Cluj-Napoca: Cum se depun cereri online pentru obținerea unui loc de parcare

 

Primăria Cluj-Napoca le pune la dispoziția celor interesați posibilitatea de a depune o cerere online pentru un loc de parcare.

 

Din 3 ianuarie, clujenii vor avea și această opțiune. Nimeni nu îi poate opri să vină și să stea din 3 ianuarie la coadă, dar pot depune cererea online. 

 

Se acesează site -ul Primăriei, secțiunea Servicii Online/ Serviciul parcări/ Depunere online, se completează cererea cu toate datele. Sistemul va transmite un email solicitantului și apoi se confirmă prin email”, a explicat primarul Emil Boc.

 

Primăria Cluj-Napoca anunță că începând cu data de 3 ianuarie 2018, ora 08.00, clujenii care doresc să înregistreze o cerere pentru atribuirea unui loc nou de parcare cu abonament în cartiere au posibilitatea de a înregistra cererea online și a evita astfel timpul de așteptare la ghișeele Primăriei. În urma depunerii cererii online, solicitanții vor primi pe adresa de e-mail numărul de înregistrare în sistemul de management al documentelor instituției, în baza căruia cererea va fi procesată, în conformitate cu prevederile Regulamentului aprobat prin HCL 25/2010.

 

Menționăm faptul că începând din data de 3 ianuarie 2018, ora 08.00, clujenii au de asemenea la dispoziție  posibilitatea de a depune cereri pentru atribuirea unui loc nou de parcare cu abonament atât la ghișeele primăriilor de cartier, cât și la ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni (strada Moților nr. 7). Plata abonamentelor de parcare se va putea face începând din data de 8 ianuarie 2018.

 

Cererile de parcare pentru riverani din cartierele municipiului Cluj-Napoca pot fi depuse online de către persoanele fizice cu domiciliul stabil sau reşedinţa în Cluj-Napoca care deţin în proprietate un autoturism cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate sau au în folosinţă un autoturism proprietatea unei persoane juridice în baza unei adeverinţe sau contract de comodat, respectiv persoanele juridice cu sediul social sau punctul de lucru în Cluj-Napoca cu autoturism în proprietate cu inspecţia tehnică periodică în valabilitate (în conformitate cu HCL 25/2010, art.1.)

 

O persoană poate completa online o singură cerere. Cererea se va completa pe numele persoanei care figurează ca proprietar/coproprietar în certificatul de înmatriculare al autoturismului și va avea anexate documentele solicitate, în caz contrar nu va putea fi considerată validă.

 

Locurile de parcare din cartierele municipiului Cluj-Napoca se repartizează conform HCL 25/2010 după data de 31 martie a anului în curs.

 

Prin accesarea serviciilor online ale Primăriei toți clujenii care solicită un loc de parcare cu abonament în cartiere sau în parkingurile de cartier vor putea realiza această solicitare de acasă, din fața calculatorului, începând din data de 3 ianuarie 2018, ora 08.00, urmând câțiva pași simpli și ușor de realizat și respectând următoarele condiții: înregistrarea unei singure cereri pentru o persoană (un CNP/CUI) și având o adresă de e-mail validă (necesară pentru validarea solicitării și acces la înregistrarea efectivă în sistemul de gestiune a documentelor Primăriei).

 

Pași de urmat:

 

1. Se accesează site-ul www.primariaclujnapoca.ro la secțiunea „Servicii online”, „Parcări” - ”Cerere parcare”.

2. Se completează câmpurile privind datele de identificare.

3. Se completează câmpurile privind adresa locului solicitat de parcare și informații privind vehiculul pentru care se solicită loc de parcare.

4. Sistemul va trimite un e-mail solicitantului pe adresa precizată pentru a verifica validitatea datelor personale înregistrate în pașii anteriori. 

5. Confirmarea înregistrării cererii se realizează prin accesarea link-ului primit pe adresa de e-mail (PAS OBLIGATORIU pentru finalizarea procedurii). 

6. Revenit în sistemul de înregistrare, solicitantul va atașa copie (poză) după talonul mașinii și actul de identitate.

7. După realizarea tuturor pașilor precizați mai sus solicitantul va primi pe adresa de e-mail numărul de înregistrare în sistemul de management al documentelor instituției, în baza căruia cererea va fi procesată, în conformitate cu prevederile Regulamentului aprobat prin HCL 25/2010.

 

Este foarte important ca solicitantul să completeze o adresă de e-mail validă și corectă. 

 

Pentru o adresă de e-mail și un CNP/CUI se permite înregistrarea unei singure cereri! Încercarea de a depune mai multe cereri pentru același solicitant se va considera tentativă de fraudă și va duce la anularea cererii.

Comentarii Facebook