Machte Wizz 160x600 px Stiri de CJ.jpg

Economic

Chirii nesimțite în Cluj-Napoca. 230 de euro pentru o cameră. Unde se va ajunge?

  



 

Chiriile din Cluj-Napoca au luat-o razna și s-a ajuns ca pentru o cameră să se ceară 230 de euro pe lună.

 

Buna! Sunt studenta in anul I si caut o persoana cu care sa impart un apartament cu doua camere decomandate, situat in cartierul Zorilor, la vreo 5-7 minute de statia de autobuz

 

Sunt o persoana deschisa, sociabila, ordonata, nefumatoare si nu am animale de companie (sadly, apartamentul nu este pet friendly). Apartamentul are doua dormitoare, o bucatarie spatioasa, baie si balcon. Pretul acestuia este de 475€/luna”, a scris Maria.

 

Uimiși, utilizatorii unui grup specializat în căutarea de chirii au scris că 475 de euro este chiria lună pentru o cameră. ”475:2= 237 euro lunar”, a venit rapid răspunsul. 

 

rosal_dispecerat[1].png
27-8-2018, 10:37
243 vizualizări
126 comentarii
Un clujean de patru generatii29-8-2018, 7:45
Domnilor Clujeni,si ceilalti rezistenti , da, da, am stat zilele astea și m-am tot gândit, ajungând la concluzia ca munca mea, miile de postari scrise de mana mea sunt de pomana mai oameni, n-am schimbat nimic in Cluj, nu ma asculta nimeni, ca daca m-ati fi ascultat demult aveam primar tanar aratos, cu studii si suflet pentru Oras, sunt un tâmpit care n-am sanse, la varsta mea eu nu ma pot lua la trântă cu armate de postaci in simbria lui Boc, acestia fiind mai bine bine organizați decat ma asteptam, etc. Am ajuns si la concluzia sa cred eu ca gasca de entuziasti, de onesti, de neintinati, cu care am pornit la drum, si am început sa sapam, acolo la radacina, in ai da jos pe susnumitii mai jos de catre mine, BOC și TISE, a cam obosit, nu-s ei de calibru si de talie, s-au pleostit, s-au molesit, de fapt s-au prostit, unii erau prosti dinainte, sau nu-i mai ajuta capul sa facă fata mai departe și mai mult de atât. Drumul e greu... Am încercat totul, am pornit la acest drum, dar am ajuns la concluzia ca nu am cu cine, văd ca Nutella si nutellistii platiti, ca numai aia il sustin pe Boc, au câștigat in orasul de pe Somes! Va las pe toti in sloboz, in Somes navigabil, in metro, tuneluri, monoraiuri ca-n Elvetia, zilele desertaciunii si ale lui peste prajit, Andre si Sarmale Recietc, etc, etc.
Pe final clasica urare: sa traiti bine!
Antonia.29-8-2018, 9:38
Vezi numai sa nu deviezi prea tare de la subiect.
Tu ești cel care într-adevăr face parte din curentul anti BOC, cel care vrea cu orice preț sa-i de-a jos pe Boc și Tise, cei care au adus Clujul la nivel european.
Nici nu prea mai ai ce face pe aici pe la Cluj, ar trebui sa te întorci înapoi la origini, ca se dau credite nerambursabile și terenuri moca, dacă ai peste 55 ani !!!
Sa trăiți bine și d-voastra, din partea echipei de elita a primarelului mult iubit de clujenii adevărați, care îl vor vota încă cel puțin 5 mandate de acum înainte, dacă nu cumva va ajunge PREȘEDINTE.
Și chiar va recomandam odihna multă pana la veșnica, mandatul ar fi cazul sa ia sfârșit, ca noi ăștia cu Boc suntem de 2 ori mai mulți și mai uniți decât anul trecut.
georgian28-8-2018, 16:14
Cine nu isi permite poate sa stea in Floresti, Apahida, Baciu... pana la urma pretul chiriilor e stabilit de raportul dintre cerere si oferta. De vina e lipsa locurilor si conditiilor decente din camine.
Exercitiu de gandire28-8-2018, 12:49
Sa luam ca exemplu ipotetic localitatea Caracal. Acum probabil ca se inchiriaza o vila cu 250 de euro acolo si ca sa o cumperi trebuie sa platesti vreo 30.000 de euro.
In urmatorii ani apar investitori care incep sa deschida afaceri acolo, sa faca fabrici, unitati de productie, etc. Treaba merge bine. Pretul inchirierii vilei a crescut acum la 280 de euro.
Peste alti cativa ani de dezvoltare si expansiune apar si spitale performante cu medici buni. Unele sectii devin cele mai bune din tara. Oamenii vin la tratamente.
Apoi apar si cateva universitati care isi castiga renumele scotand absolventi buni. Iar se maresc chiriile.
Tot mai multi oameni sunt interesati sa se mute la Caracal ca sa lucreze sau sa invete. Cererea e tot mai mare. In conaecinta chiriile cresc din nou. Vila costa acum 350 de euro pe luna sau daca vrei sa o cumperi, dai 50.000 de euro.
Intre timp apar dezvoltatorii imobiliari care construiesc o gramada de blocuri. Dar apartamentele se vand imediat, inca din faza de proiect pentru ca cererea e tot mai mare. La inceput pretul pe mp era 500 de euro si primeai apartamentul finisat la cheie. Dupa cinci ani pretul a crescut, acum e 1000 de euro mp, tot finisat.
Oamenii tot vin la Caracal pentru ca nivelul de trai e tot mai bun, sunt o gramada de evenimente pe tot parcursul anului, locuri de munca sunt, la scoli se preda bine, medicii sunt dintre cei mai buni.
Au mai trecut cativa ani. Incep sa se vada si neajunsurile: populatia a crescut, e tot mai aglomerat, ae sta in trafic dublu fata de acun 10 ani, la medic trebuie sa iti faci programare cu cateva zile inainte, la o coada la anaf stai acum o jumate de ora, nu 10 minute ca si acum cinci ani, parcare nu mai gasesti asa usor, locul de parcare de acasa, dat de primarie cu abonament e acum tot timpul ocupat de alta masina.
Chiria la vila e acum 1500 de euro, dar stai, vila nu mai e acolo pentru ca a fost vanduta, demolata impreuna cu proprietatile vecine si a aparut acolo un bloc de sase etaje(acum mp in acel bloc e 1500 de euro si il primesti nefinisat). Intri in bloc si vezi un afis cu apartament de inchiriat, suni si ti se raspunde: inca e valabil dar mai sunt zece oameni programati sa vada apartamentul care costa 500 de euro(doua camere).
Bunn... Uite asa, in 20-25 de ani Caracalul a devenit unul dintre cele mai scumpe si mai aglomerate orase din Romania. Si culmea, viniturile tot se inghesuie sa prinda un loc in Caracal. In consecinta, chiriile tot cresc si pretul apartamentele la fel. Fara sa mai vorbim despre numarul de masini care e in crestere si el.
Ca o concluzie, spuneti voi, cui i ae datoreaza cresterea?
Mda...28-8-2018, 15:30
Adevarata concluzie este ca e timpul sa te muti in Caracal!
@mda28-8-2018, 16:19
nu pentru tine era... tu nu poti gandi. mars la munca gunoiule. numai pentru asta esti bun
Mda...28-8-2018, 16:25
: ))))))))
Un gospodar29-8-2018, 6:57
Domnule Exercitiu,ai explicat cauza si efectul unui oras care se dezvolta brusc si un primar sau mai multi lipsiti de viziune. Ultima parte se refera strict la Cluj unde un individ fara nici o viziune , a alocat mii de milioane de euro spre lucrari care mai mult incurca decat ajuta dezvoltarea, spre satifacerea firmelor de casa, unde nimica nu functioneaza ca lumea, in loc sa se faca investitii majore spre pasaje, poduri, centuri, cartiere noi fara drumuri de acces, fara gradinite, scoli, sectii de politie, etc. Culmea, toti astia care cauta chirie vin cu masini si voteaza in masa Boc pentru pietonale, Untold, zilele desertaciunii si Andre cu Sarmale Reci, asta pe banii celor ce platesc taxe si impozite. La Cluj situatia a ajuns jalnica tocmai din cauza populismului ieftin.
Bocian29-8-2018, 7:32
Domnule Gospodar,dara unde-i tuneleul , monoraiul, Somesul navigabil, unde-s pasajele, despre Centuri ...Puteti pune scaune moi in CTP mult si bine, situatia va fi si mai jalnica. Dupa reabilitarile lui peste prajit din 2013-14 cand ni se spunea cat de mult va fi descongestionata circulatia, cat de lejer se va circula, de fapt s-a ingreunat si mai mult prin lipsa totala a unei viziuni urbane. Boc, nu aceste tziganii de 2 lulele vor face viata buna, faceti pasaje, centuri, parkinguri, nu risipiti banii pe aqua prostii sezoniere si apoi va vaitati ca nu sunt bani, am inteles ca urmeazaq untoldu, campania electorala si da bine la popor si e nevoie de bani de la firmele de casa, dar asa nu veti rezolva situatia. Poate va ganditi sa va retrageti din functie, ca poate ati obosit dupa atatea neprecupetite eforturi pentru binele clujenilor, si veti lasa sa vina oameni noi, tineri cu idei si energie.
Mo can29-8-2018, 7:40
Astia popandai sunt votantii lui Boc,cel de trafic distugator. Nu am vazut inca vreun putoi de asta care sa nu fie cu Boc, ca le da Antold , ca le face pietonale, ca alunga masinile din oras, ca le da tot felul de Sarmale Reci si Papurude, bere gratis si alte mascarade Moca. Intr-adevar au dreptate, viniturile trebuie sa plateasca, personal prefer PSD si infractorii liberi decat sa ma chinui prin Cluj.
Unoldeanu28-8-2018, 9:13
Și toate aceste facilitați doar datorită primarului nostru drag, Boc, un om care merita încă 5 mandate. Numai v-am aruncat momeala și deja mi-am închiriat ap cu 180 euro mai mult decât doream. Ce ma șochează e numărul mare de comentatori rai și invidioși, ma și gândesc cât pot fi de urâți și bolnavi, cu cât ești mai interesat de altul cu atât ești mai deformat și zbârcit in concurenta cu prostia. Îmi pare rău de cei care nu reușesc sa-și închirieze in orașul minune.
alegator28-8-2018, 16:43
Mai ales in ultima vreme, in ultimele luni sa zicem, primarul nostru a urcat foarte mult in preferintele clujenilor ! Tu ce parere ai de Emil Boc ?
Eu28-8-2018, 18:29
Numai de bine, extraordinara, mirifica, mirobolanta aceasta persoana .
Ma repet, minim 5 mandate va fi reales, cu 87,9%.
@eu28-8-2018, 18:51
corect,cam pe acolo is procentele lui
dinu28-8-2018, 19:33
Eu zic sa nu sarim prea tare cu laudele ca omu are si defecte, dar adevaru ca da clasa la multi primari din tara asta ..
@dinu28-8-2018, 20:02
Defectele lui sunt model pt alții,de aceea sunt prețurile așa la Cluj Napoca, avem evenimente culturale gen Untold, zilele culturale educative maghiare, Tiff, fete care nu declara când își inseala partenerul, neveste ce ne storc de bani fără a anunța ANAF, câini împerecheati și vânduți la negru, poponari la grămada ce se vând pt o informație ireala tot la negru, arab, chinez, rus, ungur, bani sa iasă, nu mai contează sexul.
Dar sa revenim la subiect, vreau sa vând și un garaj, cine ma ajuta, are comision jumătate din prețul acestuia. Se vinde cu 100000 euro, are 3 pereți și USA teleghidata, cu telecomanda și automata. La cumpărator se oferă Bonus încă una bucata telecomanda. Curioșii sa se abțină, și invidioșii hazi sa nu sune.Nu se negociază, contractul se face la notar, nu la colțul sediului ziar de Corabia.
adi28-8-2018, 20:12
Bine acuma ca aici se purta o discutie serioasa, oamenii comentau pe bune,pina s-au bagat si pe aici ghertoii bosorogi frustrati...
Eu28-8-2018, 21:40
Așa-i”pina”, ești pe lângă subiect, noi ăștia bătrâni n-avem drepturi?
Suntem simpatici și dam mooie bine.
adrian29-8-2018, 1:32
Te-am simtit ca nu esti decit un mos frustrat si expirat ,nu eram sigur ,insa tu mi-ai confirmat...
diaspora29-8-2018, 3:19
Boc nu va avea niciun fel de probleme la viitoarele alegeri !
Eu29-8-2018, 9:25
Bineînțeles, chef !
Toți moșii îl vom vota din nou, Manasturul la fel.
Alex28-8-2018, 8:20
Orice paduche viseaza sa aiba un apartament pe care sa-l dea in chirie. Sa-i vina un ban fara sa faca nimica. Sau daca face ceva pe langa sa o faca lejer, fara stres cand ii se scoala lui, sau ei dupa caz.
geo28-8-2018, 10:15
Fa-te si tu paduche, aduna 50.000Euro sa-ti iei o garsoniera s-o dai in chirie. Nu te opreste nimeni, poti sa ceri chiar si 80E in loc de 250E. Pitzipoancele ti-ar oferi si un anilingus, doar sa le dai un pret cat mai scazut
daasdas28-8-2018, 14:16
Daca paduchii cumpara ap si il inchiriaza.... inseamna ca tu cel care cauti chirie esti un fel de bacterie sau ceva...
Dora28-8-2018, 1:43
Am simtit-o pe pielea mea acum 2 saptamani, cautand o locuinta pt baiatul meu, student in anul I la UBB. Nu m-a deranjat chiar atat de mult pretul in sine al chiriilor, ci minciunile prin care agentii imobiliari isi atrag clientii, cu anunturi false si invarteli din vorbe, dar cel mai mult si mai mult m-a enervat nesimtirea proprietarilor care iti prezentau niste jeguri de apartamente la niste preturi ametitoare. Jeg, mobila super-invechita (nu ma refer la cea vintage cu adevarat), care statea sa cada, canapele infecte, bai imputite, frigidere si masini de spalat cu mucegai negru, gretos si as putea continua. Iar pretul era ametitor, ca cica apartamentul e utilat... cu ce?! Cu niste rebuturi de cocioabe?!? Rusinos.
Ce-i drept, am nimerit pana la urma un agent foarte serios, care si-a pastrat cuvantul dat, si am gasit, printr-o minune, un apartament la un pret marisor, dar acceptabil pt ceea ce ofera, cu proprietari intelegatori si deschisi, intr-o zona super. Dar cu greu. Doar asta m-a facut sa ma mai imblanzesc. Dar au fost 2 astfel de persoane din vreo 10... iar eu am copilarit in Cluj, asa ca stiu cum era pe acolo... a fost o experie ta groaznica acum. Sper ca fiul meu sa aiba doar experiente pozitive (si nu serviri la masa imtr-un club, fiindu-ti azvarlit meniul in brate, in sictir, pe langa altele...). Ma pot doar bucura ca stiu ca va urma o scoala buna si ca e baiat muncitor, care incearca sa mai faca si altceva bun in viata, pe langa invatat. Dar au sarit calul fara a avea un minim bun simt... pacat.
Si inca ceva, pt unul dintre postatori: sunt multi copii care nu ajung cu masinile in Cluj si care merg acolo chiar sa invete, aducand cu ei si cei 7 ani de acasa, de care clujenii pe care mi-i aminteam eu, au uitat. Ca fapr divers, in ziia de azi, pana si in orasele.mici se merge bara. la bara, ca asa sunt vremurile
dan28-8-2018, 2:20
felicitari si succes baiatului,din pacate primarelul are o mare in vina in mandria asta exacerbata a unor asa zisi "clujeni"(sunt si ei veniti de pe la sate si au buletin de CJ); evident, clujenii get-beget nu pun botul la povesti cu pesti si sunt mai cu bun simt,dar acesti "clujeni mandrii" de care ziceam trag orasul in jos,din pacate,cot la cot cu acest primar limitat din multe puncte de vedere...
Lola28-8-2018, 2:59
Daca va trebe UBB nu va mai sclifositi, mergeti la Magurele la conditii decente doamna draga.
Asta e viata, cand Clujul era oras ardelenesc era ok, acuma cu cat e mai mare placinta si rahatu de pe ea e mai mare. E din ce in ce mai ... de rahat.
@Dora28-8-2018, 12:05
Si la Zalau sau la Satu Mare sunt mai nou facultati. De ce nu ati optat pentru acele orase? Acolo gaseati chirie la sfert de pret fata de Cluj.
A, nu sunt asa de bune si de recunoscute acele facultati? Atunci gura si acceptati conditiile de aici.
poov28-8-2018, 0:42
Liviu Alexa draga, lasa tata imobiliarele ca oricum nu inchiriaza nimeni apartamentul lui ma-ta. Spune-i sa faca niste investitii daca vrea sa il dea.
Pentru vinituri27-8-2018, 23:00
230 de euro costa motorina pentru o luna de zile. Daca iti lasi masina in Beclean sau in Zalau sau in Suceava, atunci ai bani lejer de chirie. Dar voi vreti sa fiti domni si daca se poate pe gratis. Asa nu merge mai paduchiosilor. Veniti aici si aglomerati pana la refuz orasul asta. Si asta nu e tot, ca veniti cu tot cu comportamentul de discoteca din Moci. Eu v-as pune taxe si pe masinile cu care veniti, nu numai chirii de 230 de euro pe o garsoniera.
Uite asa ar trebui sa fiti cazati toate viniturile imputite:
https://youtu.be/hLrFyjGZ9NU
dan28-8-2018, 0:05
hello.t**** de cluj,tu n-ai dreptul sa vb,tiganii cu buletin de cluj sunt doar slugile "viniturilor" si nu invers,asa ca taci si inghite.
naD28-8-2018, 6:15
Bai tzigane borat, pe langa ca ne poluezi cu bulgareasca ta sh. mai si arunci cu zoaie in clujeni. Clujeni, nu mai iertati spurcaciunile cu numere vinitura, cum vedeti ca parcheaza aiurea, ca ocupa parcare, ca statineaza in fata barului la cafea si suete sunati la Locala, macar asa sa-i ridice poate se vor invata minte. Mariti chiriile, se vor inghesui si asa ca le place la Cluj, blindati-va cu contract beton in caz ca dispar peste noapte si lasa in urma paguba sa-i puteti trage la raspundere penala si nu numai. Inregistrati contractele la ANAF sa nu aveti surprize si mai trageti o majorare a chiriei, luati garantie sa-i usture fundul, daca fac marsavii. Cititi comentariile si vedeti si voi ce-i in capul lor prost.
@naD28-8-2018, 11:09
alt tzigan cu buletin de CJ care face de rusine orasul,pff,afara cu tine din tara,nu din CJ,spurcaciune.
Numai comentarii de dobitoci!27-8-2018, 21:52
Hank Rearden27-8-2018, 21:48
Vad ca toti platitorii de chirii sar in apararea ANAF-ului:

Proprietarul plateste taxele la stat din banii chiriasului.

Chiriasul suporta costul cu taxele, desteptilor!

Da' ganditi un pic inainte sa vorbiti, ca va treziti ca aveti mai mult de platit si nu stiti de ce.
nino nino27-8-2018, 21:46
in acest moment.. 8000 de vizualizari, 90 de comentarii...cred ca anaful se auto-sesizeaza . sunati chiriasii sa semnati contractul, ca e bai :)))))
nemo27-8-2018, 21:44
gardeleni greuceni de capatana, chiriile nu sunt " nesimțite " ele fiind doar foarte simțite dar ce contează, sa-l mai alegeți pe boculeanu', sluga suprema, pana o sa va reglementeze el pragurile de la ... neuronii lipsa ! Si sa nu-mi spune-ți ca ca sunt blocuri alea " cenuși " făcute pe timpul împușcatului ?!
Si mai este ceva, eu la Velizy, cine stie cunoaște pe unde este, plătesc ezact (!) 1018 euro cu întreținerea inclusă, apartamentul de 4 camere nu foarte mare, fiind al primăriei contractul este încheiat cu ei. Adevărat, anul acesta mi-au mărit, nesimtitii, valoarea chiriei cu 2,4 %, făcând-o aproape de " nesuportat " !
Gdu27-8-2018, 21:25
Alo ... treziti-va ca daca pui o garsoniera la inchiriat pe olx la 250 euro in o jumatate de ora ai 100 de vizualizari 20 interesati si 5 mesaje daca e valabil anuntul ......atunci tu ce sa faci sa scazi pretul nu.......Economie de clasa 9 : daca cererea e mai mare ca oferta cresc preturile.....e logic.
hopa27-8-2018, 21:32
dar taxe platim si noi? sau dacem tranzactia la etajul 2, la intelegere verbala?
ANAF27-8-2018, 21:37
aloo..trezeste-te din aia 20 de interesati jumate sunt inspectori abaf care te cauta sa platesti impozitul pe ultimii ani de inchiriat la negru. esti prea prost :)))
@27-8-2018, 21:52
Daca pui garsoniera in zona buna la 250 € in jumate de ora deja ai 5 la usa din care unul sigur zice ca-ti da 280 , cam asta e mersul acum la Cluj , restul continuati sa visati anaf si chirii la pret de Zalau, Beclean si alte vagaune
Gdu27-8-2018, 23:33
Pt Tine ANAF cu inchiderea gropi de gunoi s-a eliberat o baraca la Pata Rat sub pretul pietei guster fara creier
Utc Rachitele27-8-2018, 20:45
Băi eu cred ca voi confundati orasele , aici e #cluj , #ardeal , #Transilvania , aici oamenii "e corecti " si platesc #taxele , aici nu se fura , aici nu e Teleorman ,aici nu e PSD (m**e) ,aici e #civilizatie , cum puteți macar sa va ganditi ca proprietarii de ap. nu platesc corect si dupa ultimul banuț provenit din chirii ?????
mandruuuuu_clujean27-8-2018, 21:19
corect,al meu primar Boc m-a facut sa fiu mandru de orasuuuu meuuu,imi place ca-mi da satisfactie ca vin ase multi turisti la noi,ca nu mio demolat garajul cu muraturi si imi pot inchiria garsoniera de 24 mp la 200 de euro,sunt mandruuuuuuuu,pup pe curul lui Bocutz al meu.
@mandruuuuu_clujean29-8-2018, 4:35
slugoii lui alexa posteaza in panica fara sa si dea seama ca in realitate cresc procentele lui Emil :)
Veorica Motostivuitor27-8-2018, 20:05
Aceste articole sunt benefice. Evazionistii isi dau arama pe fata. Poate autoritatile trec la treaba si starpesc acest fenomen de inchiriere la negru, pe vorbe. Suntem in Europa anului 2018 si inca pe plaiurile mioritice se practica inchirierea fara contract. In Germania 65% din populatie traieste in imobile inchiriate, pe 2,5, 10 ani. In tara lui Dragnea si Dancila este ca in Congo. Te intalnesti pe scara blocului si faci tranzactia cash. Hai sa ne civilizam si noi.
asdasd27-8-2018, 20:40
daca vrei chirie si mai scumpa.... e bine ce zici tu.
@asd27-8-2018, 21:16
hehe,pana la chirie mai scumpa e cale lunga,mai intai termini de platit toate darile la stat si apoi daca mai poti plati si daca nu cumva ramai fara garsoniera infecta,atunci eventual s-ar putea sa ai ce inchiria:)
ionci27-8-2018, 21:21
eu vreau prag calculat in functie de salariul pe economie si cosul de cumparaturi. Cum e in tarile civilizate.
@@asd28-8-2018, 14:12
Realizezi ca nu ti garsoniera "puscata" pe uscat pana se plateste amenda nu? realizezi ca pretul se dubleaza.

Cand chemi pe cineva sa iti zugraveasca in casa iti da chitanta? Daca ceri chitanta care e pretul? Cat iti pune in plus? Cam asa e si garsoniera "puscata" la inchiriat.
ANAF27-8-2018, 19:41
anaful sa isi faca treaba. in blocurile de garsoniere din oras 70% sunt in chirie. nu e greu sa verifici cati au contract de inchiriere. contracte fictive de 50-100 euro nu face nimeni. ca poate chiriasul va plati chiar 100 de euro cat scrie si un an sau pe cat timp e facut contractul nu il poti evacua. care au contracte au cu suma reala, dar sunt ff putini. hai anafule sa luam legatura cu administratorii blocului,;sa cerem lista cu apartamentele inchiriate si sa le batem la usa. daca tot vrei 240 pe o camera mai da si la stat impozitul aferent. nu inchiria la negru si urli pe aici ca e cere mare si astea sunt preturile.
george27-8-2018, 19:34
statul trebuie sa intervina sa puna prag pt chirii. in multe tari se practica. de ex garsonieta prag maxim 150 euro. cand creste salariul minim creste si pragul. aici se va ajunge
lol27-8-2018, 21:06
De ce? Nu-ti permiti tu chirie in Cluj?
omg27-8-2018, 21:31
imi permit, dar nu dau 250 euro la taranii adusi de ceausescu la cug. eu inchiriez cu contract
Cretinoizilor27-8-2018, 19:05
Voi nu vedeti ce preturi au apartamentele ???normal ca sunt mari si chiriile , la preturile actuale din cluj ( apartamente vs chirii ) un apartament se amortizeaza in aproximativ 30 ani , voi vreti chirii de 100€ ca sa se amortizeze in 200 de ani ???
ANAF27-8-2018, 19:46
inchiriezi la negru?
@27-8-2018, 20:08
Si la negru si la arab , român , ungur , nu fac discriminare :)))
@ANAF27-8-2018, 20:43
Hai si da-mi amenda... ca apoi dublez chiria ca sa pot plati amenda.
ANAF27-8-2018, 21:08
Perfect! Sa inceapa competitia! La chirie dubla, noi iti triplam amenda. Nu-i asa ca esti curios sa afli cine castiga? Iti uram mult succes!
Claaaar27-8-2018, 17:13
Unde oare se va ajunge?
E scandalos.
In Cluj vor putea trai doar cei care au bani de apartament sau chirie. Restul vor sta in Zalau, Bistrita, Alba, Vaslui, etc
Cristi28-8-2018, 9:39
Si unde e problema in asta? Nu toata lumea trebuie sa isi permita orasul asta. Am platit 400 euro pe 2 camere acum 10 ani. Am stat 4. Sunt camine cu 100 lei. Mai da-va **** pe toti figurantii. Veniti in anu 1 cu scuipat la gura si balega pe slapi si aveti pretentii.
inchiriatorul27-8-2018, 17:01
In acest an garantia va fi de 2 chirii, majorate + cheltuieli pe o luna de iarna. Sa fiti politicosi cand stati la coada, respecta-ti randul pana la discutile cu Mine.
chiriasul27-8-2018, 17:10
esti sigur ca va sta cineva la coada,partzulica mica?:))
Tot eu27-8-2018, 17:15
Da, vor sta.
Ca nu le place in Zalau.
vise27-8-2018, 17:16
visele sunt frumoase,de la Zalau pana la Cluj mai ai Floresti,cartiere mai ieftine din Cluj,Baciu,Apahida,etc.
Eu27-8-2018, 19:13
Atunci, ce atata galagie referitor la preturi?
Sa stea fiecare unde isi permite.
Tot tu27-8-2018, 19:32
pt ca una bucata camera mai,tantalaule,una bucata sau garsoniere infecte la preturi mult prea mari
nino nino27-8-2018, 20:11
tot la negru, tot la negru. asteptati scrisoarea. impozit retroactiv pe ultimii ani.
Eu27-8-2018, 21:05
Nici o grija. Platesc impozitele, adica nu eu, chiriasii. De aia e chiria cat e. Trebuie sa-mi acopar ratele, impozitele, intretinerea si sa-mi ramana si ceva bani, ca nu-s ONG.
@Eu27-8-2018, 21:14
muhahahha,vrei sa zici ca ai pus bani deoparte in caz ca-ti bate anaf la usa?:))) ce gluma buna,ramai cu o guma de mestecat,cu atata ramai,bani ioc.
mda27-8-2018, 16:59
f.multi tigani cu buletin de cj posteaza pe aici,trist,f.trist;pe net sunt mari si tari,daca-i iei la puricat,unul n-are dupa ce sa bea apa daca n-ar fi chiriasul,altul e sarantoc,etc.
Criculae27-8-2018, 16:54
Pretul e stabilit de cerere si oferta.
Exista cei care pot plati si sarantoci care nu au de unde.
Asta e. Si la sat se poate trai.
tic tac27-8-2018, 19:49
si exista cei care inchiriaza la notar cu contract pe 2 ani. tu, tot la negru tarane? la anul iti vine scrisoare ca in ultimii ani nu ai platit impozitul pe chirie.
Vasile27-8-2018, 16:24
Ca sa va faceti o idee despre cum locuiesc altii vizionati clipul asta:
https://youtu.be/hLrFyjGZ9NU
Si apoi gura si la munca cu voi. Vinituri imputite
@Vasile27-8-2018, 16:31
la munca cu ma-ta pe centura
Geo27-8-2018, 16:40
Extraordinar. Mna, sa mai vad vreun maimutoi ca se canta, ca o garsoniera de 24mp costa 250E in cluj. Mereti fratilor in hong kong, acolo sa va vad, ca va plangeti.
jojo27-8-2018, 20:15
nuu...eu merg la anaf sa declar ca am stat 2 ani fara contract. cu martori. apoi trebuie sa vinzi garsonieta sa platesti impozitul retroactiv , penalizari si amenda. din banii de garantie platesti cheltuielile
corectilor27-8-2018, 15:48
cand va spune proprietarul ca e 400 cu contract si 350 fara toti vreti fara , asa ca mucles.
dan27-8-2018, 16:21
eu as spune fara si apoi hop la anaf:) sa vezi atunci mucles:))))))
Geo27-8-2018, 16:41
Si ce-ai face la ANAF? N-ai semnat si tu contractul pe 'mai putin'? Ca ti-o iei si tu in freza!!!
dan27-8-2018, 16:53
scrie in contract ca am fost eu de acord sa nu-l declare la finante?proasta satului
geo28-8-2018, 10:03
@dan, ma, tu ai citit ce se scria inainte? Ca platesti 400 da in contract treci mai putin? Tocmai ca la ANAF sa se declare mai putin? Sugaciu pulii ce esti
ion27-8-2018, 15:23
baai ce de basini trag unii pe aici care inchiriaza camera,baaai,de va denunta chiriasii la anaf,veti plati si retroactiv saracilor,numa gura de voi,hotilor,ca cine n-are bani sa mearga in alta parte,auzi la ei,hotii,evazionistii,0 taxe la stat,in tinerete v-ati labarit,acuma cand aveti peste 40 ati iesit si voi din saracie cu ajutorul "viniturilor" dar tot evazionisti ramaneti,adica hoti.
JiJi27-8-2018, 15:51
Zice unu care nu are dupa ce bea apa.
Dan manastureanu27-8-2018, 16:18
Da ce iohanis a platit impozit pe meditatii si din chirii ???? Noi de ce sa platim
ion27-8-2018, 16:20
astia 2 de mai sus cred ca sunt hoti dupa logica de boschetari,pai si ce altii nu omoara?tu de ce nu sa omori pe cineva?:) of,of
Dan manastureanu28-8-2018, 6:52
Eu doar iau exemplu de ka cei ce au reusit nici unul din top 300 nu a platit impozite pe chirie desi au multe imobile de omorat omoara tu dragnea a platit amu impozit pe cadourile / veniturile de la plicurile din nunta de 1 mil. de euro sau e vorba de omor si aicea ???
Ovidiu27-8-2018, 14:43
sa vina la cluj doar cine isi permite, nu toate leprele societatii
slider27-8-2018, 15:16
Esti prea "incet" pentru o lume asa evoluata! Cumpara-ti un sapun si o funie...cauta un copac cu o creanga sanatoasa...si fa-ti dracu' o hinta!
dan27-8-2018, 15:19
sa inchirieze cine poate plati si taxe,hotule.
Hank Rearden27-8-2018, 21:45
Proprietarul plateste taxele la stat din banii chiriasului.

Chiriasul suporta costul cu taxele, desteptule.
lulu cluj27-8-2018, 14:19
ESTE MULT ??? AU VINITURILE BANI
Alex27-8-2018, 14:41
Ești invidios, coate goale?
Ion A.27-8-2018, 18:00
de ce sa fie invidios cand iti banii, fraiere? :)))
dasdsa27-8-2018, 14:13
nu`i prost cine cere...
Unde se va ajunge?27-8-2018, 14:12
La 250 de euro. Și mai încolo la 300. Ce atâtea întrebări triviale?
Hank Rearden27-8-2018, 12:59
Din pretul ala, statul ia 25% (118.75 EUR, 552 lei), ca nu mai face nimeni evaziune, ca te toarna vecinii.

Intrebarea care se pune, e ce ofera statul de banii aia?
Ca proprietarul iti ofera un loc unde sa dormi, iar banii ii dai de buna voie.

Pe cand statul nu-ti da nimic si iti ia banii cu japca, ca altfel te baga-n puscarie pt evaziune.
mica27-8-2018, 13:15
viseaza in continuare, nu face nimeni contract.
nu trebuie sa iti ofere statul oricum nimic de banii aia, nu e firma privata sa platesti ceva si sa primesti altceva in schimb.
@mica27-8-2018, 15:13
Sa te vad daca rezisti 2-3 luni daca inchiriezi orice imobil fara contract si nu esti turnat de vecini :)
@@mica27-8-2018, 15:18
esti pe alta planeta baaaaaaaaai,marea majoritatea inchiriaza cu contract,dar nu e declarata la finante,taxe 0000,zerooooo,tot felul de basini de pensionari,care nu se pricep la nimic,in tinerete n-au putut lucra,sa-si faca si ei o meserie,acuma la batranete au nevoie sa faca evaziune ca sa traiasca,mi-e si mila de ei.
mihai27-8-2018, 12:19
mai sunt si alte orase cu facultati...in Romania.
razvan27-8-2018, 12:03
Articole clickbait...
clujean27-8-2018, 12:44
Exact. Comandate de agentii cu scopul de a umfla artificial sumele. Ca doar il citeste nepotul lui nea Ion si ii spune. De luna urmatoare si nea Ion cere 500 de euro, ca doara nu e el mai prost decat ala din ziar.
Culoarea orasului27-8-2018, 11:49
Voi dati culoare acestui oras, cam asta-i discursul iubituli primar. In loc sa dea bani de 15 ani pe zilele si balciurile lui peste prajit, doar doar il stampilati, in prostia voastra rudimentara, mai bine construia niste camine pt. studenti.
sdsafasd27-8-2018, 11:21
Incercati sa va cazati o noapte in luna august zona brasov si vedeti acolo preturi exagerate... Dai banii de chirie pt o luna ca sa dormi o noapte acolo.
Djfj27-8-2018, 11:15
Da voi ce salarii aveti de vi se pare scump o chirie de 230 de euro???
Salariutuleee
hehe27-8-2018, 11:20
dar voi cei care inchiriati ce salarii de kkt aveti(sau nu aveti deloc) de aveti nevoie sa faceti evaziune si nu va permiteti niste taxe la finante,ehhh?!
Carlos27-8-2018, 12:40
Platim si taxe mai latraule. Multumim ca ne umpleti buzunarele mai lacheilor.
Djfj27-8-2018, 13:18
@hehe: eu nu inchiriez nimic si nici nu stau in chirie nicaieri. Dar in conditiile in care cu 230 de euro abia poti sa cumperi motorina pentru o luna de folosit masina zi de zi, pentru chirie mi se pare un pret rezonabil. Daca nu iti permiti nici macar atat, atunci pleaca frate din Cluj ca nu-i de tine. Se poate trai si in orase mai mici, nu trebuie sa veniti toti aici si sa aglomerati pana la refuz orasul
@Djfj27-8-2018, 15:15
nu trebuie sa veniti,da prost te-a facut ma-ta,pai tocmai pt ca am venit s-au scumpit chiriile,prostovane,si tocmai ca evazionistii ca tine ar trebui sa plece in alta tara,in Botswana sa faca evaziune,nesimtitilor,faceti evaziune si apoi faceti lindicul mare ca n-avem autostrazi si alte conditii,sper sa va ganditi la asta cand ajungeti in spitale,sa stati acolo cat mai mult,atunci sa va ganditi la evaziunea facuta ani si ani de zile si lacomia care va caracterizeaza.
PS.plec din Cluj fatalaule,daca ma lasi sa ma pis pe tine.
@15:1527-8-2018, 16:22
Dupa ce ca esti vinitura imputita, mai si ai gura mare. Asta da tupeu si obraznicie.
@@16:2227-8-2018, 16:54
dupa ce ca esti hot,mai ai si tupeu,afara cu hotii din tara
geo27-8-2018, 11:14
Prost ii cala care cere, sau ala care da?
3f3427-8-2018, 11:09
Ce e asa de scump 237 de euro pe o camera? Aici e Cluj, nu Zalau, nu Alba Iulia, nu Bistrita. Daca exista cerere mai mare decat oferta, la asta se ajunge. Daca nu iti permiti sa iti cumperi apartament, atunci plateste chirie. Daca nici chirie nu iti permiti, atunci pleaca din Cluj. Esti o povara pentru oras.
4hi927-8-2018, 11:18
corect,sa plece toti,sa vedem la cine mai inchiriati,evazionistilor
@3f3427-8-2018, 11:22
Deci tie nu ti se pare scump sa platesti PENTRU O CAMERA, repet, PENTRU O CAMERA, intr-un apartament 237 de euro. 237 euro x 4,65 lei inseamna aproximativ 1.100 lei. La banii astia se mai adauga cheltuieli, care in iarna poate ajung si la 3-400 lei. Ajungem la un total de aproape 1.500 lei pe luna pentru a achita chiria. Dintr-un salariu de 3.000 de lei, pe care probabil multi angajati, in special tineri, nu il au in Cluj, sa dai 50% doar pentru chirie ti se pare rezonabil? Cred ca povara pentru oras tu esti, nu cei care nu sunt dispusi sa plateasca sumele astea exorbitante pentru un c**** de camera intr-un apartament, pentru a-i umple buzunarul unui proprietar lacom.
@@3f3427-8-2018, 11:54
Traim in capitalism. Nu-i forteaza nimeni pe oameni sa dea acei bani.
Motivul pentru care majoritatea "studentilor" vin in Cluj sunt salarile mari pe care le spera dupa sau chiar din facultate.

Ca urmare: suma respectiva (chiar si una mai mare!) este una corecta.
Vasile27-8-2018, 12:23
Foarte corect au scris 3f34 si 4hi9,pentru care le multumesc.Un raspuns clar si la obiect.e o placere sa vad ca mai exista oameni cu capul pe umeri si mintea limpede.Ca sa completez,va spun sa nu va mai bateti capul sa intelegeti generatia mai tinara,ca doar ei se muta in orasul de sub Feleac.Nu se strofoaca cu scoala,trec prin gimnaziu si liceu ca Voda prin loboda(dovada si procentul scazut de promovabilitate la Bac).Ca daca i-ar interesa cit de cit,ar sti deja din clasa a 9-a prima lege a economiei,si anume ca "pretul este stabilit de raportul dintre cerere si oferta".Imi spunea cineva acum citiva ani(aprox.in urma cu 5 ani)ca nu reuseste sa inchirieze un apartament cu trei camere in Alba-Iulia,cerea undeva pina la 200 euro,nici dupa 6 luni dupa ce a fost disponibil.
4hi927-8-2018, 15:42
tu cred ca n-ai citit ce-am scris,daca tu ai inchiriat acum 4-5 ani cand n-au fost aici "viniturile" o camera cu 100 de euro si acum inchiriezi cu 200-300 de euro,atunci plateste taxe pt aia 200-300 de euro si apoi poti sa dai din gura,altfel ar mai bine sa taci ca nu se stie cand iti face anaful o vizita in urma unui denunt,e simplu.
Adi27-8-2018, 11:04
iar se comparam Clujul cu Viena..boule cand o sa ajunga Clujul capitala imperiala mai vorbim.
Doc27-8-2018, 10:56
Boiilor, unde se ajunge? ce intrebare este asta?... Cresc venituriile, creste cererea....e normal sa creasca si preturiile.
In 2004 cand am fost prima oara in Vienna, se putea inchira un apartament ca si cel din anunt (2 camere+bucatarie de aprox 45mp) cu 400E la periferie. Acuma in 2018 e dublu.

Asta inseamna economie prostiilor
dan27-8-2018, 11:03
buhahah,esti prost de putzi;pai 2 camera in Viena la 400 de euro e mai ok decat un ap de vreo 40 de mp in Clujul romanesc la vreo 300 de euro de ex in Gheorgheni,cam asa se dau,chiar mai mult;asta nu este economie prostule,pt ca cresc preturile dar nu si confortul,spatiul inchiriat,asta se numeste lacomie;solutia e simpla:sa vina anaf peste cei care inchiriaza si apoi sa vezi circ si panarama,ca marea majoritatea nu au contractele de inchiriere declarate;asa o fi si la Viena?!
@dan27-8-2018, 11:26
Daca se baga anaf si ii amendeaza pe cei care inchiriaza, ce crezi tu ca vor face cei amendati? Cresc preturile ce sa faca.... tre platita amenda aia nu? Mai ai ceva solutii dinastea asa de bune?

dan27-8-2018, 12:17
nu,nu cresc preturile,ei nu fac evaziune pt ca platind taxe ar ramane fara bani de pita,ei fac evaziune din lacamie babaiatule,iar de crescut n-au cum sa mai creasca preturile,ca le da lumea cu flit si gata,se poate sta si in Baciu,Floresti,cart. Buna ziua,etc.
@Doc28-8-2018, 0:22
Poti compara Viena, care in conformitate cu clasamentul pe 2018, e orasul in care se traieste cel mai bine in lume cu orice buda de oras din buda de tara condusa de infractori? Poti compara salariile austriecilor cu salariile romanilor? Poti compara orice aspect al vietii cotidiene din Viena cu nervii si stressul inghitit in tara? Poti compara tupeul si grobianismul romanesc cu orice altceva? In Germania, in oras universitar cu populatie de aproximativ 350k, deci relativ comparabil cu Clujul, platesc pentru doua camere 400 eur, bani in care intra toate cheltuielile. Asta in masura in care mi-am gasit acest apartament la 5 minute de mers pe jos pana la spitalul in care lucrez ca medic specialist si care nu e prin ceva periferie care pica de pe harta. Compara asta cu ce iti ofera orice oras din Romania, la preturi cel putin egale, daca nu mai mari. Merita?
Eu29-8-2018, 10:15
Puțin mai clar, te rog . Care-i orașul respectiv ca vreau sa ma mut acolo. Și ce fel de medic ești tu ca doresc sa fiu și eu?Dar fără minciuni, jeg de om, mai ales la preț de închiriere.

Cele mai citite ştiri din Economic

102 vizualizări
19-10-2018, 10:43
Compania SUNCART face angajări! Vezi ce posturi sunt disponibile și unde poți trimite CV-ul (P)» Vezi tot
24 vizualizări
18-10-2018, 23:48
Bani de la Guvern peste peste 100.000 de români» Vezi tot
17 vizualizări
17-10-2018, 11:58
Se sparge bula! Prețul apartamentelor din Cluj a ajuns la maxim și merge în jos» Vezi tot
12 vizualizări
17-10-2018, 10:40
Diversificarea activității firmei Kulinox Product srl prin achiziția de utilaje (P)» Vezi tot
12 vizualizări
16-10-2018, 12:39
O nouă autostradă apare lângă Cluj! Mai e puțin de lucru - FOTO și VIDEO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?