alcool. Ce impozite platiti voi ma nemernicilor la Cluj? Poate aia care aveti in proprietate sau va dat banca o garsoniera gajata si ras gajata, platiti ceva modic, pana in 100 de lei. Nici macar masinile cu care ne aduceti atatea prejudicii nu-s pe Cj ci pe judetele voastre, unde platiti impozitele si taxele. Iar daca aveti vreun job platiti la bugetul consolidat, iar impozitul pe salariu sau dividente daca aveti SRL merg spre Bucuresti de unde se redistribuie un fel de rahat . Parcati unde va doare sula, ne ocupati locurile, nu mai putem merge la cumparaturi in Mol, in hiper market ca e plin de voi, vinituri spurcate si nesimtitre. Multi aveti flotant, stanbilire, altii v--ati facut pe fals asta combinand ceva amic proprietar sa va ccepte sa schimbati buletinul. Clujenii adevarati va doresc plecati si asteapta criza , sper ca firmele care va tin sa se duca in satele voastre natale sa va ducetui naibii odata. Nu ne mai sfidati, nemernici ordinari si cocalari!
BOB/UTC al UBB1-4-2018, 18:48
Ca bine zici, dar oare cine ii aduna pe acilea, cine le permite sa faca carnagii si nu-i controleaza? Au flotante, voteaza aici cu drag de balciurile ce batjocoresc urbea noastra.
@100% retardat1-4-2018, 18:49
Stimate imparat al Clujului, habar n-ai de ecomie la cel mai elementar nivel, in schimb la capitolele sovinism si fals patriotism local esti doctor!
Odata ce unul cu masina cu numere de alt judet s-a stabilit la Cluj, si traieste la Cluj, cu sau fara flotant, lasa o gramada de bani in economia clujului. In afara de impozit care e fix-pix si pe care si-l plateste intr-adevar in orasul unde e inmatriculata masina, toate cheltuielile ce tin de masina, le face aici in Cluj, pompand bani in economia Clujului. Alimenteaza de la statiile din Cluj, isi spala masina la spalatorii, o duce la reparat la atelierele din Cluj, cumpara piese de schimb de la firmele din Cluj, plateste taxe de parcare in Cluj.
Toate sumele platite firmelor din Cluj fac ca angajatorii sa-si poata plati angajatii, ca afacerile lor, a clujenilor sa mearga bine iar salariatii Clujeni sa aiba un venit sigur si peste media tarii cu care sa-si creasca copiii!
Pana una alta mai nemernic e unul care are astfel de reactii la adresa altora decat unul care cheltuie constant bani in Cluj dar are vina de a avea la masina numar din alt judet!
Caracterul si valoarea umana nu sunt date de locul nasterii, ci de educatie si de ceea ce faci in viata si cel putin la capitolul educatie, dupa cum te exprimi mai bine te-ai feri sa te declari 100% clujean, ca tragi rau de tot in jos nivelul si imaginea orasului!
Ion A.1-4-2018, 23:33
i-auzi! deci daca tu alimentezi la o benzinarie din Cluj, impozitul firmei aleia merge aici si nu la Bucale? da' te stii la economie, nu gluma :)))
cezar2-4-2018, 3:43
"Ion" A. - noi stim ca tu ai vrea sa mearga impozitele mai bine la budacupesti decat la Bucale, dar mai asteapta tu :)))
BOB/UTC al UBB2-4-2018, 5:32
Asta cu 100 la suta, esti de toata voma , boule. Confunzi economia, finantele, bugetele de stat cu cele locale, venituri medii cu cele minime, brut cu net, etc. Probabil ca asa te-a invatat Bocila asta la sedintele din fostele cinemetografe , transformate in sali de omagii si adulari. Pune ma prostane degetul pe tastatura si tasteaza economie si scrie un dex. Probabil esti vreo vinitura de aia mitocana si impertinenta, vezi ca la Cluj oamenii au scola, nu ca in catunul tau neelectrificat unde ala cu 2 oi e jupanul zonei. Marsh acasa si fa telemeaua ca vin Pastele pe voi, coate goale rupt in fund! Nu uita sa vinzi mielul ala pricajit cu 50 lei/kg ca a fost frig si nu a avut iarba, asta daca nu o fi cainele vecinului .
@BOB/UTC al UBB2-4-2018, 9:48
"vezi ca la Cluj oamenii au scola", cu siguranta Clujul are scoala, insa cei 7 ani nu ii da Clujul ci mama si tata, care probabil ca nu au fost la scoala, desi erau clujeni. Asa ca mai bine ti-ai vedea si tu de treaba ta. La centenar in loc sa sarbatorim unitatea, sarbatorim "sovinism si fals patriotism", cum zicea colegul de mai sus.
@Ion A. & BOB/UTC2-4-2018, 15:00
@ Ion A:
In primul rand eu nu m-am referit la impozite si unde merg ele, ci la beneficiile pentru economia locala pe care le aduc banii incasati in Cluj. Daca alimentezi la benzinaria din Cluj, da, incasarile se duc in contul central si taxele le va plati la bugetul consolidat, sau cum spui tu la Bucuresti.
DAR, si aici e un mare DAR, atata timp cat statia aia merge bine si incaseaza bani seriosi, compania o va tine deschisa si astfel, le va plati salarii mai mari angajatilor clujeni, care astfel au un beneficiu de pe faptul ca zeci de mii de studenti si alte vinituri alimenteaza zilnic in Cluj.
Ia vezi cat are salariu un angajat de la o statie Rompetrol sau Mol din Cluj si cu cat ia in mana mai mult decat unul de la aceeasi companie dar angajat la o statie din Aiud de exemplu?

@BOB/UTC:
Nu am confundat nimic pentru ca nici macar nu m-am referit la ceea ce insiri tu acolo: "bugetele de stat cu cele locale, venituri medii cu cele minime, brut cu net"
Am subliniat faptul ca viniturile si studentii sunt mana cereasca pentru economia orasului, daca nu e asa de ce se spune ca in iulie-august Clujul e un oras mort, ca nu misca nimic, ca toate incasarile sunt la pamant si toti cei care au o afacere abia asteapta sa vina toamna sa se intoarca viniturile si sa le revina incasarile la nivelul normal?

Ideea este ca dezvoltarea orasului a fost facuta tocmai pe baza viniturilor, a faptului ca orasul fiind un important centru universitar e un pol care atrage populatia de un nivel intelectual ridicat din judetele limitrofe. La facultati intra doar cei care sunt peste medie, de terminat cand le termina deja vorbim de oameni cu un nivel ridicat de pregatire si cu un intelect categoric peste medie. O mare parte dintre ei raman sa profeseze in Cluj, ridicand an de an nivelul intelectual si stacheta in materie de IQ a orasului.
Si atunci normal, ca apar anumiti bastinasi complexati, pe care nu i-a ajutat capul poate nici sa termine 12 clase, si constientizand ca sunt inferiori din punct de vedere al dezvoltarii intelectului, a discernamantului, a capacitatilor de comunicare, a vocabularului, a bagajului de cunostinte, dar neacceptand sa-si recunoasca statutul si sa se limiteze la a relationa de la nivelul la care chiar se afla, duc o campanie de denigrare la adresa "viniturilor" fara argumente logice ci doar pe principiul: "eu aici m-am nascut, sunt clujean 100%, m-am p**** si mi-am marcat teritoriul, sunt maimuta alfa in tribul meu, ce cauti tu aici la mine in habitat?"
Insa un clujean cu un ridicat nivel intelectual nu o sa se angajeze niciodata in astfel de polemici pentru ca el constientizeaza care sunt avantajele reale ale prezentei studentilor si viniturilor in viata unui oras cosmopolit!
BOB/UTC al UBB2-4-2018, 15:23
Amice, esti defazat si din " ce se aude" nu-mi poti demonstra altceva decat ca esti un biet analizator de vorbe-n vant. Trec peste faza cu salariul din Cluj si cel din Aiud, nu de alta dar si preturile sunt pe masura, imi place ca se dezvolta, apar blocuri noi in loc de case darapanare si terenuri nedestelenite- mlastinoase, dar sa nu poti circula in orasul tau, sa circul pe strada ca trotuarele sunt ocupate de masini, sa traversez orasul cu masina in 2 ore? Sa-mi gasesc parcarea ocupata mereu, sa trebuiasca sa sun pe Dl. Vinitura sa aiba mila de mine si de multe ori sa fiu jignit si trimis...? Stai linistit, nu sunteti mai presus de clujenii cu liceul absolvit , in majoritate sunteti analfabeti cu licenta. Si-ti mai spun ceva, nu ne marcam locul, atat dorim, sa fim lasati sa traim in orasul nostru natal, sa nu fim scuipati in trafic de nesimtiti cocalari, etc, etc.
@BOB2-4-2018, 15:42
Vezi aici e problema care genereaza aceasta confuzie ca nu faci diferenta intre proprietate si apartenenta: E orasul tau (in sensul ca iti apartine, il ai in proprietate), sau tu esti (cetatean) al orasului?
Cand spui "Orasul meu natal" nu inseamna ca orasul iti si apartine de drept si indiscutabil tie, ci invers, tu apartii orasului, tu esti fiul satului, orasului, etc, si prin simplul fapt ca te-ai nascut in acel loc, nu inseamna ca ai drept de proprietate sau de decizie asupra orasului, sau ca ai mai multe drepturi decat orice alt locuitor al orasului nascut oriunde in lumea asta!
Locul nasterii este una, titlul de proprietate alta, domiciliul alta, si resedinta alta!
Pana la urma si daca n-ar fi viniturile, tot ati gasi voi un motiv de umflat muschii in functie de cartiere, ca viniturile din Grigorescu ce cauta cu masina in centru...
BOB/UTC al UBB2-4-2018, 16:08
Din pacate o intorci ca la Ploiesti, interesant. Te bazezi pe o filozofie ieftina de 2 lule si bete, stil Boc care vorbeste la TV cateva ore si rastalmaceste acelasi rahat , de-l face sa fie floare de Nu ma uita. Mai omule, intelege odata, voi astia viniturile sunteti si voi niste oameni care va cautati un trai mai bun, OK, nimic impotriva, ca platiti chirie sau va cumparati apartamente la preturi prohibitive din nou, nu-i treaba mea, e a voastra, ca faceti vanzare la fast food sau crasmelor, ca circulati cu taxi, ca platiti si consumati, egal zero, nici chiar ca avem preturi de Londra sau Paris nu ma afecteaza, ma afecteaza ca nu sunteti educati, ca NE BLOCATI IN TRAFIC, PARCARI, STRAZI, CENTURI, ETC, ETC. Nu pot merge in weekend la vreun Mol sau hiper market ca va vad pe voi, parcati aiurea, stati cu orele, va rezolvati problemle in oras ocupand un loc de parcare. In trafic sunteti infiorator de nesimtiti si agresivi, sfidati cele mai elementare norme ale educatiei domestice, si multe alte apucaturi.
Nu mai umbla cu treburi gen Orasul meu, proprietattea mea, teritoriul meu, etc. Asta o spui in satul tau natal, la sezatoare sau claca, ai priceput filozofule?
Atakan2-4-2018, 17:24
Ma cioban de cluj, ma gunoiule, ce era ma cacatu asta de oras acum 10 ani ma? Cand ne mancau paduchii de dezvoltati ce eram? Pana n-au venit din alte orase bani, ne-am c**** pe noi in mizeria asta de oras. Cum era ma zona de marasti? Intre lacuri? Boschetareala aia de ostejeni pisati pe ei in curti cu caini si porci? Cum era ma mogosoaia si manasturu salbatic? Era bine nu?
Plin de tigani si mirosuri de zacusca a gospodinelor de pe platforms cug, sunt din nefericire clujean, dar ma Bucur ca orasul e centru regional. Cug-istule...ai votat Boc, basescu si bei neumarkt de la colt, ca altceva nu iti permiti, ai un Kkt de apartament de la ceausescu si esti smecher? Da-ti foc clujean de c**** in frunte orasu asta obosit si jerpelit
@BOB2-4-2018, 19:12
Bai BOB, eu am terminat, vad ca tot o dai in vinituri si in Boc, da tu cand te duci la mare si il aglomerezi pe constanteanul ala nascut acolo, ca sa iti faci tu pe plac tie si familiei tale, cum e ma nu tot cam acelasi lucru? Constanteanul ala nu poate nici el merge si nu doar in weekend, ci zilnic 3 luni pe an la vreun mall sau hipermarket, ca la fel are pline parcarile de turistii veniti din toata tara, aglomerate intersectiile, strazile, parcarile ma si nu crapa ca stie ca asta insemna bani, bani si iar bani pentru economia locala!
Si vezi ca s-ar putea ca fara sa ai habar, o gramada de vinituri sa-ti fi oferit si tie clujean morocanos si sovin ce esti o viata mai buna, ca poate medicul care te-a pus pe picioare cand credeai ca esti gata, mecanicul care ti-a reparat masina, veterinarul care ti-a salvat cainele, profesorul care iti pregateste copilul, frizerul la care te tunzi si esti multumit de el, ala care vine sa-ti repare calculatorul sau laptopul cand crapa, poate toti sunt vinituri ma! Tu daca ai avea nevoie de o transfuzie ai inebuni sa aflii ca ai primit sangele care te-a salvat de la moarte de la o vinitura de prin Botosani? Sa crapi nu alta ca nu mai ai sange 100% clujean?
Obisnuieste-te cu faptul ca spre deosebire de tari gen Coreea de Nord, din fericire in tara in care traiesti exista aceasta libera circulatie. La fel poate ai rude sau prieteni care au plecat in alte tari pentru o viata mai buna, ti-ar conveni ca si acolo bastinasii fara minte sa isi bata joc de copiii sau nepotii tai ca-s vinituri?
Nu poti chiar inchide un gard in jurul orasului si-apoi te descurci tu! ca nu are nici Clujul asta chiar de toate, gazele nu sunt in subsolul Clujului ci sunt "vinituri", si ca sa te incalzesti, te folosesti de gazul "vinit" din alte zone ale tarii, daca bei apa minerala, si aia e tot vinitura, medicamentele pe care le iei, ia vezi cate mai sunt produse strict pe plan local si cate "vinituri"? Cand vezi masina aia de BV sau SB cu distributia de medicamente in trafic dai ochii peste cap, dai claxoane, injuri, ca "te aglomereaza" si te incurca vinitura, da cand crapi de durere inghiti un calmant adus tocmai de aia la tine in oras!
Si pana si hipermarketurile si mallurile alea unde vrei tu sa mergi si te plangi ca n-ai loc, culmea ironiei toate sunt facute de niste vinituri aici la tine in Cluj!
Daca stai bine si te gandesti, pana si Mos Craciun e o vinitura ordinara! Ce cauta barbosul ala in Cluj?
Asa ca bucura-te ca te-ai nascut la Cluj, apreciaza faptul ca traiesti intr-un oras care se dezvolta, vezi si tu jumatatea plina a paharului si cauta lucruri pozitive cu care sa te asociezi ca si clujean ca sunt destule! Ca te puteai naste in Somalia si erai piele si os, sau in Coreea de Nord si plangeai la comanda, sau te puteai naste maimuta ori si mai rau, miel si te taiau "oamenii" acuma de paste...
Razvan1-4-2018, 17:39
Foarte trist ce s a intamplat...folositi centura aia si daca stati in spate, chiar ajuta...!
clujean1-4-2018, 16:40
Exista astfel de cocalari pe toate drumurile. Situatii de depasiri neregulamentare sunt cu zecile inclusiv peste linia continua inclusiv pe trecerile de pietoni. Acest haos in circulatie exista pentru ca POLITIA NU-SI FACE DATORIA. Daca Politia ar da amenzi ca sa previna debandada si-ar putea dubla sau tripla efectivele doar finantandu-se din sumele incasate. Iar cel putin un sfert dintre soferi nu ar mai avea carnet. Faptul ca POLITIA NU_SI FACE DATORIA este strans legat de faptul ca POLITICIENII SUNT CORUPTI SI HOTI si nu au nici un interes sa finanteze o politie puternica si corecta. Murim cu zile in tara asta si saraci si prosti pentru ca o mana de oameni profita de haos.
Vasile1-4-2018, 15:14
Pe alt site scrie .ca e cercetat in state de libertate. Daca nici asta nu e pericol public, atunci cine e?
irod1-4-2018, 15:14
hai sa va spun cum si ce s-a intamplat pentru ca am fost a treia masina dupa soferul care a facut depasirea

soferul vinovat avea un ford focus nu un bolid

soferul care a condus loganul din nefericire pentru el si celalalt mort a tras de volan dreapta apoi stanga, masina a intrat in balans si a lovit un cap de pod chiar cu roata din stanga .
aceasta este cauza care a determinat rasturnarea masinii. daca nu lovea capul de pod iesea in afara drumului fara sa se dea peste cap de 5 ori.
@irod1-4-2018, 15:51
Prietene ce spui tu e science-fiction. Vinovatul dupa modul cum a provocat nenorocirea nu poate fi altceva decat beamvist...!!! Intreaba spalatii pe creiere...........
rip1-4-2018, 18:06
baambe o fost mai e vba ?..
ASD1-4-2018, 14:20
Din toata presa clujeana si nu numai, lipseste identitatea celui care a provocat accidentul. Ceva e suspect la mijloc. O fi vreun baiat de-a cuiva important............
R I P1-4-2018, 13:36
minim 20 de ani inchisoare cu executare pentru inconstient ! si niste testari (gen testul Elanului) pentru aceste ... "masini" numite Dacia. Sansele sa se rastoarne cu o marca serioasa de import (oricare ar fi ea) erau probabil sub jumatate. Apropo ... venind ieri dinspre Reghin spre Cluj, intr-o curba usoara s-a rasturnat o Dacia Sandero - masina era praf. Deci mai usor cu patriotismul si mai mult la capitolul calitate. 3 stele Euroncap, inclusiv la Duster in 2018 ? O gluma buna !
UTC Rachitele1-4-2018, 13:04
Mi sa intamplat ceva asemanator dar din fericire fara victime si am lovit masina din dreapta cu pagabe minore , vinovat clar EU dar politistul ma amendat desi si eu si soferul masinii in care am intrat i-am spus ca am evitat un accidend frontal , raspunsul a fost ca nu "evit un accident provocand altul " deci am platit amenda nu stiu cum vor proceda aici
Da1-4-2018, 14:07
Din pacate la noi politistii iau masuri impotriva rezultatelor infractiunilor in loc de cauze. Mi s-a intamplat si mie pe un drum cu 4 benzi si linie dubla continua, unuia din fata sa-i treaca prin cap sa franeze brusc si sa vireze peste linii la stanga. Eu am primit amenda pentru distanta neregulamentara, el nimic.
schumi1-4-2018, 15:50
... agramatii pulii ... sunteti clar doar soferi ...
Senna1-4-2018, 18:29
Ipocritul pizdii, intre cuvant si punctuatie nu se lasa pauza!
ro1-4-2018, 12:59
TREBUIE LEGISLATIA SA CONTINA SI:morala,siguranta,dreptul la viata,calm,responsabilitatea conducatorului auto pt ceilalti cetateni...CONDUCETI PRECAUT NU FORTATI DEPASIRI CE NU LE PUTETI FINALIZA CINCI MINUTE VA POATE COSTA:VIATA,LIBERTATEA SI SUFLET PIERDUT.
Vitezomanu1-4-2018, 12:20
1.Tipul masinii(a bolidului) ???
2.Virsta vitezomanului(a nebunului)???
Rachitele1-4-2018, 13:20
Beandve binenteles !!!
antivinitura1-4-2018, 12:03
Cumva vinitura? Garantez ca DA, de asta nu i se publica nici macar nr de la masina.
@anti1-4-2018, 15:19
Bai cretinu Clujului, pe un drum national / european nimeni nu-i vinitura, circula cine vrea, unde vrea.
SANYI1-4-2018, 17:08
TOTI SUNTETI VINITURI !!!
Kkk1-4-2018, 17:25
Chiar si pe tine te-o declarat ma-ta la nastere "Vinitura"...
Ea1-4-2018, 17:34
Nu este nici o cimitire și nici un băiat plin de bani sau copilul unei persoane cunoscute sau pline de bani! Este un om normal care a greșit și va plăti! Cam atât!
antivinitura1-4-2018, 17:37
Mai @ ma doare la banana si daca circula prin oras sau pe autostrada sau pe aleia din fata blocului, atata timp cat respecta legile si colegii de trafic, pricepi ma bou prostan? Nici n-ar exista cred acest cuvant , folosit in mod peiorativ. Dar cand vad ca apare vinitura, ma despaseste si franeaza brusc sa faca virajul, cand depaseste coloane pe contra sens si apoi se baga in fata, fortand nota, cand o ia pe interzis si blocheaza traficul sau parcheaza aiurea atunci il bag si-l trimit in locuri calde. Priceput-ai VINITURA?
SANYI2-4-2018, 0:03
VINITURILE URLA LA VINITURI !

felceru2-4-2018, 6:01
Bre Sony, tu tot aceeasi placa uzata de patefon o folosesti? Ori posetzi asa, de dragul diversiunii, din subsolul igrasios din Motilor, doar doar s-ar speria copii de gradi si vor spune ce bun ii Boc? Vai de capul vostru, ca amara pita mai haliti!
Flaviu1-4-2018, 11:07
Intre timp, militieni clujeni isi facea datoria:

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/patru-puncte-30-de-zile-si-580-de-lei-amenda-pentru-ce-pe-bune-17005632
pacat1-4-2018, 10:59
!!!purtati cenrura de siguranta tot timpul!!!

Dumnezeu sa-i odihneasca.
...1-4-2018, 13:08
corect, inclusiv cei din spate
...1-4-2018, 10:58
postati numele si poza criminalului
dancp1-4-2018, 12:52
DA! ASAI CORECT
Asa am fost invatati1-4-2018, 10:18
Din pacate.
Sa fim smecheri.
Doar am vazut ca o multime care au aplicat aceasta deviza au ajuns departe!
In profesie, in politica, in viata personala. Avem exemple de la primul om al tarii, de la precedentul, de la persoane publice, acesta este drumul spre succes!
Modelul romanesc:
Sa fii smecher si sa nu tii seama de reguli.
Consecintele: le cititi mai sus.

Cele mai citite ştiri din Social

8006 vizualizări
16-10-2018, 7:30
Interlopul Ceapă din Mănăștur a scuipat un șofer în trafic - VIDEO» Vezi tot
4314 vizualizări
15-10-2018, 11:40
Ce salarii FRUMOASE se dau în Primăria Cluj-Napoca. Nu e de mirare ca sunt angajați cu toată familia» Vezi tot
2054 vizualizări
16-10-2018, 9:41
Scandal în Piaţa Engels. Taximetrist căzut la pământ ca un fotbalist, pretinde că a fost lovit de un italian - VIDEO» Vezi tot
1187 vizualizări
15-10-2018, 22:53
Cocalar parcat în stația de autobuz, blocând tot - FOTO» Vezi tot
814 vizualizări
15-10-2018, 17:11
Protest în fața Operei Maghiare! Au blocat traficul traversând strada - FOTO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?