Păreri Pro - 199 comentarii
63,58%
Păreri Contra - 114 comentarii
36,42%
Tema zilei: Garajele din Cluj-Napoca trebuie demolate și zonele reamenajate cu parcări, la sol sau supraterane
Cristi 2016-04-13 00:17:26
Arata urat
Levy 2016-04-13 00:26:15
.
Zsolt 2016-04-13 00:30:22
bogdan 2016-04-13 00:33:32
Pro!
Albert 2016-04-13 00:40:33
E exact ce a mai ramas din era comunista.. ca restul e vandut! Jos cu ele!
Adri 2016-04-13 00:45:39
Distruse!
sisi 2016-04-13 00:50:46
.
Sandor 2016-04-13 00:53:03
Jos cu ele.....
Coty 2016-04-13 00:55:18
Da
Cata 2016-04-13 01:07:32
da
Virgil 2016-04-13 01:47:07
Sunt urate, nu au o arhitectura uniforma si ocupa prea mult spatiu.
Cata 2016-04-13 02:19:16
E un spatiu care ar putea sa fie mult mai bine folosit, mai ales in contextul in care locurile de parcare sunt atat de inghesuite.
Io 2016-04-13 06:05:43
Ar trebui daramate si amenajate parcari deoarece peste 50%din garaje sunt depozite si nu sunt folosite ca si garaj pt masina pt ce au fost destinate.
Andu 2016-04-13 06:54:44
Inestetice, inutile
Cristi 2016-04-13 07:41:42
Da, cu conditia sa faca parcari.
Bau 2016-04-13 08:00:38
Multe sunt depozite
Brutus 2016-04-13 08:23:17
Sunt folosite ca si depozite, iar masinile sunt parcate in fata garajelor.
jan 2016-04-13 08:38:22
Sunt urate
Robert 2016-04-13 09:12:40
Parcari
Vlad 2016-04-13 09:33:28
Subterane ar fi cel mai bine. Nu cred ca vrea cineva sa vada un parking urias intre blocuri. Parcarile subterane ar fi cele mai practice.
Dragos 2016-04-13 09:35:25
Pro!
Lucaciu Rodica 2016-04-13 09:59:13
PRO !!!
Alex 2016-04-13 10:22:14
Pe langa aspectul inestetic, pentru fiecare 2 garaje desfiintate - se pot amenaja 3 locuri de parcari. In cazul unor aglomerari de garaje, se poate construi un parking multietajat.
Ada 2016-04-13 11:10:51
Pro! Arata oribil cosmeliile alea intre blocuri. Peste tot pe unde a fost un pic de spatiu verde...au rasarit garaje! Jos cu ele!
ana maria 2016-04-13 11:29:37
p
Mirel 2016-04-13 12:54:07
Pro.parcari subterane unde se poate
damian 2016-04-13 14:11:47
sunt urate
Adrian Gros 2016-04-13 14:46:47
Tb amenajate parcari, se castiga spatiu, in parcare nu iti poti depozita muraturile, poate le fura altii :))
daniel 2016-04-13 16:23:23
arata ca niste cocini intre blocuri.
Attila 2016-04-13 16:35:48
parcari in loc
Cristina 2016-04-13 18:06:43
Pro
LORE 2016-04-13 18:37:49
PRO
Geo 2016-04-13 20:08:35
Trebuie daramate si locul trebuie amenajat ca si parcare subterana,terana sau supraterana cu maxim parter si 1 sau 2etaje sa nu eclipseze operele ceausiste numite si blocuri. Oricum cele mai multe synt folosite pe post de depozite,camari,ateliere si chiar spatii in care se cresc gaini,iepuri sau alte oratanii,iar restul sunt inchiriate pe bani frumosi directorasilor sa isi tina masina de firma ,in timp ce badea cu garajul isi tine loganu in parcarea luata cu abonament de la Primarie pe care o plateste cu sfintenie in prima zi lucratoare din ianuarie ca doar are tot timpul din lume si are si cu ce,nu ca fraierii care muncesc si veci nu ajung la primarie sa depuna o amarata de cerere.
Istvan 2016-04-13 20:45:45
Jos cu ele arata ca naiba de urate.... trebuie demolate ....ca s-ar creea mult mai multe locuri de parcari!
lucian 2016-04-13 22:59:41
da
dixi 2016-04-14 19:33:39
Depozite pt muraturi
Costi 2016-04-15 11:52:49
Da
Boc 2016-04-17 09:23:10
Dragi tovarasi si concetateni,va propun sa votam neaparat acest primar care atat de muuulte a facut pentru acest oras comoara,unde curge doar lapte si miere,cum ar fi tramvaiele toate noi schimbate,si sloganul "gara manastur 20+20+20 minute"dar a si transformat somesul in "somes navigabil"cu vapoare de croaziera plin de turisti,dupa care urmeaza proiectul secret "teleportarea de mare viteza prin oras". Sa nu uitam ca acest primar distins cand a lasat clujul pentru postul de premier unde a taiat salariile si pensiile poporului precum iarba cu coasa la rachitele,a garantat cu cel mai bun cetatean de onoare al clujului,primar soldovean,distinsul Sorin Fifty,care pentru meritele deosebite este trimis pe banii nostrii la statiunea balneara gherla,unde este obligat sa fie bibliotecar,deoarece sa terminat lotiunea de plaja,produs ce nu este compensat. Acest maimutoi pitic din primarie si a tras si o statuie pe malul somesului grigorescu,in forma de maimuta,pentru realizarile deosebite in care a tinut orasul comoara 9luni de zile in santier,cand ne am tocit ambreiajele si nervii,dar propun sa ne adunam in faget cu prima ocazie cand inchide iarasi orasul pentru "un maraton de alergare"sa adunam lut,care este din belsug,drumul fagetului fiind BOOOMBARDAT de luni de zile,sa ii facem primarului o statuie din lut in marime naturala in fata primariei. Domnule primar i ti multumim din suflet ca ne ai creat o groaza de parcari libere,atat in centru,baritiu cat si in cartiere,unde toate parcarile sunt libere fara abonament pe carosabil si nu ne mai certam cu vecinii,care cheama hornarii de primarie pentru a consolida bugetul local cu amenzi. Acest abject nu poate repara podul traian pana nu cade troleul in somesul navigabil,deoarece trebuie executate pragurile de sol la cerere mafiotilor,care sunt adevarate rampe de lansare NASA. Eu de abia astept sa pun stampila pe acest primar,mai exact stampila bocancului 44 direct in GUUURAA,dupa care sa mearga la statiunea balneara gherla langa Mr.Fifty. Acum spor la comment si spor la sters,oricum nu ma mai intereseaza,am plecat in anglia la cersit,sa adun bani pentru croaziera pe somesul navigabil al orasului comoara. Dar pana ma intorc sa nu uitati sa il pupati zilnic in CUUURR si in talpi pentru realizarile domniei sale
Tudor 2016-04-19 16:44:56
Sunt mizerabile. Trebuie amenajate parcari civilizate
maria 2016-04-22 18:05:10
Facut parcari etajate s ar mai elibera strazile si trotuarele de masini,oricum sant garaje care se folosesc pe post de camara sau si mai rau birt!
Ștefan 2016-04-23 16:33:05
Sunt de acord cu construirea garajelor sub/supraterane. Dar mai întâi trebuie să ne alegem alt primar. Tipul ăsta Boc e un gălăgios care nu face nimic.
Sinned Shaco 2016-04-25 08:11:14
PRO
marius 2016-04-25 15:28:55
desfintate
marcel 2016-04-26 08:51:00
da
nelu 2016-04-30 12:48:16
Stunt urite si ocupa mult spatiu
ana 2016-04-30 12:49:58
jos cu ele
Mihai 2016-05-03 16:22:03
DESFINTATE
vasi 2016-05-08 15:35:38
Trebuiau demolate de mult
Flo 2016-05-09 17:59:13
In zona unde locuiesc pe Arinilor foarte multe sunt depozite
Ale 2016-05-12 09:25:15
Infecte, inestetice, comuniste, ocupa ineficient spatiul public. In locul lor, categoric trebuie facute parking-uri subterane si supraterane.
miki 2016-05-14 03:30:32
Marius 2016-05-15 07:19:23
Inestetice si ineficiente.
piki 2016-05-16 09:12:01
da, sa stea afara si masinile lor sa se umple de praf si de gainat ca ale noastre
moron 2016-05-16 09:16:32
constructiile comuniste trebuie daramate. inclusiv blocurile care sunt inestetice, ocupa mult loc si se tin muraturi in ele. In unele apartamente cresc chiar animale!
gewoon 2016-05-17 12:09:21
foarte inestetice.parkingurile sunt singura alternativa
vasi 2016-05-23 09:53:43
da
Cosmin 2016-05-25 09:17:08
Date jos si facute locuri de parcare decente, cotetele nu au ce cauta in cluj. In loc de 5 garaje se fac 7 locuri de parcare, asa ca demolati o data cotetele.
din seria... 2016-06-02 12:03:12
ar ajuta mult la infrumusetarea cartierelor
. 2016-06-03 16:45:11
.
Sfantul Mucenic Teodosie 2016-06-05 17:55:58
Mai bine facem biserici acolo
andreea 2016-06-05 21:09:13
PRO! Locuri de parcare sub+supraterane, sa nu fie pline toate trotuarele de masini. Nu poti plimba un copil cu caruciorul pe trotuar ca nu ai loc de masini.
dodo 2016-06-06 15:31:43
si eu am garaj, dar renunt la el fara nicio problema, dar sa se faca parcari ca sa fie libere trotuarele.
oras de 5 stele 2016-06-07 23:12:53
dau aspect de mahala orasului , unele din tabla ruginita , altele beton , multe carpite cu placaj , diferite forme si dimensiuni unul langa celalalt , intr-un cuvant : deplorabil .
Am garaj 2016-06-09 09:53:46
Am garaj si il folosesc pentru ceea ce a fost destinat: automobil. Se spune ca-si tine lumea muraturi... Nu cred ca e adevarat, cel putin in zona mea. Pai daca ai tine muraturi, s-ar strica la frigul (iarna) si caldura (vara) de acolo. Daramati-le si faceti altele mai estetice.
Razvan 2016-06-12 07:31:31
Daramate grupuri de garaje, si facut parking in schimb. Ca sa fie echitabil pentru toti, prioritate si (de discutat) compensatii pentru cei care au garaje construite legal (aut. constructie, impozit etc), apoi acordat abonamente in parking pentru riverani. Pentru vizitatori, pastrata o cota (sa zicem 10%) sau eliberate locurile de pe carosabil (dai abonament doar in parking, pe carosabil plata cu ora). Dupa ce sunt indeplinite toate aceste conditii, amenda si ridicarea masinii daca mai e vreunul parcat pe trotuar. Amenda si ridicarea masinii pentru riveranii care parcheaza pe carosabil mai mult de 4-5 min (timp de incarcat/descarcat bagaje si pasageri). Scopul final, daca e sa crestem calitatea vietii, e sa avem trotuare libere si intrarile la scarile de bloc libere. E cinstit sa permiti stationarea pentru acele 5 minute (unii au copii, unii au parinti in varsta care se deplaseaza cu dificultate, sau uneori vin cu bagaje grele), dar parcatul trebuie permis in parking acoperit. Ce se intampla acum e o tiganie, cu vizitatori care ocupa locurile abonatilor (eu am copil mic si a trebuit sa sun de multe ori la Politie ca macar sa ii amendeze pe boi, daca n-au lasat o hartie cu nr de telefon) dar si cu locuri insuficiente. Din acest motiv sustin ideea, fiindca spatiu "pe orizontala" nu mai avem la dispozitie. Evident, trebuie construit pe verticala. Ca sa nu fie discriminati posesorii de garaje, cei care au toate formele legale sa beneficieze de o forma de buy-out/compensare. Cei care nu au forme legale ... ciocu' mic si prioritate la abonament in noile parkinguri. DOMNU' BOC, GRIJA MARE CUM GESTIONATI PROIECTUL, CA VA FI DEZASTRU CAT TIMP DISPAR GARAJELE SI PARKINGURILE SUNT IN CONSTRUCTIE. NU O LALAITI CA LINIA DE TRAMVAI. SUNTETI CORIFEUL ORASULUI SI AR TREBUI SA VA SIMTITI UMERII GARBOVITI DE POVERI !
GIGI 2016-06-14 17:27:26
Daca au fost platite, trebuie despagubiti. Dar un garaj nu ii egal un loc de parcare, zona intreaga poate fi dezvoltata altfel si se pot face si aprcari supraetajate. Si da, arata urat.
misu 2016-06-16 13:55:55
Sunt urate si ocupa spatiul public
Dimi 2016-06-20 19:22:09
Dragi cetateni dintre toate garajele din cluj 70% sunt inchiriate pe bani frumosi pt masini de firma sau vizitatori ai orasului pe perioade de 3 ani,20% sunt imbacsite cu de toate,mai putin autoturisme si mai raman cei corecti 10% care chiar isi tin propria masina in garaj. Dar dragilor chiar si asa toti cei cu garaje mai au 1 loc de parcare in fata blocului,care de cele mai multe ori este ocupata cu acordul propietarului de masini de firma si/sau acei vizitatori periodici. Si in concluzie ma intreb stimabililor unde isi tin astia autovehiculele???A pai stiu mai nene clujan riveran pensionar acolo de unde le vine numele pe strada... pai ce-ai facut bai nene???
student 2016-06-22 12:21:20
Cei ce aveau garaje vor primi loc gratis in noua parcare, intr-adevar nu e suficient dar macar e ceva.
eu 2016-06-23 12:50:01
In Loc de garaje se pot face copertine sa se vada daca se foloseste locul de parcare sau nu!
dorin adrian 2016-06-23 21:36:00
detin si eu un garaj,l-am obtinut greu si am platit pentru el dar in zona in care il detin din 15 garaje doar 7-8 au si masini in ele restul...... stiti voi. Poate mai corect ar fi sa fie doar copertine asa sigur nu s-ar folosi garajele ca depozite de materile,fructe in zona pietelor,sau cu alte destinatii.Sigur prin demolare ar fi mai multe locuri de parcare,i-mi pare rau dar asta este adevarul
Alexia 2016-06-27 15:37:40
spatiile se pot reamenaja astfel incat sa poata parca cu minim 50% mai multe masini. Sunt contra parcarilor sub/supraterane cu mai multe etaje si acces greoi (gen parkingul din Manastur).
silviu 2016-06-27 16:57:53
Jos cu garajele dintre blocuri
Gabi 2016-06-29 08:49:00
- Foarte multe sunt folosite in scop de cistig ilicit prin inchiriere - Multe sunt folosite pe post de anexa gospodareasca pentru depozitare diverse - 2 garaje ocupa 3 locuri de parcare - arata ca niste magazii de scule ale fostelor C.A.P. si S.M.A - Obtureaza lumina si vizibilitatea celor de la parter si etajul 1 - Multe sunt amplasate ilegal pe :conducte de apa, gaz, canalizare , foarte aproape de locuinte total ilegal fata de ce spun normativele P.S.I.
JiJi 2016-06-30 11:01:18
Parcarile ar trebui construite subterane cu spatiu verde si locuri de joaca peste ele sa mai incalzeasca un pic aerul rece comunisct cu mult beton.
Sacazu 2016-06-30 12:17:06
ar fi mai utile niste parcari supraterane sau subterane decat oribilitatile astea de garaje
mrG 2016-06-30 17:40:41
sa se foloseasca spatiul de sub garaje intrun mod mai estetic si mai util pentru mai multi cetateni.
cristi 2016-07-11 15:12:09
Nicolae 2016-07-15 14:07:42
Majoritatea arata ca dracu!
cos 2016-07-25 18:52:33
cat mai repede posibil
Primar 2016-07-25 22:30:47
Demolare totala
Chiorean Alexandra 2016-08-08 09:52:02
arata foarte urat
bbk 2016-08-10 14:56:10
nu cred ca mai sunt orase in tara care sa tolereze aceste mizerii. trebuie daramate. unde se poate constri, sa se faca parking suprateran, unde nu, doar parcari la sol. se va aerisi locul dintre blocuri
IONUT DASCALU 2016-08-11 16:18:40
DAAAA
hjhjhjh 2016-08-12 15:48:25
Sunt urate si nu se incadreaza arhitectural nicaieri de nici o culoare!
yoyoyo 2016-08-21 14:27:03
urate ,infecte ,multe folosite pt altceva decat masina.paking etajat sau cumva ,la preturi decente nu recuperat peste noapte investia,auzi d primar
Andrei 2016-08-23 12:17:15
Nu stiu daca se va face ceva, insa sunt pro
Diana 2016-08-23 15:48:09
.
Lenuta 2016-08-26 10:32:08
Bine ar fi sa se rezolve cat mai repede, sa nu mai dureze 20 de ani. Succes!
luci 2016-08-30 07:47:47
oricum au orice in garaje numai masini nu. cel putin o parte din ei
Alexandra 2016-09-02 10:32:29
Majoritatea sunt folosite in alt scop. Speram sa se rezolve cat mai repede. De exemplu in zona Aurel Vlaicu sunt 3 randuri de garaje. acolo ar merge cat de bine o parcare subterana si un parc deasupra. Dar cred ca cer prea mult si parcare si parc.... imposibil in Romania
Radu 2016-09-02 20:53:39
Cred ca toata lumea revoltata nici macar nu are masina, tine in garaj mobila lui bunicu ca si amintire, o roata de rezerva de la dacia care or dus-o la remat, etc. etc. mai pe scurt gunoaie. Fara garaje s-ar aerisi zona, s-ar trasa mai multe locuri de parcare, poate chiar construi un parking, unde permite spatiul, in care sa nu ii ploaie masina lui vecinu. Si legat de bani, serios cat ati dat pe un garaj acum 20 de ani?cred ca mult mai putin decat cereti acuma pe 4 pereti de tabla, 2000-3000 de euro. Alooo? ati ingropat aur sub el sau ce ii cu scorurile astea.
Mia 2016-09-06 07:22:28
Majoritatea sint folosite ca depozite,iar masinile zac in fata lor.Ar fii minunat demolarea acestora!S-ar rezolva multe probleme,scandaluri intre vecini pentru parcarea masinilor.(Concret str.13 Septembrie unde in fata multor garaje iarba mare arata ca garajul nu este folosit,iar curtile sint pline de masini)i
Iosif 2016-09-13 19:29:19
Daca nu ar fi lipsa de parcari si masinile nu ar fi obligate sa parcheze pe trotuar, as fi contra. Dar sunt pentru, deoarece: 1. Nu toti parcheza masini in garaje. 2. Daca ar fi doar parcari la sol, fara garaje, acestea ar putea fi folosite in lipsa* proprietariulor si de cei care parcheaza pe trotuar. * cand vecinii stiu ca sunt plecati Sunt de acord ca proprietarii de garaje sa fie despagubiti, chiar dublu.
florentina 2016-09-16 08:33:45
Majoritatea depasesc dimensiunea necesara parcarii unei masini, ele sunt folosite pentru depozitarea lucrurilor inutile care nu le incap la oameni in casa
bogdan 2016-09-17 09:08:51
daaaaaaaaaaaaa
Florin 2016-09-20 15:53:10
"Părerea ta contează !" MINCIUNA............Parerea noastra nu conteaza
Elena 2016-09-20 15:56:35
in alte orase s-a putut nu mai la Cluj nu se poate pentru ca nu este vointa de la primarie , nu este vointa sa rezolve cat de cat problema parcarii , au tot feluri de scuze..........IN ALTE ORASE
Felix 2016-09-21 17:36:13
Da, trebuie demolate!!!
Felix 2016-09-21 17:38:24
Garajele demolate si batatoarele de covoare tăiate.
Alex 2016-09-21 22:21:05
Da……
corina 2016-09-26 13:38:46
pro
ady 2016-09-28 18:34:13
inestetice si ocupa mult loc.
dilema 2016-09-29 12:38:48
Sint foarte inestetice,unele ocupa mult spatiu,cit pentru 2 masini,si uitati-va la cele din zona Piata Flora,autetica tiganie,si de pe str.Peana(Cart. Manastur).
mihai 2016-10-03 18:00:45
majoritatea garajelor sunt tinute pe post de camara, si masinile sunt lasate pe carosabil unde incurca traficul. alte garaje , mai ales din zona pietelor sunt sub inchiriate, si se tin legume fructe in ele.
FZR 2016-10-08 10:01:52
Si eu am garaj dar sunt de acord ca majoritatea sunt inestetice si multe arata efectiv ca niste cotete. Cei care se plang c-au dat bani pe ele au dat in cunostinta de cauza. Oricine stie ca nu devii proprietar fiindca sunt in domeniul public. Ai putut avea norocul sa te folosesti de ele 30 de ani sau 2 ani. Asta e.
POP CRISTIAN 2016-10-09 09:33:12
Da trebuie demolate , in BRASOV sau demolat de 2 anii.......!!!!!!!
Jonny05 2016-10-09 17:53:14
Demolate toate si facut parcari pt k arata groaznic toate garajele nu sunt intretinute de loc demolarea
Pavel 2016-10-12 16:06:46
Sunt foarte urate. Cel putin o treime sunt magazii sau diverse ateliere improvizate si masinile parcate in fata lor
Ionut S 2016-10-12 23:45:58
Uitati-va si afara....sunt parkinguri moderne....subterane chiar sau supraetajate....se utilizeaza mult mia bine spatiul....
Eu din UE 2016-10-14 10:10:30
Mizerabile, sunt din tabla -> vopsite si nevopsite, sau din beton -> tencuite si netencuite, pline cu soareci, multi le utilizeaza pe post de depozit de alimente, de legume, sau pentru diverse lucruri, dar nu masini. JOS GARAJELE!!!
LOREDANA 2016-10-18 14:40:32
SE POT DEMOLA, IAR IN LOCUL LOR SA FIE AMENAJATE PARCARI CIVILIZATE. EU CUNOSC SITUATII IN CARE DETIN GARAJ DAR NU AU MASINA. EU AM MASINA DAR NU AM LOC DE PARCARE. PROPRIETARII DE GARAJE AU OBTINUT ACELE SPATII PENTRU NISTE SUME MODICE. NICI NU SUNT PROPRIETARI SUNT DOAR CESIONARI. AR TREBUI SA FIE DEMOLATE IAR ACESTOR "PROPRIETARI " SA LI SE OFERE UN LOC DE PARCARE. PENTRU MASINA NU PENTRU LUCRURILE VECHI PE CARE LE TIN IN GARAJE.
pop 2016-10-23 07:12:56
Unii spun ca au investit in garaje!De ce daca terenu-l nu-i al lor?
Ovidiu 2016-11-02 20:33:22
Dărâmate.....Am un vecin care are doua mașini și le parchează pe spatiu verde si in garaj își ține tot felul de avioane Masina eu nu țin minte so fi parcat vreodată în garaj
liviu 2016-11-06 12:25:22
.
puiu 2016-11-08 06:08:19
Sint pe spatiu-l public si sint inestetice!
camelia hirlea 2016-11-08 14:06:19
acum sunt inestetice si ocupa foarte mult spatiu.
Gabi 2016-11-13 12:42:36
daramate
Mircea 2016-11-14 18:42:03
Trebuie urgent demolate.
cosming 2016-11-21 08:17:03
Nu este normal ca pe aleile dintr blocuri să existe garaje pe spațiul public. Nu este normal ca "gosppodarii" de la parter să își facă loc de parcare sub balcon pe spațiul comun al asociației de proprietari. Demolarea garajelor de tabla ar creste semnificativ numărul de locuri de parcare - la 3 garaje demolate, din care unul e plin de muraturi - ar rezulta 4 locuri de parcare. S-ar elibera trotuarele și s-ar circulă mult mai fluent dacă în loc să parchezi Masina pe arterele principale ai staționa pe aleile dintre blocuri (vezi Bld. Titulescu care a devenit o parcare imensă).
Ioana 2016-11-21 08:32:19
Din 3 garaje 2 sunt ocupate de dacii vechi care oricum nu mai funcționează și de alte "piese de muzeu" iar pe trotuare nu se poate trece cu un cărucior din cauza ghinionistilor care nu au prins loc de parcare. Pe lângă asta mai sunt si urâte. Ce frumos ar fi să avem parcări subterane între blocuri si spatii verzi la suprafață. Dar astea sun din păcate vise frumoase
valentin 2016-11-24 10:00:47
foarte urite
paul 2016-11-24 10:02:30
garajele sunt defapt depozite...
radu 2016-11-24 10:03:03
Nu mai vrem garaje in Cluj!
Ivan 2016-11-24 10:06:26
Inestetice, prea vechi. Demolatile! Faceti parcari subterane si maxim parter unde se poate!
Balazs 2016-11-24 10:13:37
Centru orasului arata foarte bine, investiti si in cartiere ex. Marasti ati putea incepe cu demolarea garajelor refacera parcarilor si a spatiilor verzi.
Costica 2016-11-24 10:14:38
Eliberati trotuarele de masini vechi parasite, abandonate!
adela 2016-11-24 13:24:37
o idee excelenta
poveste 2016-12-11 12:14:25
jos cu ele! cine a platit sa fie despabubit, dar la valoarea estimata pe piata, nu cat a dat el lui vecinul, si un abonament gratuit in noul parking demolarile sa se faca doar dupa ce se aproba noul PUZ in care e inclus parkingul, nu asa inainte de alegeri sa dam 2-3 jos, si dupa alegeri sa o mai lungim 4 ani
MP 2016-12-11 18:15:16
Evident, este o solutie excelenta, cel putin pt momentul actual. Pro!
Lorelei 2016-12-15 00:19:25
Trebuie daramate pt ca unelte sunt depozite iar masinile sunt parcate in fata garajului
Ion 2016-12-21 10:23:27
-
PHV 2016-12-27 09:36:29
Inestetice.Depozit pentru lucruri iesite din uz.Cuiburi pentru rozatoare
Razvan 2016-12-28 09:27:48
Dupa ce se cantareste bine decizia, se pot alege locuri in Cluj unde se pot face parkinguri (gen Parking Gheorgheni sau Parking Marasti). NU demolezi TOATE garajele din Cluj, ci doar cele din care vrei sa faci parking-uri, logic, nu?
radu 2016-12-28 15:47:56
M-a vizitat un priten american iar dupa ce-am parcat in cartier, primul lucru de care mi s-a parut uluit a fost imaginea cu garajele.. al doilea, reteaua anarhica de cabluri suspendata pe stalpi.. si-a scos smartphonul si a inceput "fascinat" sa faca poze.. cica sa le duca acasa sa vada aia ce n-au mai vazut :))) Mai departe.. no comment..
Gogu 2016-12-29 01:24:54
Rase!!!
Alex 2016-12-29 01:27:21
Vrem parcari sub- sau supraterane!!!
Daniela 2016-12-29 10:29:33
Ar fi mai frumos Clujul fara garajele infecte
POP CRISTIAN 2016-12-29 11:40:58
Trebuie luat , exemplu la fel ca in, BRASOV......adica desfintate toate garajele........???????????
Maria 2017-01-07 17:50:58
Chiar trebuie demolate. Arata mizerabil intre blocuri
Maria 2017-01-07 17:52:59
Chiar trebuie demolate. Arata mizerabil intre blocuri
Ion Goia 2017-01-10 08:58:47
Trebuie demolate, arata exterm de urat, dau o nota de vechi orasului, o nota care nu are nimic de a face cu un oras European in 2016. In locul lor, unde spatial (si bugetul) o permite, as recomanda parcari supraetajate, motivul este evident.
socaciu marian dorin 2017-01-12 22:22:04
da , garajele ar trebuii demolate
Maria 2017-01-26 08:15:13
Sunt urate si nu mai corespund momentului.
Szel Eniko 2017-02-01 12:09:13
date jos cat mai repede
jy 2017-02-04 01:36:19
pro
Z 2017-02-07 11:15:15
Pro
ONE 2017-02-14 10:31:54
Trebuie demolate deoarece isi tin doar muraturi in ele si prostii, iar masinile sunt lasate afara pe alt loc de parcare si ne miram ca nu avem locuri, pe langa asta tot ei vin si iti ridica stergatoarele ca vezi doamne ii locu lui mostenit acolo.
cosming 2017-02-17 23:11:47
In locul a 2 garaje pline cu muraturi pentru care Primaria castiga 2 * 100 = 200 de lei anual, se pot face 3 parcari pentru autoturisme pentru care Primaria va primi 3 * 100 anuale deci cu 50% mai mult. Lasand gluma la o parte ... Jos Garajele! Is urate, ocupa spatiu inutil si is insalubre si pline de gunoaie!
ilie 2017-02-22 12:11:31
alea nu sunt garaje ci depozite de tot felul sau ghene de gunoi
sorin 2017-03-01 12:18:38
este o initiativa foarte buna
Costi B 2017-03-01 15:07:16
La viitoarele alegeri, indiferent de oferte, voi vota cu cel care isi asuma desfiintarea acestor constructii hidoase
Arthur 2017-03-02 20:42:26
Efectiv nu mai ai loc de masini. In Manastur cel putin, sunt o multime de garaje in locul carora se pot face parkinguri frumoase si moderne cu capacitati sa sustina de 10 ori mai multe masini. Soar zic si eu.
Alin 2017-03-06 08:44:18
Trebuie demolate
x 2017-03-07 12:14:28
sa se faca mai multe locuri de parcare! majoritatea folosesc garajul pe post de beci/boxa si isi pun la pastrare toate vechiturile
adrian 2017-03-16 09:31:25
urate si nu sunt practice
DP 2017-03-16 11:19:59
Urate ... trebuie parcari subterane si supraterane.
Claudiu 2017-03-20 16:40:14
Sunt de acord cu demolarea. Nu mai expun motivele deoarece au fost expuse deja. Am totusi o intrebare: in cazul in care se demoleaza garajele, ce se intampla cu muraturile din ele? Sau cu lucrurile adunate de zeci de ani in ele? Inclusiv cu cele 2-3 obiecte de mobilier de-ale mele care au sfarsit in ceva garaje din zona Slanic-Herculane?
FECHETE 2017-03-28 13:48:35
da...sunt goale toate...se folosesc drept depozite de gunoaie....pline de sobolani...
imi 2017-03-28 15:43:08
Demolate si create parcari subterane mai moderne ,dar atentie cu canalizare iar canalizarea cu supapa de sens unic pt .evitarea inundarii .
stela 2017-04-05 14:58:13
sunt oribile si sunt ocupate cu alte lucruri decat masini
Eu 2017-04-10 11:12:47
Demolate!
Gyuri 2017-04-11 11:40:26
Demolate cat mai repede
Vali 2017-04-16 20:05:46
Am mai auzit povestea asta...
lordul 2017-04-22 09:41:36
focare de ifectie,
piticul atomic 2017-04-22 09:43:09
da
Nechita Marioara 2017-04-25 09:49:01
Ar trebui parcari subterane pt. ca si asa e foarte mare inghesuiala intre blocuri
radu 2017-05-03 16:16:48
la noi in zona 80% din garaje sunt aprozare, tamplarii, tinichigerii, etc, orice altceva numai garaje nu iar masinile stau pe trotuare
Maria 2017-05-05 12:42:10
Sunt inestetice, suprafata a 2 garaje ofera spatiu pentru 3 parcari. Maria
marius 2017-05-07 11:02:10
Demolare cit mai repede
mihai 2017-05-23 09:20:12
Sunt urate si ocupa mult spatiu
Daniela 2017-05-25 12:01:23
De ce nu va sesizati acolo unde se fac locunte noi sa nu se construiasca pana nu se fac 2 locuri de parcare pt.fiecare apartament, vedeti in buna ziua Floresti de Cluj in cativa ani, un haos total dezordine, faceti macar acolo sa fie bn, ne legam de trecut hai sa traim in present si in viitor, nu este esthetic si nu este ok. dar prima data trebuie rezolvata ordinea si pe urama stricam, dezordine avem destula.
Viorel Ignat 2017-05-30 09:51:53
Sint si facute la urma urmei I legal
P.H.V. 2017-06-06 07:27:34
Musai daramate.
Dan Manastur 2017-06-07 09:28:50
Piticul nu e prost.Da clasa la 100 de politicieni.daca era barbat le darima demult,in schimb era constient ca daca se atingea de ele pierdea mii de voturi.Asa,cu garagara ieftina care il caracterizeaza,iesea de doua ori cu subiectul intr-un mandat,promitea ca le darima,dupa ce trecea alegerile se linistea ,uita de ce a promis ,mai mult,incepea sa fac bai de multime,cu marele acord al presedintilor de bloc care aveau usa deschisa la biroul primarului.Normal,ei sint un vector important de propaganda.
mike 2017-06-12 14:26:10
Reminiscente comunistoide.....trebuie eliminate !!!
adrian marasti 2017-06-14 18:46:51
Ocupa prea mult spatiu, sunt facute care-cum, oamenii de fapt au acolo mai mult depozite decat garaje iar masinile se parcheaza pe trotuarele de langa. Mai sunt si magazine, ateliere de reparatii de tot felul in unele dintre ele. Ar trebui daramate si in locul lor facute parcari unde cei care au avut garaj sa aiba locuri subventionate eventual
Darius 2017-06-20 10:47:45
Da,sa le darame
Iulia 2017-06-26 08:17:40
Pro! În sfârșit, în alte orașe s-a aplicat demult măsura asta
Iancu Jijianu 2017-06-26 09:22:05
Sa faca copertine pe parcari! Tin umbra vara, nu ploua pe masina, iarna nu o ninge, nu se depune chiciura si nu poti depozita prostii inauntru.
adrian 2017-07-05 11:27:33
Trebuie demolate,sunt urate si au alta destinatie decat garaje.Ocupa mult loc si nu se mai poate parca normal ,din care cauza cetatenii sunt in pericol pe trotuarele ocupate.Trebuie neaparat parcari supra sau subterane in locul lor
Cristina 2017-07-14 13:54:23
Da - sunt pro demolare si transformare in parcari supra/sub terane. Multe garaje in prezent sunt locuri de depozitare pentru diverse, reduc foarte mult vizibilitatea in cartiere, sunt neingrijite si in locul lor s-ar castiga parcari suplimentare
Alexandra 2017-07-18 10:31:07
Ocupa spatiu mai mare decat un loc de parcare, iar majoritatea vecinilor care au, mai ocupa spatiu si in fata garajului astfel ca, daca ti se face o livrare de produse voluminoase, masina cu care se livreaza nu poate ajunge in apropierea scarii.
Ema 2017-08-02 12:41:43
Ok, demolati-mi garajul dar imi dati 2000 de euro cu cat l-am cumparat deoarece are autorizatie de construire si desigur daca faceti parcare eu voi fi concesionara parcarii in continuare. Deci PRO!
catalin 2017-08-08 17:57:59
ocupa mai mult spatiu decat o pracare. chiar daca at fi folosite ca garaje.
Titus 2017-08-10 12:38:43
Sint urite. Trebuie inlocuite cu solutii moderne si estetice !
Zoe 2017-08-11 08:44:49
Da!! sunt de acord sa se darame aceste garaje. In zona in care locuiesc sunt multe care nu se folosesc ca atare si masinile sunt parcate pe strada.In fata usillor lor buruienile sunt de 1 m.
eu 2017-08-11 17:16:54
x
Tudor 2017-08-21 14:52:12
Da,trebuie dărâmate,iar în locul lor trebuie amenajate parcări.
Marko 2017-08-22 12:07:54
evident demolate, nu stam intr-un ghetto. unde ati mai vazut asa ceva?
Xulescu 2017-08-22 15:28:47
mda
eugen 2017-08-30 08:57:33
trebuie demolate,sunt urate si ocupa mult spatiu
Dan 2017-09-02 19:01:45
Cu atatea garaje jalnice,si masinile tot in fata lor ocupand locuri .
Dani 2017-09-07 12:06:24
Pro
Andrei 2017-09-12 21:42:23
Neaparat. Acolo-si tin unii muraturile si gunoaiele sau ateliere de reparat masini, dar in acelasi timp ocupa si alt loc de parcare cand garajul ar fi prevazut pentru acest lucru
Daniela 2017-09-14 14:49:13
Job online la domiciliu ! Căutăm urgent persoane dornice să lucreze pe calculator ,de acasă. Se lucrează 2 ore zilnic cu fișiere word și pdf. Te așteptăm în echipa noastră să aplici o strategie de forță care funcționează și îți aduce un venit suplimentar constant. Grăbește-te să prinzi această ofertă cu totul revoluționară. Mai multe informații la adresa de email: danielastrt@gmail.com
uberul 2017-09-18 10:00:17
jos fmm
muiescu 2017-09-18 16:20:07
sa cada toate
cineva 2017-09-18 18:16:57
Daramati-le si faceti parcari in loc. La 3 garaje desfiintate se creaza 3 locuri de parcare. Mai dam jos din masinile de pe trotuare
Pavel 2016-04-13 00:17:21
Am dat bani pe aceste garaje. Cine ne despagubeste?
Cornel 2016-04-13 13:34:17
Ultima inventie Boc....cu asta asteapta sa castige alegerile....sa amenajeze parcari pe banii nostri.....sa amenajeze parcari in zona spitalelor si a scolilor....si sa nu mai creeze subiecte artificiale care invrajbesc locuitorii orasului.
adrian 2016-04-13 16:22:25
Exista autorizatie de constructie achitata catre Primarie, s-a platit o anumita suma pentru achizitionare. Sunt niste bani care, normal trebuiesc returnati.
vasilica 2016-04-18 19:40:42
va salut. si daca le darama tot un singur loc de parcare v-a fi. pentru ca un garaj ocupa exact un loc de parcare. deci ce castigam? aaa ca garajul are un pic de spatiu in stanga si-n dreapta, poi tre sa aiba un pic de loc doar nu intri cu oglinzile spre geam si sa te ghidezi doar de luneta. asa ca de unde a aparut acesta zarva mare cu garaje daramate. pana acum a fost ok acum ne-am trezit noi sa abordam aceasta tema lansata de un analfabet ca Boc, care nu stie cum sa mai prostesca clujenii ca sa-l voteze, dupa ce in mandatul sau s-au taiat pensii si salarii. acum lumea pune botul iar la promisiuni de doi lei. oricum locurile ocupate de garaje tot de masinile actualilor proprietari de garaje vor fi ocupate. asa ca aceia inflacarati care vor distrugerea lor tot nu vor avea loc de parcare. mai ganditi fratilor inainte sa vorbiti. va pup
Klauss 2016-05-16 08:50:11
Nu trebuie demolate pur si simplu TOATE!!! Parca am scapat de comunisti colectivisti in '89 - ca nici aia nu o stiau decat pe a lor: toti o apa si-un pamant.... dar vad ca cei nascuti dupa revolutie au aceeasi mentalitate comunistoida. Exista garaje inestetice, si urate si prost amplasate sau chiar ilegal amplasate. Sa le demoleze pe alea. Nu inteleg de ce trebuie demolate si celelalte? Daca la unii le stau in gat ca-s urate se pot cosmetiza. Daca la unii le stau in gat ca se tin alte lucruri decat masini, se pot controla. Daca la unii le stau in gat ca-s putine locuri de parcare, sa isi aleaga un primar care sa construiasca cu adevarat parking-uri ca spatii are primaria destule (vezi numai parkingul Negoiu si altele care-s constriute numai pe hartie). Motivele pentru care se agita toti ciumpalacii astia de la PRO ca sa se demoleze TOATE garajele is absolut cretine. E ca si cum ai zice sa nu mai platesti NICIO TAXA catre stat pentru ca nu castigi destui bani, ca iti strica bugetul si ca unii folosesc taxele platite ca sa finanteze firme de partid. Hai sa va aud ca o vreti si pe asta...
Andreea 2016-05-26 10:11:47
.
Sorin 2016-06-07 10:10:15
Care e problema? Sunt inestetice? Sa se adopte un model estetic, care sa fie impus! Nu convine amplasarea lor in anumite locuri? Sa se gaseasca locuri anume destinate acestor garaje, stabilite de comun acord (e totusi responsabilitatea municipalitatii, care a aprobat construirea blocurilor fara locuri pentru automobile). Nu exista bani pentru asa ceva? Sa se ceara bani celor care il doresc cumparat (dar asta impune deasemenea asigurari din partea primariei ca cel putin 20-30 ani este al cumparatorului, cu drept de vanzare).
Voichita,it 2016-06-10 01:05:08
Sint cam urate,faceti un oras exemplu
PRO garaje 2016-06-15 13:41:58
Sunt de acord ca arata urat. OK, sa le demolam, dar sa punem in locul lor altele mai aratoase. De ce sa le demolam pentru ca apoi sa infiintam locuri de parcare, ca doar garaj doreste oricine pentru masina lui, doar ca unii si-au permis, sau au avut aceasta sansa si altii nu. Dar nu cred ca in adancul gandirii sale cineva gandeste asa: "nu vreau garaj, doresc sa tin masina afara, in ploaie, zapada, soare".
anton 2016-06-23 12:53:40
Garajele sunt ok!
vio 2016-07-04 00:24:52
Sondajul e prost facut... Sau facut cu bunaintentie asa ca sa dea castig de cauza parcarilor supraterane care la noi cam dau rateuri. De ce e prost facut: intre parcare terana si supraterana este o mare diferenta. Parcarile terane construite in dauna garajelor ar trebui votate. Parcarile supraterane nu merita votate deoarece Boc le face cu firme de casa si nu le mai termina. Pana construieste Boc parkingul imi expira permisul si ma bat 10 ani cu vecinii pentru o parcare ilegala aiurea. . De aceea votez contra. Antonimul de la "CONTRA" este "PENTRU" mai snobilor! Va e rusine sa scrieti romaneste mai nou?
gicu 2016-07-07 14:30:05
Sa nu punem caruta inaintea boilor!!!!!!!!!!!!!
sandu 2016-08-14 21:37:51
De la Ceausescu incoace, toata lumea demoleaza si nimeni nu mai pune nimic in loc. Ati demolat economia, sanatatea, educatia, ati vandut totul la straini, demolati si garajele, dar numai daca sunteti in stare sa puneti altceva in loc, dar stiu ca le vreti daramate numai din rautatea si invidia celor care nu au, nicidecum pemtru ca va da ghes talentele de arhitecti si constructori.
Calina Crisan 2016-08-22 13:10:56
Parcarea supraterană din Gheorgheni este mai mult goală, în timp ce proprietarii de maşini, fără garaje sau loc de parcare, lasă maşinile pe unde apucă. Nu demolarea garajelor e problema, ci educaţia oamenilor.
maria 2016-09-07 14:25:58
aici e cam asa ,,sa moara capra vecinului sau mai bine sa moara vecinul sa ii iau capra,, pacat am ajuns foarte rai si fara pic de bun simt
jojo 2016-09-08 07:52:55
vreau garaj
Tibi 2016-09-19 12:18:14
Daca se darama sa se despagubeasca proprietarii, ca au dat un ban pe ele si au platit impozit ani de zile. Nu e asa simpla treaba ca se darama ca asa i-a trecut la cineva prin cap si proprietarii raman cu buza umflata.
. 2016-09-27 10:35:03
.
PROsti mai sunteti 2016-09-27 10:35:45
prea PROsti
Sorin 2016-10-11 09:53:28
De ce sa fii contra garajelor? Nu are sens; garajele sunt utile. Indreptati legile prea permisive in aceasta privinta care duc la abuzuri, confectionati garaje standard estetice, legiferati zonele unde acestea pot exista, aplicati legi care fac sa pierzi acest drept (de a poseda un garaj) daca il folosesti la altceva decat pastrarea automobilului. Exista solutii decente. Chiar simple.
Aurelian 2016-11-01 13:14:32
Mi-am dorit toată viața un garaj, am reușit acum trei ani să-mi cumpăr unul. Cred că nu ar trebui demolate garajele existente, ci obligați constructorii de noi imobile cu destinația de locuințe sau birouri să asigure locuri de parcare. Nu din cauza vechilor proprietari de garaje nu sunt spații de parcare, ci din cauza constructorilor lacomi, care construiesc pe te miri unde și nu asigură locuri de parcare pentru noii locatari.
Pop Elena 2016-11-22 15:09:58
Majoritatea celor care sunt contra acestei masuri nu utilizează aceste mijloace de comunicare, deci sondajul nu este relevant!
Sorin 2016-12-02 08:42:00
Nu se poate contesta utilitatea unui garaj vs loc de parcare. Sunt de acord sa se darame multe din garajele, sunt inestetice in acest moment, e adevarat. Dar in locul lor, acolo unde e posibil, mai ales in cartierele marginale, sa se refaca aceste garaje mergand pe un singur tip aprobat, iar doritorul sa il achizitioneze pe banii lui. Cand nu mai poseda automobil, sa fie obligat prin contract sa-l vanda la un pret nu mai mare decat cel de achizitie.
Boris BOTU 2016-12-03 09:47:15
nu mai vrem incapabili in cluj
Lavinia 2016-12-06 07:44:40
Sunt o necesitate pentru mulți dintre noi.
ANDREEA 2016-12-24 21:25:46
Invidiaa e maree la romaniii....Eu zic sa nu mai vina vinituriile in orasul asta cu ideii proaste din moldova, alba, salaj, maramures, satu-mare mures.olt, harghita, arges...etc. Mai bine si-ar darama creierii de asfalt, iar pentru invidiosi cu dedicatie, chiar daca se darama proprietarii primesc loc de parcare pe cand venitii din alte judete mai trebuie sa lucreze la asta...Una peste alta fiind spuse ati sufocat orasul asta in ultimii 5 anii si acuma mai aveti si pretentii si ideii de la tara. Eu zic sa va ducetii la originii...si sa nu mai daramatii voii ce au construit altii. Doamne ajuta!
CONTRA demolarilor 2017-02-08 14:22:03
Sunt CONTRA demolarilor de garaje. Ele sunt utile, de aceea si exista. Aaa... nu sunt estetice? Atunci sa fie inlocuite cu altele, un anumit standard aprobat, in locuri aprobate. Lucrare pe care primaria o poate face pe banii doritorului. Ii intreb pe cei care doresc demolarea garajelor: daca ar putea sa isi tina masina in garaj in locul unui loc de parcare in aer liber, ar face-o? Daca da, atunci argumentul lor nu sta in picioare.
Ion 2017-03-10 11:49:05
NU
Ion 2017-03-10 11:53:44
Este cineva care cere egalitate... :) ai ramas blocat in ce a fost acum 26 de ani barbate?Platesti ai , daca nu ai bani de garaj nu mai cumpara cazan la mana a treia ca sa fie tinta pasarilor cufurite. Oricum voi veniturile in Cluj atat aveti in cap sa va luati masina cu care sa va dati mari cand mergeti acasa in moldova.
sebi 2017-03-21 13:42:01
Mie imi place garajul meu cu toate ca il demoleaza:)
gg 2017-03-21 13:42:19
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
tartza 2017-03-21 13:42:37
sunt minunate
florica 2017-03-21 13:43:06
unde imi mai tin muraturile????sunteti nebuni
boc 2017-03-21 13:43:39
Muriti de ciuda astia care nu aveti loc de parcare uahahahahahahaaha
alin 2017-03-28 11:36:38
nu trebuie sa fie despagubiti, cand au fost contrite toata lumea stia ca sunt cu autorizatie provizorie si oricand prmaria le poate demola, trebuie sa dispra gunoaiele de garaje din oras
szep iosif 2017-04-26 16:28:29
nu
McKlaus 2017-05-03 09:05:03
Indiscutabil, garajele sunt bune. Cu asta sunt toti de acord. Cine nu-si doreste asa ceva pentru masina sa? Problema e de data asta estetica orasului. Aici pot fi gasite solutii; de ce nu se doreste asta? Fiindca e mai simplu sa spui "demolati garajele". Bine, demolati-le, dar puteti construi altele, estetice, in locuri unde nu strica aspectul urbei, posibil chiar pe vechile locuri. E o asa mare greutate ca un designer/arhitect sa imagineze un proiect frumos si practic al unui tip de garaj? Sa plantam arbori, verdeata in jurul acestora si va arata frumos, civilizat.
Foame 2017-05-06 14:07:37
Unde sami tin ferrariul? In parcare as urineze toti betivii pe ea?
mirela 2017-05-25 11:57:51
Da, sa fie demolate dar sa resolve problema cu parcarile, daca demoleaza si tranteste in spatele blocului la 2 metri un parching , atunci ii rezolvata problema , ca o fi mai importanta masina decat noi oameni , atunci nu o sa avem garaje ci zgomot ,noxe, deranj vesnic si la orice ora o sa fie confort maxim.
Cosmin 2017-05-30 08:29:17
Normal,daca toti aveti minim 2 masini de familie sa fiti impotriva garajelor,eu am numai una si o tin in garaj!
Maria 2017-05-31 13:34:25
Am dat o gramada de bani pe ele. Cei care vor demolarea ii deranjeaza ca nu au garaj. Sa faceti ceva pentru ei nu impotriva noastra. Am facut sesizare la primarie de doua ori, un vecin si-a facut doua garaje moca, in Grigorescu, langa coloane, fara autorizatie(verificat-am raspuns de la primarie), fara sa plateasca nimic (poate in particular...) si isi tine in ele ce-i in plus prin casa si nu se indura sa arunce. Are si garaj pentru masina si doua parcari. Are probabil si pe cineva la primarie. Apa de pe garaje se scurge la noi cei care suntem fraieri si platim. Cred ca o sa-mi fac si eu unul, ca vad ca nu-l demoleaza.
Daniela 2017-09-04 09:31:09
Nu mai tot vorbiti ca au garaje si nu detin masini! In fiecare an cand se plateste abonamentul trebuie facuta dovada detineri autoturismului cu talonul si ITP-ul valabil. Sunt spatii mici intre blocuri unde garajele arata toate la fel. Nu vad ce se poate construi acolo. Cred ca din demolarea a sapte garaje rezulta noua parcari.
Mihaela 2017-09-04 09:32:52
Sunt contra demalari
Voichita 2017-09-04 09:34:06
Garajele au autorizatie de constructie. Cine ne despagubeste?
Cezara 2017-09-04 09:36:03
Cu asa lipsa de parcari nu vad pe nimeni tinand garajul gol. Garajul a costat bani frumosi, cine ne despagubeste?
Maria 2017-09-04 09:37:15
Nu sunt de acord
Laura 2017-09-04 09:38:31
Nu se poate asa ceva
Viorel 2017-09-04 09:38:55
Nu sunt de acord
Simona 2017-09-04 09:39:20
Nu
Cristian 2017-09-04 09:39:43
Nu
Cornel 2017-09-04 09:40:36
Nu sunt de acord
Valentin 2017-09-04 09:42:26
Nu. Cine imi da banii de pe garaj?
Sebastian 2017-09-04 09:43:25
Nu sunt de acord
Adelina 2017-09-04 09:44:37
Contra
Gabi 2017-09-04 09:45:11
Nu
Marius 2017-09-04 09:45:43
Contra
Costel 2017-09-04 09:48:19
Daca se stia de demolarea garajelor de ce sa-u facut transferuri de la un proprietar la altul in urma cu cateva luni?
Mariana 2017-09-04 09:49:18
NU
Madalina 2017-09-04 09:49:46
Nu sunt de acord
Mihai 2017-09-04 09:51:00
Nu
Sorina 2017-09-04 09:51:39
Nu
Barbu 2017-09-04 09:52:33
Nu. Cat spatiu credeti ca se obtine din demolarea lor?
Manuela 2017-09-04 09:53:22
Nu
Daniel 2017-09-04 09:53:48
Nu
Bogdan 2017-09-04 09:54:11
NU
Horatiu 2017-09-04 10:06:53
Nu sunt de acord. Este parcare supraterana la capatul strazii Liviu Rebreanu in cart Gheorgheni. Sunt parcate foarte putine masini din cauza abonamentului. Grosul masinilor sunt parcate pe strada sau trotuare.
Anca 2017-09-04 10:08:03
NU
Zsolt 2017-09-04 10:08:41
Nu se poate asa ceva numai la noi
Izabella 2017-09-04 10:09:13
Nu
Lavinia 2017-09-04 10:09:50
Nu
Laurentiu 2017-09-04 10:12:08
In zonele dintre bocuri garajele sun la fel. Vopsite toate in aceiasi culoare arata bine.
Cosmin 2017-09-04 10:12:42
Nu sunt de acord.
Ioan 2017-09-04 10:13:11
Nu
Octavia 2017-09-04 10:13:43
NU
Calin 2017-09-04 10:13:57
Nu
Cata 2017-09-04 10:15:22
Contra demolarii garajelor
Gicu 2017-09-04 10:16:38
-
Alexandra 2017-09-04 10:16:57
-
Liana 2017-09-04 10:17:26
Nu
Csilla 2017-09-04 10:18:27
Daca sun facute la fel si arat bine de ce sa le demolam?
Sorin 2017-09-04 10:29:06
Nu sunt de acord. Sunt locuri virane pline de balari unde stau oamenii strazi. Mai bine ati face camine pentru ei .
Estera 2017-09-04 10:29:38
Nu se face asa ceva numai la noi.
Emil 2017-09-04 10:30:09
Nu
Liviu 2017-09-04 10:30:36
Sunt contra
Nicoleta 2017-09-04 10:31:30
Nu
Petre 2017-09-04 10:31:45
Nu
Gheorghe 2017-09-04 10:32:08
Contra
Victorita 2017-09-04 10:32:25
Nu
Nicu 2017-09-04 10:32:47
Contra
Melinda 2017-09-04 10:33:21
Nu
Laszlo 2017-09-04 10:34:00
Contra! De ce nu gasim alta solutie?
Flavia 2017-09-04 10:34:20
NU
Razvan 2017-09-04 10:34:38
Nu
Sandor 2017-09-04 10:35:15
Nu sunt de acord
Elisabeta 2017-09-04 10:35:37
-
Adina 2017-09-04 10:36:03
Nu sunt de acord
Adalbert 2017-09-04 10:36:23
Nu
Petru 2017-09-04 10:36:44
Nu sunt de acord
Eugen 2017-09-04 10:37:18
Nu demolati garajele!
Tudor 2017-09-04 10:38:04
Nu demolarii garajelor!
Viorica 2017-09-04 10:38:42
-
Valeria 2017-09-04 10:39:16
-
Traian 2017-09-04 10:39:31
Nu
Tibi 2017-09-04 10:39:57
Nu sunt de acord
Mirela 2017-09-04 10:41:45
-
Zsoka 2017-09-04 10:42:12
NU
Soni 2017-09-04 10:42:32
Nu
Etelka 2017-09-04 10:42:54
NU
Patru 2017-09-04 10:43:20
-
Patric 2017-09-04 10:43:46
NU sunt de acord
Andrada 2017-09-04 10:44:33
Nu
Flaviu 2017-09-04 10:44:51
Contra
Remus 2017-09-04 10:45:16
NU
Zoli 2017-09-04 10:45:49
CONTRA
Eşti PRO sau CONTRA ? Părerea ta contează !
Tot ce trebuie sa faci, este să alegi un nume, să selectezi opţiunea de pro sau contra şi să ne spui motivul !