Kiat, Tirenna Scavi sau Diferit au depus oferte pentru centura Florești

 

Pentru a construi centura Florești au depus oferte companii importante din domeniu, precum Kiat, Tirenna Scavi sau Diferit.

 

În total nouă firme au depus oferte pentru realizarea Drumului de Legătură SUD Florești, cel care va avea un traseu prin spatele zonei Polus - Metro. Astăzi a fost ultima zi de depunere a ofertelor, existând 9 oferte. În continuare, în cel mai scurt timp, Comisia de licitație va evalua ofertele, va cere eventuale clarificări și va desemna câștigătorul licitației. Realizarea drumului de Legătură Nord este finanțată exclusiv din bugetul comunei Florești, grație unui credit revolving, obținut deja în urma unei licitații. 

 

Cele 9 firme care au depus oferte, precum și valoarea acestora, în ordinea depunerii documentelor.  

 

SC DIFERIT SRL (28,400 milioane lei)

KIAT GROUP CONSTRCT (C-TIN SANDU ALDEA96) + VIAROM CONSTRUCT (29,401 milioane lei)

SC NORD VEST INFRASTRUCTURĂ ȘI SERVICII SRL (30,477 milioane lei)

SC NAPOCA SA (milioane lei)

TIRRENA SCAVI SPA (31,888 milioane lei)

SC SYLC CON TRANS SRL (32,579 milioane lei)

SC NORD CONFOREST SA (33,262 milioane lei)

ANTREPRIZA REPARAȚII ȘI LUCRĂRI ARL CLUJ SA (35,012 milioane lei)

SC PORR CONSTRUCT SRL (36,182 milioane lei)

 

Sper ca în urma analizei ofertelor tehnice să nu avem contestații și să putem începe lucrările în aprilie-mai. În mod normal, funcție și de condițiile meteo precum și alți factori, în noiembrie ar trebui să avem drumul de legătură utilizabil”, a spus primarul comunei Florești, Horia Șulea. 

 

 

Drumul, care va porni din strada Tăuțiului și va face joncțiunea în Cluj Napoca cu Drumul Sfântul Ioan, va avea o lungime de 2,685 km (firul principal, la care se adaugă încă doi kilometri de bretele).

 

Drumul de Ocolire SUD va avea 11 podețe și 2 poduri, precum și două girații și 3 intersecții. Vor fi incluse și două bretele de legătură cu DN1, una în zona Metro și una în zona Polus. Carosabilul va fi de 2x 3,5 metri, pe o parte trotuarul va fi de 1,5 metri, iar pe cealaltă parte va fi inclusă și o pistă de biciclete, lățimea ansamblului trotuar – pistă de biciclete fiind de 2 metri. Toate acestea alături de rigole ranforsate, zid desprijin pe coloane, șanțuri de beton, rambleu, piloți forați, filtre drenante, drenuri orizontale și, bineînțeles, semnalizare rutieră.

Comentarii Facebook