Social

CLUJ: Un motociclist a murit în urma unui accident rutier. o șoferiță a intrat pe contrasens și l-a lovit FOTO

  




Un accident ruiter, soldat cu moartea unei persoane, a avut loc, marți seară, pe strada Oașului, din Cluj-Napoca.

În această seara, în jurul orei 19:30, pe strada Oaşului s-a produs o coliziune între un autovehicul şi o motocicletă. În urma impactului, motociclistul, un bărbat, în vârstă de 32 de ani, din Cluj-Napoca, a decedat”, informează IPj Cluj.

Conform oamenilor legii, autovehiculul era condus de către o femeie, de circa 30 de ani, din Cluj-Napoca, dinspre Chinteni spre centrul oraşului, iar motocicleta din sens invers. Din primele verificări, se pare că evenimentul s-ar fi produs în urma pătrunderii pe contrasens a conducătoarei auto.

Cercetările sunt continuate pentru stabilirea circumstanţelor exacte în care s-a produs accidentul.

FOTO: Facebook - Info Trafic Cluj

coral1_1_1.jpg
12-6-2018, 20:43
833 vizualizări
49 comentarii
Surse sigure15-6-2018, 17:29
Au fost de vina amandoi.
El: fara permis si experienta, acul sa blocat la 160km/h cu casca nelegata.
Ea: vorbea la telefon plus in general conducea haotic. Cel care i-a dat permisul nu este tras la raspundere?

Asta trebuie sa fie o atentionare si o lectie pentru toata lumea. Sa se respecte regulile de circulatie si sa fim foarte atenți in trafic, inclusiv pietonii.

Surse sigure15-6-2018, 17:38
Si copiii sa asculte de parintii, chiar si copiii majori si nematurizati si neresponsabili, chiar daca au 25-30 de ani. Fiindcă neascultarea la moarte se ajunge, chiar si in alte sporturi extreme, cu teribilism si adrenalina multa
JJRC14-6-2018, 10:15
Deci pana la urma nu avea carnet?Astia de la stiri de ce nu fac un update ?Nu-i prima data cand `incepeti` cu o stire de genul si o lasati in plop.Dati pana la capat sirul evenimentelor,jurnalisti de duzina ce sunteti.
Last update 14-6-2018, 23:51
..... Da ce să ceri de la ziariști de rahatdecluj. ro. Amărâta aceie nici o vină.
Days14-6-2018, 7:20
Băiatul care calarea motocicleta nu avea permis pentru a conduce motociclete deci nu era motociclist, Dumnezeu sa-L odihneasca,
Last update 13-6-2018, 18:01
Cei care o înjurați pe femeie sunteți niște proști. Motociclistul testa motorul dând ture pe Oasului. Viteză, fără carnet iar femeia parcata în fața porții.
Andrei Stanese13-6-2018, 19:04
Parcata la ma-ta-n p****, cu siguranta.
A13-6-2018, 19:20
@Last update
ai vazut cum te-a injurat cocalarul ala de Andrei? Genu asta de smardoi "testeaza" motoarele si cand o mireleste unu tot noi suntem de vina. Ignora-l ca n-ai cu cine vorbi .
@ Stanese hai, Vrum vrumm in m@-ta
Andrei Stanese13-6-2018, 19:32
Ba, eu ma duc vrum vrumm in mama dar parasuta tot nu s-a asigurat corespunzator manevrei pe care a executat-o, n-am zis nicaieri ca donatorul de organe n-a gresit. :)
Stefan14-6-2018, 9:57
Andrei Stanesei, daca motociclistul avea 160-200 la ora, poti sa te asiguri pana nu mai poti, accidentul este inevitabil.
LĂSAȚI VRAJEALA13-6-2018, 17:19
Ba avea 24 de ani din această știre pot spune ca e 40% adevarat
Andrei Stanese13-6-2018, 19:15
Ba nu stiu ce poti spune tu ca e adevarat sau nu dar eram in spatele panaramei obosite care anterior momentului nefast belea ochii-n telefon, ulterior fara sa se asigure corespunzator se-arunca cu cotetul spre cocioaba.
Andrei Stanese13-6-2018, 19:20
Nu-l gratiez pe motociclist dar nici pe panarama obosita care n-a cascat ochii.
geo13-6-2018, 17:04
Circulati cu viteza regulamentara ... Asta ar trebui sa fie exemplu pentru unii sa nu circule ca bolunzii cu motoarele, de fiecare data cand are loc un astfel de accident ,mai intotdeauna e vina vitezei motociclistului care merge prea repede si nu se asigura, ar trbui sa ne dea de gandit asta pentru ca prea multi oameni nevinovati ajung ba la inchisoare ,ba la puscarie datorita vitezomanilor si nu mi se pare corect .
Andrei13-6-2018, 14:52
Plin de pizde si ratati care stau cu botu-n facebook in trafic.
nhaam su-tyen13-6-2018, 11:51
Ce am urmarit in trafic e ca motociclistii nu respecta aproape nici o regula de circulatie - dar ei vor respect, asta e chiar amuzant, de fapt ce sa te miri cand sint de fapt niste copii ceva mai mari care si-au cumparat in sfarsit jucaria mult visata si pulseaza de adrenalina la fiecare acceleratie - violenti, mereu pusi pe harță indiferent de situatie intervin unii in favoarea altora pe principiul daca fratele meu motociclist are o problema cu un alt participant la trafic atunci e si problema mea. Se aseamana mult cu taximetristii din punctul asta de vedere asa ca eu unul nu respect pe cine nu ma respecta.
dudu13-6-2018, 10:21
Am mai vazut o duduie in sens giratoriu....fuma,iar telefonul era intre ureche si umarul stang
Andrei Stanese13-6-2018, 19:07
E plin de pizde obosite din astea, au supt la p*** pt. x-uri, q-uri si alte cele si uite ce fac, panaramele.
bbk13-6-2018, 9:01
De multe ori, cand sunt implicati motociclisti in astfel de evenimente, accidentul ar putea fi evitat daca motociclistii ar circula cu viteza legala.

Toti sariti in sus ca conservarii sunt de vina, ca nu se asigura suficient, ca nu acorda prioritate, etc.
Dar hai sa vedem ce se intimpla in cazul in care o motocicleta vine cu dublu vitezei legale, de la o distanta mult mai mare,, fiind si mult mai mic. In momentul in care te asiguri, poate il vezi, poate nu, ca e foarte departe si e un sfert ca dimensiune fata de o masina, incepi manevra de depasire, sau de schimbare a benzii, si dintr-o data te trezesti cu el langa tine.

Cine e de vina? In astfel de cazuri trebuie facuta expertiza tehnica, care sa determine viteza motociclistului, iar daca acesta a fost mult peste limita, motociclistul sa fie declarat vinovat principal pentru producerea accidentului, pentru ca el, prin viteza excesiva, a contribuit in mod major la producerea accidentului.

Nu exclud ca sunt si cazuri in care cei din autoturisme sunt neatenti.
Dar cred ca de cele mai multe ori, motociclistii sunt vinovati de accidentele in care sunt implicati.

Trebuie sa pricepeti, motociclistilor: sunteti prea mici si prea rapizi. Asta este grozav, pana cand se intimpla o nenorocire.
Patrick13-6-2018, 9:37
Ma conserva, putea sa aiba si 400 km/h daca nu intra pe contrasens masina. Tu ai citit stirea sau esti chiar gaina care a intrat pe contrasens?
idiotule!!!!!!!
@patrick13-6-2018, 9:51
E ma da cu 50/h scapi daca un conservar greseste.....tre sa calculezi ca poate gresi ala cu masina.....esti asa de dobitoc ca faci umbra pamantului degeaba ... ::)))))
M13-6-2018, 9:55
..sau poate dai de o mata,un caine sau mai grav un om care nu se asigura.Nu poti cirucla cu 400 in oras ca nu esti pe circuit.Omul a zis foarte simplu si corect:circuli cu viteza legala,sansele sa eviti si mai ALES sa traiesti ,cresc considerabil.La ce trafic si participanti avem,eu nu ma bazez niciodata ca cel de langa mine stie regulile si atent la mine sau la restul.,mai bine ma asigur eu de 3 ori .
@Patrick13-6-2018, 10:38
Nenea Patrick este exemplu clar de analfabet functional: stie sa citeasca, dar nu intelege ce citeste.

Legea spune clar 2 chestii:
1. trebuie sa acorzi prioritate
2. trebuie sa respecti limita de viteza

Punctul 1 e mult mai usor de verificat, ca vezi masina pe contrasens, si atunci politistul scrie simplu in procesul verbal: nu a acordat prioritate
Punctul 2 e mult mai greu de verificat, pentru ca nu avem radar peste tot, sa vedem cine cu ce viteza a venit, asa ca de multe ori este ignorat acest punct.

Dar in urma unor expertize tehnice destul de costisitoare, se poate verifica si punctul 2. Iar daca celalalt a avut viteza mult mai mare decat era permis, este si el de vina.

Ai zis ca putea sa aibe si 400 la ora, daca nu intra pe contra sens, nu se intimpla.
Dar la fel putem sa vedem invers: daca avea 50 la ora, probabil ca avea timp sa franeze, si sa evite impactul, sau sa reduca mult forta impactului, si sa se aleaga doar cu mici zgarieturi.
@bbk13-6-2018, 11:20
Sa stii ca ai perfecta dreptate. Is tari in UE unde se aplica principiul tau in instante. Daca un vehicul depaseste cu 100% viteza legala atunci toata vina este al conducatorului acelui vehicul. Chiar daca el circula pe drumul cu prioritate. A fost demonstrat stiintific ca efectiv n uai cum sa-ti dai seama cat de departe este acel vehicul sau in cat timp ajunge langa tine.
@patrick13-6-2018, 12:11
Mă tâmpit răspunde la o întrebare :Zi-mi regulile care îți interzic intrarea pe contrasens
@@patrick13-6-2018, 19:17
E vorba de a te asigura corespunzator, idiotule !
Doog13-6-2018, 21:52
Paluga este de vina ca a virat fara sa se asigure iar de baiatul care sa urcat pe motor fara sa aiba experienta sau cel putin carnet pentru motor este si mai grav,nici motorul nu era a lui el doar la reparat si a facut o proba....de aici puteti sa trageti singuri concluzii
Paula13-6-2018, 22:10
Nu era pe contrasens. Daca nu stiti despre ce ii vorba nu mai comentati aiurea.
kurios13-6-2018, 7:31
Cine o fi godina analfabeta care i-a pus carnetul in mana acelei femei? Astia chiar nu au nici o raspundere ca si judecatorii?
Pitipoanca13-6-2018, 6:48
Mare grija cind vedeti o reprezentanta a sexului slab la volan,lasati-o sa treaca chiar daca aveti prioritate,mariti distanta intre masini,fiti mult mai atenti.Se stie sint paralel cu condusul,daca mai si tasteaza iphone-ul e dezastru.
RIP ALIN13-6-2018, 0:06
Voi astia care comentati va rog incetati si lasati-l in pace pe decedat, s-a intamplat iar acum parintii trebuie sa-si ingroape copilul, sunt varul lui si sunt ft suparat, va rog tare mult haideti sa-l lasam sa se idihneasca in pace si sa nu se mai scrie nimic jignitor despre el
Instigarea la prostie13-6-2018, 7:20
În primul rând Condoleanțe familiei. Nu jignește nimeni dar am mai scris de câteva ori că prostia, viteza și inconștiența ucide. Pe șosea poți fi ucigaș sau sinucigaș. Femeia a oprit, sa asigurat, a semnalizat și a trecut cu scopul de a intra în curtea imobilului unde locuia. Motociclistul venea în viteză și ca să evite impactul a sărit de pe motor. Nu a fost nici un impact cu autoturismul
asigurare13-6-2018, 8:05
Da bai, s-a asigurat foarte bine, in sensul ca a dat peste motociclist. Probabil avea si radar la bord de a masurat viteza motocicletei. Dar e imporatant ca a semnalizat, motocilistul e devina ca soferita a semnalizat dar el tot s-a bagat. esti destept mai instigarea lui peste!
Nasol13-6-2018, 8:16
Am vazut live accidentul, veneam spre Cluj si la un moment dat pe contrasens la vreo 50m distanta a aparut un nor de sfaramaturi, initial nu am realizat ce se intampla pentru ca nu s-a auzit nici un impact. Ulterior am vazut catastrofa. Am sunat la 112 si am anuntat, deja mai sunau cativa cetateni. Din pacate nenorocitele acelea de trepte din beton care sunt peste tot pe Oasului au fost fatale, casca era in mijlocul drumului si dupa cum arata capul motociclistului cred ca a murit pe loc. Aveam geamul deschis la masina si n-am auzit motorul motocicletei, nu pot estima viteza cu care venea. Condoleante familiei :(
@asigurare13-6-2018, 9:22
Eu nu sunt deștept, dar nici tu nu ai treabă cu șoferia.
Liviu alexa(ndra)12-6-2018, 23:54
sigur si motociclistu a circulat regulamentar, din cate am vazut ce s-a intamplat sper ca soferita sa scape nevinovata
Andrei Stanese12-6-2018, 22:23
In p**** ma-tii de proasta, cata p*** ai supt pentru permis ? statea-i cu botu-n facebook zdreanta obosita ? idioata pulii care esti tu idioata.
AudiS412-6-2018, 22:32
motociclist, motociclist....?.... esti virful p'ulii noastre !!
Om12-6-2018, 22:59
vârful
Alin12-6-2018, 23:00
Andrei stanese dc mortii mati vorbesti fara sa sti bag p*** in mata fututi crucea mati de ratat ala venea cu 200 ea o intrat in curte ala so speriat so aruncat de pe motor o dat cu capu si o mierlit nici macar nu o fost atinsa masina ei.bag pl in mata
Ioana13-6-2018, 3:22
Fata n-a fost vinovata!! Vorbiti aiurea fara sa stiti! Cat despre ala de mai sus...ma-ta cate pule o supt ,pana o bagat-o unde trebuie...si te-o facut pe tine?Nu va transformati peste noapte in judecatori...ca nu stiti la care va vine randu'...
Ion13-6-2018, 7:21
Politia spune altceva, ce cauta pe contra sens? Chiar daca intri la tine in curte te asiguri, iar despre faptul ca vorbea la telefon tind sa cred asta, majoritatea sugatoarelor de manete asta fac.
Alin13-6-2018, 10:29
Ce spune politia ma? Ea o venit din chinteni sa intre in curte pe partea opusa el o aparut cu viteza mare sa speriat si sa aruncat daca avea macar 90-100 putea frana putea trece pe dupa masina avea viteza prea mare cand circuli cu 200 ce asteptari sa ai? O mai distuge si pe biata fata care nu are nici o vina.adica ce sa fac sa nu schimb banda sa nu intorc sa nu intru in parcare ca poate vine unu cu 200 si moare sau cum sa conduci prudent ?
Tudor13-6-2018, 14:35
Fata nu a fost vinovata după părerea unora, dar atâta timp cât a intrat pe contra sens și motocicleta a lovit mașina sunt plasticuri din bara din fata la locul accidentului cum poate cineva sa zică ca nu e vinovata. Dacă era un camion de 16 tone și trecea peste ea atunci ce mai era de zis. Cert e ca a murit un om nevinovat.
@Alin13-6-2018, 14:50
100 la ma-ta in p*zda avea, ratat. :))
dan verona13-6-2018, 14:58
ioana de la 3,22,eu si cu un amic cautam o fata care inainte s-o bage unde trebuie,sa o suga bine.cred ca tu esti fata potrivita,vad ca esti bazata si le sti.zi unde sa venim dupa tine si cand.cat despre motociclisti,chi cerca,trova.unul n-am vazut sa-l doara-n poola de lege,asa ca bye bye.
Ciprian13-6-2018, 17:23
off, nu va mai certati frati si surori...sunt si motociclist si sofer, m au incurcat soferi si am incurcat motociclisti...asa ceva se va mai intampla de nenumarate ori de acum incolo, de asta sa fiti siguri.În tari europene cu traditie moto, mor mii si mii pe an in astfel de accidente, ei sunt obisnuiti cu asta. La noi se face caz pentru ca fenomenul moto i inca la inceput. Nici noi ca motociclisti nu stim sa evitam o coliziune iminenta...nici noi ca soferi nu stim sa inlesnim circulatia vehiculelor cu 2 roti...
E o concluzie trista...dar o sa ajungem si noi sa ne obisnuim cu asta.:((
@Ciprian13-6-2018, 17:34
Ai dreptate. Dar eu ca sofer de ce ar trebui sa inlesnesc circulatia motocicletelor? Daca ar respecta reguluie de circulatie, nu ar avea nevoie de niciun ajutor din partea celorlalti. Dar daca tu vrei sa depasesti pe continua in curba de ex, si din fata vine un tir, normal ca eu o sa iti "inlesnesc circulatia" si o sa iti fac loc sa nu mori ca prostu si sa nu faci si altora probleme. Da na... modul asta de a gandi e gresit la majoritatea motociclistilor: ceilalti sa aiba grija de noi
@@Ciprian14-6-2018, 1:15
mda,gandire de taran comunist;"ceilalti sa aiba grija de noi",normal ca n-ar trebui,ca doar un biciclist,motociclist ocupa mult mai mult spatiu si atunci nah,e ca si o masina,de 2 ori cat o masina,mentalitatea asta de taran comunistoid e aplica si in raport cu pietonii,adica pietonul sa se asigure ca poate traversa trecerea de pietoni in siguranta,sigur ca se aplica si in strainatate doar ca acolo e mai mult o formalitate,la noi e o necesitate,de cE?pt ca e plina tara de taranoi cu carnet.

Cele mai citite ştiri din Social

3162 vizualizări
20-7-2018, 12:23
Cluj: Șofer UBER atacat cu ouă de taximetriști, la Sala Sporturilor - FOTO» Vezi tot
2314 vizualizări
20-7-2018, 15:59
Poliția Cluj are un nou șef. S-a terminat ERA incompetenței» Vezi tot
1680 vizualizări
18-7-2018, 19:27
Normalitatea! Un cunoscut preot clujean fotografiat în timp ce aștepta autobuzul - FOTO» Vezi tot
870 vizualizări
20-6-2018, 10:27
Violatorul fetiței de la Pata Rât, aproape LINȘAT de mulțime - VIDEO Atentie IMAGINI SOCANTE» Vezi tot
454 vizualizări
18-7-2018, 19:13
Cluj: Lacul s-a revărsat la Stejeriș peste Drumul Național. Traficul este îngreunat - FOTO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?