rosal_feb.jpg
Image 1 of 2

Politic/Administrativ

Primăriile de cartier din Gheorgheni, Mărăști și Mănăștur au fost renovate. S-a suplimentat personalul și s-au deschis noi ghișee

  





Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță că în luna decembrie au fost renovate spațiile din cele mai aglomerate dintre registraturile de cartier ale Primăriei, cele din Gheorgheni, Mărăști și Mănăștur.

Conform primăriei, s-au creat noi ghișee, unde a fost suplimentat personalul, pentru a se evita aglomerația de început de an.

De asemenea, dupa data de 5 ianuarie, cand începe și programul de încasare a taxelor și impozitelor locale, clujenii nu vor mai fi nevoiți să aștepte la cozi pentru a-și achita obligațiile față de comunitate.

Reamintim modalitățile de plată a taxelor și impozitelor locale puse la dispoziție de Primăria Cluj-Napoca:
− direct la ghișeele instituției, cu numerar sau card bancar;
online, pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro sau pe www.ghiseul.ro;
online, cu ajutorul codului QR de pe înștiințarea de plată a impozitelor.

Contribuabilii persoane fizice şi juridice pot solicita înregistrarea ca utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale. Informaţii privind procedura şi actele necesare se găsesc pe site-ul primariei www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Taxe şi impozite.

În perioada 3 – 4 ianuarie 2017, activitatea de la ghişeele instituţiei din Piața Unirii nr. 1 de încasare a taxelor şi impozitelor locale şi de eliberare a certificatelor de atestare fiscală este întreruptă, datorită operaţiunilor necesare închiderii anului fiscal 2016 și deschiderii anului fiscal 2017.

În zilele de 3 şi 4 ianuarie 2017 se pot achita doar taxele de liberă trecere, de urbanism, de evidenţă a populaţiei, judiciare şi extrajuridiciare de timbru, rate, chirii, locuinţe şi teren, precum şi amenzile, la ghişeele Centrului de Informare pentru Cetățeni, de pe strada Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier.

Programul de încasare a impozitelor şi taxelor va fi reluat începând de joi, 5 ianuarie 2017, la toate ghișeele instituției (Piața Unirii nr. 1, Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier).

Declarațiile de impunere însoțite de documentele justificative - pentru stabilirea valorii impozabile a clădirilor nerezidențiale - se depun până la data de 31.03.2017.

De asemenea, de marți, 3 ianuarie 2017, se pot depune solicitări pentru eliberarea abonamentelor de parcare, în timp ce taxa abonamentelor de parcare se poate achita începând de joi, 5 ianuarie 2017 și până la sfârșitul lunii martie 2017.

3-1-2017, 14:44
19 vizualizări
1 comentarii
bla-bla4-1-2017, 13:23
Sigur ca se impunea suplimentarea personalului, in loc sa faca plata on-line functionala!! Pe toti acesti oameni ii platim noi, ca sa se uite cu superioritate la noi!!

Cele mai citite ştiri din Politic/Administrativ

12 vizualizări
19-1-2018, 10:49
ATENȚIE, șoferi! S-au efectuat lucrări de deszăpezire pe aproape 100 de drumuri din Cluj. Se circulă în condiții de iarnă» Vezi tot
11 vizualizări
18-1-2018, 20:37
Clujeanul Eckstein-Kovacs Peter, membru UDMR, organizează deplasarea maghiarilor la București, în 20 ianuarie» Vezi tot
9 vizualizări
18-1-2018, 20:18
Florești: Cum arată bugetul pe 2018» Vezi tot
8 vizualizări
18-1-2018, 15:24
PSD -iștii clujeni îl acuză pe Emil Boc că nu a atras fonduri europene» Vezi tot
8 vizualizări
15-9-2017, 16:54
Cluj: Harta cartierelor! Cum au crescut cartierele Clujului din 2016 în 2017» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?