Social

Chirurgul Ștefan Florian, acuzat că a UMILIT un pacient. Află MODUL incredibil în care se poartă

0
Distribuie
  
0
  
  
  



 

Un blogger clujean a descris cu lux de amănunte modul în care a fost tratat de cunoscutul chirurg clujean, Ștefan Florian, șeful Clinicii de Neurochirurgie Cluj. Florian profesează și la Centrul Medical Transilvania

 

Lorand R. Minyo suferă de hernie de disc și a fost nevoit să apeleze la serviciile medicilor specializați pentru a-i fi alinată suferința. Experiența trăită l-a determinat să se declare scârbit de sistemul medical și de nepăsarea unor medici de renume.

 

In cele ce urmeaza imi voi asuma integral & fara nici o retinere cele ce le voi scrie. Pentru ca un mit va fi daramat, oameni se vor supara, amenintari poate vor urma. Insa va recomand cu cea mai mare sinceritate:

 

Evitati-l pe Prof. Dr. Stefan Florian, vestitul neurochirurg, directorul clinicii de Neurochirurgie Cluj. Si am sa va explic pe scurt, de ce.

 

In urma cu aproximativ 3 luni Universul s-a luat la tranta cu mine si a castigat. Asa ca am ramas cu o frumusete de discopatie, tripla (acum) hernie de disc, hemangiom intr-una dintre vertebre si o vertebra fisurata + dureri cu greu suportabile. Am facut tratamentul necesar si a trecut oarecum. Nu as fi vrut sa merg pe partea de operatie pentru ca cei de la Neurochirurgie Cluj mi-au explicat clar: “Nu ne bagam, ca e nevoie de doua simultane”, whatever that meant. Iar asta mi-au zis-o tinereii de acolo pentru ca “Florian o ajuns, da’ nu se baga la nimic, ca o baut bine aseara” – atentie, asta au spus-o rezidentii lui, in camera de garda, de fata cu un portar si inca un domn respectabil care il astepta pe susnumitul.

 

Dupa o luna de tratament si o luna de pauza durerile au revenit – asa ca am explorat diverse tratamente alternative – cum ar fi terapia Bowen – care cel putin prin prisma terapeutului mi-a parut a fi mai mult un hocus pocus cu incursiuni biblice si faith healing decat orice altceva. Poate ca nu am dat de terapeutul cel mai bun sau poate chiar nu functioneaza – desi am auzit de unele cazuri spectaculoase. Ma rog.

 

Asa ca am decis sa cer o parere avizata si o solutie permanenta la problema mea. Zis si facut, jumatatea mea a facut programarea la Prof. Dr. Stefan Florian la Centrul Medical Transilvania - pe principiul la privat te baga in seama. #Pebaniimei cum ar veni, nu pe cei de la stat.

 

Programarea era pentru ora 19 si spre mirarea mea clinica era plina. Cum nimic nu misca, am banuit ca toti il asteapta pe Prof. Dr. Stefan Florian: 12 oameni + apartinatori. Unii aveau programare inclusiv de la ora 18.

 

La ora 19:45 receptionera striga cateva nume si urcam la etaj, la cabinet

 

Se face ora 19:50, apare neurochirurgul, lumea il saluta, dar el merge in cabinetul sau fara sa schiteze nici macar un gest. Nici nu se dezbraca de haina si striga Sa intre careva!

 

Intru eu, il salut, nu ma saluta inapoi, ii zic numele. Se uita peste RMN-ul meu (care era deja in sistem) si imi zice: Da?

 

Il intreb nedumerit: ce se poate face, cum arata, e nevoie de operatie, ce pot face sa scap de dureri? Si imi vine raspunsul halucinant:

 

E prea vechi, fa altul si te intorci. La revedere (atentie, RMN-ul are 3 luni, problemele au aparut in ultimii 31 de ani, deci…)

 

Stupefiat, il intreb: Bun, dar ce sa fac sa scap de dureri? La care mai vine un raspuns halucinant:

 

Fa ce ai facut si pana acuma. 

 

In momentul asta mi-a venit sa-i sar la gat. Adica eu ii dau omului asta 200 de lei pentru o consultatie in care isi bate joc de mine? Si il intreb: Ok, si in cazul in care e nevoie de operatie, care este procedeul, perioada de convalescenta, riscuri etc? La care vine un raspuns de-a dreptul sictirit:

 

Daca e cazul, o sa afli. Urmatorul? Moment in care m-am infuriat si l-am intrebat vadit nervos: puteti macar sa-mi ziceti ce e cu hemangiomul, e periculos, care este exact sursa durerii? S-a uitat la mine de parca l-as fi intrerupt din ceva si-mi zice: Ti-am zis sa ti-l refaci, pana atunci n-avem ce discuta.

 

Ies nervos, intra urmatorul, eu ma duc la receptie, se uita receptionera la mine si ma intreaba: Deja? Atat de repede? Ii zic ca da, ii dau 200 de lei si ii cer factura.

 

Atentie, toate cele de mai sus s-au desfasurat in 45 de secunde: intratul in cabinetul neurochirurgului Prof. Dr. Stefan Florian, asezat, intrebari si raspunsuri in doara, iesit din cabinet. Pana am ajuns la receptie a mai durat 45s – de inteles ce abia ma puteam misca, lucru care nu l-a interesat deloc pe neurochirurg.

 

In timpul in care imi facea factura, inca doua persoane au coborat. Si ele nervoase si suparate. Mi-am luat factura, am iesit la o tigara, am sunat in stanga si dreapta si pana sa ajungem incet incet la un taxi am vazut ca luminile de la Centrul Medical Transilvania se stingeau. Deci Prof. Dr. Stefan Florian a reusit sa “rezolve” 12 pacienti in aproximativ 15 minute. Pacienti de neurochirurgie. Felicitari CMT, v-ati facut o reclama extraordinara.

 

Inteleg ca fiecare om are zilele lui proaste, insa eu te voi judeca dupa felul in care ma tratezi in cea mai proasta zi a mea. 

 

Unii imi zic ca l-ar fi stricat politica, altii ca perioada lui de glorie a trecut de mult, insa eu, pana sa am o experienta personala cu acesta am auzit doar de bine. Insa in urma acestei experiente, raman cu gandul ca Prof. Dr. Stefan Florian este un nesimtit, sictirit, ingamfat si complet neprofesionist. Drept urmare, va recomand sa-l evitati pe acest neurochirurg de Cluj daca aveti probleme neurochirurgicale cu adevarat importante. Pentru ca Prof. Dr. Florian Stefan nu va va ajuta.

 

***

 

E trist cum am ajuns sa ne fie scarba de medicii “cu staif”. Pana nu demult te gandeai ca mai bine te duci la privat ca acolo se ocupa lumea de tine si nu-si bate nimeni joc de banii tai. Se pare ca acea era a apus si ea, deci e cazul sa ne facem bagajele”, a scris Lorand R. Minyo pe blog.

coral1_1.jpg
31-1-2013, 22:53
832 vizualizări
63 comentarii
calator cluj11-11-2014, 8:56
NU STIU DE CE VA MIRA COMPORTAMENTUL DOMNULUI FLORIAN,O FI UNUL DIN CEI MAI BUNI NEUROCHIRURGI,INDISCUTABIL,DAR ACEST COMPORTAMENT EXISTA LA TOATA LUMEA DIN SPITALELE CLUJENE SI IN ICAT DE PE SCAUN SA MA EXAMINEZMOD DEOSEBIT LA NEUROCHIRURGIE SAU UROLOGIE,DACA AI BANII BINE DACA NU PA SI LA REVEDERE,AM AVUT O EXPERIENTA NEFERICITA SI ASEMANATOARE CU DOMNUL DOCTOR CELEBRU COMAN IOAN DE LA CLUJANA,CARE NU A AVUT TIMP DE MINE LA SPITALUL DE STAT SI M-AM FACUT PROGRAMARE LA DANSUL LA PRIVAT,AM PLATIT IN URMA CU 5 ANI 1 MILION JUMATE,SI NICI NU SA RIDICAT DE PE SCAUN SA MA EXAMINEZE,MA EXAMINAT UN BAIAT TANAR,SI MA INTREBAT UNDE MA DOAR,MI-A DAT CEVA PASTILE DIN CABINET,SI MI-A URAT LA REVEREDE.....CAM ASTA INSEAMNA EXAMINARE LA CLINICA PRIVATA CU DOCTOR CELEBRI SI BOGATII,CARE TE EXAMINEAZA CU PRIVIREA SA STIE EXACT DACA ESTI SAU NU O MINA DE BANI DE STORS SI NIMIC MAI MULT,RUSINE RUSINE SI IAR RUSINE,CA SI MINE SAUNT SUTE DE OAMENII,CARE NU POT SCRIE SA SE STIE PESTE TOT DE ACESTI MEDICII BUNI SI PROFESIONISTI,NU LE CONTESTA NIMENI CAPACITATEA SI MUNCA,DAR DACA TE DUCI LA PRIVAT,VREI MAI MULTA ATENTIE SI IM IMPLICARE DIN PARTEA LOR,NU SA TE TRATEZE CU INDIFERENTA....
Doina Tautan15-3-2014, 13:21
Nu stiu cine esti, "domnule" Minyo, si nici nu conteaza, dar ar fi interesant de aflat cine te- a platit pentru a posta astfel de ineptii. Esti un mincinos nerusinat! Iar eu am fost suficient de naiva sa-ti citesc prostiile, si sa ma las influientata, spre rusinea mea, de cele citite, inainte de a merge la spital pentru o interventie chirurgicala. Ti se poate intampla asta cand esti deprimat din cauza problemelor de sanatate. Imi acord circumstante atenuante, dupa cate vedeti.
Va voi spune ce am intalnit la Clinica de Neurochirurgie din Cluj. Saloane curate, lenjerii care se schimbau si de mai multe
ori pe zi , daca era nevoie, infirmiere harnice, asistente frumoase, cu zambetul pe buze, atente la toate nevoile bolnavilor, medici rezidenti care isi supravegheau permanent pacientii, le ascultau cu rabdare doleantele si aveau grija sa nu le lipseasca nimic din punct de vedere medical, dar mai cu seama am intalnit doi OAMENI minunati; pe doamna doctor anestezist, Adriana Stupariu, de un profesionalism desavarsit, atenta la cele mai mici detalii legate de starea pre si post operatorie a pacientului, care a cautat permanent cele mai bune formule de tratament pentru obtinerea starii de bine a acestuia. Si pe domnul Prof. Dr. Ioan Stefan Florian, un OM cum rar mi-a fost dat sa intalnesc, care a reusit in cele trei saptamani de spitalizare, sa-mi dea total peste cap scara de valori avuta pentru aceasta bransa. Pedant, impunator, spiritual, extrem de politicos si dedicat profesiei sale. Omul acesta traieste pentru bolnavii sai. Eu nu am mai intalnit vreodata un medic care sa-si viziteze bolnavii de doua ori pe zi, inclusiv sambata si duminica, care sa stea de vorba cu fiecare bolnav in parte si pentru fiecare sa aiba un cuvant bun de spus. Si mai mult decat orice, am fost impresionata de faptul ca atunci cand un pacient ii spunea ca se simtea mai bine, i se vedea pe chip bucuria, zambea si i se lumina privirea, iar cand ajungea la pacintii pentru care medicina este aproape neputincioasa, chipul i se intuneca si privirea sa se pierdea intr-o cautare asidua de raspunsuri. Asta am intalnit eu la clinica condusa de Prof. Dr. IOAN STEFAN FLORIAN.
Va asigur de toata stima si pretuirea me, domnule Profesor!
Va multumesc tuturor!
Doina Tautan15-3-2014, 14:42
P.s.
Gratitudinea din textul postat anterior este pentru doamna doctor MONICA SCUTARIU, nu pentru Adriana Stupariu (o draga prietena, dar care nu are nicio legatura cu situatia de fapt), cum gresit am scris.
Imi cer scuze pentru eroarea crasa. Memoria mi-a jucat feste. Mana a fost mai rapida decat mintea.
Carmen16-5-2014, 11:10
Stimata doamna, cativa membri ai familiei mele au fost operati de Dr Florian. Acum 4-5 -6 ani. Toti extrem de multumiti. Una din matusile mele spune ca Dr Florian i-o salvat viata. De-aia am si fost la dansul acum 3 zile. Si ce credeti? Am fost totalmente dezamagita. Doamna, sufar de 3 hernii de disc, am uneori dureri de nu pot sta pe toaleta (cei care sufera, stiu cum ii). Le am deja de 4 ani. Am tot evitat operatia, am facut tratamente....si pentru ca nu au functionat, am venit la Dr Florian, la spital...deci nu la cabinet. Ei bine, cu un birou doldora de bani, si plicuri, sute de lei lasate pe masa ca sa impresioneze si care sa "te determine" sa scoti banii din buzunar....(ceea ce am si facut, si a fost o suma mai mare-asa, pt intrare- decat cea platita de domnul care si-a scris nemultumirea), Dl Dr in 2 min, dupa ce s-a uitat pe cd-ul cu rmn-ul proaspat facut, a zis: du-te la bai si fa tratament! Doamna, nu sa intrebe ce calmante iau, ce tratament am mai facut, sa explice de ce prefera sa ma expedieze decat sa ma opereze- ca poate nu stiti, dar 500 eur erau pe masa, sigur, deci nu era "gratuita". Stiti cate zile sunt de spitalizare? 2. Stiti ce ma intereseaza? sa nu ma mai doara. Apai, eu inteleg si cred ca o fi un chirurg genial, eu inteleg ca sunt oameni recunoscatori, eu inteleg ca are o mana fantastita si ca sute de oameni au mers acasa fericiti si sanatosi, dar doamna, eu m-am intors acasa cu o "trimitere la bai". Doamna, la cat tratament am facut pana cum, (de tot felul, pt ca m-am nascut cu spina bifida, si de mica fac gimnastica medicala si alte prostii), ma trimite in 2 min la bai? Pai pe rezultatul rmn-lui apar descrise 3 hernii...si Dl Dr o zis: ai o hernie! Pai in clipa aia mi-am dat seama ca Dl Dr e plictisit, obosit, neatent, neinteresant. Asa ca...sa stiti ca ce a scris acest domn de care pana azi nu am auzit in viata vietii mele, e adevarat. Intrebari oamenii care merg la spital si il asteapta pe Dl Dr ore in sir....Multumesc
EscorteDinRomania.ro24-12-2013, 19:19
masaje orientale si escort din Romania ---->> EscorteDinRomania.ro
ADRIAN FRENTIU21-7-2013, 16:21
am fost operat de prof.FLORIAN pe data de 15 iulie a.c. de adenom hipofizar:GRATIS!!!!!!!Am intrat la operatie la orele 16 si am ajuns in salon la orele 18.30 .Operatia s-a fäcut impreunä cu profALBU(orl):Marti dupämasä am fost transferat ORL (prof.ALBU) joi dupämasä am plecat acasä la Sibiu.Beau si mananc ce vreau(ce am) ,nu am si nu am avut nici-o durere.Aincercat sä-I dau si eu ca - romanul - ceva bani DOMNULUI PROFESOR dar am fost refuzat.Euroclinic bucuresti mi-a cerut 5.000 euro,turcii 18.000 euro si germanii 35.000 si 70.000 euro.Operatia s-a fäcut transfenoidal(nazal)(s-au fäcut operatii de adenom hipofizar si de 7 cm-)(se opereazä pe bandä rulantä CAP,COLOANÄ)MULTUMESC LUI DUMNEZEU CÄ MI-A CÄLÄUZIT PASII SPRE DL.DR.PROF.STEFAN IOAN FLORIAN:DUMNEZEU SÄ-I DEA SÄNÄTATE SI VIATÄ LINISTITÄ.!!!!!!!!!
Carmen12-2-2013, 15:34
Nu inteleg: DE CE ATI MAI PLATIT CONSULTATIA?!!!!!!!!!!
Potra Gheorghe6-2-2013, 0:02
asta-i un gunoi comunist care isi aprinde tigara cu hartii de 100 de euro si se lauda toata ziua cu cat castiga el, umilind pe toti din jur, asta a invatat la securitatea din care a facut parte
Radu Zenga3-2-2013, 23:07
Sorin multi de aici iti vor spune sa ii pupi in dos ! Eu iti spun ca vreau sa fiu primul pe care il pupi!
Sorin2-2-2013, 17:25
Oameni buni! Se pare ca nu mai averti contact cu realitatea
consultatie professor universitar 200 Ron
declaratie notariala pa proprie raspundere 160 Ron
pana cauciuc cu petecu' masi demantat, montat, echilibrat 120 Ron ( noroc ca am abut o singura pana)
Si exemplele pot continua.declaratia notariala am dat-o in mai putin d 45 secunde. Nu am auzim pe nimeni sa se vaite de tarifele notariale.
S-au trezit acuma toti neispravitii sa faca pe moralistii pentru un rahat
Toate aceste comentarii sunt ale unor persoane care habar nu au realitatea din spitalele clujene.
Incercati sa mergeti la Bucuresti si o sa vedeti ca la stat nu prea ai ce cauta cu 200 Ron

pacient2-2-2013, 15:40
Evitati, pe cat este posibil neurochirurgia Cluj, lipsa de competenta, obraznicie, lacomie peste poate. La Tg. Mures gasesti si competenta cu mult peste Cluj, si bunavointa si mult mai putina lacomie.
GIGEL27-7-2014, 22:05
IN TINERETE TOATA LUMEA DIN SPITALUL DE NEUROCHIRURGIE CLUJ,STIA CA ACEST VESTIT MEDIC,ARE O AMANTA ASISTENTA MEDICALA,TRAIA CU EA,ISI FACEA GARZILE CU EA,ERA AMANTA LUI.APOI A AJUTAT O SA DEVINA PSIHOLOG LA SPITALUL DE NEUROCHIRURGIE DIN CLUJ.OARE SOTIA LUI STIA ASTA?
io2-2-2013, 11:21
prof. Florian, stiu toti ce-i care au fost operati+apartinatorii, fara bani nu misca un deget. Daca nu ii dai cat cere nici nu te baga in seama. Sa nu spun ca dupa operatie nici nu mai vine sa vada vum te simti, trimite rezidentii. E un nesimtit si in comportamentul cu personalul medical din propria clinica. Chiar nu stiu cand vom putea scapa de asemenea nenorociti. Totusi profesional este bun, dar ce conteaza, daca se poarta ca o jivina. Ca el sunt multi doctori, dar nu poate face nimeni nimic, deoarece in tara asta viata omului de rand nu conteaza.
Daraban2-2-2013, 0:02
Cineva intreba de ce nu oprereaza la ei in clinici acesti oameni specializati de oameni si pe oameni, cititi urmatoarele "Spitalul Clinic Judeţean Cluj a inaugurat, joi, 2 noiembrie, un nou bloc operator. Investiţia s-a ridicat la peste 2 milioane de euro." pai daca se poate de la stat de ce nu ? Si daca peste doi ani mai este buget pt alta aparatura mergem inainte ...! Am sa va spun un secret nu mai cautati medici foarte vestiti si cu mare renume incercati un medic mai modest acela isi va da silinta sa va faca bine ! Acesti asa zisi zei nu isi mai incap in piele si sunt sictiriti si plictisiti de suferintele si problemele voastre iti spune in fata ca i se rupe de tine pt ca isi permite sa piarda cateva mii de euro mai sunt si altii care ar da ca doar sanatatea e pe primul loc! Are dreptate cel ce a spus ca de asta nu merg in strainatate pentru ca acolo au responsabilitati in ce fac si trebuie sa aiba un comportament adecvat cu omul bolnav
jiji1-2-2013, 20:31
sa ma iei de doamna p*** Elsa Keller ,vorbesti si esti pe spate ca si virusii p**** ciufulita ,nu e copy paste javra chioara ce esti ,intereseaza-te mortii m**** sa iti f** gura de zdreanto si pe urma sa vorbesti
jiji1-2-2013, 20:22
sa il s***** in p*** pe Florian toti ca ii luati apararea e un s***** ,alcoolul ia luat mintile si vai p*** lui nu mai e cine a fost ,ia sarit steaua
Elsa Keller1-2-2013, 19:28
In primul rand, nu mi se pare normal ca o stire sa fie un simplu copy&paste de pe un blog oarecare. In al doilea rand, nu cred ca este etic sa denigrati o persoana fara a face un minim de investigatii sau a-i da persoanei respective dreptul la replica. In al treilea rand, mare grija la calomnie! Intrucat catalogati asa ceva ca fiind stire, demonstrati ca sunteti lipsiti de profesionalism.

In alta ordine de idei:
http://www.viata-medicala.ro/*articleID_5261-dArt.html
Sa mai vedem problema si din alta perspectiva.
ANA1-2-2013, 19:26
De ce a fost chemat in instanta de domnul care afost operat de el si ia uitat inauntru o bucata de BISTURIU cui sa te plangi voua care nu sunteti capabili sa va scrieti numele CARACATITA VA PUTETI NUMI. Cazul cu bisturiul a fost milt mediatizat
CLUJEAN1-2-2013, 18:46
la fel face si asa zisul doctor Maior,coleg cu cel sus mentionat
la fel de ingamfat,infatuat,zeflemitor,arogant si neinteresat nici de cei care dau bani ,ce sa mai zicem de cei care n-au. am fost o singura data,e un nesimtit care umileste cu aroganta lui pacientii pe care oricum i-a umilit viata si intamplarea nefericita. v-ati intrebat vreodata de ce nu pleaca in strainatate daca sunt asa buni si nu ii pretuieste nimeni aici? pentru ca acolo ar trebui sa munceasca,sa fie oameni,sa aiba rabdare cu omul suferind,sa respecte omul nu o stare materiala,sa aline si sa vindece cat se poate ,nu sa faca experiente si sa umileasca de la o inaltime doar de ei stiuta......ca de altfel sunt oameni ...marunti
TRECATOR 1-8-2014, 14:15
toata lumea din cluj napoca,nu vorbesc de cei din judetele invecinate care l vad pe florian ca pe un ZEU AL PURITATII,AL INOCENTEI,UN FEL DE D ZEU PE PAMANT LA CARE SA TE INCHINI SI SA I PUPI MANA,cunosc situatia,ca florian a fost un om al sistemului,a beneficiat de absolut toate facilitatile cum altii nu o pot face ptr ca nu fac parte din sistem.......florian este un medic,mediocru....poate ii reusesc si cateva operatii,ca doar n o fi toate esecuri.....in rest ca om,este mizerabil,alunecos,uns cu toate alifiile,ingamfat,te priveste in sila.....ASTA E CELEBRUL, VESTITUL,FLORIAN CUNOSCUT DE CLUJENI,NU DE CEI DE PRIN IMPREJURIMI!
hm1-2-2013, 14:42
@Scorillo, ai mare dreptate!Chiar foarte mare dreptate in ce afirimi!!!
musat v.1-2-2013, 14:30
Da' cine naiba te mai tine in tara??!...si ce-i cu tot delirul asta psihedelic de doi bani?..Auzi ca aveau programari de la ora 18????...hahaha, cand consultatiile si le incepe in mod obisnuit la 19.15, dar no', da-le motive de flecareala si de barfa si marea masa te mai si ia in serios....Vino cu dovezi badica!!!, nu cu vorbe-n vant, cu afirmatii gratuite... si penibile pt.cei care mai au cat de cat habar..Apropo, in orice clinica din lumea asta diagn.iti este pus pe o investigatie la zi, chiar daca suferinta iti este de nu stiu cata vreme....Si daca exista atatia docti in lumea asta care se autodiagnosticheaza si isi pun indicatia chirurgicala la ce naiba se mai obosesc sa-si arunce banii pe geam pt.doctori de doi bani???...servicii la inaltime doleantelor lor exista pe bani adev.dincolo...
P.S. Stiti vorba aceea..."e usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune..."
ana1-2-2013, 13:40
Stiti ce mi a zis un medic cand am zis d-le ati jurat sa salvati pacientul CINE NU JURA ,la orice medic ai merge sunt la fel acum la noi trebuie sa ti programezi boala nu stiu la ce mai tin medici de familie sa avem pe cine imbogatii te internezi daca esti bolnav dupa vreo 2 saptamani daca ai nesansa sa mai traiesti ,ca aici nu merita sa traiesti
bocilor1-2-2013, 13:10
ba bocilor,tampitul de blogger clujean are dovezi??????????????ha? NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU STATI SI FRECATI MENTA AICI LA CE SPUNE UN CIUMEG...............!!!!!!!!!!!11
claudia1-2-2013, 12:43
Nu vreau sa zic sub nicio forma ca cel ce a scris articolul minte, pentru ca nu am fost martor la ceea ce s-a intamplat. Dar eu sunt pacienta Dr Florian de 5 ani, cand am fost operata de 2 ori intr-o singura zi pe creier, pentru o tumora si un chist. Mi-a salvat viata, eram intro situatie proasta.Tot timpul s-a purtat impecabil cu mine, a fost respectuos chiar daca ne-am intalnit pe strada sau daca eram la neurochirurgie in vizita la un pacient. De cate ori ne-am intalnit s-a interesat de starea mea, iar pentru asta il respect.
mury1-2-2013, 12:43
daca nu ii da fiecare 200 de lei pe consultatie,de unde MERCEDES S500?din leafa de medic?toti se plang de salarii,dar la neuro in curte sant numai MERCEDES-uri S,E,GL, VOLVO....!din leafa de medic sigur,ca doar nu se ia mita in ROMANICA!
pacient18-12-2013, 15:19
taxa de 200 ron / consultatie e la cabinetul privat. Si tu daca ai vre-o specializare poti sa-ti deschizi unul (asta daca si sa faci si altceva decat sa freci menta) , e treaba clientului daca ALEGE sa plateasca aceasta taxa sau nu , dar din moment ce nu mai are locuri pentru cosnsultatii inseamna ca sunt si persoane care-l apreciaza.. si inca nu putine, e economie de piata frate, nu-ti comvine pretul aici mergi dincolo... ai pa.
ca in orice meserie , iti stabilesti pretul in functie de cerere si oferta
Scorillo1-2-2013, 12:42
Acest doctor a fost scolarizat de catre statul roman, a activat in spital de stat, experienta pe noi, animalele-cobai. Acum ia sume fabuloase in cateva minute in cabinetul privat si are un comportament care nu tine de calitatea de medic. Daca e asa tare de ce nu opereza la cabinetul privat, sa-si faca clinica si sa nu beneficieze de spitalul statului unde este salarizat. Un plictisit de meserie, cu o aroganta nesuferita. Nu contesta nimeni ca nu a si salvat vieti, dar nu-l ridicati pe piedestal, a fost platit si rasplatit. Atitudinea conteaza. Toti trebuie sa mergem la medici in strainatate,astia trebuie lasati sa crape de foame.
lucianbenu1-2-2013, 12:31
NU NUMA FIGURANTU ASTA FACE ASA IS FOARTE MULTII CARE FAC ASTA DESI AU JURAT SI SUNT PLATITI AR TREBUI SA FIE ANALIZATE CAZURILE SI DACA SE IN PUNE INCHISOARE PE VIATA CU MUNCA SILNICA FINCA EI SE CRED DUMNEZEU
Dan Racovitan1-2-2013, 12:22
Eu am nevoie de un transplant de creier; ma ofer cobai, ca n-am ce pierde; daca reuseste operatia o sa-i iertam toate pacatele acestui medic.
aniroc1-2-2013, 11:58
TOT CE SCRIE ACEST DOMN AICI ESTE ADEVARAT!!!! Acest domn doctor Florian, renumit neurochirurg este atat de satul de pacienti, ca nu-si mai poate ascunde greata!
In urma cu o aproximativ o luna, acelasi lucru l-am patit si noi, am fost cu sotul meu, fost sportiv de performanta, cu o problema la coloana vertebrala cauzata de anii de sport. Am avut programare tot la CMT, tot la ora 19, erau prezente aprox 10 persoane programate tot la ora 19. La ora 19.40 a catadicsit si dl doctor sa apara si la fel ne-a chemat in cabinet, fara sa ne salute. Mai multe intrebari i-am pus eu, decat ne-a explicat el ce este cu adevarat acolo, ne-a recomandat recuperare la Spitalul de Recuperare si cam atat! Si asta in conditiile in care pe RMN aparea o fisura la nivelul coloanei vertebrale cu deplasarea inelului 3...
Si dupa cele 4 minute de stat in cabinet, "vulturii" de la receptie ne-au incasat urgent 200 ron! la un calcul minimal...5 pacienti in 10 minute maxim = 1000 ron!!! Frumos! O caruta de bani in 10 minute!!! eu as fi de acord sa dau mai multi bani, dar sa fiu tratata cum trebuie, daca nici la cabinetele particulare unde platesti consultatia, nu mai esti tratat omeneste atunci sistemul sanitar chiar este la pamant! Si inca ceva: dna Maria, cu tot respectul pt dvs, reputatia proasta si-o face el, ca medic, nu i-o facem noi, niste umili pacienti! daca s-a saturat de aceasta meserie, atunci sa se lase de ea, sa faca politica daca el considera ca i se potriveste mai bine, nu sa-si bata joc la infinit de oamenii bolnavi!
Rul Vadan 1-2-2013, 11:42
Doamna Maria probabil nu ati citit textul scris de mine! Nu am scris nicaieri ca as fi fost consultat de doctorul Florian, Si nu zice nimeni ca nu a facut si lucruri bune
Calea-Manastur1-2-2013, 11:39
Bine sa ca s-a trezit un NEICA NIMENI sa comenteze munca unui monument in domeniul Neurochirurgiei. Asta e Romania, orice jegos poate sa arunce cu noroi...

Si voua, cu site-ul vostru de rahat, nu va este putina rusine sa postati astfel de articole?
maria1-2-2013, 11:30
nu mai faceti afirmatii neadevarate,cat despre dn cu hernia de disc nu avea ce cauta la dn prof florian el este specialist la operatii pe creier ,am intalnit cazuri cand a operat de hernie de disc(a reparat ce a stricat alt dr de la neorochirurgie),este un mare domn eu intr-o luna de zile am reusit sa il cunosc f bine,mi-a salvat baietelul de la moarte si e un mare domn.va rog frumos nu i stricati reputatia ptr ca nu merita.
Raul Vadan1-2-2013, 10:52
Nu e singurul care e plictisit de bani, de la spitalul de neurochirurgie cluj .Am trecut prin ceva asemanator, Aveam dureri de spate am facut un rmn in care scria hernie de disc c5 c6 am mers la unul din doctorii de acolo sa uitat pe rmn ul meu si la fel a spus "trebuie altul ca re deja are o saptamana" asa ca m-am dus la hiperdia si am facut altul am venit inapoi si cand la vazut doctorul a ranjit hehe...trebuie operatie baiete ! nici nu a stat pe ganduri mi-a zis ca trebuie sa imi iau un disc pt operatie un prodisc c care costa 2800 euro si mi-a scris pe un biletel firma ronda care mi-l aduce doar de acolo sa il iau va dati seama singuri de ce. Nu pot spune ca nu am acesti bani si pentru sanatate va dati seama. Am vorbit cu o persoana operata de acelasi lucru si care internata inca acolo in saloanele de la neurochirurgie si am hotarat sa aman. Am inceput o terapie bowen in floresti si durerile mele sau ameliorat am inceput sa fac inot si sa nu mai stau asa mult timp la birou, sincer va spun ca nu mai am nici cea mai mica problema acum alerg si fac orice miscare fara nici cea mai mica problema probabil aveam si o raceala la spate sinimeni nu cred ca are coloana perfecta. Asa ca stimati doctori bogatani "mecanici de oameni "nu ne mai trimiteti direct la cutit ca sa va umpleti buzunarele. Orice problema as avea pe viitor in spitalul de neurochirurgie cluj nu am sa mai merg!
Hh1-2-2013, 10:43
Un sclav spagar de doi lei care face experimente pe copii .ce doctor ii si asta? Vestit la el pe scara sau nici atat.mergeti afara sa vedeti doctori adrvarati. Asta ca si restu niste figuranti de 2 lei care se cred importanti si is niste fraieri de doctori
UN CETATEAN 1-2-2013, 10:39
Eu am tot respectul pentru acest OM, este un medic bun care a salvat viata multora dintre noi, chiar atunci cand nu mai aveam nici o speranta. Degeaba incercati sa-l manjiti cu tot felul de vorbe goale, toti putem gresi, cu o vorba, cu un gest, este adevarat, de ce ati asteptat 3 luni cu RMN-ul in buzunar, nu ati avut aceleasi dureri?????????????daca v-ar fi vindecat, vorbeati la fel??????????????noi asteptam de la altii ceaa ce nu facem nici noi, aici gresim cu totii,
silviu1-2-2013, 9:51
Catre ANONIM
Florian este un medic extraordinar si asta este adevarat.
Dar pe cat este de profesionist in domeniul lui pe atat este de plictisit de viata si fara chef. Eu lucrez la neurochirurgie si sunt convins ca a spus acele vorbe. Cand am citit dialogul mi-l si inchipuiam pe profesorul Florian cum da replicile.
Nu inteleg de unde acest plictis de viata.
In vest medici de talia lui merg in excursii de cateva ori pe ani ca sa se relaxeze. Si el ar putea dar nu o face.
silviu15-8-2014, 15:06
pai dute si tu in strainatate,nu uita sa iei si pe florian,ca suntem scarbiti de el.....definitiv sa plece!!1inteleg de aia nu pleaca,ii este frica sa nu ii i a careva locul!!
a1-2-2013, 9:40
Pacat,vai de medici care nu se apleaca asupra suferintei bolnavului si-i mai si plateste pt.acest lucru.Mergem in privat si platim pentru a fi bagati in seama,multi dintre noi facem sacrificii pt. a plati acea taxa care,in cazul medicului cu pricina, nu e mica deloc.Numai bolnav sa nu fii !!!
nimendrum1-2-2013, 9:34
@Lorand draga, ieri mi-am legalizat un simplu certificat - 60ron, tot la privat; n-am vazut-o pe notarita, iar secretara parca era de la stat(functionar public). Tu, ai ales sa mergi la unul din primi doi medici din tara(clasamentul e obiectiv si facut in urma complexitatii operatiilor pe care le fac) si a si vorbit(urat sau intepat) cu tine...pai, prietene trebuia sa platesti cel putin de 10 ori pretul pe care l-am platit eu, facand o simpla comparatie. Trezeste-te, am vrut democratie, o avem!!!!! Unii se primba in mercedes, altii in dacie, unii in Dubai, Bali, altii(si eu) in Faget. Hai sa protestam impotriva sistemului, hai sa ii platim(nu regeste, doar decent) petru ceea ce fac si pe urma sa-i acuzam chiar sa li se interzica sa mai profezeze daca cer bani pentru anumite servicii. DAR, pana atunci, "mucles"! Un rezident are 1000-1200ron salar cu tot cu garzi, asta dupa 6 ani de scoala, nu ff-uri, nu spire harete, nu x voievozi!!!!!!! Un mecanic sau un tinichigiu care BATE table are 3000ron, o femeie de servici din Iulius, ma rog dupa codul nou "ingrijitoare cladiri, imobile, curte", sa nu jignesc, are cat un rezident??????????????????????????????????????????
anonim1-2-2013, 9:30
este un medic extraordinar.... a salvat viata mamei mele....
nimendrum1-2-2013, 9:18
@Anna, atata pot!!! Daca ar/am fi putut mai mult aceasta societate/tara a noastra nu se afla unde se afla acum!!!!!
@Geanina Blankenship , un medic din SUA este platit intre 10 si 100 de ori mai mult decat cel mai bun mecanic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la noi??????????????????????????????????????????????????????
Amalia1-2-2013, 9:18
Subscriu la ce spuneti dvs. La fel am patit si eu.Caracterizarea este perfecta!
Anna1-2-2013, 9:07
ce oameni jalnici sunteti. doctorii sunt platiti pentru munca, pregatirea si experienta de zeci de ani...pentru asta dai banul..de ce nu te.ai dus la un specialist sa te consulte? sau la un rezident? iar in ce priveste RMN bineinteles ca a avut dreptate...doooohhh...in 3 luni se poate agrava...curios este ca din cei 5, de exemplu, pe care ii opereaza pe zi stand ore intregi la operatie unu nu zice 'alooo...omul asta mi-a salvat viata'...pana acum adunandu-se probabil sute de oameni. dar cand unu nu este bagat in seama si se crede mai destept ca doctorul...maaama ce circ:))
sa va fie rusine ca vorbiti asa de medici...sa salvezi viata cuiva...este un lucru care nu poate fi platit cu deajunsi bani!
tot ce pot sa spun este ca domnul profesor Florian mi-a salvat un bun prieten de la o tumora pe creier si este un adevarat profesionat...cat despre voi care ii denigrati pe medici...Dumnezeu va vede!
d.1-2-2013, 8:27
te inteleg prin ce treci. iti pot recomanda sa mergi la clinica din szeged unde multe cunostinte de-ale mele s-au operat de hernie, au fost tratati civilizat si rezultatele au fost foarte bune. Multa sanatate!
Delia1-2-2013, 8:19
Asa se intampla la toate cabinetele private ale medicilor cu renume. Majoritatea isi trateaza cu minim interes pacientii,iau sume exorbitante si apoi te trimit in clinica de stat pt tratament. Te golesc de bani la cabinetele lor si apoi te baga in spitale. Rar gasesti un medic sa-si faca datoria omeneste. S-a ajuns ca in spitale medicii sa spuna valoarea interventiei la pachet cu anestezist, sume de peste 1000 euro la o bagatela de interventie. Ba mai mult daca nu cotizezi nu te opereaza, te lasa sa suferi si cu riscuri.Trebuie luata masura ca medicii din sistemul de stat sa opteze unde vor sa activeze,nu si la privat si la stat.Ocupa locurile unor tineri care ar fi mai cinstiti daca nu ar avea modelul acestor ''experimentati'' in spaga.Oricum, profesorii iau spagi de la studenti de la medicii rezidenti, nu ajungi in sistem daca nu ai bani. Oare nu le mai ajunge???
mda1-2-2013, 8:15
80% din medicii din Romanai primesc ( asteapta ) mita,problema este ca se joaca cu vietile noastre,iar ministrul sanatatii spune ,ba ca nu stie,ba ca sunt cazuri izolate ,deci toti sunt in cardasie.
Mia1-2-2013, 8:15
Imi pare rau ! Aud mereu povesti de genul asta, nu mi-e frica ca ma va jigni nimeni pentru ca nu voi permite acest lucru, nu ies din cabinet fara sa stiu tot despre cazul meu. Si am destule diagnostice de tanara, acum sunt material de studiu pentru cardiologi. Multa sanatate !
hm1-2-2013, 7:53
Eu le doresc medicilor care primesc mita sa ii foloseasca aceesti bani pentru tratamentele unor boli incurabile pentru ei si familia lor!!! ASA SA LE AJUTE DUMNEZEU!
MIHAI15-8-2014, 15:20
FLORIAN ESTE UN GUNOI SECURIST,PLICTISIT DE VIATA DE TOT
DEZMIREAN SORIN1-2-2013, 7:52
nu merită să vă certaţi , toţi din ţara asta cunosc sistemul medical însă ca în orice meserie nu există pădure fără uscături. Să ne ferească cerul să ajungem pe mână unor asemenea doctori......
xxx1-2-2013, 7:23
daca as fi in locul doctorului ,in urma acestui,,povestitor,, , il dau in judecata pentru denigrare! dovezi frate ai?NU!
unul bun1-2-2013, 7:09
pt x mori in cancer infectule,doctori depun juramant sa ne salveze vietile ,omul ala a intrat bolnav la consultatie si doctorul la tratat ca si cum nu avea nimic...........ce mai e de comentat.......mori in chinuri fraiere
Dani manastur1-2-2013, 3:20
@ x
Rar ,foarte ram am putut citi ceva mai denigrant la adresa speciei umane decat comentariul d-vstra .Trist ca oameni care gandesc asa sunt in preajma sistemului medical clujean .Trist .
abc1-2-2013, 1:34
isi bat joc jegosii astia de saraca lume pana merge careva cu arma in mana la consultatii
Mr.Z1-2-2013, 1:07
D-le Minyo, va compatimesc sincer pentru suferinta Dvs, si va doresc insanatosire grabnica ! Totusi, am o nedumerire : Daca ati efectuat un RMN, in urma cu 3 luni, de ce ati asteptat atat pentru interpretarea rezultatelor ? In 3 luni, lucrurile pot suferi modificari majore, din acest punct de vedere, avea si medicul dreptate, este nevoie de o noua investigatie RMN. Intr-adevar, uneori calitatea profesionala a medicilor, nu se impleteste armonios cu calitatea lor umana.
Sper sa va regasiti sanatatea, cat mai curand !
x1-2-2013, 0:35
Mai fraiere! Se vede ca nu ai inteles nimic din ce am scris mai jos! Eu nu iau apararea dumnealui, nu nu sunt nici doctor. Daca citeai cu atentie aflai asta. Cum iti permiti sa vorbesti asa ca un taran cu 2 clase? AAA, ai 2 clase ca trenu....
Eu am incercat sa va explic de ce are zile mai "negre", si la ce sa astepte oamenii care se duc la dansu. (si nu doar la dansu, ci la toti doctorii din tara-fie ei privati sau stiu eu de care...).
Deci d'l Andrei. Dute si culca-te, ca e tarziu si maine te trezesti de dimineata. Te asteapta lopata! ;)
Sanatate.
Andrei1-2-2013, 0:24
X, esti PENAL. Mult mai penal decat mi-as fi putut imagina ca va fi cel care ii va lua apararea lui Florian. Ce meserie trebuie sa ai, vezi doamne ca sa ne dam seama ce face zilnic dl Florian? matale esti medic si d-aia stii prin ce trece el zilnic? cu ce te crezi mai bun decat bloggerul? Cind cineva ajunge sa faca treaba de mantuiala din cauza programului zilnic...NU E NIMENI DE VINA! ce ziceti sa nu mai dea consultatii in particular daca credeti ca programul prea incarcat si operatiile prea multe il fac sa se poarte asa? ce ziceti daca ar prefera calitatea in loc de cantitate? Sau banii vorbesc, banii vorbesc...Deci cine e bolnav sa plateasca de mai multe ori si cine nu are bani sa moara....INTERESANT. Si cu o astfel de pozitie, vii si FACI MORALA???? Nu se crapa pamantul sub matale la ce tupeu ai? Ti se pare normal ca la particular, unde platesti, medicul sa intirzie si sa nu iti vorbeasca dupa ce platesti asemenea sume?? Cum adica nu a nimerit taxa, taxa e fixata dinainte, ce zici de asta? nu crezi ca e nesimtire sa vorbesti asa cu pacientii? ti-ar placea sa fii asa tratat de urmatorul medic? Nesimtitule, unii ca tine incurajeaza medicii sa se creada dumnezei, lingaule, habar nu ai tu ce e firesc si ce NU, du-te in strainatate sa vezi ca acolo nu se pune asa problema, si nu ti se vorbeste asa, taran troglodit ce esti.
x1-2-2013, 0:06
pt Y!
Nimeni nu te obliga sa apelezi la serviciile dumnealui. Cei care nu permit un tratament in starinatate isi cauta doctorul in tara. Cu mult sau mai putin noroc...
Cu treburile murdare din justitie, sanatate, finante (si orice alt domeniu) se cam obisnuiesc oamenii in tara asta. Asta e adevarul.
Numai noi suntem de vina ca le si platim! Cum am scris mai inainte: ai bani=ai o sansa, nu ai bani=mori.
Sanatate sa fie, restul se rezolva!
y31-1-2013, 23:48
Domule X, asa cum unii isi aleg sa se faca mecanici auto, taximetristi sau bancheri, asa si cei care fac medicina si ajung doctori, ajung pentru ca a fost alegerea lor, nu pentru ca au fost fortati. Daca pompierii nu ar avea chef sa stinga un incendiu, pentru ca au o zi mai proasta, si ar muri oameni, nu cred ca ar fi ok sa zici "habar n'aveti prin ce trec oameniil asta zi de zi". Si ei, pompierii (dau un exemplu la intamplare) nu asteapta un plic cu bani dupa ce iti sting casa. Intelegi?

>>>Inteleg ca fiecare om are zilele lui proaste, insa eu te voi judeca dupa felul in care ma tratezi in cea mai proasta zi a mea. <<<

Sanatate!
x31-1-2013, 23:32
Stimate domn' Minyo. Dvs. fiind blogger habar n'aveti prin ce trece omul asta zi de zi! E un lucru ca e si platit ca atare, dar nu cred ca v-ati dori sa fiti in locul dansului.
Esti bolnav, PLATESTI! (de mai multe ori!) Daca nu iti permiti, MORI! Asa e peste tot in lumea asta.
Poate dvs nu ati nimerit taxa! :)) E problema dvs...
Degeaba incercati sa-l murdariti, ca nu veti reusi. Ba din contra! Pentru omul asta multi isi multumesc viata (intre care ma numar si eu)! Iar multi se plang...
Asa e sistemul la noi.
am trecut si eu prin asa ceva31-1-2013, 23:14
Am avut ocazia sa-l cunosc si eu....prima data printr-un accident auto, unde la 30 de zile de la internare si-au dat seama ca avea piciorul "rupt".... desi eu am vazut persoana bine merci a doua zi dupa accident mergand pe holul spitalului si inca odata dupa cativa ani, cand el a luat banii si altii au facut munca. Totusi am auzit si multe de bine.

Cele mai citite ştiri din Social

2788 vizualizări
19-12-2014, 16:17
VIDEO - I-a luat foc mașina în fața clubului Vertigo, din Piața Unirii! Șoferul s-a luat cu mâine de cap» Vezi tot
2311 vizualizări
20-12-2014, 14:25
Protest la Cluj, în Piața Unirii, față de LEGEA SECURITĂȚII CIBERNETICE» Vezi tot
1297 vizualizări
20-12-2014, 13:10
Un BMW a făcut PRAF la Bonțida alte trei mașini! Șoferul era beat. Pagubele sunt enorme - VIDEO» Vezi tot
1291 vizualizări
20-12-2014, 14:56
Mașină spartă în Florești! Hoțul a fost atras de un portmoneu plin cu BANI» Vezi tot
700 vizualizări
19-12-2014, 15:13
Un spărgător de mașini prins în FLAGRAT pe Clinicilor s-a LUPTAT cu polițiștii. Ce a URMAT?» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Credeti ca acum, dupa alegeri, se va schimba ceva in Romania?

X
test 2.jpg
close