O femeie din Dej acuză EuroGSM că a înșelat-o. Compania susține că i-a făcut o ”ofertă cinstită”

 

O clientă a magazinului Euro GSM din Dej îi acuza pe angajati că i-au întocmit un abonament de 12 euro fără sa-l fi cerut. 

 

Am mers in magazinul Euro GSM din Dej sa imi platesc factura telefonica. Acolo, mi s-a spus ca pot beneficia de programul de fidelizare, prin care pot achizitiona pe puncte un nou telefon. Mi-a prezentat oferta, am ales un telefon cat de cat acceptabil. Angajata Carmen M. mi-a spus ca daca accept sa imi mareasca abonamentul actual cu doar 3 euro, pot sa mai cumpar un telefon la un pret mic. Pentru ca 3 euro nu e o suma cu mult in plus fata de abonamentul meu de 9 euro, am acceptat. Mi s-a pus in fata contractul prin care, angajata mi-a spus, ca imi mareste abonamentul cu 3 euro, l-am semnat, am platit cel de-al doilea telefon si am plecat. Astazi, apeland la serviciul clienti de la Orange am aflat ca defapt, pe langa abonamentul meu de 9 euro, angajata Euro GSM mi-a mai infiintat un abonament de 12 euro, pentru cel de-al doilea telefon, pe o perioada de 2 ani de zile. Cred ca asta e o strategie a celor de la EuroGSM sa incheie abonamente noi, probabil au comisioane la contractele nou incheiate”, a declarat o clientă, conform Dejeanul.ro.

 

Doamna respectiva a venit pentru fidelizarea abonamentului Orange Delfin 9, iar colegii din magazin au efectuat prelungirea contractului pentru numărul de telefon 074x-xxx xxx. Ţinând însă cont de obiceiul de consum de servicii de telefonie mobilă a clientei şi în vederea optimizării costurilor lunare suportate, colegii din magazin i-au propus încheierea unui nou contract, Cangur 12, tocmai pentru diminuarea acestor cheltuieli suplimentare şi primirea unui telefon subvenţionat. În consecinţă, factura totală a celor două abonamente ofertate de către colegii din magazin (Delfin 9 + Cangur 12), fără costuri adiacente, este de 21 euro, sumă mai mică faţă de media facturilor pe care clienta le-a achitat în ultimele patru luni, spre exemplu.   

 

Vă asigurăm astfel că reprezentanţii de vânzări ai EuroGsm respectă clienţii, obiectivele fiind de a oferi pachete care să răspundă nevoilor de comunicare ale acestora. Reprezentanţii companiei îşi desfăşoară activitatea cu profesionalism, având obligaţia să prezinte şi să discute în detaliu informaţiile contractuale, precum şi să revină cu explicaţii suplimentare în situaţia în care clientul nu înţelege anumite informaţii sau solicită clarificări. Acest lucru s-a întâmplat şi în cazul domnei care v-a scris, iar în ataşament veţi găsi o copie după contract şi declaraţia pe proprie răspundere prin care aceasta confirmă faptul că i-au fost aduse la cunoştinţă informaţiile aferente noului contract. De asemenea, clienta a fost informată şi cu privire la procedura de soluţionare a reclamaţiilor, prima acţiune în acest sens fiind revenirea în magazin pentru clarificarea neînţelegerilor şi cererea unor explicaţii cu privire la contractul semnat”, a precizat Cristina Szabo, Manager de Marketing al Euro GSM, conform dejeanul.ro.

Comentarii Facebook