BT lansează o nouă campanie de shopping bancar: BaBeTe

 

Grupul Financiar Banca Transilvania lansează în 1 martie o nouă campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT.

 

Banca a pregătit 9 zile de promoții, aşa încât fiecare zi din perioada 1 – 9 martie a.c. vine cu reduceri pentru clienții băncii, precum şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu BT. 

 

Oferta cuprinde produse şi servicii integrate, dedicate persoanelor fizice şi companiilor – credite, carduri, brățara BT contactless, Internet Banking şi Mobile Banking, leasing etc.

 

Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sărbătoarea autohtonă Babele. Conform tradiției, românii aleg o zi din perioada 1 – 9 martie pentru a fi “baba” lor şi, în funcție de cum este vremea în data respectivă, se spune că aşa va fi anul pentru ei. Prin BaBeTe, banca transformă zilele capricioase ale începutului de primăvară în zile norocoase de shopping bancar. 

 

Lista de cumpărături online de BaBeTe: 

 

Pentru persoane fizice: 

 

• Împrumuturi de nevoi personale; credite de nevoi personale cu asigurare de viață şi somaj;

• Carduri Star Forte; Carduri de debit personalizate cu poză + SMS Alert (serviciu prin care se primesc prin telefon informații despre statusul tranzacțiilor cu cardul şi despre intrările de bani în cont);

• Brățara contactless – lansată de BT în premieră în România, în 2016;

• Abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking; 

• BT Sign Up - deschidere online a unui cont în lei, cu card de debit ataşat + SMS Alert;

• BT Trade – serviciu de tranzacționare busieră;

• Salariu la Banca Transilvania + Card de debit Visa Electron.

 

Pentru companii mijlocii şi mici:

 

• Leasing pentru Femeia Antreprenor;

• Opel Corsa în Leasing Operational;

• Abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking pentru clienții persoane juridice și persoane fizice autorizate, respectiv pentru medici;

• BT Alert – serviciu prin care se primesc pe telefon informații despre soldul zilnic al contului, încasări, cecuri şi biletele la ordin etc. (pentru persoane juridice, respectiv pentru medici);

• BT Mic – împrumuturi care ajută afacerile mici să crească. Fără avans chiar şi pentru pentru firmele noi, care au minim 3 luni de activitate;

• Contul Primul An Gratuit plus BT Alert – o serie de gratuități pentru firmele aflate în primul an de activitate;

• CIP Online – platformă BT online prin care se pot obține rapid informații despre incidente de plată.

 

Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania: ”Cu BaBeTe,  dezvoltăm conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, în premieră pe piața noastră. Ne inspiră sărbători sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta băncii în promoții. Toate campaniile noastre de shopping bancar - Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc şi Bank to School -  sunt pentru noi momente în care încercăm să aducem produsele bancare mult mai aproape de clienți, prin discount-uri şi printr-o comunicare mai puțin convențională”.

 

Banca Transilvania este a doua bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială. BT a fost desemnată în 2016 ”Cea mai bună bancă din România” de către publicația internațională Euromoney.

Comentarii Facebook