Caz de la Baumax Cluj. Un client a încercat să reclame, dar l-au trimis la plimbare - FOTO

 

Un clujean a fost la cumpărături la Baumax și a încercat să semnaleze o problemă, dar a fost trimis la plimbare. 

 

Azi am patit ceva foarte interesant care poate ar trebuii sa stie toti cumparatorii care merg la baumax. Merg sa cumpar suruburi care erau la kg, la raft un pret, pe bonul dat de cantar altu. Nu ii mare diferenta de pret la ce am luat eu, era de un leu. Curios am incercat si la alt produs tot la suruburi la kg. Era diferenta de 2 lei. Un pic cu un pic se fura. Ma duc la casa si ii spun la caserita, cu intentia sa corecteze problema, ori sa puna la raft pretul de la cantar ori la cantar pretul de la raft, la care ea imi da raspus: Asa si? Altceva mai doriti? Ultra sictirita de mine. Mi s-a parut de super prost gust reactia si interesul ei. Am incercat sa sun la protectia consumatorului, dar binenteles ca astia cu statul nu lucreaza duminica”, ne-a relatat Călin Pavel.

 

 

Știri de Cluj a cerut o poziție oficială din partea Baumax. 

--------------------

UPDATE

 

Va multumim ca ne-ati scris. Politica firmei  noastre  este sa  avem mereu  clienti  multumiti si dornici sa revina in magazinele noastre . Ne pare rau pentru incidentul produs la magazinul din Cluj si va asiguram pe aceasta cale ca am inceput sa facem verificari in acest caz si sa luam masurile care se impun. Va rugam sa ii transmiteti clientului nostru ca directorul de magazin din Cluj ii sta cu placere la dispozitie ori de cate ori considera ca are de facut o sugestie sau o reclamatie”, au răspuns cei de la Baumax.

Comentarii Facebook