Samsung ia o măsură fără precedent, după eșecul Note 7. Cum vor să convingă oamenii să cumpere noul Galaxy S8


Samsung s-a confruntat cu mari probleme în 2016, din cauza phableturilor Galaxy Note 7, a căror baterie exploda, compania fiind nevoită să retragă toate device-urile din acest model de pe piață.

Totuși, divizia de marketing a sud coreenilor a venit cu o strategie fără precedent pentru companie, în ceea ce privește comercializarea noului flagship.

Conform Android Authority, Samsung ia in considerare varianta de a le oferi utilizatorilor care cumpara Galaxy S8 sau S8+ optiunea de a returna device-ul pana la 3 luni de la cumparare si vor primi toti banii inapoi.

Motivul pentru care cei de la Samsung iau o asemenea decizie este pentru a arata increderea in calitatea produsului si este o miscare normala in contextul in care este vorba despre primul telefon de top lansat de Samsung dupa fiasco-ul Note7. Singura problema: nu este clar daca Samsung va aplica politica de returnare a device-ului dupa 3 luni doar in Coreea de Sud sau si pe alte piete, potrivit yoda.ro.

Samsung va prezenta noile Galaxy S8 si S8+ pe 29 martie, de la ora 17.00, în cadrul unui eveniment special.

Comentarii Facebook