Se cere suplimentarea autobuzelor spre Polus: ”CTP considera cursele nerentabile”

 

Un consilier local a sărit în ajutorul angajaților din centrul comercial Polus, care vor linii suplimentare de transport în comun. 

 

Daca nu reusim sa introducem cateva autobuze spre Polus, dimineata, pentru angajatii Polus, ISDC, Aegon si Nsyre Romania si tergiversam un an de zile solicitarea, atunci sa nu ne mai miram de reactiile negative ale mediului de afaceri fata de administratia locala.

 

Astazi Polus plateste pentru cele cateva linii de transport in comun ce ajung din oras la centrul comercial, pentru ca CTP considera cursele nerentabile”, a afirmat Ioan Bîldea.

 

Acesta a trimis și o solicitare în scrie Companiei de Transport Public Cluj-Napoca pentru a fi lămurită situația. 

 

SOLICITARE

 

Către: Compania de Transport Public Cluj-Napoca

În atenția: Domnului Liviu Neag

Subsemnatul Ioan Bîldea, vă solicit să îmi puneți la dispoziție contractul încheiat între Polus Transilvania și CTP Cluj-Napoca referitor la transportul în comun.

 

Fac această solicitare deoarece am aflat că programele de circulație pe ruta Cluj-Napoca – Polus au fost realizate după cerințele Polus Transilvania, care plătește pentru acest serviciu public. Drept urmare, solicitările primite din partea clujenilor care lucrează în cadrul complexului comercial Polus, referitoare la posibilitatea de a introduce o cursă 24B care să ajungă la 7:50 în stația Polus iar seara, ultima cursă să fie în jurul orei 22:40 sunt condiționate, conform răspunsului pe care l-am primit de la CTP Cluj-Napoca de acest contract(ale cărui condiții nu se cunosc).

 

Clujenii care lucrează la unitățile comerciale din Polus trebuie să ajungă dimineața la ora 8:00 iar seara, la închidere, nu se pot încadra în cele 25 de minute după ora 22:00 și ar fi nevoie de o mică prelungire. În prezent, primul autobuz pe linia 24B pleacă la ora 8:30 din stația Snagov-Capăt de pe strada Unirii și ajunge la ora 9:05 la Polus, iar seara, ultimul 24B care pleacă de la Polus este la ora 22:25.

 

Având în vedere faptul că pentru angajații magazinelor, nu există altă variantă decât taximetrele și acestea de multe ori nu fac curse scurte precum

capăt Calea Florești – Polus, dar și faptul că pe lângă sesizarea primită de la angajații Polus, am primit aceeași solicitare și de la angajați ai ISDC, Aegon și Nsyre Romania, cred că este cazul să găsim o rezolvare cât mai rapidă la această problemă. Si anume suplimentarea curselor ce ajung la Polus”, scrie Bîldea.

 

Grupul Immoeast, proprietarul Polus Center Cluj (PCC), a avut linii gratuite până în 1 septembrie 2008, pe care le-a finanțat din fonduri proprii, chiar de când s-a deschis mall -ul. Complexul din Florești era izolat, în comparație cu Iulius Mall Cluj și a vrut să mai reducă din handicap.

 

Cei de la Polus au avut curse speciale gratuite pe care le-au sustinut ei. Au decis sã renunte la aceastã metodă de atragere a clientilor si au spus că vor linii normale. Noi vom introduce trei linii noi, pe care le vom evalua după o o lună si vom vedea dacă vom ajusta sau vom rări din autobuze”, a declarat atunci directorul CTP, Liviu Neag.

Comentarii Facebook