Economic

Urgent Cargus majorează prețurile pe livrări cu 7%, pentru a avea ”un serviciu performant”

  



 

SC Urgent Cargus a anunțat vineri, 17 februarie, majorări de prețuri pentru serviciile prestate. 

 

Compania solicita, din luna martie, colaboratorilor o majorare de preț cu 7% pentru serviciile prestate, pe următorul motiv: ”Avem servicii mai bune față de anul trecut”. 

 

Lista problemelor pe care le-a avut Urgent Cargus anul trecut: 

 

1. Zeci de livrări fără notificări de sms pentru destinatar(precum prevede contractul). 

2. Sute de livrări nelivrate in timp util(cauze: mașini defecte, aroganta agenților ...etc) 

3. Colete uitate si pierdute. 

4. Bunuri ajunse deteriorat la expeditor. 

5. Colaborare proastă între punctele de lucru ale companiei, Comunicare proasta între client si punctele de lucru... etc. 

 

Mihai B., un cititor Știri de Cluj, este unul dintre colaboratorii Urgent Cargus care a primit e-mailul prin care Urgent Cargus anunță majorarea prețurilor. 

 

rosal_dispecerat[1].png
17-2-2017, 15:00
29 vizualizări
6 comentarii
Andrei18-2-2017, 13:10
Curierul de la Cargus catre client: "Ce vrei ba, ce-ti trebe?"

Patit personal.

No comment.
Add17-2-2017, 19:55
Argumentele majorarii preturilor sunt ridicole.
1. SMS la livrare - pai daca ei s-au angajat prin contract si pana acuma nu il respectau, de ce in momentul in care se conformeaza contractului trebuie sa majoreze pretul?
2. Colete nelivrate la timp - problema era la ei. E ca si cum comanzi pizza, ti-o aduce dupa 4 ore rece si iti spune ca data viitoare daca o vrei livrata calda si la timp, te costa suplimentar.
3. Colete uitate si pierdute - sa nu mai vorbim. Ce sens mai are firma de livrare daca nu livreaza? vor spor de stres pentru ca pierd/uita coletele?
4. Bunuri ajunse deteriorat - e ca si cum la restaurant iti cere bani in plus ca sa nu iti scuipe in mancare sau sa nu ti-o scape pe jos.
5. Proasta colaborare intre punctele de lucru - e ca si cum mergi la restaurant, comanzi o chestie si iti aduce altceva, iar la final trebuie sa platesti suplimentar ca sa iti aduca exact ce ai comandat.
Marko17-2-2017, 15:47
... plus ca niciodata, nici macar O DATA nu urca curierul in cladirea de birouri. Sta in dubita si suna sa vina muntele la Mahommed.
ovidiu17-2-2017, 16:56
asta depinde cum povestesti cu omul.
mie de fiecare data cand i-am zis, a venit pana la etajul cerut.
asa fac tot timpul ca ii cheama jos in parcare. dar ii zici frumos ca nu poti cobori si sa urce cu el.
ii de obligatia lui la urma urmei.
Razvan17-2-2017, 20:30
Bietii agenti care livreaza sunt chiar tapi ispasitori. La ultima livrare prin astia, cu scandalul de rigoare, m-a servit un tip arondat pe Apahida, si mi-a facut mie (si altora) livrarea in Marasti, ca sa isi ajute colegii.
Se pare ca pestele de la cap se impute + contribuie sefutii de agentii si cum au dormit si cat sex au facut domnitele de la receptie. Sunt unii angajati care chiar nu vor sa te ajute, sunt magari, ameninta si injura. Au sistem prost cu totul
Razvan17-2-2017, 20:35
*scandalul la call-center si receptie, agentul a fost baiat gigel

Cele mai citite ştiri din Economic

943 vizualizări
21-9-2017, 13:56
Pasagerul cu 2 milioane pe Aeroportul Internațional Cluj! E un nou RECORD - FOTO» Vezi tot
288 vizualizări
21-9-2017, 11:17
Lenjeria de pat, secretul unui somn odihnitor, o găsești acum la eMAG în mii de variante (P)» Vezi tot
94 vizualizări
20-9-2017, 10:33
Programul Prima Casă ar urma să se închidă» Vezi tot
91 vizualizări
22-9-2017, 13:50
Puțin peste 800 de posturi vacante în tot Clujul, la final de săptămână. Ce meserii se caută cel mai mult» Vezi tot
67 vizualizări
20-9-2017, 11:16
Anunțul ministrului Muncii, despre legea pensionării. Până la ce vârstă se va putea lucra» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?