Image 1 of 2

Social

Cluj: ”E mama tuturor coloanelor!” BLOCAJ uriaș de trafic pe ruta Florești - Cluj-Napoca - FOTO

  



 

Un blocaj uriaș de trafic s-a produs vineri dimineața pe ruta Florești - Cluj-Napoca. 

 

Puteți intra pe Google maps de pe calculator și dați click dreapta- măsurați distanța. Mama tuturor coloanelor, de la sensul giratoriu Florești, până la liceul de comunicații de pe str. Moților”, ne-a relatat un clujean, care a surprins situația de la înălțime.

 

Crăciun și Revelion la Pensiunea Sarea-n Bucate de lângă Salina Turda! (P)

 

 

Ceafa de porc și pulpa de vită la CEL MAI BUN PREȚ DIN ORAȘ în magazinele Agro-Ardeal!

 

Problema a pornit de la un accident de circulație produs la intersecția Calea Moților cu stada Clinicilor.

 

Accident pe Calea Moților! Două mașini și un autocar au fost implicate - FOTO

coral1_1_1.jpg
8-12-2017, 8:33
269 vizualizări
84 comentarii
papp10-12-2017, 10:11
domnu primar nu are nicio vina pentru traficul din orasul nostru. este cel mai frumos primar si se implica activ in viata de zi cu zi a clujenilor. sa ne traiti domn primar
razvan11-12-2017, 9:03
Nu are nici o vina...Asta e, o sa fie votat inca n+1 mandate
Mama..9-12-2017, 18:47
La Cluj nu e devina mama tuturor coloanelor ci mama prostilor, nu mai vrea sa plece din Cluj si e mereu gravida, hai populatiune, votati Boc ca nu-i el devina, el e sf. Sisoe cel de bine aducator, iooiii ce binnneee e la Clluuuujjjj, ce faaiiinnn, coool, tareee, idoti bastinasi, va meriati soarta cu varf si indesat. Votati Boc si gasca si in 2028!
Bogu10-12-2017, 21:31
Da acum 5 ani de ce nu erau asa coloane? Oare pentru ca Floresti-ul are populatia de 3 ori mai mare? De vina e care primar? Cam cate centuri Floresti - Cluj-Napoca ar trebui ca sa se rezolve asa un trafic? De ce eu ca si clujean sa platesc pentru o sosea ce deserveste mai mult Florestiului, o comuna care nu a gandit o dezvoltare urbanistica cu cap si creaza cele mai mari probleme traficului clujean...Floresti = dormitorul Clujului
Bocila11-12-2017, 6:15
Domnule Bogu, este vorba de centura Metropolitana, care va fi facutra din banii tuturor cetatenilor tarii. Vina primariei este ca nu doreste sa se implice in realizarea unor lucrari adevarte si de durata, de exemplu un CTP ca o alternativa mai buna decat masina proprie. o banda dedicata pe intreg traseu si totul e mai uman, mai posibil. Dar cand se circula pe cate o banda pe sens din cele doua, ce mai doriti? Pe banda 1 sunt parcate masinile riveranilor, chiar daca in spatele blocurilor exista sute de hectrare de garaje, pe domeniul municipal, nu asa cum incearca Boc sa acrediteze ca sunt pe tern juridic dificil . Acestea trebiue demolate si facute parkinguri iar strazile redate traficului. Degeaba sau aproape degaba faci giratorii daca in preajma lor permiti accesul la stanga. Pasaje necesare de exemplu Taietura Turcului e o rusine, podul Portelenul asisderea. Nu mai vorbesc de strazi pe care se circula pe linia dicontinua din cauza masinilor mparcate aiurea, de multe ori chiar a riveranilor carora le este lene sa le parcheze in curte. De asemena seara in cartiere e jale, toate trotuarele, intersectiile sunt ocupate de masini, multe ale chiriasilor din toata tara, tot din lipsa locurilor de parcare si acelasi lucru, sute de hectare de garaje la cativa metri, multe folosite in cu totul alte scopuri. S-au cheltuit sute de milioane de Euro pe reabilitari, reimplementari schimbare borduri si dale, linie de tramvai tampit asezata, staii insule doar pentru a sifona bani si a da de lucru unor importatori de materiale si firme de casa.
Culmea, situatia se cunoste dar se minte cu nerusinare, unde sunt bmacar un Parking facut de actualii edili, s-au promnis de ani buni, nu mai spun de altele.
Bogu11-12-2017, 10:19
Clar nu estu la curent cu situatia. Primara Cluj-Napoca is asuma costul realizarii centurii metropolitate. De ce? Este o ruta alternativa la drumul national si realizarea acestui drum intra in datoria Ministerului Transporturilor. Lafel si drumul national DN1, legatura dintre Floresti si Cluj-Napoca. De altfel este proiect cu finatare europeana si partial de la stat care nu se implementeaza. Sa vezi scandal cand C.N.A.D.N.R. nu va face receptia acestor lucrari sau nu le va achita...nu e ca si cum s-ar scalda in bani sau primaria Cluj-Napoca ar fi bine vazuta la Ministerului Transporturilor (pentru ca Cluj nu e Teleorman). Cei care locuisc in Floresti lucreaza in Cluj-Napoca, de aceea e dormitorul clujului si nu cred ca ar alege ca varianta transportul in comun. Sunt de acord ca situatia e critica dar trebuie sa sti unde „sa ceri/ sa faci scnadal”
Mircea9-12-2017, 15:22
Este inadmisibil ca toti copii din comuna Floresti sa vina la scoala in Cluj-Napoca.Sa se faca scoli si in Floresti,din cauza asta e traficul infernal in fiecare dimineata si seara!!!!
LKW 9-12-2017, 0:51
Ce minune ??? la cat s-a construit in Flocesti ,,,,ce-i de mirare ? si in Cluj apar blocuri in ce te miri ce loc ,,, locuri de parcare ???CIU_CIU,,,, apoi de vinituri ,,,ce sa mai zicem ,parcheaza ca nesimtiti ,,CLUJ -NAPOCA super !!!!
Roby9-12-2017, 7:37
Nu. Vinitura=alt judet :)))
hm !9-12-2017, 8:39
Roby este din Rachitele . Si-a autodeconspirat originea .
ha ha ha !9-12-2017, 0:07
Toti taranii clujeni vor sa fie vazuti in masini . Distantele sunt de obicei scurte clujul nefiind o metropola , dar plozii ceapistilor ce umblau descaltati vor sa asculte manele la volan .
radu cluj 10-12-2017, 20:16
Ba ha ha ha daca esti prost sau te faci ???eu sunt taran din Cluj si am copilarit cu HOSTEZNI ! si sunt mandru ca am si invatat ungureste de la ei !!! dar Tu de unde ai radacinile ??? cred ca BARZA nu te-a scapat la Stanca ? ESTI BUN ! dar esti fraier pacat ca esti mintit de realitatea asta falsa! ! SANATATE si nute inmultiii !
slie8-12-2017, 18:49
Popandailor, citesc si ma crucesc, deci nu edilii sunt devina ca stam ca prostii in trafic, noi suntem ca avem masina, ca iubim confortul, ca nu ne inghesuim in CTP, da, de aceea e traficul strangulat.
Mari bulevarde, construite de Ceausila cu 2 benzi pe sens functioneaza in prezent cu cate o banda, din cauza parcarilor . In spate, printre blocuri sunt mii de hectare de garaje . Acolo se pot construi parkinguri si strazile eliberate si se va circula mai fluent. Dar de ce sa-si bata Minciunila capul cu demolari de garaje, atribuire constructie firmelor prietene si santajiste ori sifonare? Mai bine asa, bagi in capul natarailor, majoritetea nerealizati sau impotenti in a conduce un vehicol, ca devina sunt burtosii si lenesii ce-si plimba fundul in masina si gata e coktailul urii.
Apoi exista zone in care parca e Ev Medieval, Taietura Turcului, trecerea de nivel Cale ferata, e jale, meru blocat, strangulat, vin masini din zona aceea spre Cluj si e jale, apoi podul Portelanul, rusine Boc, RUSINE.
unui psihopat8-12-2017, 20:21
nu-ti raspunde nimeni, de ce oare...
slie8-12-2017, 21:19
Si tocmai tu imi raspunzi? Nimeni, asta esti, rahat pe bat de puteee ca bocul din closet.
Calin8-12-2017, 18:01
Floresti este rezutatul experientei celor 2000 de ani pe aceste meleaguri.

cineva8-12-2017, 18:26
ha ha ha bine ai zis nepotii la Traian si Burebista care nici nu a existat de fapt , dar fabricati de comunisti in Epoca de aur
ion8-12-2017, 21:19
Ighen amu 2000 de ani era numa Bure-pista.Si pana la 1918 o tot experimentat dirijarea traficului de-aia e expert
Calin8-12-2017, 23:17
2017 ani scuze !
Moc an8-12-2017, 17:35
Hai cafelutele, shwaurmele si la lucru batut taste in slujba edilului, pe urma pauza de masa, alte cafelute, alte shwaurme sau alte bunatati pe care clujeanul de rand nu si le poate permite!...Si toate astea, pe bani publici!
Ghici9-12-2017, 10:20
Invidios esti, aproape ca crapi de cat de rau iti faci !
Calin8-12-2017, 17:32
IARASI VINITURILE URLA LA VINITURI.

CU TOTII SUNTEM VINITURI IN ACEST ORAS.
Corect8-12-2017, 17:43
dar unele vinituri sint mai adevarate ca altele pentru vin de muuult mai departe -tocmai din Asia
Calin8-12-2017, 17:59
Dar au evoluat !

Florestul este construit si gandit de noi de 15 ani.Oare functioneaza ??

Si atunci unde am fost ?
Mihai8-12-2017, 19:29
Uu sunvinitura in Floresti sin Cluj. La fel sunt si ceilalti vecini de-ai mei cu buletine din Cluj veniti din Manastur si din Marasti (Groapa ) . Asa ca mai usor cu viniturile zmeule
Mihai8-12-2017, 19:31
Scuze de greseli, dar scriu de pe telefon si ma dor degetele ca am lucrat ceva azi . Asta ca sa nu zici ca am scris gresit si ca nu am scoala si ca etc etc .
Calin8-12-2017, 17:27
Nu am stiut motivul pentru care s-a circulat normal in centru azi dimineata.

Luni speram sa fie la fel.
Boc anc8-12-2017, 17:31
Ii bun c acatul de la gaura lui Boc, postac la fesa ce esti? Nu va mai crede nimeni ma!
Boc???8-12-2017, 17:05
Am stat in mai orice tara din Europa ore intregi in coloana din cauza vreunui accident. Asa ca aruncati in continuare cu noroi in Boc, ce sa zic.
Scria cineva mai jos ca CTP nu ia mai mult de 1000 de oameni pe ora, probabil nu s-a mai urcat in bus de ani buni, ca eu vad un flux foarte mare de oameni si numai busuri pline in toate statiile majore.
Cine se plange de conditiile din bus, ii sugerez sa mearga in ore de varf in Londra cu metroul.

Ne-am obisnuit sa ne plangem pentru orice si sa dam vina pe altii, da' eu zic ca nu o ducem chiar asa de rau cum ne place sa credem, atata ca ne place sa ne plangem. Daca toti cei care se plang de coloane s-ar inghesui si ei 20-30 de minute in bus dimineata ar fi mai ok, dar nu vor face asta, pentru ca e mai comod sa stai in coloana si sa te plangi. (dupa ce ti-ai luat apartament foarte ieftin in Floresti, crezand ca faci o afacere si esti mai tare ca restu')

Eu sunt curios oare cand nu vom mai cauta scuze ci solutii. Cati dintre cei care se plang ati propus cate o solutie pentru fluidizare, cat de mica, la bugetare participativa? Cati ati sunat la politie sau ati atras atentia cuiva cand cineva incurca circulatia? Cu o floare nu se face primavara, dar schimbarea trebuie sa inceapa de undeva.

Nu o fi Boc nici pe departe perfect, dar foarte multi comentatori de pe aici il ataca pe Boc nu cunosc modul in care functioneaza primaria, statul sau chiar UE, si de aici pleaca multe probleme, ca foarte multi nu stiti nici macar ce votati.

Daca crezi ca actualul primar e atat de slab, iti propun sa te informezi, sa citesti toate legile acestui stat, sa stai sa te gandesti la solutii si sa le propui sau chiar sa candidezi la primarie, sa convingi oamenii ca stii despre ce vorbesti si sa le pui in practica. Eu unul nu imi permit sa comentez despre activitatea unui om atata timp cat nu stiu absolut tot ce inseamna acea activitate; recunosc ca nu sunt in masura si nu stiu toate detaliile pe care le stiu altii de prin comentarii, dar pot sa imi fac o parere si cred ca Clujul, cu al lui Boc, este cel mai ok oras din Romania pe care l-am vizitat.

Cred ca solutia ar fi benzi reversibile de circulatie. Nu stiu exact cum s-ar pune in practica si care ar fi implementarea perfecta pentru asta, asa ca nu ma voi arunca sa zic ca e prea slab primarul sa faca asa ceva. Poate e, poate nu. Le sugerez celor care stau toata ziua si se plang sa cerceteze, sa se informeze si sa ii propuna lui Boc (pe net, ori o audienta la primarie, exista metode) ori asta ori ce idei le vin lor. Ca eu tare cred ca nici centura aia nu va face mare lucru.
Chiar si stiridecluj.ro ar putea face studii de caz in loc sa faca stiri din postari de pe facebook, ca jurnalism inseamna mult mai mult.

(degeaba dati reply si imi ziceti ba ca sunt prost, ba ca sunt lingator, nu voi reveni sa citesc raspunsurile, am vrut doar sa las un mesaj sincer in speranta ca poate schimb mentalitatea cuiva; asta e privirea de ansamblu a unui student in Cluj, domeniul IT, care a avut deja oferte pentru locuri de munca in strainatate si va parasi tara asta din cauza mentalitatii generale: toata lumea se plange, toata lumea stie cum e mai bine, dar nimeni nu face nimic)
IT8-12-2017, 17:55
Relax, nu ești singurul, mai plecăm și noi. Abia aștept să stau în coloană în SUA pe vreo $100.000+ pe an :D
@IT8-12-2017, 19:28
Cam pe unde prin SUA ?
Cb9-12-2017, 3:10
O singura precizare : in Londra de exemplu , la orice ora de varf , nu este imbulzeala la metrou si in autobuze este chiar interzis statul in picioare :)
@Boc???9-12-2017, 5:03
"sa stai sa te gandesti la solutii si sa le propui sau chiar sa candidezi la primarie"
Cum sa candideze vreun cetatean la primarie? Tu crezi ca toti au fost securisti ca Boc si bunicul sau? Crezi ca toti sunt corupti ca Boc ca sa-i propuna partidul la primarie?

"toata lumea se plange, toata lumea stie cum e mai bine, dar nimeni nu face nimic"
Lumea face foarte multe. Plateste taxe si impozite. Restu sa faca Boc, ca de aceea e in primarie. Imbecilule!
@boc???9-12-2017, 10:12
toate bune si frumoase mai putin comparatia cu londra...compari mere cu pere
Procnoza 8-12-2017, 16:48
Clujul v-a murii sufocat! Boc a-ti votat, Boc aveti...
Serios?8-12-2017, 17:11
Doua propozitii, 4 greseli gramaticale fundamentale. N-au nici scoala primara, dar au drept de vot.
Criculae9-12-2017, 10:50
Sigur e ungur.
Si sigur, un incult.
Foarte bine!8-12-2017, 16:32
In loc sa demonstrati pentru o administratie competenta la Primarie va plangeti aici.
Va meritati soarta. Voi l-ati ales!
Boc isi bate joc8-12-2017, 13:47
Iar va plangeti?
Inca nu v-ati obisnuit cu coloanele?
Credeti ca daca va plangeti va face Boc sau Sulea centuri si tunele?
Clujul se va sufoca incet, incet, si nu exista solutii.
Cand votezi pe unu care a taiat pensiile celor care s-au spetit o viata intreaga si la batranete mor de foame, ce te astepti sa faca acel om, centuri, pasaje si tunel?
Ati votat, obisnuiti-va.
Serios acuma, cum sa votezi aceeasi panarama si apoi sa te plangi?
Capu' sus si duceti-va crucea mai departe.

P.S. Am auzit ca in urmatorul mandat va face o centura, deci nu pierdeti ocazia, votati-l din nou :)))

sorin8-12-2017, 17:48
Esti un mare idiot, fara suparare
@Gica9-12-2017, 18:36
Doar eu postez anonim, tu nu?
Nu suspectezi, ai facut o afirmatie.
Cand faci afirmatii, pune si dovezi, sau lasa modalitate de contact sa-ti demonstrez.
Vai, dar nu poti lasa modalitate de contact fiindca ai postat anonim, criticand de ce eu postez anonim.
Vezi, esti doar un retardat jegos.
Jonel10-12-2017, 11:20
Gica, tu esti ala, prostu' satului din Ploscos, cine naiba ti-a bagat Net si te-a invatat sa butonezi, merita respectul meu, e un mare geniu, sa faci din rahat bici si sa pocneasca, amaratul de tine , ca domna invatatoare te-a trecut cumva intr-a 2-a la 15 ani. vai, vai!
scandal8-12-2017, 12:11
Toti urla in sus si in jos ca Boc e de vina ca nu este infrastructura, etc etc etc, bla bla bla.

Prostii nu isi dau seama ca nr mare de masini care abunda in ultima perioada sufoca orice infrastructura.

Pe unde dracu vreti sa va faca Boc strada ca sa mearga domniile voastre fine din Floresti pana in Cluj? prostilor, nu exista nicio varianta!

Mergeti dracului fara masini, nu mai tot comentati. Sau mergeti inapoi in varfu' muntelui de unde peeezda mamii voastre v-o fatat.
Ronin8-12-2017, 12:58
Bine punctat man!
Mwie la vinituri!!
suntem prosti8-12-2017, 13:04
da recunosc sunt un prost. pentru ca si eu cred ca Boc e de vina.. El si celebrele lui solutii implementate cu succes: tramvai prelungit pana in floresti, somes navigabil, tren gilau apahida, bike gilau apahida, tunele, pasaje in centru.
Dar imi face placere sa vad un destept ca tine ce solutii are. Citez: "Nu exista nici o varianta". "Mergeti fara masini" (poate pe jos ca alte variante nu prea sunt- transportul public nu cred ca ia mai mult de 1000 de oameni pe ora).Felicitari, nu vrei sa candidezi ca primar ca pari capabil?
bubu8-12-2017, 17:53
@scandal: populatia creste si numarul de masini va creste. Daca se construiesc locuinte si orasul (indiferent care) se dezvolta, trebuie sa se dezvolte si infrastructura. Dar la noi se intampla doar pe jumatate: se construiesc locuinte, punct. Parcari nu, dimpotriva, se desfiinteaza, drumuri, rute ocolitoare, centuri nu se construiesc. Normal ca e vina primarului (in cazul Clujului este vorba de Boc) doar nu o fi vina cetateanului de rand care plateste taxe si impozite si se asteapta la un trai civilizat din toate punctele de vedere. Solutii sunt nenumarate, dar trebuie si oameni capabili care sa le gandeasca si sa le puna in practica. Din pacate nu au nici un interes.
vio @bubu8-12-2017, 18:33
Pai da-ne macar o solutie daca sint nenumarate, nu ne mai fierbe bubule
@vio9-12-2017, 4:59
Ce solutie sa-ti dea bubu? Este primar, este city manager si alti lingai. Ei trebuie sa dea solutii. Vrei solutie? Na solutie: sa faca centura cu care ii pacaleste pe imbecilii ca tine, si un tunel. Gata, am dat solutia.
Gica9-12-2017, 16:39
Da banuti de unde nene ca amu nu vor avea nici de salariile lor marite cum zice prostu de mai sus sa vezi taieri de acuma la bugetari
Arhiducele de Cluj8-12-2017, 12:00
Mă uit la comentarii și rad de cât de plângăcioși sunt sau aubajuns clujenii. Plâng pe un site care nu poate schimba nimic,doar ii creste traficul. Si el rade de voi la rândul său. Vrei sa schimbi ceva aici soluția http://www.primariaclujnapoca.ro/comunicate.html?gId=2473. Descarcă aplicația MyCity și fă plângere în fiecare zi atunci o sa sesizeze și gardienii publici plătiți din taxele noastre să facă ceva sau primarul va începe să își facă treaba nu să se plângă și el ca voi.
Deci vreți schimbare doar acolo puteți fi auziți. Credeți ca cineva e interesat de smiorcaielile voastre aici. Când o sa fie 1000 de plângeri atunci vedem capacitatea autorităților locale.
Care acum e zero.
Un lingau din primarie8-12-2017, 15:20
Sunt un lingau din primarie si va aduc la cunostinta ca puteti descarca aplicatia si sa reclamati orice, noi urinam pe reclamatiile voastre. Avem salarii bune, avem pile, ne rezolvam problemele, suntem condusi de stapanul nostru care ne da prime grase de Craciun chiar daca suntem incompetenti. Ciocu mic si stati in trafic.
@lingau8-12-2017, 16:29
Esti Sile
slie8-12-2017, 19:37
Sile e cu noi....pe aici prin multe postari
@Un lingău din primarie9-12-2017, 10:56
Ce le-ai tras-o,șoferilor care blocheaza Clujul.Bravo.
TTT8-12-2017, 11:50
Tata e BOK care va fufe pe toti!
titi8-12-2017, 10:44
De data asta cică a fost accident pe Calea MOȚILOR și de aia a fost coloană.
eu8-12-2017, 10:29
ce tare ... se vad toate favorites-urile autorului pe harta de Google Maps :)))))))))))))))))))))))))))))))))
bula8-12-2017, 9:38
sa-si faca firmele puncte de lucru in Floresti, in functie de numarul de angajati de acolo.
Cristi8-12-2017, 9:27
E greu sa iti dai seama ca apar blocajele astea din cauza alora ce s-au crezut destepti si au vandut in cluj ca sa ia un cotet la tara in floresti si si-au zis ca raman si cu 20k euro. Te muti la tara si apoi urli ca n-ai apa, drumuri, ca pute a ferma si ca va mananca sobolanii. Asa e la tara bre, pute.
slider8-12-2017, 9:42
@Cristi - esti tare destept ! Oare ai si o diploma care sa ateste genialitatea de care ai dat dovada in comentariul de mai sus? Nu toti isi permit luxul de a plati 1200e/mp in Cluj-Napoca...Esti prea inganfat...si cred ca in portmoneul tau sunt 5 lei si panza de paianjen! Lasa fala... "jmechere" cu J...stii cum "zîc" ?
Cristi8-12-2017, 10:26
Nu e vorba de jmecherie. E vorba de mentalitatea prea invechita pe care inca o are prea multa lume. Ideea preintiparita a multora ce simt nevoia sa fie proprietari chiar daca se supraindatoreaza si mai fac si compromisuri. 10 ani daca stai in chirie si scade pretul curent al pietei cu 5%, ajungi sa platesti la fel, dar macar ai fi ramas si nu aveai problemele cu naveta. Majoritatea celor ce s-au mutat au acceptat pretul mic, dar nimeni nu a luat in calcul timpul pierdut, nervii, motorina sau sa te duca putin capul si sa iti dai seama ca se vor multa inca alti 20k si inca se construieste, deci inevitabil o sa fie blocaje indiferent de luna, zi, sarbatoare. Odata ce ti-ai asumat asta, e putin cam deplasat sa urlii zilnic ca e blocat si ca altii sunt de vina pt asta.
@Cristi8-12-2017, 12:08
Cristi are 2 comentarii pertinente. Este exact realitatea si nu trebuie sa ai vreo expertiza vasta asupra situatiei.
Cristi are dreptate8-12-2017, 13:36
Degeaba, asta e adevarul. Cunosc deja doua familii care au vandut in Floresti si au revenit in Cluj (chiar daca au luat un credit pentru asta) si o a treia familie care se gandeste foarte serios. Nu merita timpul, nervii si banii dati aiurea pe carburant / economia realizata la achizitie.
@Cristi8-12-2017, 15:18
Poate Cristi dobitocul nu se gandeste unde ar incapea populatia Florestiului in Cluj. Poate ar incapea toti intr-un bloc, nu-i asa dobitocule? Dobitocul insulta oamenii, in loc sa-i para bine ca s-au mutat in Floresti si nu se inghesuie toti in Cluj. Dobitocule, iti imaginezi ce ar fi daca toate masinile celor din Floresti ar parca noaptea in fata blocurilor din Cluj daca acesti oameni s-ar muta in Cluj? Dobitocule, daca tu esti impotent si nu esti in stare sa faci copii, nu te lega de copiii altora. In Floresti s-au mutat multi tineri care si-au intemeiat o familie, si au plecat de la parintii lor din Cluj. Tu stai inca la mami acasa in loc sa te muti si sa-ti faci o familie. Cu siguranta esti impotent si nu ai cum sa-ti faci o familie. Un impotent frustrat ca altii au pornit pe drumul lor in loc sa stea acasa la mami ca tine.
@@Cristi8-12-2017, 16:21
atunci nu te mai plange in plm de floresti, daca nu vrei sa aglomerezi clujul taci si indura. nu va pune nici dracu sa mergeti in satul ala, voua va trebuie centuri. v-as face centura spre huedin!
Vali8-12-2017, 16:40
Cristi are Dreptate. Subscriu!
Cit priveste pe cel care se tot inghesuie sa-i dea replici cu insulte, observ ca nici macar nu are curajul sa isi dea numele. In al doilea rand, nu sint sigur ca ar putea lucra ca si chelner, cu nivelul intelectual pe care il are.
Cristi8-12-2017, 18:06
Am plecat de la mami de acasa de 10 ani. Iar prin limbajul suburban pe care il ai, pot sa imi dau seama ca sunt la ani lumina fata de tot ce ai realizat tu pana acum. Dar e ok, nu am de ce sa te insult inapoi pentru ca ti-ai dat singur peste cap. Imi pare rau pt ca iti supui familia la chinul zilnic de a ajunge la oras. Poti sa iti spui in continuare ca nu e asa mult o ora in trafic pe un drum intr-o directie, zilnic. Vezi ca e mai liber spre Alesd, cred ca pe acolo te-ai integra mai bine.
@Carcotasul vesel9-12-2017, 10:36
BOC președinte !

Si sa ne pisam pe comentariul tau.
Dan Manastur 9-12-2017, 11:07
Atat am vrut sa spun.
Cristi.imi pare rau de tine, dar asa MAMA ai avut..
@Vali9-12-2017, 11:16
Apoi,Vali drăguțule prostut, tu nu stii ca azi doar studenții de la drept,medicina,informatica si toti viitorii intelectuali sunt chelneri?
Mulți ramân in branșa,nu de prosti ce sunt, ci de dragul meseriei, de care razi tu, amaratule.
@Cristi31-12-2017, 13:12
Gresesti. Discuti numai de consecinte, de efecte.
Orice primar daca e PROFESIONIST trebuie SA PREVADA ce se va intampla in urbea lui daca vin n oameni si m masini. Adica sa puna la treaba specialistii care sa-i spuna cate autorizatii sa dea, cum sa dimensioneze strazile, alimentarea cu utilitatie etc.
E valabil atat pentru Boc, Sulea cat si pentru altii.
Ei nu au facut-o insa din incompetenta, interes personal sau interes politic si niciunul nu-i scuza.
Boc anc8-12-2017, 17:29
Taci ma mwuistule ca esti aceliasi postac , slugoi de-a lui Boc angajat postac pe Motilor, de cate ori ai postat ca sa induci in eroare? V-ati beut cafeaua de dimineata, incepeti activitatea, postarile, dezinformarea, baragladinde paduchioase!
x8-12-2017, 18:46
Ba tu mie nu-mi spune ce sunt, cine ma plateste si nu-l baga tu pe Boc in patul meu sau pe mine pe statul lui de plata ca ma pis si pe tine si pe el!
Orice psd-ist senil cand nu are contraargumente o ia pe aratura de la subiect si ataca cu ineptii de astea oligofrene care poate ca merg acolo la tine in salonul 14 de la spitalul 9!
Mie raspunde-mi pe subiect, e sau nu cu rosu toata harta traficului tuturor oraselor din tara asta la orele de varf sau nu? Daca da, cum e Boc de vina pentru traficul din Baneasa?
Sanantate ma, ca tu chiar ai nevoie. Multa, multa sanatate!
Boc anc8-12-2017, 19:26
PT asazisul x : deci de cate ori ai postat aici sub acoperire ?
Y9-12-2017, 7:23
x-ule al sulii si al padurii, nu mai mestca rahatul, gozerule, scatofagule, una-i Buc cu 2 mil. de locuitori, Capitala de tara, si alata e Clujul, oras cu 500k de locuitori, cu tot cu vinituri. Buc are 9 pasaje, metrou, si inca mai incape de centuri, drumuri expres si se vor face, doua fiind in lucru , nu proiecte si vorbe, sunt cu utilajele pe ele.
La Cluj nici macar proiectul nu exista, se asteapta sa vina firma X sa-l faca, ca aia de spaga. Pasaje Yoc, ultimul construit in 93-94 de Funar a fost A. Vlaicu, de atunci CANCI.
Idiotul Terei, in nici un oras nu e blocajul care e in Cluj, si in Bucuresti e mai lejer, nu mai zic de proasta semnnalizare a drumurilor, semafoare necorelate, treceri de pietoni amplasat5e in cele mai neindicate locuri, atat pentru sigurantra lor cat si a fluentei traficului. Am fost mai, mazga X in toate orasele patriei, in toata Europa dar ca si aicia la Cluj n-am vazut.
Sa spunem la Paris, da, e aglomerat si ambuteiat dar acolo s-a facut totul pentru a fluidiza circulatia, au pasaje subterane de sute de km pe sub oras, au metrou, au centuri, au pasaje sub si aeriene, etc etc. La cluj nimica, ca in orasul tampitilor care si sunteti, Boc al vostru nu a facut nimica notabil, a amenajat cateva strazi cu borduri si dale, si a aglomerat si mai rau, niscaiva giratorii, un floc in fata suluii, atat. Tunel, adica pasaj subteran, monorail, povesti .
Tampit mai esti mai rahatuleX
@bocman9-12-2017, 10:14
se sta in trafic in orasele alea pt ca si primarii is la fel de incompetenti ca boc!!!
Ghici9-12-2017, 10:45
Tute-i BOC!
Sa stea in trafic, si-asa nu fac nimic bun.
asd8-12-2017, 10:21
iar ai uitat sa-ti iei pastilele
Adrian8-12-2017, 10:35
Ai cerere de 10 draci. Sau ai cerere de 10 ani si defapt n`ai masina pe Cluj. Am doi colegi din birou cu mine care au cerut parcare in miezu Manasturului si au primit parcare dupa aprox. 3 luni.
Fazele astea cu... mie nu`mi da nimeni nimic is fumate demult.
madriano8-12-2017, 10:47
Cumpara si tu un loc de parcare, se vand cu 2000-3000 lei, depinde de zona. Proprietarii isi inchiriaza apartamentele cu tot cu loc de parcare, de aia vezi atatea masini cu numere din alte judete. Problema e la Primarie, care nu verifica daca pe o masina sunt luate mai multe locuri de parcare.
bula8-12-2017, 10:51
nu se dau mai multe locuri de parcare pe o masina.
alu8-12-2017, 11:37
un loc de parcare e un privilegiu, nu o obligatie.
mai ales ca vei avea nevoie de o gramada de parcari: acasa, la lucru, peste tot unde mergi.
renuntati la masini, sunt niste fitze, nu sunt necesitati!
beget8-12-2017, 17:14
Mergeti acasa la voi sa faceti ordine si sa parcatii in sura poietii, nespalatilor care ne-ati invadat, plosnite mizere. Auzi acolo la ei, obraznicaturi nesimtite, eu nu am unde sa-mi las masina ca blocul e intre case si astia carcovesc cu fundul, mocani paduchiosi sa va luati voi pastile si sa va ia mnaiba.
sile8-12-2017, 18:21
Masina e o necesitate in zilele noastre, nu o fita.

Cele mai citite ştiri din Social

5343 vizualizări
23-4-2018, 17:10
Cluj: Cine este șoferul care a omorât o pensionară pe trecerea de pietoni, a fugit și a dat foc mașinii - FOTO» Vezi tot
4527 vizualizări
24-4-2018, 12:26
Cluj-Napoca: Pedofil în fața Școlii Iuliu Hațieganu / UPDATE: Poliția l-a identificat» Vezi tot
3930 vizualizări
24-4-2018, 12:49
Șicanarea în trafic din Piața Cipariu s-a soldat cu decesul unui șofer. Agresorul a fost condamnat cu suspendare» Vezi tot
3440 vizualizări
24-4-2018, 8:59
Imagini cu mașina incendiată după accidentul mortal de pe Corneliu Coposu - FOTO» Vezi tot
2775 vizualizări
24-4-2018, 14:07
Acesta este suspectul de pedofilie din Mănăștur. E căutat de poliție - FOTO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?