Machte Wizz 160x600 px Stiri de CJ.jpg
Image 1 of 2

Economic

Specialiştii Farmec lansează anual circa 100 de produse, dezvoltând unul dintre cele mai valoroase portofolii multibrand (P)

  





Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, va lansa până la final de 2017 cel puţin 3 game noi, ca urmare a strategiei de extindere a portofoliului propriu. Dezvoltarea constantă a unuia dintre cele mai valoroase şi extinse portofolii multibrand de pe piaţa locală presupune anual lansarea şi modernizarea a minim 100 de produse, toţi specialiştii din cadrul Farmec fiind implicaţi în acest amplu proces de producţie.

Prin expertiza cumulată și curajul de a explora cele mai inovatoare teritorii, setăm standardele în industria românească de cosmetică. Provocarea de a creşte cota de piaţă a producţiei autohtone ne-a determinat să creăm unul dintre cele mai complexe și puternice portofolii multibrand. Anual fabricăm 27 milioane de produse, o cifră impresionantă, datorită căreia am fost plasaţi în clasamentul primelor 10 companii româneşti care deţin un portofoliu vast şi valoros de branduri. Această recunoaştere se datorează extinderii constante a brandurilor noastre, introducerii de noi game și linii de produse, adaptate unei piețe tot mai dinamice și exigente, prin care suntem mai aproape de fiecare român. În perioada următoare, cât şi pe termen mediu şi lung vom continua în forţă această direcţie, următoarele lansări surpriză fiind programate până la finalul acestui an”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Capacitatea de producţie a Farmec atinge peste 3.500.000 unităţi/lună. În medie, în funcţie de planificare şi comenzi, peste 2.000.000 de produse sunt distribuite către locațiile de vânzare din comerțul tradițional și modern. Astfel, produsele din portofoliul companiei ajung în peste 24.000 puncte de vânzare din toată țara, în cele 19 magazine de brand și la clienții magazinului online www.farmec.ro.

Activitatea de creare a unei noi game este un proces elaborat, care poate dura şi până la 2 ani. În funcţie de amploarea gamei, investiţia alocată poate fi amortizată în 3-4 ani. Bugetul de investiţii este direcţionat cu preponderenţă către activitatea de cercetare, producţie şi testare, dar şi pentru penetrarea pieţei şi promovare.

În funcţie de complexitatea sa, în dezvoltarea unei noi linii de produse sunt implicaţi specialişti din multiple arii de expertiză, precum chimie, farmacie, dermatologie, economie, marketing.

Prima etapă din procesul de elaborare a noilor game este partea de planificare şi cercetare. În cadrul acestui stadiu sunt examinate multiple analize şi studii de piaţă, astfel încât noile produse să corespundă necesităţilor consumatorilor, inclusiv în termeni de calitate şi eficienţă. Următoarele 7 luni sunt dedicate etapei de inovare şi definitivare a formulelor. Aceasta presupune cercetarea în laboratoare, alegerea celor mai potrivite şi active ingrediente, care sunt dozate şi echilibrate astfel încât să activeze împreună în vederea obţinerii rezultatului dorit.

Alte câteva luni sunt alocate proceselor de design și ambalare, în cadrul cărora sunt testate și selectate formatele și metodele de ambalare, potrivite și adaptate fiecărui produs. După aceste etape urmează realizarea testelor de eficiență, în cadrul cărora produsele Farmec sunt expediate către laboratoare de prestigiu de peste hotare pentru a fi certificate şi a obţine acreditări internaţionale. După aprovizionarea cu materii prime este demarată producţia în masă şi, implicit lansarea pe piaţă a noilor soluţii.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător român de cosmetice - este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.

La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.

rosal_dispecerat[1].png
20-10-2017, 10:13
30 vizualizări
0 comentarii

Cele mai citite ştiri din Economic

155 vizualizări
15-10-2018, 16:01
Un clujean a cumpărat de la Lemnconfex și susține că angajații l-ar fi indus în eroare» Vezi tot
18 vizualizări
15-10-2018, 15:38
Aproape 1.500 de posturi vacante la Cluj. Care sunt cele mai căutate meserii» Vezi tot
6 vizualizări
15-10-2018, 10:50
Trei companii din România, parteneriat pentru inovație: Banca Transilvania, UiPath și Druid» Vezi tot
5 vizualizări
15-10-2018, 14:39
România, locul 5 în topul statelor UE cu cele mai mari vânzări de pesticide» Vezi tot
4 vizualizări
30-5-2017, 11:08
Philip Morris a deschis la Cluj primul IQOS Store din România. Vezi cum arată și unde se găsește (P)» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?