Facebook adaugă reclame și în Messenger. Funcția deja e în teste



Una dintre cele mai importante investiții ale Facebook este aplicația Messenger, din care însă nu scoate venituri.

Totuși, acest lucru se pare că ar urma să se schimbe, compania începând deja o sesiune de testări pentru a determina un mod în care să implementeze reclamele și în această aplicație.
Australia şi Tailanda sunt cele două ţări care au fost alese pentru acest test, utilizatorii de mobil care folosesc aplicaţia Messenger putând vedea reclame pe ecranul principal. În timp ce funcţionalitatea „Your Day” şi mesajele private recente vor rămâne în prim plan, în partea de jos a meniului principal, sub categoria „Favorites”, vor apărea reclame similare cu cele de pe Facebook. Acestea sunt marcate cu eticheta „Sponsored” şi apar ca un carusel compus din articole cu fotografii, titlu, un scurt text şi un link către campania propriu-zisă sau produsul promovat, potrivit go4it.ro.

Rezultatele acestor teste urmează să influențeze, cel mai probabil modul în care sunt afișate reclamele, poziționarea lor și frecvența cu care vor apărea.


Comentarii Facebook