rosal_feb.jpg

Politic/Administrativ

Boc cere ca școlile din centru să își schimbe ORARUL, pentru a evita blocarea traficului: Trebuie orar diferențiat

  



 

Primarul Emil Boc i-a cerut inspectorului general școlar, Valentin Cuibus, să discute cu directorii școlilor din centrul Clujului, pentru a schimba orarul la care copiii vor începe cursurile. 

 

Avem nevoie de a ne conjuga eforturile și de a încerca până la 1 octombrie să impunem conducerii școlilor și liceelor din zona centrală a Clujului să își modifice ora de începere a cursurilor după următorul orar: 8.00, 8.30, 9.00. Doar prin această modalitate vom reuși să degrevăm din aglomerația existentă la începutul anului universitar, dar și începând cu 15 septembrie din centrul Clujului. Cred că stă la îndemâna noastră de a impune această politică publică și educațională de transport. Noi am făcut tot ce a ținut de noi cu liniile dedicate de a încuraja transportul în comun și le-am dat în funcțiune înainte de 1 septembrie. Facem în continuare eforturi la nivel de infrastructură pentru amenajarea unor sensuri giratorii, lărgirea unor intersecții, pentru a facilita accesul și al pietonilor și al șoferilor și al transportului public.

 

Este în beneficiul tuturor și de bun simț și nu este greu să solicităm, după un program pe care dvs. să îl gândiți cu conducerea școlilor, să își gradeze sosirea la școală dimineață. Poate fi ora 7.30, de ce nu dacă unii doresc, dar 8.00, 8.30, 9.00 ar fi un lucru care s-ar vedea în concret în circulația din centrul Clujului. Repet, nu mă refer la școlile din cartier, ci la cele din centrul Clujului. Dacă veți reuți, domnule inspector, noi vă stăm la dispoziție să asigurăm prezenșa poliției locale pentru a gestiona traficul”, a explicat primarul Emil Boc.

 

Vom fi deschiși. Lucrurile au început deja de acum 2 ani de zile, de când structurile primare de la Racoviță și Șincai au fost mutate în apropierea centrului. Ținând cont de lucrările de la Coșbuc, clasele primare vor fi mutate și ele. Încă din cursul anului trecut am început să mergem cu orele 7.30, 8.00, 8.30 pe zona Șincai, Racoviță, Reformați. 

 

Vom încerca să mergem în continuare, sigur, aici e o reţinere serioasă din partea părinţilor. Dar va trebui să impunem aceste lucruri. Cred că lucrurile se pot aşeza. Nu avem nicio problemă din acest punct de vedere, vom încerca cu directorii şcolilor să avem o discuţie pentru că e o nebunie ce se întâmplă în zona centrală, acesta este adevărul, şi trebuie să găsim soluţii”, a afirmat Cuibus.

 

La școlile din zona centrală a Clujului învaţă aproximativ 12.000 de elevi.

5-9-2017, 21:54
130 vizualizări
61 comentarii
RO10-9-2017, 10:46
SOLUTII SUNT,DAR NU SE VREA!!Metrou,tren la suprafata.autostrada care sa taie orasul ,Boc a facut un Babilon fara iesiri,o mahala tip asiatic.























Dr.7-9-2017, 17:26
Madam Boc Oana, ia-l pe sotiorul tau si-l du la un medic de cap, e deranj mare la mansarda si nimeni din obedientii prieteni nu-i spun pe fata, luna trecuta voia Jurasik Parck in zona Floresti, la rezervele de apa ale Clujului, Tuneluri, Somes cu feribooturi, avioane in loc de taxi, teleportari si tv purtari, poate un pic de concediu de boala sau ceva sa-si revina, in halul asta DNA ii va da NUP si sincer nu merita asta, mai ales noi.
Kkkk6-9-2017, 19:22
Boc, cand ai aprobat constructia de caldiri de birouri in centru si Piata M.Viteazu ce c**** a fost in capul tau?
Dan Manastur6-9-2017, 18:49
Mi s-a implinit un vis ;Clujul Blocat'.Doamne-s-multam.
Sorin7-9-2017, 14:54
Da ce dracu cauți tu in Cluj , stai acolo in Floresti ,unde ți-e locul!
normal7-9-2017, 22:09
Cu boc, "inventatorul undei rosii", la ce te asteptati?
Boc isi bate joc6-9-2017, 17:42
Adulatorii fundului din primarie sunt impotriva centurilor si parkingurilor.
Decat sa faca strazi si parkinguri, ei se razbuna pe copii si dau sfaturi despre cum sa-i duci la scoala la ore diferentiate.
Decat sa muncesti si sa faci parkinguri, e mai usor sa dai vina pe copii.
Astia-s votantii piticului securist care uraste pensionarii si le-a taiat pensiile, care uraste muncitorii si le-a taiat salariile, care uraste copiii si ii forteaza sa mearga la scoala la ore diferentiate.
haha6-9-2017, 18:49
Ce de texte expirate ...
Boc isi bate joc7-9-2017, 17:59
Da, munca e expirata ptr tine si adulatorii fundului pitic.
Parkingurile si centurile sunt chestii expirate, schimbarea programului copiilor e un trend.
Mars si mai da o limba.
Moc Buie 6-9-2017, 17:39
Dați ture cu zece la oră până găsiți loc de parcare .
Cucu6-9-2017, 17:25
Muiie boc,s***** borat si comunist ca nu ai facut nimic pt decongestionarea traficului...bun,si inca ceva,deagi parinti,nu'i musai sa duceti pruncii pana in poarta la scoala si sa le puneti toate pe tava,ca nu de alta,dar ii indobitociti si ii faceti retardati si putori obeze + ca nu invata nimic,numa avioane au in cap...boc,sper cazi in cap,sa nu schiopatezi!te pup cu lopata peste fălci!
Dan Manastur6-9-2017, 20:23
Cucu cucu ! esti acelasi postac ca si mine 6-9-2017, 18:49 ! cucu cucu !!
Iojy Ferentari Ștefan uita la Nokia Buie6-9-2017, 17:03
Prima serie de elevi să înceapă de la ora 5 zilnic nu de la 7,5 bine BaselibriBokule împuțit pestilential.
vio6-9-2017, 16:28
totul din cauza traficului.
reiau:
Boc, ce ai facut in 12 ani pentru imbunatatirea traficului (exceptand masurile din ultimile 3-4 luni care se simt); politica? Atunci de ce ai vrut sa fii primar?
Boc, ce lucrari ample de infrastructura ai incepute in oras la nivel de proiectare sau licitatie, din categoria: strazi suspendate, tunele, pasaje denivelate, deschhidere strazi noi etc.?
Daca nu exista, inseamna ca ne scoti ochii cu lucrari imediate, insa pe termen lung nu ai nimic. Nu vreau sa aud de centura. E alta mancare de peste. Problema este ce faci tu in oras nu ce fac altii la centura.

mario6-9-2017, 21:45
Astfel de lucrari il depaesc.
Boc nu stie numai sa puna pavaj si sa decoperteze si sa reasfalteze inutil. Aa, si sa nu uit, festivaluri.
Roby6-9-2017, 13:44
Sustin decizia primariei. M am saturat de strazi blocate la ore de varf de masini in jurul scolilor din centru.
Domnul Radu6-9-2017, 12:50
O masura excelenta. Ma inclin
domnule radu6-9-2017, 12:55
Te-ai inclinat suficient de mult ca sa poti pupa kurul lui boc?
don radu6-9-2017, 14:34
In 4 labe radule, la crepetura sa iasa carnatul, hmmmm ce gustos....
madriano6-9-2017, 11:31
Sunt curios daca tovarashu Boc va cere CTP ca autobuzele destinate elevilor sa circule la ore diferite. Si daca vom avea autobuze care sa circule pe strada Avram Iancu. Si daca Politia Locala va patrula in zona scolilor pentru a impiedica parcarea ilegala.
Altfel e gargara ieftina din partea primarului.
....6-9-2017, 12:03
Apai nu e chiar gargara ieftina. Daca jumate din scoli vor incepe la 8 si celalta jumate la 8.30, se rezolva ceva
Dan6-9-2017, 12:21
se rezolva pe dracu. oricum duci copilul pe 7:45 la scoala ca sa poti ajunge pe 8 la slujba. ori voi credeti ca toata lumea ii patron in orasul asta si merge la servici cum il taie capul.

stau si copiii jumate de ora in clasa doar ce sa faca. abia au vreme sa mai faca ceva traznaie pina intra profesorul la ora.

sau poate vorbeste stapinu orasului si la noi la firma.. sa incepem fiecare la 15 minute dupa ce incepe copilul scoala.
.
dan6-9-2017, 13:41
Se duce singur la scoala copilul in caz ca nu e dus cu sorcova si chiar nu poate. Eu la 7 ani eram agatat cu mana de bara troleului si mergeam din marasti pana pe paris singur si nu am murit. Si multi altii au facut la fel
Dan6-9-2017, 15:18
pai copii mei sint elevi in centru la singura scoala cu predare in limba germana . de acasa pina la cea mai apropiata statie de autobuz avem 800m (cam 17 minute pentru un elev de clasa 0-IV) calatoria cu autobuzul dureaza aproximativ 25 minute, apoi urmeaza o traversare a zonei piata cipariu care mai costa un minim de 5 minute. Adica aproximativ 50 de minute de acasa la scoala cu facilitatiile orasului de 5*. Eu am de ajuns pe 8 fix in zona Selgros.. imi sugerati un traseu optim? multumesc.
solutia6-9-2017, 11:31
Puneti un politist local in jurul scolilor dimineata. Cum se opreste un "parinte" pentru "2 minute" amenda direct.

Rezultate garantate intr-o saptamana daca iau amenda in fiecare zi pentru blocarea traficului.
poov6-9-2017, 11:02
Sa se verifice cati copii locuiesc de fapt in centru, si cati sunt cu flotant. Ia sa se bage o regula ca sa iti trebuiasca buletin, nu doar flotant sa vedeti cum se raresc copii de la scolile din centru, pentru ca sunt multi dispusi sa iti faca flotant, dar mult mai putini sa te ia in spatiu.

Sa se faca verificari de catre sectoristii care oricum dorm toata ziua, cati copii locuiesc intr-adevar la adresele unde au flotant si cati nu, ca daca ar merge la scoli cei din zona atunci nu s-ar mai crea nici un blocaj in trafic, dar copii de bani gata nu pot merge pe jos ca le cad ouale, asa ca trebuie parintii sa ii aduca la scoala in centru.

Cu diferentierea orarului, eu consider ca doar se va bloca mai mult timp circulatia, pentru ca boul e bou, domnul Emil Boc nu intelege ca nu se blocheaza circulatia din cauza ca vin oamenii la scoala cu copii, ci din cauza ca 10-20 din ei parcheaza "2 minute" si blocheaza o banda pe Avram Iancu, o alta banda pe Universitatii si asa mai departe!

Ce vrea acest imbecil de primar este ca aceste benzi sa fie blocate cu o ora mai mult!
Crist6-9-2017, 14:27
Sunt total de acord! Pe mine nu m-a dus nimeni la scoala. Am mers singura, indiferent ca ningea, ploua sau erau 40 de grade afara. M-au educat parintii sa ma asigur cand trec strada, sa am grija de mine. Si nu am patit absolut nimic. Am fost fericita si am avut parte de o libertate benefica. Cei de acum de ce nu sunt capabili de asa ceva? Si de ce copilul trebuie sa mearga la scoala doar in centru? Celelalte scoli au raie, sau ce ??????? Oameni batuti in cap
Adds6-9-2017, 15:59
Da,numa ca pe cand erai copil nu avea tot orasu masina.acum sunt care au si 2-3 masini....
Razvan6-9-2017, 17:13
Câte scoli de cartier Cunoaște-ți cu predare in limba germana sau italiana sau spaniola ...? Ca acum toată lumea vrea sa aibă copii educați si școliți ...? Cu ce scoli de cartier se poate compara nivelul de predare de la Baritiu , Șincai , Racoviță ....?
alina6-9-2017, 17:33
eu nu am nici flotant nici bulentin de centru...stau in Iris si singura scoala in zona e Iorga (la 15 min de casa pe jos) sau Agarbiceanu in Marasti...cine vrea ca copilu sa invete ceva sa il duca la scoala buna cum e scoala Horea cine e lasa-ma sa te las recomand Iorga...unde e varza scoala si ca cladire si ca director fata de Horea...cine vrea nu are decat sa vina in Iris cu autobuzul 39 langa liceu Tehnofrig sa intre in curte la Iorga sa vada cum arata o cladire cu copii de cls primara... apoi sa mearga la Horea si sa aleaga...
poov6-9-2017, 22:41
Astia care va plangeti ca nu sunt bune scolile de cartier, pai faceti cerere fratilor sa se schimbe directorul, sa se invete italiana, spaniola si germana si in scoala voastra ca primesc acelasi salarii ca cei din centru! In loc sa faceti asta, va inghesuiti ca niste prosti la scolile bune sa va laudati pe la vecini la ce scoli v-ati bagat plozii ca "va permiteti"
Tobosarul6-9-2017, 9:22
D-le Primar,problema este in OGRADA dumnevoastra.Constructiile nebumesti din centru au fost aprobate de institutia pe care o patronati cu ajutorul votantilor.Pe 100MP locuiau 6-8 persoane,in momentul de fata locuiesc cel putin 100-120 de persoane.Gasiti dumneavoastra SOLUTIA.Clujul se poate extinde la periferie,nu trebuie distrus orasul vechi,toate orasele civilizate pastreaza TRECUTUL reabilitand cladirile vechi.
Beton6-9-2017, 9:56
Foarte bine spus. Ba mai mult, pe spatiul unde locuiau 5 - 6 persoane, acum sunt firme cu 1.000 - 1.500 angajati. In centrul orasului!!! Dar se stie bine ale cui sunt acele cladiri monstruoase.
Pacat ca deja e prea tarziu, oraasul l-a distrus. Boc cu solutiile lui: daca sunt prea putine locuri de parcare - interzicem parcarea cu totul, daca este circulatia aglomerata - lasati masina acasa si mergeti pe jos, etc. Ce-l doare pe el trecutul unui oras cu care el nu are NIMIC COMUN?
...6-9-2017, 12:06
Cam asa e in toate europa.
Europa6-9-2017, 14:56
Tu de unde stii mai prostule? Tarlaua cu capsuni nu inseamna Europa, cu E mare mai repetentule de cls. a.1-a.
marius6-9-2017, 8:17
cand sa ploua? cand sa ne educam copii? cand decid altii pentru altii mai mici? Cand putem circula pe trotuare de masini? cand igienizati orasul? cand politizarea se va termina?
vorph6-9-2017, 8:08
Nu ar fi mai simplu sa inchideti scolile? Cloaca politica pe care cu onor o reprezentati nu are nevoie de oameni educati. Analfabetii, mortii si pomanagii stiu de fiecare data pe cine trebuie sa voteze.
@vorph6-9-2017, 11:27
Corect. Am un var cu 4 clase care cred ca ar fi perfect ca noul primar la Clujului.
Florina6-9-2017, 7:25
De trei ani, cel putin, scolile din centru au ore diferite de incepere a programului ( de la 7,30 la 8,30). De zeci de ani de zile scolile din centru exista in locatiile respective. S-a rezolvat ceva? Nu prea, in plus ati si desfiintat locurile de parcare din centru ca sa fie perfect.
Problema, pe care dl primar nu vrea sa o vada , este ca dumnealui si functionarii din primarie au sufocat centrul Clujulul prin autorizarea si construirea namilelor de cladiri de "bussines". Au facut, domnul primar si subalternii lui, un calcul sa vada cate masini vin inspre aceste cladiri si aglomereaza ramanand parcarcate pe strazile limitrofe ( tot din centru, desigur) Nu! Pentru ca e mai important interesul personal si de grup mic, decat interesul comunitatii! Ce sa zic, scolile sunt de vina pt aglomerarea Clujului! Curat tupeu, reinviat cand nu mai esti in cauza ca parinte, pentru ca fetele ti-au crescut! Rusine! Gasiti solutii reale nu fantasmagorice, luind in calcul toate situatiile, nu vazand doar interesul propriu! E usor sa dai indicatii si "solutii" cand nu cunosti problema!
Nae6-9-2017, 8:41
Cand o sa avem un electorat cu picioarele pe pamant, lucid atunci se vor rezolva problemele orasului. Atata timp cat populimea poate fi cumparata ca Untold, si inca pe banii lor, cu ideea ca doar Clujul prin "onoratul" Boc ofera pensionarilor bilete moca, cat timp acestia sunt cumparati cu chefuri de zilele pensionarilor, cand lumpenii sunt bucurosi ca sorb berea pe strada la zilele apei, aerului si fraierului , pana atunci asta-i pohta ce-au pohtit. Poate daca DNA si-ar face treaba s-ar mai schimba cate ceva. Si vorba cuiva din Manastur, sedere placuta in trafic!
Raul6-9-2017, 3:07
Nu mai fiti cretini si injurati in stanga si dreapta, ideea este foarte buna, nu este problema domnului primar ca dvs ati ales sa i trimiteti pe cei mici la o scoala din centru ca nah, alea din cartier nu s bune iar daca copilul e deja la liceu, se poate descurca si singur sa ajunga la scoala, in caz ca nu are vreo problema mintala.
Ravul6-9-2017, 6:40
Tu sigur nu te-ai descurcat singur. "Domnul primar" iti da ajutorarea de rigoare, ceva pensie de handy, retard, schizo, normal ca "domnul" primar e bun si nu trebuie injurat, ca noi suntem cretini dar tu esti imbecil de-a dreptul. Apropos, imbecilitatea este cea mai grava forma de retard mintal, vad ca stii sa apesi pe litere, oare cine te-a trecut in grupa de imbecilitate cand tu esti doar idiot, deci ar trebui sa beneficezi de mai putina "alocatie" de handy? Ori poate ai putea muncii, nu-i nici o rusine sa dai cu matura, mai sunt retardati care o fac si cinste lor. Tu esti un milog ordinar, rahatule!
Cristi6-9-2017, 11:16
Masura este intradevar foarte buna. In Tg. Mures s-a luat aceeasi masura din cauza traficului dezastruos acum 10 ani si a avut efecte imediate.
O nuuu6-9-2017, 3:03
Bravoooo domnule Boc. Flotantii de pe centru nu au de ce sa se supere. Au cumparat flotant, respecta regulile :)))). Toti barosanii au cumparat flotant pe centru si ei au vila prin faget sau dambul rotund.
Nino nino6-9-2017, 3:07
Subsol pe eroilor cu 120 de flotanti. Nu se sesizeaza nimeni? Alooooo
Dan6-9-2017, 10:47
pai problema asta o are si domnu primar. si el isi educa si si-o educat odraslele in centru (Sincai).
sau poate gresesc. scuze. nu domnu primar are problema asta ci soferul domnului primar - angajatul primariei. Ca doar soferu cu VW-ul primariei face trasportul progeniturilor la scoli.
Omg6-9-2017, 12:47
Fetele lui boc sunt la liceu acolo. Scoala generala au facut-o in zorilor. Aici vorbim de scoala generala ca la liceu nu se tine cont de adresa pampalaule.
Charlie6-9-2017, 14:06
Pampalau esti tu cu ma-ta aia sparta-n buci. E vorba de toate scolile, inclusiv liceul
Un parinte6-9-2017, 2:55
Un parinte. Primar impotent si incompetent, cum sa schimbi programul scolilor? Abia reusesc sa-mi duc copilul la ora 7 la scoala (sta in fata scolii pana la ora 8) ptr ca eu sa ajung la servici la ora 8. Incompetentule, ai fost prim-ministru incompetent si ai taiat salariile dascalilor, ai desfiintat scoli si spitale, n-ai fost in stare sa construiesti absolut nimic, nici strazi, nici scoli in cartier, iar acum apari cu propuneri de 2 bani. Sa ne lasam de servici ca sa ne ducem copiii la ora 9 la scoala? Incompetentule, unii muncim, nu belim cariciu ca tine in birourile primariei!
haha6-9-2017, 7:57
De ce trebuie sa-l duci? Nu are picioare? Noi mergeam singuri. Stateam agatati pe bara de la troleu si nu am murit.A, ca e in clasa pregatitoare si tu l-ai inscris ilegal la scoala de fite din centru? Ghinion. Lucrez langa a o scoala de fite din centru. Vad parinti care isi aduc pruncii de la 5-600 de pasi cu masina.
@un parinte6-9-2017, 14:35
No, asta da tragedie! hahaha Sper sa se schimbe programul, poate asa invata si copilul tau sa mearga singur la scoala, fara mami si fara masina lui tati. Sa se descurce singur. Atata protectie, iar cand in sfarsit da copilul ala de libertate, te miri ca se drogheaza si bea si cine stie ce mai face.
Un parinte6-9-2017, 17:36
Daca noi stateam agatati de bara in autobuz, nu inseamna ca la fel trebuie sa stea si copiii din ziua de azi. Ma-ta ii scria scrisori lui tac-tu, tu de ce ii scrii mailuri sau sms-uri prietenei tale? Scrie si tu scrisori cum scria ma-ta. Sunteti niste pedofili care asteapta copii neinsotiti in drum spre scoala.
haha6-9-2017, 18:55
Asta ai facut in tinerete? Progenitura ta la 20 e ani nu stie sa citeasca, nu stie sa-si faca de mancare, orice greutate va intampina va merge plangand la mami-tati. Nu cumva era baiatul tau prostul cu Golf GTI ce a intrat in zid si spunea ca are el bani (pentru cine nu stie despre ce vorbesc, este un filmulet postat pe failtrafic)? Exista un progres, normal. Dar ce faceti voi deja e exagerat. Si mai incet cu acuzatiile de prost gust. Ai terminat cumva la Racovita-Balcescu-etc? Asa te-au educat? Asa o sa-ti educi si progenitura ultrarasfatata? Cand ii cumperi un "bemeveu-haudi" alb?
adi6-9-2017, 1:31
Nu e carpeala si nici o idee rea. Se practica in lumea civilizata.
@adi6-9-2017, 2:58
In lumea civilizata unde au salarii decente astfel incat sa poata trimite copiii cu bona la scoala, sau unde salariul e atat de bun incat un parinte isi permite sa fie casnic si sa ingrijeasca copiii? Doar nu crezi ca parintii renunta la servici ca sa-si duca copilul pe ora 9 la scoala. Banuiesc ca te referi la tari civilizate, nu ca tara noastra unde stapanul tau pe care il lingi in fund, a taiat pensiile si salariile, a desfiintat scoli si spitale. De ce compari tarile civilizate cu tara in care stapanul tau a facut haos? Lingaule platit de securistul pitic ca sa dezinformeze. Tu traiesti din spagile primariei, altfel ai munci de la ora 8 si n-ai avea cum sa-ti duci copilul pe ora 9. Sclav postac platit de securistul pitic.
adi6-9-2017, 10:34
sa ma ierte dzeu, spun ce observ pentru ca am mai umblat prin lume ... mi se rupe de politica. afla ca cei mici se pot deplasa si singuri. afla ca nu toti care muncesc mult incep la 8.

afla ca aceasta idee se foloseste si in State, unde oamenii chiar muncesc. Nu ca tine, care ti-o arzi pe net ca proletar de ora 8 dar faci beletristica de 2 lei la 3 dimineata. ma lasi?
@adi6-9-2017, 17:39
Zi sa mori tu ca in State parintii merg la job cum vor ei pe motiv ca trebuie sa-si duca copiii la scoala. Zi sa mori tu ca te lasa patronul sa mergi pe ora 10 ca sa-ti duci copilul la scoala. Ai spus ce ai observat prin lume? Lingau de fund de primar, salariile de prin lume le-ai observat? Ai observat ca un parinte isi permite sa stea acasa si sa duca copiii la scoala si sa fie casnic? Sau tu ai observat doar ca-l duce la scoala, fara sa observi ce salar are celalalt parinte? Hai, da-i drumu si mai da o limba in fundul primarului.
adi6-9-2017, 20:16
Te ajut eu cu Google-ul, ca vad ca esti de asta cu "pe ora X": Staggered school starting times...

Sunt multe simulari dar mai important, implementari concrete ale acestei solutii, si in tari sarace unde ambii muncesc de dis-de-dimineata, si in tari bogate.

Observa scenarii din diferite colturi ale lumii, judeca dupa capul tau care scenarii seamana cu cel din Cluj si vezi rezultatele. Prostule.
@adi7-9-2017, 18:04
Prostule, n-ai inteles nimic. In alte tari salariile sunt mari, astfel incat unul dintre parinti isi permite sa stea acasa si sa duca copiii la scoala si la ora 11 daca trebuie. Altii angajeaza bone care duc copiii la scoala. Despre asta era vorba, nu despre orar diferentiat! Prostule, daca tu muncesti pe un salar de cacao, sotia ta isi permite sa fie casnica si sa stea acasa ducand si aducand copiii de la scoala? Astia ca tine carora le place sa-l linga pe pitic in fund, vin cu exemple din alte tari. Cand dai un exemplu din alta tara, prima data incepe cu salariul minim, cu infrastructura, abia apoi hai cu celelalte exemple. Exemple ca ale tale pot da si eu, si sa gasesc o tara unde prostii ca tine se executa prin impuscare.
Charlie5-9-2017, 22:37
Pana cand crezi, piticule, dobitocule, ratatul poolii mele, ca mai merge cu carpeli de genul asta? Largiri de benzi, orare diferentiate, banda de autobuze??? Cand vine in octombrie puhoiul de vinituri peste noi cu 100000 masini in plus, ne-am supt cu totii baaaaaaah!! Vrem sa ajungem oras de 1000000 locuitori?? Pai fa ceva in sensul asta, ia niste masuri daca ai coaie, fa metrou, interziceti traficul in centru, pune taxa de oras la vinituri, ceva orice, ca asa nu se mai poate!!!
dancp5-9-2017, 22:58
boc micutul fost student comunist traieste in vremurile alea
pentru el u exista solutii logice pentru trafic descongestionat
da si lingaii ii tirn isonul
om mic si de nimic
proverb romanesc
ce zici bai pdleu basist ebist udrist anticlujean antiroman

Cele mai citite ştiri din Politic/Administrativ

416 vizualizări
17-11-2017, 11:32
Tupeul unui deputat PSD. Clujul așteaptă ca Guvernul PSD să facă centura de Sud, iar Sorin Bota propune o masă de lucru » Vezi tot
246 vizualizări
2-10-2017, 17:10
Noi acuzații la adresa lui Victor Ponta: A fost ofițer acoperit» Vezi tot
144 vizualizări
15-11-2017, 23:12
Așa va arăta Târgul de Crăciun 2017. Plângerile etnicilor maghiari sunt ignorate - FOTO» Vezi tot
110 vizualizări
14-11-2017, 16:39
Noi sensuri unice la Cluj-Napoca. Vezi despre ce străzi este vorba» Vezi tot
107 vizualizări
17-11-2017, 13:35
Tișe convoacă o întâlnire pentru rezolvarea problemelor legate de Aeroportul Cluj» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?