Urgent Cargus majorează prețurile pe livrări cu 7%, pentru a avea ”un serviciu performant”

 

SC Urgent Cargus a anunțat vineri, 17 februarie, majorări de prețuri pentru serviciile prestate. 

 

Compania solicita, din luna martie, colaboratorilor o majorare de preț cu 7% pentru serviciile prestate, pe următorul motiv: ”Avem servicii mai bune față de anul trecut”. 

 

Lista problemelor pe care le-a avut Urgent Cargus anul trecut: 

 

1. Zeci de livrări fără notificări de sms pentru destinatar(precum prevede contractul). 

2. Sute de livrări nelivrate in timp util(cauze: mașini defecte, aroganta agenților ...etc) 

3. Colete uitate si pierdute. 

4. Bunuri ajunse deteriorat la expeditor. 

5. Colaborare proastă între punctele de lucru ale companiei, Comunicare proasta între client si punctele de lucru... etc. 

 

Mihai B., un cititor Știri de Cluj, este unul dintre colaboratorii Urgent Cargus care a primit e-mailul prin care Urgent Cargus anunță majorarea prețurilor. 

 

Comentarii Facebook