rosal_feb.jpg

Politic/Administrativ

Un drum din Cluj-Napoca, mai circulat decât cea mai aglomerată intrare în București. Peste 74.000 de mașini au trecut într-o zi

  
  





Primarul municipiului Cluj-Napoca le-a transmis, joi, parlamentarilor clujeni o scrisoare deschisă prin care le cere sprijinul în realizareaa două proiecte majore pentru oraș: centura metropolitană Gilău - Apahida şi Spitalul Regional de Urgenţă.

Centura metropolitană a municipiului figurează în Master Planul General de Transport al României sub denumirea de Drumul Trans-Regio Gilău - Apahida (TR Feleac, indicativ ET35, cod proiect RTR098 RTR099). Valoarea lui estimată este de 126,3 milioane de euro. Perioada de implementare a acestui proiect este 2017 - 2020. Vă transmitem atașat un extras din Anexa la Masterplanul General de Transport al României, unde este prevăzută centura metropolitană a Clujului și care cuprinde mai multe detalii despre acest proiect. Este important ca în acest an să înceapă și să se finalizeze studiile de fezabilitate pentru centura metropolitană”, a scris Emil Boc în scrisoarea sa către demnitarii clujeni.

Potrivit primarului, ”municipiul Cluj-Napoca, pol de creștere conform HG 98/2008, primul oraș ca mărime din România (după capitala București) și cu cea mai dinamică creștere a populației (conform ultimului recensământ al INS), a realizat, în perioada septembrie 2014 - decembrie 2015, cu asistența Băncii Europene de Dezvoltare și a JASPERS, Planul de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) pentru perioada 2016-2030. Acest studiu a scos în evidență problemele deosebite pe care zona metropolitană Cluj-Napoca le are privind traficul rutier de tranzit, precum și accesul la rețeaua națională de transport rutier pentru traficul originând în sau având destinația în zona metropolitană Cluj-Napoca

De asemenea, edilul a precizat că un studiu realizat de Universitatea Tehnică arată că tronsinul DN1 Florești- Cluj-Napoca este mai circulat ca și cea mai aglomerată intrare din Bucureși, cea dinspre Otopeni.

Mai mult, măsurătorile arată că pe acest drum s-a înregistrat un vârf de 74.258 de vehicule într-o singură zi.

Impactul absenței unei infrastructuri convenabile pentru traficul de tranzit rutier în zona metropolitană Cluj-Napoca a fost demonstrat în mod clar în etapa de colectare de date pentru Planul de Mobilitate Urbană Durabilă: tronsonul DN 1 la vest de Cluj-Napoca (intrarea dinspre Oradea) este mai aglomerat (MZA pentru zilele lucrătoare = 58.660) decât cea mai aglomerată arteră de intrare din București, DN 1 dinspre Otopeni, la ultimul recensământ național de circulație al CNADNR (MZA_2010 = 54.135). Conform măsurătorilor efectuate de către Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, în data de 13 noiembrie 2015, s-a înregistrat un vârf de 74.258 de vehicule pe acest tronson, valoare cu mult superioară oricărei valori înregistrate anterior pe tronsoanele de drumuri naționale și autostrăzi din România”, a mai transmis Boc.

27-1-2017, 10:15
15922 vizualizări
75 comentarii
bihorean29-1-2017, 18:05
bok nu e in stare de nimic;caz concret podul Traian despre care s-a promis ca va fi gata in 6 luni si inca nu stiu daca au demolat complect vechiul pod.In 3 ani abia a reusit sa toarne cateva sute de metri de asfalt,orasul e jegos si prost iluminat plin de pandari de la politia locala care abia asteapta sa-ti umfle o amenda ca ai parcat 3 minute pe o strada si nu ai platit ca poate nu ai avut marunt.
Moc28-1-2017, 8:13
Lasa ca vom implementa o instalatie care ingheata lacul Chios cu 4 milioane de Euro. Restul sa va luati biciclete, ce va vaitati, ca de 12 ani vati inmultit ca naparcile in loc sa cumparati prezervative , va placut, amu suportati consecintele.
bok27-1-2017, 23:39
bok e pielea poolii
Alta strada cu probleme27-1-2017, 23:24
https://youtu.be/8gRxQhyTkN0
Napoca LATINA27-1-2017, 20:44
Romanii de azi sunt cu siguranta urmasii romanilor care au invadat Dacia in 98-106.. asa e romanii au invadat acest teritoriu in 98-106 dar l-au invadat si ocupat cu vreo 800 de ani inaintea ungurilor asiatici.
@Napoca...27-1-2017, 21:41
Dar tot niste VINITURI sunt si romanii.
Asa sunt si VINITURILE de astazi, care o sa formeze viitorii clujeni, care la randul lor o sa fie "superiori" viniturilor viitoare.
La fel cum acum, 90% dintre clujeni, sunt clujeni doar de o generatie. Nascuti in Cluj, dar cu parinti VINITURI.
Napoca LATINA27-1-2017, 20:27
S-a umplut NAPOCA de vinituri secui din Harghita si Covasna care dupa ce si-au distrus judetele prin furt si coruptie acum vin in NAPOCA noastra sa faca la fel si aici !
@Napoca ...27-1-2017, 20:40
Daca esti asa mare "clujean", de ce nu esti DAC get-beget, ce o dai aici cu "LATINA"... doar romanii (Imperiul Roman) erau tot niste VINITURI. LOL :-)))))

Noroc cu VINITURILE. Mai creste IQ-ul locuitorilor din Cluj.
Daca ar fi asa PERFECTI clujenii, VINITURILE nu si-ar gasi loc, fiindca ar fi ocupat de clujeni get-beget.

lulu cluj27-1-2017, 20:24
Oras plin de VINITURIIII !
@lulu27-1-2017, 20:36
Noroc cu VINITURILE. Mai creste IQ-ul locuitorilor di Cluj.
Daca ar fi asa PERFECTI clujenii, VINITURILE nu si-ar gasi loc, fiindca ar fi ocupat de clujeni get-beget.
Napoca LATINA27-1-2017, 20:41
Ungurii urasc ii urasc pe moldovenii sau muntenii care se muta in Transilvania deoarece acestia cresc procentul de romani si il scad pe cel de unguri. Cand cineva scrie ceva impotriva moldovenilor sau muntenilor fiti sigur ca e vorba de un UNGUR. Ungurii niciodata nu se plang ca NAPOCA se umple de secuii din Harghita si Covasna.. nu nu doar moldovenii si muntenii sunt o problema pentru unguri.
@lulu27-1-2017, 22:19
Poi e bine cu vinituri ca ne mai improspatam sangele si nu suntem cosangvinizati ca si cei din Sic sau Leghia etc. Pe acolo numai strambi vezi. Adopta o moldoveanca si tu, scapi statul de o gura de hranit in plus si vezi ce bine va fi si in casa! Mai ales daca esti insurat!
ioi27-1-2017, 19:35
In MAXIM, dar MAXIM 5 ani, n-o sa mai poti misca masina in CLUJ. O sa fie UN BLOCAJ PERMANENT.
O sa pleci cu masina de acasa, o sa ramai blocat, mergi pe jos la serviciu, te intorci acasa si o sa-ti gasesti masina in acelasi loc, in BLOCAJ.
ioi si vai28-1-2017, 7:11
O lasi acasa! dupa ce sa o mai deplasezi pana in Blocaj si pe urma sa mergi pe jos?mergi pe jos sau cu autobuzul de la inceput.
ioi28-1-2017, 11:32
@ioi si vai
Dragul meu, macar de ai putea-o lasa acasa. Dar baiu' e ca nici acasa nu ai locuri de parcare.
Eu sunt de acord sa folosesti mijloacele de transport in comun in oreas,dar, repet, problema e ca nu ai unde lasa masina nici acasa.
vio27-1-2017, 19:22
Politicienii de la carma localitatilor implicate pierd timp nefacand nimic. Timpul trece. Nefacand nimic problemele raman si devin mai dificil de rezolvat.
lego27-1-2017, 18:48
Stati linistiti, Boc a luat masuri:a aprobat constructia turnului cu 25 de etaje ca capat la Calea Floresti, vor sa faca spital regional de urgenta in Floresti , azi maine gata si Platinia, centuri pentru oras nu e in stare sa faca...asa ca va fi si mai bine in viitor... Boc vede altfel aceste cifre: locuri de parcare nu a facut ba din contra le-a desfiintat si a ingustat sensurile de circulatie la borduriada de anul trecut asa ca pentru el masinile astea sunt fie clienti pentru parcarile scumpe din centru, fie clienti pentru amezi date de politistii comunitari sau din februarie clienti ai hingherilor de masini... Voi doar platiti impozite....
Ich27-1-2017, 17:45
Inca o stire amuzanta ahahaahahhhaaaaa ce-am mai ras
dante27-1-2017, 16:58
toti cei care huiduiesc primarul, sunt fie prosti, fie "vinituri"...deocamdata e cel mai bun primar din '90 incoace...onanistul alexa,nu i-ar ajunge nici la degetu' mic!
@dante27-1-2017, 17:28
Daca spui ca e bun, ar trebui sa spui si de ce, sa arati de ce.
Bineinteles ca vei spune ca s-a dezvoltat Clujul, ca s-au facut malluri si cartiere, dar alea sunt private si n-au nimic de a face cu Boc.
Te iei de Alexa? De ce nu te iei si de Buzoianu si cine a mai candidat? Ai boala pe Alexa, de ce nu zici asa?
@Dante27-1-2017, 18:53
ai dreptate . Boc e cel mai bun, noroc ca au fost si Funar si Apostu care sunt limita de jos a competentei.... E o rusine a clujenilor ca atat au putut, si un merit ai politicienilor de la Cluj-Napoca care sunt o mare gasca, iar alegerile un mare blat...
Luie Miviu28-1-2017, 11:34
Ii dam multa multa mooie lui Liviutz! Alexa e un cocalar umflat care nu merita nimic! Pe langa ca a votat cu Ponta la alegerile prezidentiale, nici nu a mers la vot la parlamentare. Doar sta si arunca cu rahat din coltul lui singuratic al internetului. Ah, si mai nou este un fan al practicarii circlejerkingului la televiziunea lui formata din fecale ca si el si gunoaie ca si victor lungu si alti acoliti semi-docti. Sa nu mai aud de Alexa! E o pata de rusine asupra acestui oras, si e primul pe care l-as DEPORTA in sud daca as putea! Ca nu merita in ardeal, gunoiul!
primaru'27-1-2017, 16:45
Stati linistiti, Boc s-a gandit la toate.

Traficul va fi deviat pe Clinicilor. :))))

Si putem construi blocuri turn si mall-uri in centru...ca facem benzi de Ctp.
Mai lasati-va masinile acasa!

Centura nu facem ca e cu munca ,cu exproprieri si nu ies spagute ca din imobiliare.

NB. Fiti pe faza cate cladiri se demoleaza prin centru, doar de curiozitate.
methos27-1-2017, 20:16
corect....urmeaza Conti.... :(
Muc cel Mic27-1-2017, 15:02
Angela Crisan, nu vrei sa-l impaiezi si sa-l pui in mausoleu ca sa ai la cine te inchina ???
muhahaha27-1-2017, 14:38
Asta a fost prim-ministru, deci conducea toata Romania si ministerele, nu a facut nimic, iar acum cere ajutor.
Asta baga bani in tot felul de paranghelii si in schimbarea bordurilor din 2 in 2 ani, iar acum cere sprijin fiindca nu are bani.
Asta da bani pe tot felul de studii, iar acum cere sprijin fiindca nu are bani.
Asta da autorizatii de constructie prin centrul Clujului, apoi se mira ca se aglomereaza orasul.
Asta nu-i intreg la cap, nici el, nici cei care l-au votat.

Apropo, asta a desfiintat o multime de spitale comunale, iar acum acei oameni bolnavi vin la spitalele din Cluj. Si nu ma refer la oameni care au boli care se pot trata doar in centre universitare, ci chiar la simpe suturi ale unor taieturi. Am vecin un sofer de salvare care zilnic aduce si duce zeci de bolnavi din diferite sate, pe motiv ca nu mai exista spitale comunale. Apoi la acei bolnavi vin rudele, si uite asa se mai aglomereaza Clujul cu cateva procente. A inchis Boc zeci de spitale cand era prim-ministru, iar acum toti acei sateni sunt nevoiti sa vina pana la Cluj ptr. interventii minore care se puteau face in spitalele comunale.
Lista poate continua.
unu27-1-2017, 14:58
Esti prost de puti , probabil ca nu mai tii minte cum treceau TIR-urile prin Manastur noaptea , de porneau alarmele la masini . Drumul Turda-Gilau , care este tot ca o centura pentru Cluj a fost facut in perioada aceea , mai umbla si prin alte orase din tara si o sa vezi diferenta , dar probabil ca tu nu o sa vezi nimic , pentru ca nu vrei . Incearca sa vorbesti cu oameni veniti aici cu afaceri sau sa caute loc de munca si o sa fii uimit sa vezi ce-ti spun ei . Un dobitoc ca tine poate sa arunce cu rahat in tot ce se face , dar oamenii care vin in Cluj au alta parere , pt ca acei oameni vin pt ca aici le este mai bine . Intotdeauna cand este PSD-ul la butoane , taie toate fondurile pt Cluj si cu toate aceste , Clujul se dezvolta , asa ca mars in aia a matii in Teleorman si ramai acolo . Dobitocule !
...27-1-2017, 14:59
Asta e primarul care cere ca sa faca ceva.
Poate tu preferi sa nu faca nimic pentru noi, probabil preferi sa zbiere si el sa elibereze puscariasii.... apostu, bica.... si altii.
,.I..27-1-2017, 15:08
No hai sictir la toti fleoscaitii care nu pot decat sa pupe grozav in c.u.r si s-aplaude de zor ...sau sa screama o lozinca-doua, dupa cata tinere de minte au!
moc27-1-2017, 16:06
Corect si bine puncatat,suma respectelor muhahaha! @unu, tu mai tii minte cand iti spune Bunu ca pe strada Pata era drum de tara, ca circula cate-o caruta la 2 ore. Bai prostovane, mai evolueaza lumea, chiar daca in cluj aceste lucruri s-au facut din inertie, nu te teme ca nu Boc a scos Tiruri ci cerinte UE. iar cei ce l-au votat sunt niste natarai, pe batrani ii inteleg, nu mai judeca si sunt multumiti sa se plimbe cat e ziua de lunga din deal in vale, dar cand vad tinerii care s-au vandut pentru Untold si alte festivitati ma apuca sila! Sa dea dumnezeu sa va intarzie Salvarea ca-i blocaj, prostanacilor care sunteti!
unu27-1-2017, 18:24
moc , latrau rosu , noroc ca in Cluj inertia este mult mai rapida ca in multe alte locuri .
moc27-1-2017, 19:06
Inertia mai rapida, hai ca ai zis-o. Despre ce locuri vorbesti, catunul tau de origine ori despre Entebe- Uganda? esti de-o prostie rara, cam ca si inertia mai rapida.
moc = mocan prost28-1-2017, 11:52
moc, ce-ar fi sa te muti in teleorman sau altundeva in sud unde e mai autentic traiul romanasilor? Clujul deja devine oras european, si oameni ca si tine sunt prinsi intre doua lumi. Clujul devine un pol regional al industriei IT si al entertainmentului. Daca tie iti e dor de vremurile funar, sau daca ai prefera sa fie ioan rus primar, nu se supara nimeni ca pleci din oras. Dar daca locuiesti aici incearca sa realizezi ca vremurile se schimba si oamenii la fel. Sau te conformezi cu tineretul si cu ideile europene, sau te duci in sud la fratiorii tai, acolo la balcanizare si balamuc. :)

Hai noroc!
muhahaha28-1-2017, 12:53
Cum sa devina Clujul oras european? Poate doar pe harta e in Europa, ca la conditii mai are de lucrat. Un oras european are parkinguri suficiente ptr. turisti, Clujul nu are. Un oras european are cel putin o centura ocolitoare, Clujul nu are. Un oras european are facilitati (drumuri) ptr. centrele comerciala, de IT, etc, Clujul nu are. Intr-un oras european autorizatiile de constructie se dau cu cap, nu in nestire asa cum se dau la noi. Cauta pe net ce conditii trebuie sa indeplineasca un oras ca sa fie eruopean.
unu28-1-2017, 17:05
muhahaha , noi te avem pe tine si ne ajunge....
Hilda27-1-2017, 14:26
Lucru la domiciliu, part-time. Avem nevoie urgent de persoane care vor sa lucreze acasa cate 2 ore pe zi si sa castige bani. Conditii cerute: calculator, conexiune la internet. Cand doriti informatii mai multe, cereti detalii la adresa de email: hildamalia88@yahoo.com
napoca27-1-2017, 13:55
SINGURA SOLUTIE - METROU APAHIDA - FLORESTI
napoca27-1-2017, 14:30
SINGURA SOLUTIE - SA MEARGA INAPOI IN MOLDOVA! SA TRAIASCA DUPA CUM VOTEAZA!
Napoca LATINA27-1-2017, 19:41
Moldovenii pot ramane ca sunt romani ca si majoritate Transilvaniei dar secuii si ungurii sa plece inapoi in ASIA de unde au venit !
Pt napocan27-1-2017, 20:01
Cine are cea mai veche biserica din oras poate sa ramana. Ghici cine pleaca?? P.S. Care este cea mai veche biserica din oras?
Napoca LATINA27-1-2017, 20:15
Latinii romani (inaintasii romanilor) au fost prezenti pe acest teritoriu inca din 98-106 de cand romanii au cucerit si colonizat Dacia. Iar voi ungurii ati invadat acest teritoriu abea in 895.
Pe timpul romanilor Clujul se numea Napoca iar voi ungurii pe acele timpuri erati inca pe teritoriile voastre stramosesti ASIATICE in afara Europei.Importat e ca ungurii au fost nomazi asiatici ce au invadat acest teritoriu abea in 895.. iar prima biserica in oras cu siguranta nu a fost facuta de unguri deoarece istoria lumii si a Clujului nu incepe in 895 asa cum cred ungurii ci mult mult inainte cu alte popoare care au trait aici mult inaintea invaziei ungurilor asiatici.
Napoca LATINA27-1-2017, 20:21
Incredibil cata aroganta aveti voi ungurii spalati pe creer de propaganda mincinoasa ungureasca. Cluj-NAPOCA a existat cu mult inaintea venirii ungurilor asiatici in aceste teritorii. Si dupa cum am spus si mai sus voi ungurii spalati pe creer aveti impresia ca istoria incepe odata cu invazia ungurilor asiatici in bazinul carpatic cea e de un ridicol inimaginabil.
''Prima atestare documentară a unei așezări pe teritoriul de astăzi al Clujului a fost făcută de geograful grec Claudius Ptolemeu, care a menționat aici una dintre cele mai însemnate localități din Dacia, cu numele Napuca. Cea dintâi atestare a Napocii romane datează din perioada imediat următoare războaielor de cucerire a Daciei, din anii 107-108, și constă dintr-o bornă militară, descoperită la Aiton, rezultată de la construcția unui drum strategic imperial. Fondată pe malul drept al râului Samus, Napoca era la început un simplu vicus. Ea devine așezare urbană (civitas) în timpul împăratului Hadrian, în anul 124 d.Hr., sub numele de Municipium Aelium Hadrianum Napoca, atestat în inscripții. Ajunsă capitală a provinciei, Napoca este ridicată apoi la rangul de colonia, fiind denumită Colonia Aurelia Napoca, privilegiu acordat de Marcus Aurelius sau de Commodus. ''
Voi ungurii erati in ASIA casa voastra stramoseasca pe timpurile alea asa ca tine cont de asta data viitoare cand te intrebi unde va e locul voua ungurilor.
Napoca LATINA27-1-2017, 20:26
Pana si Budapesta voastra a fost un oras roman, ungurii asiatici doar ati invadat si furat teritorii ce apartineau europenilor de cand lumea si pamantul. Voi ungurii asiatici sunteti elemente straine in Europa.. uitate doar unde va sunt rudele voastra cele mai apropiate.. IN SIBERIA ! Acolo va e casa voastra acolo va sunt teritoriile in SIBERIA nu in Europa prietene !
The first settlement on the territory of Budapest was built by Celts[17] before 1 AD. It was later occupied by the Romans. The Roman settlement – Aquincum – became the main city of Pannonia Inferior in 106 AD.[17] At first it was a military settlement, and gradually the city rose around it, making it the focal point of the city's commercial life
@Napoca LATINA28-1-2017, 0:50
Da' lasa-ne ma cu ineptiile tale cu unguri vs romani. Oameni suntem toti. Fiecare etnie a adus un aport civilizatiei si culturii. Exista jeguri si intre unguri, si intre romani (tu de exemplu). Daca ma-ta ar merge la produs in alta tara, pardon, daca ar merge la munca in alta tara, ti-ar place sa fie catalogata vinitura? Atata poveste si invrajbire degeaba.
JOLIAN27-1-2017, 13:19
AHAAAAAAAAAAAAAA!
DĂ PRIMARE AUTORIZAŢII DE CONSTRUCŢII DE BLOCURI AIUREA PRIN TOT CLUJUL (PE BANI GREI!) IAR ACUM NUMĂRĂ MAŞINILE CARE NU MAI AU LOC PRIN ORAS ŞI VAITĂ-TE " DE DURERI ÎNCHIPUITE"! SICTIR HOŢILOR!!
razvan27-1-2017, 13:15
Si in Bucuresti sunt mai multe intrari (zona de nord)...Sa punem tot traficu de nord prin Bucuresti Ploiesti si sa vedem atunci numarul de masini...
:)27-1-2017, 15:02
Alt destept...
Pai asta e si baiul... ca e doar o strada. Si se urmareste sa se faca si altele. Ai citit articolul? Comentezi ca ...
razvan27-1-2017, 15:51
Nu ziceam ca nu e necesara centura, tocmai...in bucuresti daca iei toate masinile care intra din nord si le pui pe Bucuresti-Ploiesti ar depasi lejer (daca nu, pe acolo) ce e in Cluj. Si pt ca totusi se circula ok-ish la Bukles arata ca mai multe intrari=mai bine deci centura la Cluj e buna...
lori27-1-2017, 12:49
respect. cel mai gospodar primar din tara. daca fiecare oras ar avea primari ca Boc acum eram la nivelul Germaniei. dar cu penalii din teleorman si ialomita nu faci treaba. traiasca dragnea infractorul, piscariasul.
piscariasul27-1-2017, 12:59
lori draga, in Jermania un asemenea primar era demult demis, daca nu mai rau, asa cum ar merita si gozu' asta, infunda Beciul Domnesc. Astia ca si tine, veniti din te miri ce Teleorman cu biblioteci la suportul de hartie igenica de la buda din fundul curtii, tare va mai minunati cand vedeti tramvaie, lumini in centru, vitrine cu sutiene si chiloti, festivaluri care mai de care mai neghioabe. Apoi aveti Zilele Clujului, Untold unde va adunati ca la sezatorile de alta data. No ce faaiin n ii laa Cuujjj!
Mda27-1-2017, 16:57
bai prostule...tu nu vezi ca domnul il condamna pe gragnea condamnatul sef pe teleorman
ciuma rosie27-1-2017, 16:59
tocmai de la teleorman, unde biblioteca e la suportul de hartie vinde condamnatul Dragnea care ne conduce tara astazi.
Gospodar27-1-2017, 22:06
Avem primari gospodari dar nu la Cluj. Vedeti ce a facut primarul Oradiei in ultimii 3 ani. Boc, din 2004 .... Nimic!
Aurel27-1-2017, 12:11
Fără metrou și parcări supraetajate, niciun oraș din lume nu s-a putut dezvolta.
niki27-1-2017, 12:29
asa e. pacat ca nimeni nu ia nici o masura
buha27-1-2017, 13:24
metrou?dar din ce bani?voi aveti impresia ca orasul asta are bugetul capitalei?vai de capu vostru
olteanu27-1-2017, 13:47
aloooo aloooo buhaaaaaaaa. mai intai spala-te pe fata cand te trezesti si apoi pe dinti si apoi uita-te in calendar si apoi sa vorbesti. sa mai terminam ca nu sunt bani. se strang destui si la cluj. dar se pot accesa fonduri europene si primaria sa dea numai o parte din bani, plus suntem in anul 2017, hai sa fim seriosi daca vrei sa faci ceva pt populatie faci. nu doar vb aiurea si participam la hore si facem tot felul de festivaluri aiurea. dar nu se vrea. nu banii sunt o problema. problema e piticul asta panarama care-l doare-n c......ur de clujeni
buha27-1-2017, 19:02
nu se dau fonduri europene ca sa-ti tragi tu metrou.esti prost de puti,vb dupa cum crezi tu ca merg lucrurile de acolo din cotetz unde stai.
carla28-1-2017, 12:22
dar de unde stii tu ca nu se dau? sau vorbesti dupa spranceana. ia intereseaza-te si apoi discutam
Cucu27-1-2017, 11:51
Bocule,lua'ti-as mortii'n dric si familia'n pila...de nenorocit si spagar ce esti...stai linistit ca te ia si pe tine DNA'ul,ca de 3 mandate nu ai vazut ca se inmultesc masinile una una in oras,dar n'ai facut nimic idiotule...nu ti'e rusine mai ticalosule???sa nu faci nimic pt a mai decongestiona traficu asta....nu esti mai bun ca celalalt idiot de alexa...gunoaie nenorocite,mai deunazi amenintai un sofer ctp ca il dai afara ca nu a intrat in statie,unde erau 3 masini parcate...nenorocitule!!!gunoi ordinar ce esti!!!
:)27-1-2017, 15:54
Ba da face... creeaza benzi unice pt ctp sa mai lasi conserva acasa. Ca ne-am saturat de tine.
Alt blocaj in trafic27-1-2017, 11:36
https://youtu.be/8gRxQhyTkN0
votati bulabock27-1-2017, 11:19
mai dute ma limbric de bou'c bulla de mincinos ordinar,nu ti e rrusine ma nu stii doar sa maresti taxe si impozite .si taxe de parcare ca lehamitii din prefectura si primarie sa poata parca mokka in baza legitimatiilor ma ordinarule
zau27-1-2017, 11:39
De 3-4 ani nu s-au marit taxele si impozitele locale in Cluj. Despre ce vorbesti?
yoyo27-1-2017, 11:40
Ma,nu ti-e rusine ca esti analfabet?
Asta,nu in legatura cu Boc.
RoReX27-1-2017, 11:59
Ce Taxe s-au marit? ca tot aceleasi taxe is de cativa ani incoace. Vorbesti fara sa stii.
..27-1-2017, 12:44
Aceleasi taxe si aceleasi mizerie si lipsa de parcare ,iar populatia cresut cu 30%.stam pe loc nu avansam , apropo impozitul pe cladiri anul trecut nu sa majorat ?? Mai bine am plati mai mult dar sa fie parcari ,poduri renovate ,si acum asa praf pe strazi ,nu avem masina care sa aspira nisipul de pe strazi
dan27-1-2017, 13:23
fff.bine ca s-a majorat impozitul pe cladiri,ca i-a mai scos din adormire pe jalnicii de proprietari.
madriano27-1-2017, 11:03
Boculetz, de ce nu recunosti ca nu esti in stare de nimic? In 12 ani nu ai reusit sa faci niciun bulevard de 4 benzi, nicio gradinita, nicio scoala, nici macar curatenie prin oras. Cat mai trebuie sa arate Clujul ca o comuna amarata din cauza ta?
popa27-1-2017, 11:17
Pacat ca reusit mata sa faca un imbecil ca tine.Bai cap patrat , daca nu era BOC Cj nu era nici la rubrica METEO .
madriano27-1-2017, 12:17
popa, nu mai il tot pupa in fund pe boc, ca iti raman chestii maro pe buze.
gabi27-1-2017, 13:21
madriano, tu nu il mai sooge pe pulexa liviu ca ramai si tu cu ceva alb in gura,nu doar pe buze.
unu27-1-2017, 15:03
madriano , daca esti prost , macar nu claxona , labagiule....
...27-1-2017, 15:08
Astia cu psd-ul sa va uitati nevelul de trai unde sunteti alesi de ceva vreme si apoi vorbiti de cluj.
Avand in vedere posibilitatiile Clujul se descurca f bine.
student27-1-2017, 10:59
Binee Boc.

Cele mai citite ştiri din Politic/Administrativ

849 vizualizări
21-2-2017, 11:47
Un sondaj pe Facebook arată că clujenii vor plăcuțe multilingve - FOTO» Vezi tot
785 vizualizări
21-2-2017, 10:02
Victor Ponta, atac la adresa lui Liviu Dragnea: Dintr-o idee bună şi corectă, s-a ajuns la un dezastru » Vezi tot
60 vizualizări
17-2-2017, 15:52
Latura vestică din Piața Unirii se închide DEFINITIV traficului rutier, de săptămâna următoare. Cum va arăta după modernizări» Vezi tot
41 vizualizări
17-2-2017, 16:00
PSD Cluj cere finalizarea de urgență a lucrărilor de extindere a Parcului Tetarom 1» Vezi tot
27 vizualizări
17-2-2017, 17:56
Grindeanu a recunoscut, la Bruxelles, că adoptarea OUG 13 NU a fost o decizie corectă» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Sunteti de acord cu ordonantele (gratiere si modificarea Codurilor) votate de Guvernul PSD?