Produsele antirid şi cele dermatocosmetice se află în topul vânzărilor online ale Farmec (P)



Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunţă că Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen se menţin în topurile preferinţelor românilor, fiind în 2017 cele mai solicitate produse în magazinul online. Astfel, în clasamentul vânzărilor online se află produse din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Aslavital Mineralactiv.

Cea mai vândută gamă online este Gerovital H3 Evolution, creată pe baza ingredientelor active de ultimă generație care oferă produselor o eficacitate demonstrată clinic. Din gama Gerovital H3 Evolution, cele mai solicitate produse au fost Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5%, Serul cu Acid Hialuronic 6% și Crema antirid cu Acid Hialuronic 3%.

Pe următoarea poziţie este gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima gamă premium de dermatocosmetice din portofoliul Farmec, lansată în primăvara anului 2017, cu ocazia aniversării Gerovital 50 de ani.

Aslavital Mineralactiv, a treia gamă din topul preferințelor consumatorilor, este o altă gamă unică pe piaţa locală, care are la bază extract ecocertificat de Goji și Argilă 100% naturală, extrasă dintr-o sursă unică – Munții Pădurea Craiului.

În 2017, vânzările din magazinul online au înregistrat o creştere de circa 23% faţă de 2016. Comenzile plasate online au fost realizate atât din ţară, cât şi din străinătate.

Creşterea se datorează mai multor factori cheie, precum: implementarea noii strategii de marketing digital, care a inclus mai multe modificări comerciale şi de funcţionalitate în magazinul online, încrederii consumatorilor în produsele dezvoltate de Farmec, dar şi extinderii în forţă a portofoliului şi pătrunderea pe noi segmente importante.

“Zona de e-commerce este una dintre direcţiile prioritare de dezvoltare în cadrul Farmec. În 2017, am extins beneficiile şi facilităţile magazinului online, pentru a le oferi consumatorilor o interacţiune cât mai plăcută şi un acces cât mai rapid la brandurile şi produsele preferate”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec.

Printre alte game aflate în topul preferințelor online sunt Gerovital Tratament Expert, Gerovital Luxury, Farmec, Gerovital H3 Classic sau Gerovital H3 Men. Astfel, în acest clasament se remarcă atât game consacrate deja, cât şi cele mai recente, printre care Gerovital Luxury, prima gamă de lux din portofoliul Gerovital. Dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă, Gerovital Luxury este disponibilă doar în magazinul online www.farmec.ro şi în reţeaua magazinelor de brand Farmec şi Gerovital.

Comentarii Facebook