rosal_feb.jpg
Image 1 of 2

Politic/Administrativ

Primăriile de cartier din Gheorgheni, Mărăști și Mănăștur au fost renovate. S-a suplimentat personalul și s-au deschis noi ghișee

  
  





Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță că în luna decembrie au fost renovate spațiile din cele mai aglomerate dintre registraturile de cartier ale Primăriei, cele din Gheorgheni, Mărăști și Mănăștur.

Conform primăriei, s-au creat noi ghișee, unde a fost suplimentat personalul, pentru a se evita aglomerația de început de an.

De asemenea, dupa data de 5 ianuarie, cand începe și programul de încasare a taxelor și impozitelor locale, clujenii nu vor mai fi nevoiți să aștepte la cozi pentru a-și achita obligațiile față de comunitate.

Reamintim modalitățile de plată a taxelor și impozitelor locale puse la dispoziție de Primăria Cluj-Napoca:
− direct la ghișeele instituției, cu numerar sau card bancar;
online, pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro sau pe www.ghiseul.ro;
online, cu ajutorul codului QR de pe înștiințarea de plată a impozitelor.

Contribuabilii persoane fizice şi juridice pot solicita înregistrarea ca utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale. Informaţii privind procedura şi actele necesare se găsesc pe site-ul primariei www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Taxe şi impozite.

În perioada 3 – 4 ianuarie 2017, activitatea de la ghişeele instituţiei din Piața Unirii nr. 1 de încasare a taxelor şi impozitelor locale şi de eliberare a certificatelor de atestare fiscală este întreruptă, datorită operaţiunilor necesare închiderii anului fiscal 2016 și deschiderii anului fiscal 2017.

În zilele de 3 şi 4 ianuarie 2017 se pot achita doar taxele de liberă trecere, de urbanism, de evidenţă a populaţiei, judiciare şi extrajuridiciare de timbru, rate, chirii, locuinţe şi teren, precum şi amenzile, la ghişeele Centrului de Informare pentru Cetățeni, de pe strada Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier.

Programul de încasare a impozitelor şi taxelor va fi reluat începând de joi, 5 ianuarie 2017, la toate ghișeele instituției (Piața Unirii nr. 1, Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier).

Declarațiile de impunere însoțite de documentele justificative - pentru stabilirea valorii impozabile a clădirilor nerezidențiale - se depun până la data de 31.03.2017.

De asemenea, de marți, 3 ianuarie 2017, se pot depune solicitări pentru eliberarea abonamentelor de parcare, în timp ce taxa abonamentelor de parcare se poate achita începând de joi, 5 ianuarie 2017 și până la sfârșitul lunii martie 2017.

3-1-2017, 14:44
76 vizualizări
1 comentarii
bla-bla4-1-2017, 13:23
Sigur ca se impunea suplimentarea personalului, in loc sa faca plata on-line functionala!! Pe toti acesti oameni ii platim noi, ca sa se uite cu superioritate la noi!!

Cele mai citite ştiri din Politic/Administrativ

1395 vizualizări
28-3-2017, 14:22
Parcul Feroviarilor va intra în proprietatea municipiului Cluj-Napoca. Moment istoric» Vezi tot
124 vizualizări
28-3-2017, 11:15
Primăria Cluj nu mai răspunde sesizărilor de pe domnuleprimar.ro. Îi trimit pe cetățeni să folosească aplicația primăriei» Vezi tot
123 vizualizări
28-3-2017, 13:54
Incident în timpul procesului lui Dragnea: Mulți îmi vor demisia din viață» Vezi tot
97 vizualizări
28-3-2017, 20:21
Investiţii substanţiale ale Consiliului Judeţean Cluj pentru creşterea calităţii serviciilor medicale » Vezi tot
55 vizualizări
27-3-2017, 17:05
Palatul Banffy din centrul Clujului va fi reabilitat» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Care credeți că este cel mai sigur / cu cel mai avantajos cost al vieții din Cluj-Napoca